Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@nortesWypowiedzenie konieczne, to kilka minut i napisane w ICOK meilem. Z pakietem S to przez rok po 10 zł, w drugim po 40 zł mies.

Bez wypowiedzenia nie mają dla ciebie dobrej oferty. Możesz umowy nie przedłużać, po przejściu na czas nieokreślony będziesz dalej płacił 40 zł.

Edytowane przez stan69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo. Mam problem teraz z Polsatem, dość poważny. Wziąłem umowę online, ale Polsat nie wywiązywał się dość wzorowo, patrz:

W terminie skorzystałem z odstąpienia i w terminie wysłałem sprzęt. Sprzęt był wzorowo, oryginalnie zapakowany - posiadał oryginalne opakowanie, worki piankowe, pełne okablowanie, zasilacze, pudełko jak z fabryki, nieściągnięte folie z urządzenia. Dla niedowiarków nr listu 1000372167244, przewoźnik DPD i można sobie sprawdzić. Dzisiaj rano na email otrzymałem fakturę za niezwrócony sprzęt - 480 zł wystawioną dwa dni temu. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i konsultantka odpowiedziała mi, że jest 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacji. W dniu odstąpienia przestałem być klientem, sprzęt został zwrócony i Polsat chce ode mnie kasiurkę. Chyba nie trzeba pisać, jak to się nazywa. Jak sprawa się do końca przyszłego tygodnia nie rozwiąże to zgłaszam ją na Policję. Dokumenty wszystkie posiadam. Paczka miała opis tego, co jest w środku i była ubezpieczona. Będę pisać, jak sprawa dalej się potoczyła. Na dzień dzisiejszy, jeśli idzie o mnie Polsat jedynie potrafi nerwy szarpać. Zanim ktoś zdecyduje się na ten kabaret niechaj zapozna się z tym tematem, bo tego to nigdy nie grali.

1 godzinę temu, worldremaker napisał:

Dla niedowiarków nr listu 1000372167244

Numer listu 1000372167244U - literka mi się zjadła. W każdym razie odebrana z początkiem tego tygodnia. https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1000372167244U

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2021 o 10:36, worldremaker napisał:

Hejo. Mam problem teraz z Polsatem, dość poważny. Wziąłem umowę online, ale Polsat nie wywiązywał się dość wzorowo, patrz:

W terminie skorzystałem z odstąpienia i w terminie wysłałem sprzęt. Sprzęt był wzorowo, oryginalnie zapakowany - posiadał oryginalne opakowanie, worki piankowe, pełne okablowanie, zasilacze, pudełko jak z fabryki, nieściągnięte folie z urządzenia. Dla niedowiarków nr listu 1000372167244, przewoźnik DPD i można sobie sprawdzić. Dzisiaj rano na email otrzymałem fakturę za niezwrócony sprzęt - 480 zł wystawioną dwa dni temu. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i konsultantka odpowiedziała mi, że jest 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacji. W dniu odstąpienia przestałem być klientem, sprzęt został zwrócony i Polsat chce ode mnie kasiurkę. Chyba nie trzeba pisać, jak to się nazywa. Jak sprawa się do końca przyszłego tygodnia nie rozwiąże to zgłaszam ją na Policję. Dokumenty wszystkie posiadam. Paczka miała opis tego, co jest w środku i była ubezpieczona. Będę pisać, jak sprawa dalej się potoczyła. Na dzień dzisiejszy, jeśli idzie o mnie Polsat jedynie potrafi nerwy szarpać. Zanim ktoś zdecyduje się na ten kabaret niechaj zapozna się z tym tematem, bo tego to nigdy nie grali.

Numer listu 1000372167244U - literka mi się zjadła. W każdym razie odebrana z początkiem tego tygodnia. https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1000372167244U

Dzień dobry, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, prześlij mi w wiadomości prywatnej numer zapisanej reklamacji. Ewentualnie możesz podać numer karty/ID kontraktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że te wszystkie sytuacje to nie jest wina firmy jako takiej i złej woli pracowników tylko wynika to z błędnego obiegu informacji w systemach komputerowych...pamiętajmy w takich wypadkach człowiek to obsługuje dany mu system i opiera sie na tym co widzi na monitorze...polsat box obsługuje klijentów w milionach i czasami cos nie zadziała stąd takie kwiatki...ja juz polsat posiadam kilkanaście lat i raz przydarzyła sie sytuacja sporna ale została jeszcze w ten sam dzień wyjaśniona i skorygowana...jesli ma Pan dokumenty dostarczenia sprzętu nie trzeba sie martwić tylko być cierpliwym i odpowiedzieć na prośbę specjalisty z tego wątku napewno sie wyjaśni...

Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Jestem w Polsacie jakieś 6 lat. Płacę 110zł za pakiet max...tak chyba nazywa się. Mam tam wszystko czyli Eleven, Polsat premium sport wszystkie kanały, hbo i polsat go. Nie potrzebuję specjalnie VOD, Cinema, choć nie pogardziłbym bym pakietem canal +. Mam też świadomość że w końcu pojawił się dekoder 4K więc chętnie bym na niego zmienił. Wypowiedziałem umowę i czekam na kontakt z DUK. Podpowiecie co warto wynegocjować i za jakie pieniążki obecnie tzn co byłoby możliwie najlepszą ofertą od nich na jaką mogą sobie pozwolić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo skomplikowane ,, Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.  Z poważaniem ..... do tego imie nazwisko adres nr telefonu i karty. To wszystko na   <kontakt@cyfrowypolsat.pl>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2021 o 09:51, maikel napisał:

Można było zdać sprzęt w punkcie PB i po kłopocie.

Prawdopodobnie doszłoby do tej samej sytuacji. Mają bałagan.

W dniu 16.11.2021 o 10:53, Meagol napisał:

Ja myślę że te wszystkie sytuacje to nie jest wina firmy jako takiej i złej woli pracowników tylko wynika to z błędnego obiegu informacji w systemach komputerowych...pamiętajmy w takich wypadkach człowiek to obsługuje dany mu system i opiera sie na tym co widzi na monitorze...polsat box obsługuje klijentów w milionach i czasami cos nie zadziała stąd takie kwiatki...ja juz polsat posiadam kilkanaście lat i raz przydarzyła sie sytuacja sporna ale została jeszcze w ten sam dzień wyjaśniona i skorygowana...jesli ma Pan dokumenty dostarczenia sprzętu nie trzeba sie martwić tylko być cierpliwym i odpowiedzieć na prośbę specjalisty z tego wątku napewno sie wyjaśni...

Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
 

Co pomogło? Wysłanie odpowiedzi, że sprawa zostanie zgłoszona do niebieskich. Miałem jeszcze dołączyć potem skan potwierdzenia nadania. Odpuścili, prawie. Po korekcie miałem do zapłaty 1 zł. Nie wiem za co, bo wcześniej miałem wszystko uregulowane, a samo odstąpienie nie niesie za sobą żadnych konsekwencji, no ale o złotóweczkę nie mam czasu się waśnić. Na samej korekcie nie mam zapisu za co jest te 1 zł - jedynie numer korekty.

W dniu 16.11.2021 o 07:59, Specjalista Polsat Box napisał:

Dzień dobry, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, prześlij mi w wiadomości prywatnej numer zapisanej reklamacji. Ewentualnie możesz podać numer karty/ID kontraktu.

Sprawa rozwiązana z obsługą, ale dopiero po nazwaniu jej po imieniu i samemu wyznaczaniu terminu wyjaśnienia. Jak napisałem wcześniej - o tej platformie słyszałem wiele i też nie chciało mi się w to wierzyć, że robią różne numery. Z mojego doświadczenia:

1. Brak info o statusie zamówienia.

2. Brak woli na usunięcie problemu, który zaistniał z dniem uruchomienia usług.

3. Przy odstąpieniu nieuczciwe naliczanie kwot.

 

Zauważyłem też jedno - konsultanci, ale to każdy jeden jak się go przyciśnie, to odmawia jedną i tę samą regułkę - "to już jest pana decyzja". Najwyraźniej na szkoleniu każdego pracownika uczą tego na pamięć i każą używać w momencie kiedy nie wiedzą, co odpowiedzieć.

 

W ofercie wszystko wygląda ładnie i kolorowo. Zasada oczywiście prosta - płacę za usługę, którą ktoś ma zrealizować. Współpracuję od ponad 10 lat z m.in. T-Mobile, Netia, z lokalnymi dostawcami Internetu czy TVK, a od niedawna z Canal+ (tak, zamiennie z Polsatem) i nigdzie nie było takich jazd.

 

Niestety, po tej akcji jakieś Plusy, Polsaty i wszystkie inne pochodne kojarzą mi się jedynie z problemami i stratą nerwów. Oczywiście po próbie wycyckania ode mnie prawie pół tysiąca, a o stracie czasu nie wspominając nikt nie odpisał, ani nie odpowiedział prostego "przepraszam". Jest im najwyraźniej przykro, że nie trafili na [beep]a. Nie polecam tej platformy nikomu. Lepiej dorzucić te kilka złotych i mieć Cyfrę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2021 o 17:52, worldremaker napisał:

Mają bałagan.

 

 

Dobrze napisane.

Co konsultant i punkt obsługi to inna wersja z jakiej promocji bądź nie korzystam.

Najlepsze, że rozmowy są nagrywane.

Zaczynam mieć wątpliwości czy kontynuować dalej umowę z Plusem i abonować u nich pakiet telewizyjny.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema 

Udałem się do punktu wypowiedzieć umowę w dniu 20 października 2021 roku do 20 listopada miałem dokonać zwrotu (tak jak jest 30 dni od dnia wypowiedzenia) umowa wygaśnie z dniem 20 listopada 2021 do dnia 20 listopada działał jeszcze mi ICOK (teraz IPolsat Box) ale o co mi chodzi oddałem dekoder po 20 listopada i powiedziałem Panu w punkcie że miałem na koncie IPolsat Box które jeszcze mi działało że miałem nadpłatę 125,34 zł a On mi sprawdził i powiedział konto na IPolsat Box usunięte i bez żadnych zobowiązań , ktoś miał podobna sytuacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...