SeBoLaS Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam,dnia 22 grudnia kończy mi się umowa z CP,nie chce jej przedłużać ,chcę wysłac wypowiedzenie umowy i tu moje pytanie czy taka formułka będzie ok?? Niniejszym stwierdzam że nie przedłużam umowy ( Multioferta) zawartej między mna a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie . Czy musze podać w tym coś jeszcze .Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 czy myślisz? piszesz, że umowa kończy się 22 grudnia, a po chwili z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia, czyli tak naprawdę nie wiesz o czym piszesz. Przegapiłeś okres wypowiedzenia. chyba, ze masz wyższy pakiet niż minihd to możesz powołać się na wylączenie kanału Love Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ale pytanie czy kanał Love był kanałem gwarantowanym dla mnie w mojej umowie?? proponuje poczytać umowę którą podpisałeś z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Umowa kończy sie 19 marca 2014 r. czyli do do 19 grudnia muszę wysłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @grzes1234l tak, lub bo 20 grudnia bez 3miesięcznego wypowiedzenia przez kanał Love Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Czy jeśli wypowiedzenie zostanie wysłane, odebrane i zarejestrowane będzie potem możliwość anulowania tego wypowiedzenia? i wystarczy anulować telefonicznie czy trzeba listownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Telefonicznie wystarczy, nagrają cię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Umowa zawarta 23 wrzesnia2011r która rozpoczęła się 1 okresem rozliczeniowym czyli 19 październik które date trzeba wpisać na wypowiedzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 MACIEK1973,możesz. grzes1234|,jeśli już chcesz wpisać to 23września,to ile masz tych umów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario81 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam , potrzebuje waszej porady posiadam umowę na stary familijny +HBO za 57.9 do 19.05.2014 r z modułem CI starym ,przeczytałem że mogę rozwiązać umowę za brak kanału LOVE ,czy jest możliwość przejścia z tym samym modułem CI na pakiet mini HD i podpisać nową umowę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 WItam! Dziadek ma CP, ale ogląda już praktycznie tylko 2-3 programy, więc wysłaliśmy wypowiedzenie z 3-m wypowiedzeniem i dostaliśmy dziś taką odpowiedź: W odpowiedzi na otrzymane pismo z dnia 2013-11-18, dotyczące wypowiedzenia Umowy Abonenckiej (dalej jako "Umowa") zawartej z Cyfrowym Polsatem S.A. (dalej jako "Spółka") informujemy, że zgodnie z postanowieniami części A Umowy, Okres Podstawowy kończy się w dniu 2013-04-04. W związku z powyższym oraz mając na uwadze brzmienie pkt 13 Umowy, a także par.16 pkt Regulaminu Świadczenia Usług, jednostronne rozwiązanie Umowy w Okresie Podstawowym wiąże się z obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Abonenta. O co im chodzi? Pomylili się i miało być 2014-04-04 zamiast 2013-04-04? Patrzyłem na jego dokumenty i tam jest umowa z 2011.01 na 15 miesięcy oraz jakaś zmiana 2011.04. Wygląda jakby nie miał wszystkich papierów, ale skoro 2011.04 to chyba maksymalnie na dwa lata i wtedy przechodzi na czas nieokreślony i mogę sobie wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 W Cyfrowym Polsacie nic nie przechodzi na czas nieokreślony. To nie dawna CYFRA+, n'ka, czy też obecna nc+. Tutaj, po zakończeniu okresu minimalnego, w przypadku braku wcześniejszego wypowiedzenia umowy wysłanego w odpowiednim terminie, umowa taka "z automatu" przechodzi na kolejny okres minimalny, tyle że na 12 miesięcy. I wcześniejsze jej rozwiązanie wiąże się z naliczeniem kary. Takie działanie ze strony CP jest jednak niezgodne z prawem. Zauważył już to też UOKiK, ale w stosunku do jakiejś kablówki. Jednak jest tam też wzmianka o Cyfrowym Polsacie. Jednak, czy toczy się wobec niego jakieś postępowanie przez UOKiK w tej sprawie to tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeroklub Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 jak sprawdzic czy moj wniosek o rozwiazanie umowy zostal w polsacie zarerjestrowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Było na forum już kilka razy o tym. W ICOK kwota następnej płatności - 0,00 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 jak sprawdzic czy moj wniosek o rozwiazanie umowy zostal w polsacie zarerjestrowany Zmienia się czas trwania umowy ale to już w "nowym ICOK". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 czy podczas zwrotu sprzętu kartę od dekodera również oddajemy? edit: @Burito, kolos22 - dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Karta i dekoder to jedność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 @bakus Tak, oddajemy też kartę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 A co chciałbyś ją do bankomatu zachować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 W Cyfrowym Polsacie nic nie przechodzi na czas nieokreślony. To nie dawna CYFRA+, n'ka, czy też obecna nc+. Tutaj, po zakończeniu okresu minimalnego, w przypadku braku wcześniejszego wypowiedzenia umowy wysłanego w odpowiednim terminie, umowa taka "z automatu" przechodzi na kolejny okres minimalny, tyle że na 12 miesięcy. I wcześniejsze jej rozwiązanie wiąże się z naliczeniem kary. Takie działanie ze strony CP jest jednak niezgodne z prawem. Zauważył już to też UOKiK, ale w stosunku do jakiejś kablówki. Jednak jest tam też wzmianka o Cyfrowym Polsacie. Jednak, czy toczy się wobec niego jakieś postępowanie przez UOKiK w tej sprawie to tego nie wiem. UOKiK ma tyle pracy, że nie wyrabia się z gigantem Polsatem, taaa jakoś nie wierzę złodzieje mafia układ bla bla bla Ale koniec żartów. Dzwoniłem do Polsatu i pani potwierdziła, że dziadek ma teraz umowę do 2014-04-04. Wypowiedzenie wysłane w połowie listopada, czyli okres wypowiedzenia od 4 grudnia do 4 marca. Moglibyśmy cofnąć to wypowiedzenie i wysłać następne w grudniu, ale chyba mi się nie chce tym bardziem, że kara za jeden miesiąc wg pani słów to 12,60, bo po okresie podstawowym te kary są małe - pani słowa. KTOŚ POTWIERDZA KARĘ 12,60/m-c? Dziadek ma teraz abonament 39,90. Jeśli tak, to nie chce mi się tego odkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zależy jak sformułowałeś wypowiedzenie? Jeśli dziwnych rzeczy tam nie nawypisywałeś to powinna się rozwiązać zgodnie z podpisaną umową tj.: z dniem 04-04-2014 EDIT: Wypowiedzenie możesz praktycznie wysłać już po wprowadzeniu umowy do systemu-np.w drugim miesiącu trwania umowy-kwestia tylko tego,żeby je odpowiednio sformułować-tak,żeby skutkowało z dniem końca podpisanej umowy Chyba nie namieszałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 W wypowiedzeniu jest mowa o 3 miesiącach, więc zakładam, że okej. Bardziej chodziło mi o to, czy babka mnie nie okłamała i zamiast 12,60 zapłacę np. 126 albo 444 EDIT: "zakładam, że okej" - tzn. jeden miesiąc wcześniej niż powinno (do 2013-03-04) i kara 12,60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 marcel_82 w okresie dodatkowym kary nie zapłacisz,nie słyszałem by ktoś zapłacił,chociaż ich regulamin ją przewiduje. A z powodu wycofania kanału Love nie możesz rozwiązać tej umowy?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie wiem, czy mogę (Love, cokolwiek to jest ), ale nie chce mi się bujać z tym dla 12,60 PLN. Musiałbym wycofać teraz wypowiedzenie - list polecony najlepiej za potwierdzeniem odbioru, następnie wysłać następny w grudniu (lub może i teraz zaznaczając datę do kiedy chcę być) - też biała i żółta karteczka na poczcie + dojazdy na pocztę = gra nie warta świeczki, nawet jeśli wysłałbym w jednym liście, to mi się nie chce zbytnio Chodziło mi tylko o kwotę. Jak nikt nie wie, to zaufam pani z CP. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan228 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 podczas rozmowy z konsultantem z DUK należy poinformować że życzysz sobie rozwiązania umowy zgodnie z okresem podstawowym i na podstawie Twojej deklaracji podczas rozmowy telefonicznej można zmienić tzw "datę zapadalności kontraktu" na ostatni dzień okresu podstawowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.