SuperSnajper Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 @swojadroga no ja jako do tej pory posiadacz kablówki nawet nie myślałem, że Cyfrowy Polsat nie daje nie zbędnego sprzętu czyli anteny satelitarnej Teraz inne pytanie skąd wiedzieć jaka będzie odpowiednia? Odbierane będzie na 2 telewizorach jbc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek87 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam! Czy wykupując ten pakiet http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=17 pakiet kanałów sportowych w HD zostanie zakodowany po upływie 3 miesięcy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 @sonik79 nie jeden montaż już poprawiałem po "Domokrążcach" Cyfrowego Polsatu (jak i innych operatorów) i wiem jak potrafią spartolić robotę. O reklamacjach już nie mówiąc. Po miesiącu okazuje się, że telefon nie odpowiada i klient płaci za usługę naprawienia spartolonej roboty innemu instalatorowi. Mi to pasuje, ale klient już nie koniecznie jest zadowolony z takiego obrotu sprawy. Tylko i wyłącznie o to chodzi. W APS-ie powiedzieli 300zł całościowo za sprzęt i usługę. Podlicz koszty w wariancie internetowym (dekoder + przesyłka), dodaj koszty koniecznych elementów oraz potem przemyśl sprawę ryzyka reklamacji na usługę montażu. Teraz możesz podjąć decyzję. @Piotrek87 - Musisz zgłosić pakiety do wyłączenia przed upływem 3 miesięcy (najpóźniej na 24h przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego). Same się nie wyłączają. @SuperSnajper - Ogólnie Cyfrowy Polsat daje zestaw satelitarny (w APS-ach masz za 60zł antenę satelitarną z konwerterem TWIN przy podpisaniu umowy). Ty wybrałeś sobie wariant, gdzie anteny nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Mam pytanko odnośnie umowy, mam pakiet full płacę 119,90 ponieważ dorzucili mi ipla mix i hbo go. Chciałbym z tych 2 opcji zrezygnować "podobno" można. Mam pytanie jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Zadzwonić należy na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 I bez żadnych pism mi to wyłączą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Niestety. Jak masz to w umowie to ci nie wyłączą. Mogą zrobić precedens i ci wyłączyć, ale i tak będziesz za to płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 1 telefon 10 min i usługa wyłączona z kolejnym okresem rozliczeniowym tzn. od 14 listopada Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Mam taki dylemat: chciałbym telefonicznie przedłużyć umowę z CP i przejść na nowszą pakietyzację (z Familijny Max HD+Film HD+Sport HD na Familijny Max HD+Film HD z pakietem CineMax+Sport HD) i przy okazji wymienić stary moduł CI na CI+, ale nie jestem pewien, czy ten nowy moduł będzie wpełni kompatybilny z moim tunerem jak myślicie, czy istniała by taka opcja, żeby kurier dostarczył mi ten nowy moduł, a ja za 2-3 dni sam bym odniósł ten starszy, lub ewentualnie źle działający nowy moduł do najbliższego ASP-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Przerabiałem to , nie ma takiej opcji. Kurier przywozi nowy moduł a zabiera stary. Nie wiem jaki masz tuner ale z tunerami HF8900, Ariva TT oraz Manta HD9000/8000 działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Mam Golden Media Uni-Box 2 Dobra, a co będzie, jak ten moduł nie będzie mi działał prawidłowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie wiem ale próbowałem mój stary moduł odzyskać wszelkimi sposobami i nie było żadnych możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Mam taki dylemat: chciałbym telefonicznie przedłużyć umowę z CP i przejść na nowszą pakietyzację (z Familijny Max HD+Film HD+Sport HD na Familijny Max HD+Film HD z pakietem CineMax+Sport HD) i przy okazji wymienić stary moduł CI na CI+, ale nie jestem pewien, czy ten nowy moduł będzie wpełni kompatybilny z moim tunerem jak myślicie, czy istniała by taka opcja, żeby kurier dostarczył mi ten nowy moduł, a ja za 2-3 dni sam bym odniósł ten starszy, lub ewentualnie źle działający nowy moduł do najbliższego ASP-u? Zobacz w instrukcj obslugi kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 @Misiek_34, Instrukcj obslugi czego? Modułu CI+, którego nie mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UltrasAvanti Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam, mam pytanie, czy istnieje możliwość ''dokupienia'' telewizji Republika do najniższego pakietu CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Republika TV jest dostepna od pakitu Familijnego Max HD. Jak narazie nie jest mozliwe wykupienie pojedynczego kanalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ile się czeka na wprowadzenie umowy do systemu, kurier z umową był w czwartek, na razie kanały nie mają uprawnień, a do icok nie można się zalogować - błąd danych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Przeważnie do 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Też miałem taki problem, więc zadzwoniłem na infolinie i po drugim lub trzecim telefonie kanały już śmigały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Dostałem pismo z Cp, z którego wywnioskowałem,że po zakończeniu umowy będę mógł odbierać kanały ogólnodostępne za pomocą swojego dekodera za darmo. Czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Proponuję zapoznać się z wątkiem: viewtopic.php?f=7&t=27164 Pakiet aktywowany na wniosek abonenta przez konsultanta Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta. Aktywację pakietu trzeba powtarzać co pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Aktywację pakietu trzeba powtarzać co pół roku. Będzie kiedyś zniesiony ten obowiązek albo przynajmniej wydłużony np. do roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Mogę potwierdzić, że w praktyce tej aktywacji nie trzeba wykonywać co pół roku. Mam już pakiet Darmowy HD z 8 miesięcy i po tych 6 nie musiałem go znowu aktywować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Planujesz to zrobić w najbliższym czasie, czy chcesz sprawdzić jak długo można oglądać bez informowania nadawcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.