marion86 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Mam obecnie pakiet familijny, pakiet sport i multiroom do maja 2015r. Czy moge zrezygnować z multiroomu i zejść na tańszy pakiet przy nowej umowie? Czy musze wypowiedzenie składać i potem całkiem nowa umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 @marion86 Możesz. Najlepiej już teraz złożyć wypowiedzenie umowy bo przedłużając umowę przez Dział Utrzymania dostaniesz lepsze warunki niż tak zwany nowy klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Panowie zaistniała nieprzyjemna sytuacja z CP otóż miałem umowę na TV Mobilną do grudnia 2014. W październiku wysłałem wypowiedzenie jako że planowałem kontynuować korzystania z tej usługi po tygodniu od wysłania wypowiedzenia zatelefonowałem do BOK czy zarejestrowali wypowiedzenie. Miła pani oczywiście potwierdziła że otrzymali tak więc zapytałem o dekoder THD1000 w odpowiedzi otrzymałem że zostaje dla mnie zapytałem czy na pewno ? tak na pewno. Dekodera nie odyslałem będąc pewnym że skoro kobitka mówiła że zostaje dla mnie to tak będzie. W piątek dostałem list od CP a w nim informacje o karze za niezwrócony sprzęt w cenie 240zl. Zadzwoniłem w tej samej minucie na BOK i teraz juz pan poinformował mnie że dekoder musialem oddać, złożyłem od razu reklamacje powołując się na rozmowę z października z tamta babką. Tutaj pytanie czy jest jakaś szanasa że ten dekoderek będę mógł odesłać bez kary ? bo nie mam ochoty płacić za taką pop..... 240zl tym bardziej że raz mówią tak raz tak. Mieli dzwonić nie dzwonią tylko patrzeć jak będą krzyczeć o odsetki [beep]e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Spokojnie! Osłuchają rozmowę i reklamację uwzględnią. Oczywiście reklamację przy okazji tej ostatniej rozmowy złożyłeś? Ustnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Tak reklamacja złożona ustnie (dostałem numer reklamacji) w ciągu 2-3 dni mają dodzwonić tak przynajmniej informował mnie konsultant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Panowie czy mieliście podobną sytuację , a jeżeli tak to co mam zrobić z tym problemikiem. Mianowicie w połowie listopada przedłużyłem umowę na 15 m-cy rezygnując z Sagemcom na rzecz Modułu i HD 3000 na HD 5500s w M.R. Pakiety które miałem za 74.90 zł miesięcznie pozostały , doszła Ipla i VOD które do dwóch miesięcy można wyłączyć i zejść z opłatą do 64.90 zł. Dodatkowo jeżeli dodrze pamiętam Pani z którą zawierałem aneks/nową umowę powiedziała że zejdę dodatkowo z ceny abonamentu na 59.90 zł. ponieważ zamiast dekodera będę używał Moduł CI i wszystko dostanę w dokumentach które do mnie wyślą w czasie do 7 dni , a których do dzisiaj nie otrzymałem. W ICOK na dzisiaj mam kolejny raz do zapłaty 64.90 zł. i nie wiem czy dzwonić do Nich , czy skąd niekąd miła Pani się pomyliła. Miał Ktoś taką , podobną sytuację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam. Posiadam obecnie pakiet Familijny, do tego multiroom. W sumie 54,90. Wysłałem wypowiedzenie. Coś ciekawego można wynegocjować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 powiedziała że zejdę dodatkowo z ceny abonamentu na 59.90 zł. ponieważ zamiast dekodera będę używał Moduł CI Jakoś, to mi nie pasuje. Zawsze jest tak, że dekoder = moduł CI i odwrotnie. A dlaczego miałbyś płacić taniej? Niepojęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Stawiam, że była mowa o zejściu z czynszu przy zamianie PVR na moduł i stąd wyniknęło nieporozumienie. Każde z Was zrozumiało tą kwestię na swoją korzyść. Zawsze możesz złożyć reklamację. @zuchnet - Mimo wszystko dekoder będzie do zwrotu. Z tego co pamiętam w piśmie jest data do kiedy zwrócić w dodatkowym terminie dekoder w celu uniknięcia kary za brak zwrotu dekocera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Stawiam, że była mowa o zejściu z czynszu przy zamianie PVR na moduł i stąd wyniknęło nieporozumienie. Każde z Was zrozumiało tą kwestię na swoją korzyść. Zawsze możesz złożyć reklamację. Dzięki , a czy może być tak że do minimalnego miesięcznego zobowiązania które w Max HD+Film+Sport+Cinemax HD , a po wyłaczeniu IPLA i VOD wynosi 59.90 zł. doliczona jest opcja M.R 5 zł? Z tego co pamiętam to jednak miało być 59.90 zł. , ale przecież ja też mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Jeśli dotychczas miałeś płatny MR, to przy przedłużeniu obecnie nie dostaniesz bezpłatnego MR. Możesz się mylić, ale nie musisz. Złóż reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmowy i dostaniesz konkretną odpowiedź z CP. Później propozycję akceptacji tych warunków lub odstąpienie od umowy bez ponoszenia kary jeśli masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Masz racje @swojadroga te 5 zł. to za M.R. był płatny i jest płatny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 @swojadroga Dekoder mogę odesłać/oddać nie ma problemu leży w szafce tylko nie posiadam już pudełka niestety. Nie uśmiecha mi sie płacić za taki sprzęt 240zl rozumiem że sam też powinien może tego pilnować ale jeśli pytałem babki na infolinii i oznajmiła że dekoder dla mnie stwierdziłem że temat zamykam. Do tej pory zero odezwu z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Dekoder możesz zwrócić w najbliższym punkcie sprzedaży CP. Pudełko nie jest wymagane. Ma być dekoder, karta i pilot. Na miejscu dostaniesz potwierdzenie jego zwrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 W wypadku T-HD1000 nie ma karty Ale zasilacz musi jeszcze być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Taki zestaw posiadam. W każdym razie poinformuje jak się ta potyczka zakończy. W każdej umowie wystrzegam się sprzętu od operatora jak tylko sie da i zawsze na koniec są szopki. Kilkanaście lat temu z odbiornikiem Sagem 3725 również było analogicznie wtedy dekoder został wysłany ale poinformowano mnie że kabla euro nie było i ta wiadomość kosztowała mnie 100 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 kabla euro nie było i ta wiadomość kosztowała mnie 100 zł. To już nie te czasy. Kabelek zostaje na pamiątkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka1906 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Prośba o pomoc.Moi rodzice posiadają CP ,umowa z ...2009 ,która dzięki kolejnym aneksom wygasa w kwietniu .Pakiet ten nazywa sie Familijny HD do tego dodatki takie jak :Extra HD ,Sport HD ,HBO i Cinemax czyli wg mnie obecny Premium i płacą za to 89,90Pln. Umowa jest na mamę natomiast tato posiada dwie umowy w plusie na telefon w cenie 2X39,90. Chcieli by skożystać z oferty Smart Dom i płacić połowę ceny za tv i stąd pytania. 1)Czy te owe dwie umowy za 39,90 mogą być uznane jako suma i spełnić miniumum (59,90pln)wymagane aby kupić tv za pół ceny? 2) Jeżeli tak , to co trzeba zrobić aby obnizyć abonament tv ? Czy wystarczy podejśc z umową do APS i to zmienić czy raczej wypowiedzieć obecną umowę ,oddać dekoder i poprostu od maja podpisać nową za 50 proc ceny ? 3) Czy to że tv jest na mamę a telefony na tatę koliduje z promocją Smart Dom? Obie umowy musza być na tą samą osobę? Sorki jeśli trochę gmatwam ale ja mam Nc+ a Polsatu totalnie nie ogarniam ,staram się tylko pomóc rodzicom. Z góry dzięki. 1) Nie.2) Wypowiedzieć obecną umowę. 3) Koliduje z promocją. Witam ponownie,zabrałem więc te umowy do punktu autoryzowanego i okazuje sie że jednak załapują sie cenowo na Smart Dom ponieważ wzieli abonament w Plusie "tylko SIM" i wtedy minimum jest 39,90. Oczywiście umowy muszą być na tę sama osobę.Dowiedziałem się że umowa jest do 12 maja i obowiązuje 3 miesiące wypowiedzenie czyli muszę złożyć do 12 lutego. Stad pytania 1)Umowy naprawdę kończą się np 12-go a nie ostatniego dnia miesiąca? 2)Czy rówież mogę (jak np w NC+) złozyć wypowiedzenie w punkcie autoryzowanym? 3)Czy mogę być w jakis sposób upowazniony przez mamę do ew negocjacji nowej umowy z DUK ?Oczywiście po wcześniejszym wypowiedzeniu ....Oki czyli zakładam że tak jak powiedziała pani w punkcie umowa gaśnie 12 Maja i dzień puzniej oddaję stary dekoder oraz mogę podpisać nową umowę z nowym dekiem na pakiet premium w promocji Smart Dom za 44,95? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ad.1. Tak, w CP zawsze zgodnie z cyklami rozliczeniowymi. W Twoim wypadku 12 dnia miesiąca, bo tego dnia była zawarta umowa na x miesięcy. Ad.2. Możesz. Nawet w imieniu abonenta. Na potwierdzeniu przyjęcia wypowiedzenia w APS złożysz swój podpis z dopiskiem: "w imieniu abonenta". Ad.3. Abonent moze pisemnie upoważnić osobę trzecią wysyłając stosowne upoważnienie do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Mam następujące pytania. 1) Czy zawierając umowę w lipcu 2013 roku na 29 miesięcy z darmowym, półrocznym abonamentem termin biegnie od pierwszego dnia umowy czy od pierwszego płatnego miesiąca tj. od stycznia 2014? 2) Czy jeżeli zawierając powyższą umowę z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, będzie on obowiązywał mnie nadal, jeżeli wejdzie nowy zapis, że okres wypowiedzenia umowy będzie tylko 1 miesiąc? Z góry dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Umowa "biegnie" od dnia jej zawarcia. Zawarłeś umowę na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis. Czyli masz już za sobą 18 miesięcy umowy. Miesięczny okres wypowiedzenia będzie Cię obowiązywał dopiero po otrzymaniu przez Ciebie korespondencji od CP informującej Cię o zmianie Twojego wzorca umowy i zaakceptowaniu tej zmiany. W styczniu ćwierć miliona wysyłek pójdzie (jutro ostatnia partia) do osób, którym skończył się okres podstawowy lub skończy się on do 30 czerwca 2015r. Wraz z informacją o zmianie zapisów wysyłana jest standardowa oferta przedłużenia umowy ze zwiększeniem zobowiązania pakietowego, gdzie przez 9 miesięcy proponowany jest rabat. Można przeoczyć informację o zmianie zapisów umownych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dostałem dziś przesyłkę o zmianie regulaminu jednak nie było w niej oferty przedłużeniowej o której wspominał swojadroga, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja dostałem list wczoraj. Również z ofertą przedłużeniową. Nic specjalnego oczywiście. Umowa kończy mi się w czerwcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 A ja mam pytanie jak umowe podpisze jutro czy pojutrze, to od kiedy do kiedy bede miał okres rozliczeniowy u nich.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jeśli jutro, to oprócz lutego będzie to 30 dzień miesiąca. W lutym będzie to ostatni dzień miesiąca. Jeśli pojutrze, to zawsze ostatniego dnia miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.