swojadroga Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Od złożenia wniosku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeq22 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam można zamienić dekoder na moduł w trakcie umowy bez zmian w ofercie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 modół modół nie ma szans , jest coś takiego jak moduł ale wątpię by bez podpisania nowej taki numer zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 @swojadroga dzięki za info PS. Pracownicy APS Cyfrowego Polsatu jak i nc+ potrzebują pilnie doszkolenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeq22 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 czyli jest szansa czy niema co sie starac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 @tomeq22 - Poczytaj tutaj: viewtopic.php?f=7&t=321&start=3105#p950682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzio19 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Mam pewien problem. Wiąże mnie z Cyfrowym Polsatem, której okres podstawowy kończy się z dniem 7 lipca 2014 roku. W związku z tym minął okres 3-miesięcznego wypowiedzenia, czyż nie ? Jeżeli tak, to : - Czy mogę wysłać wypowiedzenie z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia dopiero po 7 lipca ? - Czy mogę je wysłać już dziś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wyślij już dziś. Napisz z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia. Umowa będzie trwała do 7 sierpnia. Za ten jeden miesiąc zapłacisz całą kwotę tj. bez ulg przyznanych abonentowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie bez ulg, tylko według cennika usług na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ot na to samo wychodzi Aczkolwiek twoje sformułowanie brzmi bardziej po polsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Wystarczy, ale najlepiej zadzwonić, aby konsultant zrobił to od ręki. Przy piśmie, trwa to do 30 dni, więc musiałby brat zapłacić w tym miesiącu jeszcze raz, ale już na prawidłowe konto, aby nie było komunikatów windykacyjnych i blokady karty. Dzięki. Po tygodniu sprawa wyjaśniona i kasa na prawidłowe konto przeksięgowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Dzisiaj przyszedł mi zwrot nadpłaty z CP. Wczoraj dzwoniłem na infolinie to konsultant powiedział że pieniądze nie zostały wysłane. A tu dzisiaj miła niespodzianka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 To jest najzwyczajniej w świecie skandal co się dzieje w CP. W dniu dzisiejszym powinna mi się skończyć umowa z powodu wycofania kanałów, czyli z dniem ostatnim okresu bieżącego. Rano nie miałem już kanałów z komunikatem "dekoder zablokowany". Zadzwoniłem przed chwilą do CP z prośbą o informację czy mogę już w dniu dzisiejszym oddać dekoder do APS, a dostałem informację, że w systemie widnieje anulowanie mojego wypowiedzenia (właśnie kanały ponownie zostały włączone). Co prawda rozmawiałem parę razy z DUK, ale nigdy nie wyraziłem zgody na przyjęcie jakiejkolwiek oferty, nawet jeszcze w dniu wczorajszym konsultant w rozmowie przedstawiał mi warunki rozwiązania umowy które przyjąłem. Oczywiście w DUK wciskają mi ciemnotę, że z pewnością musiałem podczas jakiejś rozmowy telefonicznej anulować wypowiedzenie. Teraz pozostaje mi pisać listowną reklamację i czekać nie wiadomo kiedy na rozpatrzenie jej, przesłuchanie rozmów itd... Jawna kpina. Może ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać tą przedziwną sytuacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Znając(z forum) Twoje niezdecydowanie konsultanci postawili sobie za punkt honoru ( albo zakład o flaszkę) że jednak zostaniesz z CP na dłużej- jak by nie patrzeć 1:0 dla nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Może ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać tą przedziwną sytuacje? Tak, mam pomysł: Teraz pozostaje mi pisać listowną reklamację i czekać :Rozdział 12. Tryb postępowania reklamacyjnego § 21 8. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Cyfrowy Polsat jest obowiązany w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Cyfrowego Polsatu rozpatrującej reklamację. 9. Przepisu ust. 8 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej złożenia. 10. Cyfrowy Polsat udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej złożenia. W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części, odpowiedź na reklamację powinna dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą. 11. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej wniesienia uważa się, że reklamacja została uwzględniona. A tak swoją drogą zabawne, że to Tobie się akurat przytrafiło. Zawsze tutaj powtarzałem, uważać co się mówi przez telefon (i nie dotyczy to tylko konsultantów CP). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Czyli rozumiem, że mogę w tej sprawie złożyć reklamację telefonicznie lub poprzez maila? Na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl? Bo w DUK zostałem poinformowany, że musi być listownie. A co tu ma uważanie do tego co się mówi przez telefon? Właśnie w każdej rozmowie specjalnie jasno i wyraźnie pod koniec rozmów informowałem, że nie zgadzam się na żadną ofertę przedłuzeniową i podtrzymuję rozwiązanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Osobiście preferuję pisać, bo konsultant zapisując nie zawsze musi zachować sens mojej wypowiedzi (i wcale nie jest to jego złośliwość). Poza tym odwołanie złożonego wypowiedzenia odbywa się tylko pisemnie, czyli nie mogli Ci tylko anulować wypowiedzenia, tylko na podstawie rozmowy telefonicznej. Podczas rozmowy telefonicznej anulować mogą Ci wypowiedzenie z jednoczesnym uruchomieniem umowy lojalnościowej. Czyli powinieneś mieć aktualnie uruchomioną promocję w konkretnej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zawsze tutaj powtarzałem, uważać co się mówi przez telefon (i nie dotyczy to tylko konsultantów CP). Dokładnie i jestem pewien że go "podeszli" i w którejś rozmowie chlapnął to sakramentalne "TAK" nawet nie wiedział kiedy i tym sposobem wycofał wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury, tym bardziej, że jeszcze w dniu wczorajszym w przeddzień rozwiązania umowy konsultant na zakończenie przedstawił mi warunki rozwiązania umowy- kiedy muszę oddać dekoder i tyle. Po prostu mają b...l albo ktoś liczy, że abonent specjalnie machnie ręką na sytuację. Poszła reklamacja mailem wnosząc o przesłuchanie wszystkich rozmów po 04.04.2014 kiedy to zarejestrowali wypowiedzenie. Dostępu do ICOK nie mam, tak jakby umowa się rozwiązała, więc nawet nie mogę sprawdzić co i na jakich warunkach mam włączone obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zanim zrobisz ogromną aferę i rozpiszesz się tutaj na kolejne 18 stron, poczekaj na odpowiedź i stanowisko CP w Twojej sprawie. Jeśli ostatni konsultant zrobił coś "nie tak" w systemie to sprawa szybko zostanie rozwiązana po Twojej myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Teraz ponownie kanały zostały wyłączone, dzwoniłem jeszcze raz przed chwilą do DUK. Co prawda niby to anulowanie wypowiedzenia w systemie widnieje dalej, ale podobno na ustny wniosek telefoniczny w dniu dzisiejszym z mojej strony, rozwiązali jednak tą umowę i podobno wszystko już jest ok. Zaraz udam się do APS oddać dekoder, zobaczymy czy przyjmą czy będą problemy. Niezależnie od tego zdążyła już pójść mailowa reklamacja. Edit: zdałem dekoder do APS, protokół zwrotu dekodera otrzymałem czyli powinno być wszystko ok skoro sprzęt przyjęli. Dobrze, że po mojej interwencji telefonicznej w DUK szybko zareagowali i jednak rozwiązali tą umowę, ale jednak niesmak pozostał, ktoś dał ciała i anulował moje wypowiedzenie wcześniej bez mojej zgody. Nie ma co rozstrząsać dalej sprawy, ale i tak ciekaw jestem co odpowiedzą na moje pismo reklamacyjne które zdążyło już pójść mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ale i tak ciekaw jestem co odpowiedzą na moje pismo reklamacyjne które zdążyło już pójść mailem. Jak to co jak pan będzie teraz odbierał kanały skoro zdał pan dekoder a wypowiedzenie wycofał Biegusiem do APS po dekoder i niech pan obsługi nie zapomni przeprosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Heh dobre:) I tak może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qler85 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam. Nie siedzę w temacie Polsatu, bardziej C+ więc może to będą głupie pytania Posiadam pakiet Rodzinny HD z dekoderem. Płacę 14,9zł (mam też C+, cena promocyjna dla abonentów innych sieci). Co się dzieje w momencie gdy się kończy umowa ? Czy dekoder z kartą idzie do kosza czy jest możliwość przedłużenia umowy bez wymiany dekodera ? A może się automatycznie przedłuża, tylko pytanie czy wtedy cena pozostanie "promocyjna" 14,9 ? Dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jeżeli dekoder masz na udostępnienie od Cyfrowego Polsatu w momencie zakończenia umowy musisz go zwrócić w ciągu 30 dni. W przypadku, gdy jest to własnościowy pozostawiasz go u siebie, zawsze możesz podpisać na nim jakąś umowę przedłużeniową, nawet na pakiet Mini HD za 4,90 zł lub Darmowy HD za 0 zł. Musisz pilnować czasu trwania umowy, bo w Cyfrowym Polsacie umowy zawarte do 27 kwietnia 2014 r. się "rolują" czyli przedłużają na okres dodatkowy 12 miesięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.