Kibo no Hikari Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Heheh sorki,ale to się rzadko zdarza żeby klient nie miał pretensji o coś takiego Teoretycznie po co zgłaszać wyłączenie czegoś czego i tak nie świadczą... Doradzam zgłoszenie reklamacji z żądaniem np.rabatu na abonament ze względu na brak HBO http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MERIHATHOR Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 A ta promo, że platyna na 3 miechy za 59 a po tym okresie wybieramy pakiet lub rezygnujemy .. może by po tym czasie albo dają mi c+ sport w tańszym pakiecie niż 99 platyna albo rezygnuje .. gdyż jest taka możliwość po tych 3 miechach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Nawet nie licz jako nowy abonent na c+sport w pakiecie innym niż Platyna za 99zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MERIHATHOR Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 To mam problem jak zwykle Czy brać na te 3 miechy, jeśli zrezygnuje to deko musiał bede oddac..? Ten cały mix plata za 89 o ile to dziala juz.. Poradzilibyście coś bo ja bede w nieskończoność sie wahał. Najbardziej to bylem zadowolony jak w n były pakiety do wyboru sport muzyka film itp a tu by mieć sport cza full pakiet no k* jakie to jest zje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Znajomy wziął promocyjny Universe+ z Family/Family2 na 2 miesiące w cenie 59zł. Wczoraj dostał telefon z ofertą pozostawienia Family/Family2 w cenie 6zł dodatkowo miesięcznie. Ciekawe za ile dorzuciliby pełną paczkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Hehe...wychodzi nie więcej niż 18 zeta, jeżeli przyjąć równą cenę za każdy kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qartek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Od ponad tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem NC+ Platinum. Wszystko byłoby świetnie gdyby nie słaby odbiór niektórych kanałów. Monter ustawiający antenę na swoim mierniku miał przyzwoitą jakość, dekoder pokazywał około 30% jakości. Siła 100. Niektóre jednak kanały jakość mają w porywach od 1% do 5%, więc uniemożliwia to oglądanie. Dotyczyło to głównie TVN 24 HD i Tvn turbo - mała strata. Wczoraj jednak kanały canal+ family, canal + 2 family, ale kino HD nie dały się oglądać, pojawiały się piksele. Tydzień temu tego nie było. Jaka może być tego przyczyna. Antena jest na wysokości ok. 2 metrów (monter twierdził, że wysokość nie ma znaczenia), znajduje się w odległości jakiś 10 m. od dekodera, antena 79cm. Co mam robić podnosić antenę w górę, samemu starać się ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Zgłosić reklamację u montera. A monter prywatny, czy z nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Wysokośc nie ma znaczenia jak mieszkasz na otwartej przestrzeni a jak w gęsto zabudowanej sieci bloków to może mieć znaczenie Poza tym zgłaszany problem dotyczy transpondera (11411 H), z którym wiele osób ma problemy - trzeba dość precyzyjnie ustawić antenę 30% jakości to nie jest żadna jakość! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qartek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Monter prywatny, wolna przestrzeń jest, tylko niewielki krzak bzu prawie już bez liści który ledwo co zahacza o pole anteny. Reklamacja reklamacją wątpię żeby potrafił on to lepiej ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Przy 80 cm antenie nie powinieneś mieć problemów z odbiorem ww. transponderów, jak ja na 70 cm antenie odbieram bez zakłóceń kanały z tp. 11411/H jak i 11508/V (kanały TVN-u w HD, Religia.TV i Puls 2). W odległości 30 m stoi blok i antena się na niego "patrzy", ale problemu nie ma na szczęście. Ten krzak może przeszkadzać, ostatnio widziałem sam jak komuś niewysoki krzak zasłaniał widok na południe, to ma antenę na 3 uchwytach połączonych ze sobą . Swoją drogą pewnie strasznie niestabilne to jest, antena 60 cm od C+. Jakość jest ważniejsza - ten parametr musi mieć wysoką wartość, nawet częściowym kosztem siły sygnału. No i pamiętaj o skręcie konwertera - patrząc się na antenę, przesuwaj konwerter w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara. Ale milimetrami i odczekaj chwilę (jakieś 5 sekund) na jakąkolwiek poprawę sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qartek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Z tymi 80 cm to chyba przesadziłem, jutro zmierzę i będę próbował coś robić. Dziś cały dzień padało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Witam mam pytanie na jaki numer trzeba zadzwonić, by móc zrezygnować z dodatkowych pakietów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Telefoniczne Centrum Abonenta: Z telefonów stacjonarnych: 801 044 944 Z telefonów komórkowych: 22 310 47 47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witam zamawiałem nc+ 22sierpnia i podobno mogłem zrezygnować z hbo w miesiace gratis a podobno mialem czas do końca wrzesnie wie ktos jak z tym jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Jeżeli miałeś gratis w postaci HBO do 2 miesięcy a umowę podpisywałeś w sierpniu to zlecić wyłączenie powinieneś najpóźniej ostatniego dnia września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Tak czyli jak zadzwonie dziś dajmy na to żeby wyłączyli hbo to nie będę musiał tych 20zł płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Chyba sie pomyliłem bo podpisałem umowe 22lipca Nawet jeśli dziś przyszło do zapłaty 24zł wiecej?; czy jest mozliwosc zrezygnowania teraz z hbo czy raczej nie ?;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 To zmienia postać rzeczy,bo trochę się spóźniłeś i stąd rachunek za wrzesień zadzwoń i zleć wyłączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Czyli bede musiał teraz zapłacić to 20zł wiecej a w nastepnym miesiacu już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faronaldo Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 witam,od tygodnia posiadam pakiet platinum z HBO do dwóch miesięcy.Kanały HBO mam wyłączone i nawet mi to nie przeszkadza bo i tak ich nie oglądam,pytanie czy w tym przypadku jest jeszcze potrzeba dzwonienia do nich przed upływem dwóch miesiecy zeby wyłączyli coś czego mi nie włączyli? Mam identyczną sytuacje. Czy zatem kontakt z BOK był konieczny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Jeżeli po darmowym okresie nie chce się płacić to należy o czasie zlecić wyłączenie(dzwoniąc na BOK lub : http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faronaldo Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 To wiem. Tylko ja nigdy nie miałem właczonego HBO (czerwona plansza, brak uprawnień) pomimo pakietu Platinum z HBO do dwóch miesięcy i też mi to nie przeszkadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 U mnie sytuacja wygląda tak muszę teraz zapłacić a po wrzesniu wylaczaja hbo jakies filmboxy chcieli wcisnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.