ZICOO Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 (edytowane) W jakiej cenie można wyrwać (po złożeniu wcześniej wypowiedzenia): goły "pakiet L" + 1 multiroom ? Edytowane 26 Stycznia 2021 przez ZICOO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 @ZICOOPłatność - 12 mies.po 50 zł, drugie 12 mies. po 70 zł. Cinemaxy w cenie abonamentu przez całą umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZICOO Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 8 godzin temu, stan69 napisał: @ZICOOPłatność - 12 mies.po 50 zł, drugie 12 mies. po 70 zł. Cinemaxy w cenie abonamentu przez całą umowę. Dzięki za info. A jakie są najlepsze obecnie warunki w opcji: goły "pakiet M" + 1 multiroom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Witam, pod koniec września skladalem wypowiedzenie zeby przedluzyc umowe na stary pakiet. Pech chcial ze nastepnego dnia nie bylo juz starych pakietow i olalem sprawe zapominajac o wypowiedzeniu. Dzis wylaczyli kanaly... Czy da sie jeszcze cos zrobic ze stara umowa czy ona definitywnie przepadla i nie da sie jej uratowac, tylko trzeba wszystko zaniesc do punktu ? Jesli tak, to jak wygladaja nowe umowy ?? Warunki tylko takie jakie na stronie i to samo dostane w punkcie czy da sie cos lepszego gdzies wyrwac ?? Z tego co pamietam to byl tam pakiet Familijny HD za 40zl i CPGO gratis. Z tego co widze to zeby teraz miec np. History to musialbym placic 50% wiecej bo on jest w pakiecie za 60zl... Bida. Pozostaje chyba tylko pakiet za 30zl Edytowane 27 Stycznia 2021 przez Gregrin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Umowa się wypełniła, ty ją wypowiedziałeś więc w tym temacie 4 litery mokre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 @Gregrin Jak Cię interesuje głównie History, to u konkurencji w C+ możesz dobrać ten kanał bez problemu za 1,99 zł. do dowolnego pakietu. Nawet do tego za 19.99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 @ZICOOUmowa przedłużeniowa z pakietem M - 12 mies.po 20 zł i drugie 12 mies.po 40 zł z Mr. @GregrinTą umowę możesz jeszcze "reanimować", tak można było nawet do 30 dni, zadzwoń do DUK, może potrzeba będzie anulować wypowiedzenie przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 @Gregrin prawdopodobnie uda się tą umowę aktywować tak jak pisze @stan69, tyle że już na nowych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 12 godzin temu, stan69 napisał: @GregrinTą umowę możesz jeszcze "reanimować", tak można było nawet do 30 dni, zadzwoń do DUK, może potrzeba będzie anulować wypowiedzenie przez ICOK. Dzieki za rade, bede dzwonil do DUK ale chyba bedzie to bardziej na zasadzie ze zewrze nowa umowe ale przynajmniej nie bede musial odnosic sprzetu i czekac na nowy z nowa umowa. ICOK juz nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 @GregrinTo nie zależy ci na umowie przedłużeniowej, tylko na nowej? Jak długo będziesz zwlekał to tego nie załatwisz. Czas na zdanie dekodera upływa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Q W dniu 29.01.2021 o 08:53, stan69 napisał: @GregrinTo nie zależy ci na umowie przedłużeniowej, tylko na nowej? Jak długo będziesz zwlekał to tego nie załatwisz. Czas na zdanie dekodera upływa.. Na przedłużeniu, ale niewiele na to wskazuje żeby po rozwiązaniu umowy dało się to zrobić... Dziś będę dzwonił to zobaczę co mi powiedzą. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emefe Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Hi, Jaki polecacie pakiet przedłużenia w Polsacie z modułem CI i za ile? Teraz jest MR i pakiet M, chciałbym podobny ale bez MR ale za to z CI. Tak wogóle warto ciągnąc Polsat czy przejść gdzie indziej z tym CI? Edytowane 31 Stycznia 2021 przez emefe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beginka Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Witam, 18.01.2021 zawarłam nową umowę z CP (po złożeniu wypowiedzenia do poprzedniej), a jeszcze tego samego dnia zmieniłam zdanie. Zgodnie z instrukcją z DUK złożyłam odstąpienie od umowy poprzez ICOK. To odstąpienie dotąd się nie przeprocesowało w systemie. Dzwoniłam po dwóch dniach - tak, przyjęte. Po tygodniu złożyłam reklamacje. 27.01.2020 zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy i pobrali opłaty zgodnie z nową umową. W ICOK wchodząc w szczegóły umowy widzę cały czas: "Trwa przetwarzanie wcześniejszych zmian". Czy ktoś miał takie problemy? Czy jest jakiś ustawowy termin, w jakim firma musi prawidłowo zarejestrować odstąpienie od umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Witam. Z uwagi na to, że zaakceptowałaś warunki umowy i tego samego dnia złożyłaś odstąpienie, system nie zdążył jeszcze przetworzyć obu procesów. Potrzeba czasu, by wszystkie dane przeprocesować. Jeżeli konsultant potwierdził, że odstąpienie wpłynęło, to nie masz się czym martwić. Po zakończeniu przetwarzania zamówienia dotyczącego aneksu, do systemu zostanie wprowadzone odstąpienie i wówczas powrócisz do poprzednich warunków umowy. Czy uzyskałaś odpowiedź na reklamację? Jeśli nie, to proszę o podanie numeru karty w wiadomości prywatnej, wówczas przekażę sprawę do odpowiedniego działu celem przyspieszenia realizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Jest tu jakiś konsultant? Może @dzialduk Jestem na okresie (po skończonej umowie) - i mam umowę obecnie na czas nieokreślony (czyli mogę ją wypowiedzieć w każdej chwili) Czy żeby dostać ofertę 3 miesiące za darmo i podpisać nową na 2 lata to muszę wysyłać wypowiedzenie? Czy może obyć się bez tej szopki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajcew86 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Witam, posiadam obecnie ofertę jak na screenie. Umowa kończy mi się 11 lutego. Czy jeśli nie przedłużę umowy to warunki pozostaną bez zmian? Kwota zobowiązania nadal 80 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 @Zajcew86Musisz sprawdzić w umowie, po przejściu na czas nieokreślony, pewnie jest 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaha Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Cześć. Orientuje się ktoś, dlaczego w CP nie można wybrać modułu CAM CI+ dla pakietu wyższego niż S? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 To raczej jakiś błąd na stronie www. Zapytaj telefonicznie lub w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaha Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 No właśnie tak mi powiedziała konsultantka na czacie. Ogólnie to nie dowiedziałem się od niej nic, co sam przeczytałem w ofercie. Ale na jakiekolwiek dodatkowe pytanie nie potrafiła odpowiedzieć. Nie wiem po co oni tam są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 3 godziny temu, vaha napisał: Cześć. Orientuje się ktoś, dlaczego w CP nie można wybrać modułu CAM CI+ dla pakietu wyższego niż S? Witam. Sprzęt powinien być dostępny również dla wyższych pakietów. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Czy w związku z dzisiejszą akcją "Media bez wyboru", ktoś z was, będzie domagał się rekompensaty od Cyfrowego Polsatu za przerwę w nadawaniu kluczowych i gwarantowanych kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 (edytowane) Ale gwarantowane są kanały, a nie treści na nich nadawane. Fakt jest taki, że kanały nadają, nieważne, że nadają dzisiaj planszę na znak protestu zamiast treści. Edytowane 10 Lutego 2021 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Krzysiek, kierując się twoją logiką, wpłacam w najbliższym okresie rozliczeniowym zamiast 100 zł -1 zł za Cyfrowy Polsat, bo przecie nie ważne ile zapłaciłem - ważne że zapłaciłem. Ja oczywiście pytam się tu o Wasze opinie i również Twoja opinia Krzyśku jest ważna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 (edytowane) Protestować mogą ale nie kosztem abonenta. Jak najbardziej domaganie się rekompensaty jest uzasadnione. Jakoś na canal+ leci normalna ramówka, a Polsat ze swoimi kanałami ma w d... abonentów. Edytowane 10 Lutego 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.