Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Pakiet Familijny HD: 
Polsat HD, TV4 HD, TV6, Polsat 2 HD, Polsat Café HD, Polsat Play HD, Polsat Jim Jam, TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVN 24 HD, Discovery Life HD, Travel 
Channel HD, Disney XD, CBS Reality, AXN HD, Disney Channel HD, Superstacja, TVN Turbo HD, TVN Style HD, Nat Geo Wild HD, Disney Junior, 
FOX HD, TVP HD, TVN HD, Nicktoons, TVN 7 HD, Polsat Crime & Investigation, Kino Polska, TVP Seriale, Food Network HD, Polsat Viasat History 
HD, Polsat Viasat Explore HD, Polsat Viasat Nature, Polsat Romans, TVP 3, Kino Polska Muzyka, Polsat News HD, TV Puls, Stopklatka TV, Disco 
Polo Music, Polsat News 2, Polsat Music HD, TVP Historia, TVP Kultura, TVN Fabuła HD, Comedy Central HD, Cartoon Network HD, TVP ABC,Polsat Sport HD,Polsat Sport Extra HD,Polsat Film HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.12.2018 o 12:50, maks27 napisał:
Od wczoraj nowy regulamin, a przed chwilą sprawdzałem ICOK i nie znalazłem opcji wypowiedzenia umowy. Ciekaw jestem, jak to będzie?

Ja dostałem informację w ten poniedziałek pocztą. Jest informacja, że daje to prawo rozwiązania umowy w przypadku braku akceptacji zmian w ciągu 30 dni od otrzymania pisma, ale ponieważ zmiany wynikają ze zmiany przepisów to CP będzie uprawniony do dochodzenia zwrotu udzielonej ulgi, pomniejszonej o jej proporcjonalną wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Czyli można, ale się nie opłaca.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wilk79

Dla wielu ośób wygodne by było, jeśli będzie możliwość wypowiedzenia przez ICOK. O wypowiedzeniu z powodu zmiany regulaminu nie myślę, to wiadomo nieopłacalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dokładnie tak samo w pakiecie Rodzinny HD za 5 i brak pakietu podstawowego, dodatkowo zapłaciłem do przodu 18 miesięcy, a ICOK pokazuje przewidywana płatność w kwietniu 2019. 🤔

Wpłaty pojawiają się w wolnych środkach, opłaty pobierane prawidłowo zgodnie z umową, tylko przewidywany termin płatności nieruchomy.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Kiedyś posiadałem dekoder Polsatu Cyfrowego w wersji prepaid i co miesiąc doładowywałem sobie konto oraz uruchamiałem odpowiedni pakiet. Potem przestałem doładowywać i kupiłem inny dekoder z 24-miesięczną umową a o tamtym zapomniałem. Jakieś 2-3 lata temu postanowiłem go sprzedać. Umówiłem się z kupcem w salonie Polsatu Cyfrowego (wówczas już chyba PLUSa) i po pewnych perypetiach z obsług ą salonu, w końcu podpisaliśmy dokumenty zgodnie z którymi nowy właściciel mógł sobie doładowywać konto oraz uruchamiać pakiety.

Postanowiłem w końcu spróbować to unormować bo dekoder wciąż wisi na moim koncie a ja nie mogę znaleźć tych podpisanych dokumentów. Niestety nie mam kontaktu z nowym właścicielem...

Da się ten problem jakoś rozwiązać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przeciągu 3 lat dekoder mógł kilka razy zmienić właściciela ;)

Dziwne, że masz go na swoim koncie, skoro dokonałeś cesji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ramach rekompensaty za niedogodności dostałem miesiąc gratis wybrany przeze mnie pakiet. Wybrałem pakiet HBO. O dziwo działa. Jednak dało się go uruchomić w inny sposób. ICOK mam nadal zablokowany, nie mogę dokonywać kompletnie żadnych zmian w pakietach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Maciej Loret napisał:

Witam,

 

Kiedyś posiadałem dekoder Polsatu Cyfrowego w wersji prepaid i co miesiąc doładowywałem sobie konto oraz uruchamiałem odpowiedni pakiet. Potem przestałem doładowywać i kupiłem inny dekoder z 24-miesięczną umową a o tamtym zapomniałem. Jakieś 2-3 lata temu postanowiłem go sprzedać. Umówiłem się z kupcem w salonie Polsatu Cyfrowego (wówczas już chyba PLUSa) i po pewnych perypetiach z obsług ą salonu, w końcu podpisaliśmy dokumenty zgodnie z którymi nowy właściciel mógł sobie doładowywać konto oraz uruchamiać pakiety.

Postanowiłem w końcu spróbować to unormować bo dekoder wciąż wisi na moim koncie a ja nie mogę znaleźć tych podpisanych dokumentów. Niestety nie mam kontaktu z nowym właścicielem...

Da się ten problem jakoś rozwiązać?

Tak jak powiedział @Pawel ,jeżeli dokonałeś cesji to dekoder powinien zniknąć z Twojego konta. Aby to ustalić musisz zadzwonić na infolinię CP.Ponadto dekoder możesz usunąć z konta kasując/utylizując go. Na infolinii powinni Ci to wyjaśnić co i jak. Tylko ,że jeżeli nowy właściciel go doładował i ogląda ,to zobaczy ciemność i nic z tym już nie zrobi, dekoder będzie się nadawał tylko i wyłącznie na części. To będzie taki żart z Twojej strony :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Maciej Loret napisał:

Witam,

 

Kiedyś posiadałem dekoder Polsatu Cyfrowego w wersji prepaid i co miesiąc doładowywałem sobie konto oraz uruchamiałem odpowiedni pakiet. Potem przestałem doładowywać i kupiłem inny dekoder z 24-miesięczną umową a o tamtym zapomniałem. Jakieś 2-3 lata temu postanowiłem go sprzedać. Umówiłem się z kupcem w salonie Polsatu Cyfrowego (wówczas już chyba PLUSa) i po pewnych perypetiach z obsług ą salonu, w końcu podpisaliśmy dokumenty zgodnie z którymi nowy właściciel mógł sobie doładowywać konto oraz uruchamiać pakiety.

 Postanowiłem w końcu spróbować to unormować bo dekoder wciąż wisi na moim koncie a ja nie mogę znaleźć tych podpisanych dokumentów. Niestety nie mam kontaktu z nowym właścicielem...

Da się ten problem jakoś rozwiązać?

 

25 minut temu, jaszek napisał:

W ramach rekompensaty za niedogodności dostałem miesiąc gratis wybrany przeze mnie pakiet. Wybrałem pakiet HBO. O dziwo działa. Jednak dało się go uruchomić w inny sposób. ICOK mam nadal zablokowany, nie mogę dokonywać kompletnie żadnych zmian w pakietach. 


Witam. Proszę, zapisz w swojej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp         

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Proszę, zapisz w swojej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp         

Moja sprawa trwa od 8 grudnia, pierwsze zgłoszenie zrobiłem tego właśnie dnia. Otrzymałem taką odpowiedź.

 

Cytat

Uprzejmie informujemy, że Pakiet HBO HD HBO GO będzie obowiązywał od dnia 19 grudnia 2018 r., tj. od rozpoczęcia okresu rozliczeniowego. 
Może się zdarzyć, że zgłoszenie aktywacji pakietu przetworzy się w systemie szybciej i przed 19 grudnia pakiet będzie aktywny. Niemniej zgodnie z umową, aktywacja nastąpi z dniem 19 grudnia 2018 r. 

 

Niestety nie zaczął obowiązywać.

 

Zapytałem o komunikat przy aktywacji, który mówi o dostępie w ciągu 2 godzin, ale już mi nie odpisano :) Do 19 grudnia nikt nie kiwnął palcem, zwłaszcza w sprawie pozbawienia mnie możliwości zarządzania pakietami przez ICOK, co trwa do teraz. Proszę więc nie żartować i nie uprawiać tu PR-u. Oczywiście, że zrobiłem zgłoszenie, co przytaczałem w postach wielokrotnie, wystarczyło przeczytać. Zostało przyjęte dopiero 19.12 i do teraz jest weryfikowane przez specjalistów. Nie traktuję tego forum jako drogę do załatwiania swoich spraw z operatorem. Tu tylko publicznie opisuję swoją sytuację, dla innych.

 

Tak więc @Specjalista Cyfrowy Polsat jeśli chcesz mi jednak pomóc, napisz tu proszę dla mnie i dla innych, jakie 2 godziny ma na myśli komunikat pokazujący się w momencie aktywacji pakietu dodatkowego, który się potwierdza? Komunikat mówi o dostępie do kanałów w ciągu 2 godzin. Co to znaczy?

 

Dziękuję.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

7 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Z poziomu tego forum nie posiadam wglądu do konta

Tu nie potrzeba wglądu w moje konto. Podczas aktywacji opcji dodatkowej pojawia się komunikat, że Dostęp do kanałów w ciągu 2 godzin, aktywacja pakietu dnia (tu dzień początku kolejnego okresu rozliczeniowego), dezaktywacja możliwa po (tu też podawana jest konkretna data). Moje pytanie brzmi - czego dotyczą te dwie godziny? Ten komunikat widza wszyscy przecież, nie tylko ja, więc nie pytam o sprawę indywidualną, a ogólnie.

 

Proszę więc odpowiedzieć na moje pytanie jeśli można :) Niestety ponieważ mam zablokowany ICOK, nie mogę zrobić screena tego komunikatu, ale może ktoś z Użytkowników wrzuci?

 

Dziękuję.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy pakiet dodatkowy (Eleven, HBO, itp), czyli dodatkowe pakiety włączane jako opcje dodatkowe, bez zobowiązania. Podczas ich aktywacji pojawia się komunikat, który trzeba zatwierdzić. Jego pierwsze zdanie mówi o dostępie do kanałów w ciągu 2 godzin. Nikt mi nie potrafi odpowiedzieć na moje pytanie, nie wiem dlaczego.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodnie z umową oraz wiadomością, którą zacytowałeś powyżej, te pakiety będą obowiązywały od kolejnego cyklu rozliczeniowego, jednak mogą zostać uruchomione wcześniej. Jeśli nie będą aktywne po 2 godzinach (tak jak informował komunikat w ICOK), można spróbować ponowić uprawnienia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta wchodząc w zakładkę "Usługi" -> "Telewizja" -> "Usługi serwisowe". W następnym kroku należy ustawić dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknąć "Wznów połączenie z satelitą". Jeśli to nie przyniesie rezultatów, konieczne będzie zapisanie zgłoszenia. 

Czy aktualnie masz dostęp do usługi, którą wykupiłeś? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jeśli to nie przyniesie rezultatów, konieczne będzie zapisanie zgłoszenia. 

Problem w tym, że po wykonaniu wszystkich czynności (aktywacja pakietu, czekanie 2 godzin, ponowienie sygnału i oczekiwanie 3 godzin na kanale Polsat HD) i próbie dokonania zgłoszenia nikt ode mnie nie chciał go przyjąć. Kazali czekać do 19 grudnia twierdząc, że przed okresem rozliczeniowym "nic nie musi". Ale tę kwestię już zostawmy.

 

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Czy aktualnie masz dostęp do usługi, którą wykupiłeś? 

Trudno jednoznacznie powiedzieć, ponieważ co prawda usiłowałem wykupić 8 grudnia paczkę HBO, ale od tego dnia do teraz widzę to:

 

e4a37d6ec9df.png

 

Dostęp do paczki HBO od wczoraj co prawda mam, ale nie wiem na jakich zasadach. Został mi przyznany miesiąc gratis "za niedogodności", jakich doświadczam :) Nie wiem niestety jeszcze, czy mam tego pilnować, wyłączać, itp. Ale dowiem się.

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

jednak mogą zostać uruchomione wcześniej

Komunikat na Waszej stronie widoczny w czasie aktywacji nie mówi, że "mogą", tylko, że "będą". I o to tylko pytam.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jak to w końcu jest z tym aktywowaniem dodatków? Powinien być dostępny w ciągu dwóch godzin, czy od kolejnego cyklu rozliczeniowego?Jeśli cykl rozliczeniowy mam od 30 dnia miesiąca, a włączę opcję np. 2 dnia to kiedy zostanie włączona? Jeśli przed rozpoczęciem cyklu to będę za ten czas płacił, czy nie?

Edited by Barti
Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi, tylko po nich. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyłączam się do pytań @Pawel.

Tak czytam tutaj wasze ostatnie posty i widzę, że sytuacja z tym włączaniem opcji dodatkowych w Cyfrowym Polsacie jest bardzo niejasna. :blink:

Niby jest tak, że dana opcja uaktywni się dopiero pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego, jednak dowiaduję się tutaj od was, że pojawia się komunikat, że opcja będzie dostępna w ciągu dwóch godzin, a jednak nie jest i że jednak będzie od kolejnego okresu rozliczeniowego. To jak to w końcu z tym jest? :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z aktywacją opcji dodatkowych Cyfrowy Polsat wprowadza świadomie klientów w błąd, a pytany o to milczy. Rozważam to po świętach zgłosić do Urzędu. 

 

Przy włączaniu opcji dodatkowej pojawia się komunikat, że:

 

  • dostęp w ciągu 2 godzin (nie mylić z aktywacją), i nie że "może", tylko że "będzie". 
  • aktywacja wraz z początkiem okresu rozliczeniowego
  • dezaktywacja możliwa od... 

Cyfrowy Polsat w tym mataczy, co widać też po postach @Specjalista Cyfrowy Polsat, który do teraz nie odpowiedział na moje pytanie mówiąc o aktywacji, podczas gdy ja mówię o dostępie. I szlag człowieka trafia, gdy kolejny raz musi wszystko od nowa powtarzać. 

 

Zrobiłbym screen tej informacji, ale od 8 grudnia mam zablokowany ICOK i do dziś dnia nie mogę wprowadzać żadnych zmian w pakietach. Ale prośba - jeśli ktoś z Użytkowników będzie coś włączał, niech zrobi zrzut tej informacji. 

Reasumując - podczas aktywacji czytamy, że dostęp do kanałów nastąpi już w ciągu 2 godzin, a w razie niepowodzenia klient dowiaduje się, że do początku kolejnego okresu rozliczeniowego operator nic nie musi. Czyli jak ktoś ma okres rozliczeniowy od 27 grudnia i 28 listopada zdecyduje się na włączenie pakietu np. HBO, to wcale nie będzie pewny, że obejrzy w święta. Operator nie uznaje za błąd tego, że nie działa przed okresem rozliczeniowym i nie przyjmuje żadnych zgłoszeń. Moje zgłoszenie zostało przyjęte dopiero 19 grudnia, po 11 dniach od próby aktywacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktywacja i dostęp nie jest ze sobą nierozerwalnie połączone w tym przypadku? Można mieć aktywną opcję bez dostępu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...