Jump to content

Wilk79

Users
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Dobra

About Wilk79

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak tam [email protected]_18 [email protected]? Chyba musicie wytłumaczyć@Specjalista Cyfrowy Polsat, że nie zna się na swojej robocie bo przecież jesteście pewni, że będzie płacz bo będą kary (deejay) oraz, że umowy nie można rozwiązać przed dokonaniem zmiany czyli likwidacją kanału (sztywniak) [emoji23] Eh, eksperci [emoji2357]
  2. Dzięki, ale akurat jak miałem do Ciebie pisać wpadła w końcu odpowiedź.
  3. @[email protected] Cyfrowy Polsat - jak długo maksymalnie czeka się na odpowiedź na pytanie zadane przez icok?
  4. Nie wykluczam [emoji23] Bardziej chodziło mi o to, że nowej oferty na pewno nie będzie dziś.
  5. Jeżeli wszędzie piszą o obecnej ofercie do 02.12. to nowa oferta od wtorku.
  6. Jak napisał@czerstwy ani to pierwsza ani druga taka sytuacja, ale niektórzy są tak oburzeni, że ktoś porzuca ich ukochany Polsat, że wypisują tu swoje mądrości [emoji2357]
  7. Doszedłem do tego samego wniosku [emoji16]. Jak będzie sensowna oferta na Canal+Netflix to może się skuszę, zamiast Canal+HBO
  8. Tak to sobie tłumacz. Pisałem, że tłumaczę po raz ostatni. Mam potwierdzenie od Polsatu a Ty żyj w swoim świecie i wierz w co chcesz. Koniec tematu bo szkoda mi czasu.
  9. Niezbyt. Telewizor mam 4K i chodzi mi o to czy w przypadku ustawienia rozdzielczości HD problem z jasnością nadal występuje czy nie.
  10. I skończy się tak, że LM wyjdzie Polsatowi bokiem. No, ale za głupotę się płaci.
  11. Nie pytam o tv, tylko o ustawienie dekodera. Czy jeśli wybierzemy rozdzielczość zwykłego HD to problem znika czy jest nadal?
  12. Większość to wie, ale jest takich trzech gagatków, którzy wcielają się rolę rzeczników CP i próbują udowodnić coś innego. Od jakiegoś czasu zacichli, więc może dotarło. A wszystkim, którzy chcą porzucić CP pozostaje rozwiązywać umowy już teraz i zastanawiać się nad wyborem kolejnej oferty [emoji16]
  13. Zaraz [email protected] [email protected]_18 i Ci powie, że to niemożliwe i że zapłacisz karę. I w ogóle jesteś be [emoji23]
×
×
  • Create New...