Skocz do zawartości

Oferty - dla nowych abonentów platformy CANAL+


caesar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heheh :D sorki,ale to się rzadko zdarza żeby klient nie miał pretensji o coś takiego ;-)

 

Teoretycznie po co zgłaszać wyłączenie czegoś czego i tak nie świadczą...

Doradzam zgłoszenie reklamacji z żądaniem np.rabatu na abonament ze względu na brak HBO ;-)

 

http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam problem jak zwykle :) Czy brać na te 3 miechy, jeśli zrezygnuje to deko musiał bede oddac..? Ten cały mix plata za 89 o ile to dziala juz.. Poradzilibyście coś bo ja bede w nieskończoność sie wahał. Najbardziej to bylem zadowolony jak w n były pakiety do wyboru sport muzyka film itp a tu by mieć sport cza full pakiet no k* jakie to jest zje..:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ponad tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem NC+ Platinum. Wszystko byłoby świetnie gdyby nie słaby odbiór niektórych kanałów. Monter ustawiający antenę na swoim mierniku miał przyzwoitą jakość, dekoder pokazywał około 30% jakości. Siła 100. Niektóre jednak kanały jakość mają w porywach od 1% do 5%, więc uniemożliwia to oglądanie. Dotyczyło to głównie TVN 24 HD i Tvn turbo - mała strata. Wczoraj jednak kanały canal+ family, canal + 2 family, ale kino HD nie dały się oglądać, pojawiały się piksele. Tydzień temu tego nie było. Jaka może być tego przyczyna. Antena jest na wysokości ok. 2 metrów (monter twierdził, że wysokość nie ma znaczenia), znajduje się w odległości jakiś 10 m. od dekodera, antena 79cm. Co mam robić podnosić antenę w górę, samemu starać się ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokośc nie ma znaczenia jak mieszkasz na otwartej przestrzeni a jak w gęsto zabudowanej sieci bloków to może mieć znaczenie

 

Poza tym zgłaszany problem dotyczy transpondera (11411 H), z którym wiele osób ma problemy - trzeba dość precyzyjnie ustawić antenę

 

30% jakości to nie jest żadna jakość!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 80 cm antenie nie powinieneś mieć problemów z odbiorem ww. transponderów, jak ja na 70 cm antenie odbieram bez zakłóceń kanały z tp. 11411/H jak i 11508/V (kanały TVN-u w HD, Religia.TV i Puls 2). W odległości 30 m stoi blok i antena się na niego "patrzy", ale problemu nie ma na szczęście. Ten krzak może przeszkadzać, ostatnio widziałem sam jak komuś niewysoki krzak zasłaniał widok na południe, to ma antenę na 3 uchwytach połączonych ze sobą :). Swoją drogą pewnie strasznie niestabilne to jest, antena 60 cm od C+.

 

Jakość jest ważniejsza - ten parametr musi mieć wysoką wartość, nawet częściowym kosztem siły sygnału.

 

No i pamiętaj o skręcie konwertera - patrząc się na antenę, przesuwaj konwerter w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara. Ale milimetrami i odczekaj chwilę (jakieś 5 sekund) na jakąkolwiek poprawę sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,od tygodnia posiadam pakiet platinum z HBO do dwóch miesięcy.Kanały HBO mam wyłączone i nawet mi to nie przeszkadza bo i tak ich nie oglądam,pytanie czy w tym przypadku jest jeszcze potrzeba dzwonienia do nich przed upływem dwóch miesiecy zeby wyłączyli coś czego mi nie włączyli?:)

 

Mam identyczną sytuacje. Czy zatem kontakt z BOK był konieczny ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...