Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego Cyfrowy Polsat żąda oplaty za abonament w dniu wystawienia rachunku ?? 

Znajoma podpisala umowe 4 dnia miesiaca i kazdego 4go musi oplacac rachunek , nie jest to faktura tylko rachunek  - nie ma 14 dni na oplate jak za inne rachunki tylko Polsat wrecz KRZYCZY ze oplata ma byc 4go na koncie ??

 

Poza tym kobieta na infolinii powiedziala ze Polsat nie wystawia faktur tylko oplate za Internet, nie za TV.

Moze mi to ktos wyjasnic ??

 

Bede wdzięczny.

 

 

Na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług:

§15 PŁATNOŚCI

1. Opłaty za Usługi oraz sposoby ich naliczania określone są w Umowie. Łączna należność za Usługi w Okresie rozliczeniowym ustalana jest w oparciu o Usługi wykonane na podstawie Umowy, Cennika lub odrębnych warunków świadczenia usług.

2. Cennik jest dostępny na stronie internetowej www.cyfrowypolsat.pl i w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży, COK oraz jest dostarczany Abonentowi nieodpłatnie wraz z Umową, a także na każde jego żądanie.

3. Abonent zobowiązany jest uiszczać Cyfrowemu Polsatowi opłaty za Usługi na podstawie Umowy z góry, z częstotliwością odpowiadającą Okresom rozliczeniowym lub ich wielokrotności.

4. Termin płatności upływa w pierwszym dniu Okresu rozliczeniowego, chyba że inaczej określono w Umowie lub w odrębnych warunkach świadczenia usług.

5. Okres Rozliczeniowy rozpoczyna się z dniem zawarcia Umowy Abonenckiej. Kolejne Okresy Rozliczeniowe rozpoczynają się w tym samym dniu każdego kolejnego miesiąca, a w przypadku gdy w danym miesiącu nie będzie takiego dnia, Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu poprzednim.

6. Dzień, który będzie uznawany za początek Okresu Rozliczeniowego, może ulec zmianie, ze skutkiem od dnia powiadomienia Abonenta o tej zmianie.

7. Płatność może być dokonana w formie bezgotówkowej na wskazany w Umowie rachunek bankowy Cyfrowego Polsatu lub jeśli Cyfrowy Polsat dopuszcza taką możliwość, w formie gotówkowej w COK lub w Punkcie obsługi. Cyfrowy Polsat może dodatkowo udostępnić Abonentom możliwość wnoszenia opłat z wykorzystaniem innych form płatności, które będą wskazane w ICOK lub w odrębnych warunkach świadczenia usług.

8. Za dzień zapłaty uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy Cyfrowego Polsatu lub dzień wpłaty do Cyfrowego Polsatu należności w formie gotówkowej (jeśli taka forma jest dostępna).

9. W przypadku opóźnienia w płatności jakiejkolwiek opłaty, w całości lub w części, Cyfrowy Polsat ma prawo naliczyć odsetki ustawowe.

10. Cyfrowy Polsat nie ma obowiązku wystawiać Rachunków, gdy nie jest to wymagane przepisami prawa, w szczególności za Okresy rozliczeniowe, w których nie zostały wykonane żadne Usługi na rzecz Abonenta.

11. Cyfrowy Polsat może w sytuacjach wyjątkowych lub niezależnych od Cyfrowego Polsatu obciążyć Abonenta opłatami za Usługi, za które Abonent nie został obciążony w poprzednich Okresach rozliczeniowych.

12. Cyfrowy Polsat wystawi fakturę VAT Abonentowi nieprowadzącemu działalności gospodarczej na jego pisemne żądanie, zgłoszone w terminie 3 (trzech) miesięcy od daty wykonania Usługi, pod warunkiem uprzedniego przekazania przez niego wszystkich danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, chyba że Umowa Abonencka stanowi inaczej.

13. Cyfrowy Polsat dostarcza Abonentowi nieodpłatnie podstawowy wykaz płatnych Usług wykonanych w Okresie rozliczeniowym. (dostęp poprzez ICOK) Na wniosek Abonenta Cyfrowy Polsat sporządza szczegółowy wykaz wykonanych Usług, zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym, za który może być pobierana opłata w wysokości określonej w Cenniku. W przypadku uwzględnienia reklamacji Abonenta Cyfrowy Polsat zwraca uiszczoną przez Abonenta opłatę za szczegółowy wykaz wykonanych Usług.

14. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej bądź zawieszenie przez Cyfrowy Polsat świadczenia Usług w części bądź w całości nie zwalnia Abonenta od uiszczenia należności za należycie wykonane na jego rzecz Usługi.

 

 

Jak znajdę dłuższą chwilę to się dowiem jaki konkretnie przepis prawa podatkowego zwalnia CP z wystawiania faktury. Chyba, że jest tu ktoś, kto już zna ten przepis. W każdym razie ma to coś wspólnego z cyklicznością i wysokością opłat za określone usługi w umowie.

 

Faktura za Internet idzie z automatu, bo tak przewiduje umowa. No i faktura jest potrzebna do odliczenia ulgi podatkowej. ;)

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam prośbę o pomoc. Podczas ostatniej rozmowy konsultant "wynegocjował" z moim Tatą (na niego jest umowa) nowy aneks przedłużający o 24 miesiące okres abonamentu.  Do końca zostało niestety bardzo dużo czasu- 20 miesięcy.

W związku z tym, że mamy dosyć leciwy dekoder, który w dodatku się zacina chciałem go wymienić na inny nowy. Obecny dekoder nie współgra (wg strony CP) z modułem wifi i nie mogę korzystać z HBO GO. Dodatkowo mnie to mobilizuje do zmiany. Dekoder nigdy nie był wymieniany. Myślę, że spokojnie ma kilkanaście lat.

Niestety wczorajsza rozmowa telefoniczna z konsultantem sprowadziła mnie na ziemię. Wg konsultanta wymiana dekodera na inny możliwa jest pod warunkiem przedłużenia o kolejne 12 miesięcy czyli do 32 miesięcy. Obecnie płacimy coś ok. 84 zł, jeżeli bym zaakceptował taką propozycje to abonament wynosiłby 89 zł przez 32 miesiące. Dramat. Nie chcę przedłużać okresu abonamentu, który i tak jest bardzo długi. W pakiecie mam wszystkie kanały poza Elevenami i programami ero.

Czy jest jakaś możliwość zmiany dekodera lub dekodera na moduł CAM CI+? Czy jakbym dobrał Eleveny to może wymiana byłaby możliwa bez wydłużania okresu? Czy jest możliwość zakupu dekodera? Czy pozostaje mi tylko czekać?

 

 

pozdrawiam,

Wojtek

Edytowane przez gemi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług:

 

Jak znajdę dłuższą chwilę to się dowiem jaki konkretnie przepis prawa podatkowego zwalnia CP z wystawiania faktury. Chyba, że jest tu ktoś, kto już zna ten przepis. W każdym razie ma to coś wspólnego z cyklicznością i wysokością opłat za określone usługi w umowie.

 

Faktura za Internet idzie z automatu, bo tak przewiduje umowa. No i faktura jest potrzebna do odliczenia ulgi podatkowej. ;)

ale tu mowie o tym ze znajoma ma sama TV od Polsatu i dlatego zastanawia mnie to ze nie ma zadnego okresu - czasu na zaplate rachunku , byl 4 lipca i tego dnia kasa za abonament TV Polsat ma byc na koncie i juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwną sytuację. ;) Zamówiłem sobie te kanały z meczami EURO. Przelałem kasę na portalu ICOK na wolne środki. Kanały miałem dostępne. Tylko nie pobrało mi żadnych pieniędzy. Cały czas mam te 79 zł na koncie jako wolne środki i jak przyjdzie termin to pobierze mi 39 zł za abonament.

Jakiś błąd Polsatu? Dzwonić do nich, że nie pobrało mi kasy, czy odpuścić im i mieć tę świadomość, że oglądałem EURO za darmo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tutaj stawiam na zwyczajny błąd. Prędzej, czy później Cyfrowy Polsat upomni się o te 79 zł "za Euro". ;) I wtedy ściągnie sobie tę kwotę automatycznie z wolnych środków, jeśli takowe nadal będą figurowały. Kto wie, czy nie nastąpi to pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego abonenta? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest jeszcze możliwość kupienia dekodera HD na własność za cenę 199zl (lub inna) przy umowie na czas nieokreślony ?

Taki dekoder kupiłem dwa lata temu na umowę na pakiet Familijiny na czas nieokreślony. Umowę rozwiązałem i obecnie odbieram pakiet "Darmowy HD", a dziś w APS powiedzieli, że już nie ma na własność. Prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Satmaniaki, umowę po wypowiedzeniu przedłużyłem w grudniu 2015, zaczęła oficjalnie działać w styczniu 2016.

 

Czy w takiej sytuacji wyłączany Fightklub mam jeszcze gwarantowany? Na ICOKu wysyłają listę kanałów kiedy wyśle się prośbę?

Edytowane przez shocco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Satmaniaki, umowę po wypowiedzeniu przedłużyłem w grudniu 2015, zaczęła oficjalnie działać w styczniu 2016.

Czy w takiej sytuacji wyłączany Fightklub mam jeszcze gwarantowany? Na ICOKu wysyłają listę kanałów kiedy wyśle się prośbę?

Tak. Poprzez kontakt napisz do nich prośbę o listę kanałów gwarantowanych w Twojej umowie. W ciagu kilkunastu godzin przyślą Ci tę listę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie ile wynosi kara za wcześniejsze zerwanie umowy, tzn jak ją obliczyć? Obecnie mam pakiet rodzinny, ok 13 miesięcy do końca umowy.

Darmowy miałem pierwszy miesiąc , z tym że na umowie informacja o przyznanej uldze w wysokości 414,99 zł. Czy to tą kwotę płaci się za wcześniejsze zerwanie umowy?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jest ta kwota. Ale później naliczana jest proporcjonalnie, w zależności od tego, ile czasu pozostało do końca umowy.

Podziel sobie tę kwotę przez liczbę miesięcy, na jaką masz umowę i pomnóż przez liczbę miesięcy, które pozostały do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki.

To mam jeszcze jedno pytanie na inny temat, tzn czy można przedłużyć umowę tylko poprzez rozmowę telefoniczną, bez żadnych dokumentów?

Dziś się dowiedziałem że ojciec od dłuższego czasu korzystający z CP, pakiet mini, ok miesiąc temu miał telefon od konsultanta w sprawie przedłużenia umowy( wcześniej była na czas nieokreślony). Ojciec przyjął ofertę konsultanta, miał mieć niższą opłatę przez rok za ten pakiet, dodatkowo PS2 i PS3 które rzeczywiście się świeciły. Tylko ,że jak do tej pory nie otrzymał żadnego pisma czy to od kuriera, czy listonosza a minął  już ponad miesiąc i w zasadzie nie wiemy czy nowa umowa weszła w życie czy dalej obowiązuje ta starsza?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Pozwolę sobie opisać moją przygodę z CP bo w życiu bym nie pomyślał, że coś takiego jest w ogóle możliwe.

 

1. Zawarłem umowę z CP w grudniu 2015 na pakiet Familijny Max HD.

2. W kwietniu postanowiłem zmienić pakiet na Premium, gdyż poprzednia oferta była dla mnie zbyt "szczupła".

3. W maju zadzwoniłem na infolinię CP z inną, niepowiązaną sprawą, ale rozmowa z konsultantką zeszła na temat płatności

i konsultantka poinformowała mnie, że ta umowa zawarta w kwietniu przez pierwszych 6 miesięcy jest dla mnie darmowa (konsultant, który w kwietniu zawierał ze mną umową

miał rzekomo wprowadzić mnie w błąd co do opłat za umowę, a jeden rachunek, który już zdążyłem zapłacić zostanie naliczony na poczet kolejnych wpłat, które nastąpią za 6 miesięcy; dodatkowo cała umowa została przedłużona o 6 miesięcy względem tej z grudnia).

4. W czerwcu otrzymałem kolejny rachunek do zapłaty, więc powołując się na majową rozmowę z konsultantką złożyłem reklamację, że przez 6 miesięcy miałem mieć pakiet Premium darmowo.

 

I tu zaczyna się najlepsze.

5. Reklamacja nie została rozpatrzona w terminie (minęło ponad 30 dni), a sposób jej rozwiązania przez CP przeszedł ludzkie pojęcie.

We wtorek nagle straciłem dostęp do części kanałów, zadzwoniłem więc na infolinię, dowiedziałem się jedynie, że została mi przywrócona

pierwotna umowa, którą podpisałem - ta z grudnia 2015. Dlaczego, na jakiej podstawie - tego już nikt nie był mi w stanie powiedzieć.

Dziś zadzwonił do mnie konsultant z Działu Reklamacji i tak:

jak już napisałem rozpatrzyli reklamację nie w terminie (ponad 30 dni) co oznacza automatycznie uznanie mojej racji - pomimo tego rozpatrzyli reklamację wg ich widzi mi się, a nie tego co powinni zrobić i podjęli działania wygodne dla nich. Konsultant potwierdził mi, że w MAJU konsultantka udzieliła mi błędnych informacji o umowie zawartej w KWIETNIU, więc ją sobie anulowali nie pytając mnie o zdanie (konsultantka nagadała głupot, że przez 6 miesięcy od kwietnia umowa jest darmowa - to było podstawą reklamacji). Chciałem mieć pakiet Premium i taki był mój cel przedłużenia umowy w kwietniu, a tego pakietu wg własnego uznania CP mnie pozbawił. Co najlepsze nie mogę już mieć tego pakietu w cenie z kwietnia (mniejszej) - mogę mieć ten pakiet, ale już w wyższej cenie. Konsultant mi potwierdził, że gdybym nie złożył reklamacji i nie drążył tematu, to nadal bym miał spokojnie tę umowę z kwietnia w korzystniejszej dla mnie cenie. Czyli przyznają się do błędu konsultantki na infolinii i karzą za ten błąd mnie. Najlepsze jest to, że nie otrzymałem do tej pory od nich oficjalnego pisma z odpowiedzią na moją reklamację, więc nie mam z czym iść do Rzecznika Praw Konsumenta, a taki mam zamiar. Zgodnie z Art. 61. § 1 Kodeksu Cywilnego: "Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią." - pismo wysłali Państwo listem zwykłym, który być może nigdy do mnie nie dotrze.

 

Ręce mi po prostu opadają. 

Edytowane przez Gilbert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anulowanie błędnych umów, to swego rodzaju, naturalna kolej rzeczy. Chodzi między innymi o ewentualne problemy dla operatora z utrzymaniem tej oferty w systemach bilingowych, ale to Ciebie, jako klienta nie musi wcale interesować. Dlatego operator w ten sposób rozwiązuje takie drastyczne pomyłki, aby unikać kolejnych reklamacji i ręcznego, comiesięcznego korygowania rachunku.  

Problemem jest tylko w Twoim przypadku brak odpowiedzi w ciągu 30 dni przewidzianych prawem. I tego się trzymaj. Choć łatwo może nie być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...