the cable guy Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Czy wam też trują głowę przypomnieniem o zbliżającej się płatności na ponad tydzień przed terminem? Mógłbym zrozumieć, że tak robią gdyby kiedyś były zaległości, ale nie było. Jeszcze na dodatek spam z ofertami na telefon w plusie codziennie albo jakieś inne reklamy od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Też tak miałem, w ICOK wyłączyłem przypomnienie o terminie płatności i teraz nawet jak robię czasem przelew ostatniego dnia nie mam tych przypomnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robal 39 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) Witam w listopadzie 2018 roku przedłużyłem umowę na jeden z nr tel. Na pytanie czy przedłużając te umowę stracę jakikolwiek rabat w smartdomie, konsultant zapewniał, że nie ma takiej opcji. Moim podstawowym produktem w smartdom jest telefon ( w sumie nam 4 nr telefonów) następnym jest tv i tutaj był rabat 50% i następnie internet jako 2 produkt rabatowany. W międzyczasie umowa na tv i internet przeszła na czas nieokreślony , z tym że zabrano mi rabat ta tv a na internet pozostał bez zmian. Umowa była przedłużana na nr telefonu , który nie był nr podstawowym . W ramach przedłużenia umowy zwiększono mi abonament do 80 zł z 30 ( dodano LM w ipli) i zrabatowano o 50 % w ramach smartdomu ( wcześniej był rabat 10 zł na tym nr z tego samego tytułu) . Tak jak na wstępie pisałem konsultant zapewnił mnie ze w takiej sytuacji nie stracę rabatu na inne usługi. Stało się inaczej. Złożyłem już stosowna reklamację w CPz zaznaczeniem przesłuchania rozmowy z konsultantem. Powiedziano mi że najprawdopodobniej doszło do pomyłki z automatu .Na odp maja miesiąc . Czytając to forum mam obawy czy cokolwiek się zmieni w mojej sprawie, bo nic tylko bedą mnie zwodzić a ja będę płacił całość za tv. Czy coś więcej w tej sprawie na tym etapie powinienem zrobić? Dodam jeszcze , ze umowa na tv była przedłużana w roku 2017 i od stycznia tego roku podobnie jak umowa na internet przeszła na czas nieokreślony . Produkt nierabatowany czyli tel to oplata 89 zł , tv po rabacie to 64 zł , a internet tez po rabacie 11 zł . Edytowane 21 Lutego 2019 przez Robal 39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) I dobrze zrobiłeś zgłaszając reklamację. Ja mam telewizję jako pierwszy produkt(100% opłata),telefon jako drugi produkt(50%),oraz trzeci produkt Internet po rabacie 18 zł,czyli za 11 złoty miesięcznie. Ostatnio dobrałem czwarty produkt jako telefon.Konsultant oświadczył mi przez telefon, że będzie to 25 zł zamiast 50 zł.Przyszła pierwsza faktura po miesiącu na kwotę 50 zł.Zdziwienie i telefon na infolinię.Też złożyłem reklamację i pisałem na piśmie,że dnia X konsultant pan ( tutaj imię i nazwisko )obiecał mi w warunkach umowy kwotę ostateczną 25 zł,która jest zupełnie inną niż ta na fakturze. Mało tego, tak się złożyło że rozmowę o umowę akurat nagrałem na swoim telefonie. Do reklamacji dołaczyłem plik rozmowy do ich biura reklamacji. Po ok dwóch tygodniach dostałem pismo że przepraszają,za pomyłkę i nastąpi korekta w kolejnej fakturze. Dodatkowo oddzwonił z Plusa konsultant,oznajmiając że reklamacja została rozpatrzona pomyślnie.Płacę za czwarty produkt 25 zł.Taki był finał . Musisz uzbroić się w cierpliwość i nie rób opłaty,póki nie oddzwonią do ciebie w sprawie rozpatrzenia reklamacji. Edytowane 21 Lutego 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robal 39 Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 U mnie była inna sytuacja. W rozmowie ze mną konsultant zaznaczył ze pierwsza faktura na nr telefonu , na który przedłużyłem umowę ( nie był to więc nowy produkt) przyjdzie jeszcze na starych zasadach czyli nowy abonament minus 10 zł z tytułu rabatu smartdom, aczkolwiek może się zdarzyć , że tak nie będzie( okres rozliczeniowy mam od 17 każdego miesiąca , a rozmowa była 19.11)Naturalnie za grudzień przyszła wyższa faktura , a od stycznia już z rabatem 50%. Natomiast od stycznia wbrew temu co ustaliłem z konsultantem, przepadł mi rabat na tv. Zastanawiam się jeszcze tylko nad tym , czy nie ma to związku z przejściem umowy na tv na czas nieokreślony. Tyle , że podobnie jest z internetem , którego umowa też przeszła na czas nieokreślony , ale tutaj pozostał rabat bez zmian( już jako smartdom4) I tutaj tez jest dla mnie coś niezrozumiałego , bo skoro jest internet rabatowany jako snartdom4 , to czemu rabat pozostał bez zmian tak jak w starszej wersji smartdomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Pytanie do osób będących na bieżąco z przedłużaniem umów w CP. Dekoder własnościowy-przedłużenie umowy z wymianą sprzętu.Czy status dekodera przy wymianie ulega zmianie i Polsat tylko wypożycza sprzęt,czy pozostaje bez zmian i dekoder jest w dalszym ciągu własnościowy,tak jak było to do tej pory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Czy może istnieje możliwość czasowego zawieszenia umowy na TV ze względów techniczno logistycznych - przeprowadzka, nie mogę korzystać już od 2 msc z Tv i zapowiada sie że to potrwa kolejne 2 będę wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Nie słyszałem o czymś takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Coś takiego było możliwe kiedyś u operatorów telefonii komórkowej ale czy jest to jeszcze praktykowane tego nie wiem.Co do TV również nie słyszałem o tym .Najlepiej zadzwonić na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 (edytowane) Nic z tym nie zdziałasz.Teście mieli remont bloku.Ocieplanie i malowanie. Ten remont trwał od czerwca do....listopada,bo firma remontowa jakieś problemy techniczne miała.Teść kilka razy chodził do punktu CP z prośbą o tymczasowe zawieszenie abonamentu i nic.Pisał nawet pismo do biura obsługi klienta że może iść nawet na taki układ że o te miesiące nieużytku mogliby mu na jego prośbę przedłużyć umowę dłużej niżeli termin zakończenia umowy przewidywał.Ale odpisali mu że niestety nie ma takiej możliwości. Jedyne co mu mądra pani konsultantka zaproponowała,to to że może rozwiązać wcześniej umowę przedterminową z naliczoną karą tak jak w regulaminie umowy jest. Nawet któregoś razu chciał już tą antenę na zewnątrz do rusztowania zamocować,to te chłoporobotniki razem ze swoim jakimś kierownikiem budowy i inspektorem BHP pogonili go ,że się nie zgadzają na to,ponieważ kolidowało by to z regulaminem bezpieczeństwa pracy.Za dużo biurokracji . Edytowane 5 Marca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Lubię Polsat za niesamowite wyczucie... dziś w nocy o 1.04 przysłali mi sms przypominający o zwrocie dekodera który wczoraj im zwróciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Ktoś nie śpi by inni-by inni... też mogli nie spać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Witam Czy to normalne że na multiroomie nie mam PSP premium które było aktywowane i na evobox działa normalnie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) To dzwoń do nich pod 222127222 i naciskaj,żeby tobie aktywowali na tym dekoderze dodatkowym.W końcu masz ten drugi dekoder w usłudze multiroom.No chyba że ci z CP traktują dekoder od multiroom,jako odrębną umowę.Niech dokonają ponowienia sygnału.Ponowienie sygnału na wybrany dekodeer jest także możliwe z poziomu ICOK. Edytowane 8 Marca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Aa i jeszcze zostałem wprowadzony w błąd bo konsultantka gdy przedluzalem umowe poinformowala mnie że aneks.wejdzie w życie w marcu i anuluja mi.dwa ostatnie miesiące do zaplaty. Jak się okazało za marzec muszę zapłacić a aneks wejdzie w życie w kwietniu. To jest właśnie polityka w cp.... Chyba jutro zadzwonie tam i poprosze ta panią z ktora podpisywalem aneks by wyjaśniła mi dlaczego tak się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Ja przedłużanej umowę 2 dni przed nowym okresem i weszła w życie za dni anulujący 4 miesiące starej. @kubek1984 ile dni od przedłużenia miałeś do końca okresu rozliczeniowego ? Zastanawia mnie po czym poznałeś ten błąd po stronie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Chyba 3 dni przed nowym.okresem rozliczeniowym. Napisz od nowa bo nie rozumiem Twojego wpisu duk podczas rozmowy sprawdził platnosci i mówi " dobrze że jeszcze nie zaplaciliscie to aneks.wejdzie w życie z tym miesiacem i anulujemy ostatnie dwie plarnosci. Edytowane 8 Marca 2019 przez kubek1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 U mnie było 4 miesiące do końca umowy, miałem zapłacone 3 miesiące do przodu. Zgodnie z tym co mówił konsul DUK te 4 zostały anulowane i po 2 dniach jak weszła w życie nowa umowa w życie ICOK pokazywał już warunki nowej umowy. Oczywiście nie pobrało też pieniędzy, nadpłata czeka na 1 płatny miesiąc. To że płaciłeś lub nie nie ma znaczenia, po prostu będzie pobrane w odpowiednim czasie. Skoro podpisałeś 3 dni przed nowym cyklem powinna wejść w życie po tych 3 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Dzwoniłem do duk i poinformowl że system umowe finalna zaliczył od kwietnia i nic się już nie zrobi. Tak to się z cp dogaduje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Bo z CP najlepiej rozmawiać jak się ma 6 lub 4 do końca a nie na ostatnią chwilę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Hej, niedługo kończy mi się umowa z CP, nie śledziłem ostatnio zbyt dokładnie informacji, stąd też moje pytanie. Czy jest jakaś szansa na 4K w Cyfrowym Polsacie w tym roku? Są jakieś wieści na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Szansa zawsze jest, ale wieści na razie brak. Jeśli chodzi o 4k to obecnie głównie sport. C+ 4k w nc+ lub Eleven 1 w Orange czy kablowce jak Vectra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Godzinę temu, Tomek1623 napisał: Hej, niedługo kończy mi się umowa z CP, (...) Czy jest jakaś szansa na 4K w Cyfrowym Polsacie w tym roku? Jeśli umowa niedługo ci się kończy, a z CP nie chcesz się rozstawać, to po prostu ją przedłuż na 12 albo 15 miesięcy i obserwuj rozwój wydarzeń.Gdyby były jakieś przecieki, już by o tym dyskutowano na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Czy w dalszym ciągu, w formularzu wypowiedzenia pośród danych abonenta, wpisujemy pesel? Wypowiedzenia składam co dwa lata i nie jestem z tym na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) Wypadałoby pesel dołączyć dla uściślenia formalności. Ja bynajmniej zawsze dołączam. Edytowane 11 Marca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.