mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Z tego co się orientuję "rekord" w migracji jak na razie wynosi 36 godzin Czyli jeszcze jest dla mnie nadzieja szkoda że ITI nie przygotowała się technicznie do tego rozwiązania ,albo ludzie się rzucili masowo i system nie nadążą Myślę, że oni po prostu lubią jak ludzie na nich psy wieszają i pomstują. Co ja się nadzwoniłem 3 lata temu, żeby mi kartę aktywowali, to głowa mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Everett Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Z tego co się orientuję "rekord" w migracji jak na razie wynosi 36 godzin ,szkoda że ITI nie przygotowała się technicznie do tego rozwiązania ,albo ludzie się rzucili masowo i system nie nadążą U mnie dziś o 14 będzie 3 doba czyli 70 godzin, a zapowiada się na ponad miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5443 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 ja zostawiłem na noc dekoder ustawiony na tvn sd i rano około siódmej jeszcze nie było kanałów, wiec jak duzo osób mówiło wyciagnałem karte i z powrtotem dałem i zadziałało po 5min, wiec aktywacja zajęła mi 7,5h mysle ze byłoby jeszcze szybciej gdybym ta karte szybciej wyciagnał ale i tak sie ciesze bo widze ze wiele osób ma problemy. Oferta jest super i nie ma co narzekac bo rzeczywiscie za te pieniadze opłaca sie. A ja nie moge wytrzymac tych wiecznie narzekajacych na wszystko ludzi którym sie nic nie podoba- a jest ich tutaj wielu, jeszcze nie dawno wszyscy błagali o polsat a teraz kiedy dali cos jeszcze lepszego to i tak znajduja sie męczy[beep]czaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Everett Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Żeby było ok, to powinni nowe karty wydawać, a nie, że jednemu się uda, a drugiemu nie. "Migrację" sobie wymyślili. Unieruchomili usługę i mają w d... klientów. Zadzwoń do biura obsługi klienta - podaj numer karty ,rodzaj dekodera i wersję oprogramowania ,ewentualnie napisz tutaj : doradca.N Jeszcze jedno ! - w przypadku migracji na koncie tnk sd muszą być jakieś środki , jeżeli migracja odbędzie się przy pakiecie bez opłat to dostępne będą jedynie programy FTA Ten doradca ma wolne i nie jest pracownikiem n. W piątek po 15 zwinęła się i wróci pewnie w poniedziałek. Mam Fergusona FX-6900 CR. Wyciągałem i wkładałem z powrotem kartę, najpierw nie było nic, potem podstawowe programy z TNK SD, a teraz znów nic nie ma. Też mam ten model, jako starszy od Arivy HD Combo i uruchamiałem na nim TNK SD, potem po przerwie doładowałem i też uruchomiłem bez problemów. Teraz nic nie idzie na nim i HD Combo. Wczoraj na forum n podawali, że "technicy" sprawdzają modele. I nic się nie dowiedziałem, co sprawdzili. Informowano mnie, żeby przełączyć na TVP1HD, a potem żeby wrócić do ustawienia na TVN SD. Trzecią noc stało na tym kanale. A to Polska właśnie. Na zachodzie, jak jakaś usługa nie jest sprawdzona, to się jej nie wprowadza. A u nas wschód dalej i testuje się za pieniądze klientów usługi na nich - czy działają, a jak nie to nerwy po stronie ich, a nie PANÓW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reidens Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Moja sytuacja jest w ogóle zaje******. Od pewnego czasu nie używałem karty tnk (nie miałem nawet kanałów podstawowych). Dzień przed moją "migracją" doładowałem za 20 zł kartę, poczym dnia następnego pojawiły mi się kanały podstawowe. Stwierdziłem że wpłata została zaksięgowana i wieczorem dokonałem "migracji". Po 20 minutach zniknęły nawet kanały podstawowe i taka sytuacja ma się do dziś (a minęły już 42 godziny). Oczywiście sprawdziłem do kiedy mam ważne konto, a tam dalej stara data ważności a więc wpłata nie została zaksięgowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Nikogo nie zdziwię jak powiem, że nadal ciemność widzę xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Używam Dekoder Opticum 4060cx. Wczoraj po dobie oczekiwania wyjąłem i ponownie włożyłem kartę i od razu pojawiły się kanały Smart HD. Dodam, że niektóre kanały musiałem znaleźć poprzez przeszukanie odpowiednich częstotliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Ja migrowałem wczoraj z kartą teścia i całość trwała ok. godziny. Tuner - srebrny technisat z zestawu TnK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Dostałem odp. od doradcy n Witam,przypominam, że proces migracji może zająć do 48h godzin. Proszę o przesłanie informacji z menu dostępu warunkowego Conax: CA_sys_ID oraz widocznych uprawnień. Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym "Conax: CA_sys_ID oraz widocznych uprawnień" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikosk Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 CAID: 0B00 jest TNK 0B01 jest Smart HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Jedyne co w menu znajduje związanego z kartą, to "informacje o karcie" i nic się nie wyświetla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz1976 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Mój czas migracji do SmartHD - trwał 12 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Czyli jest coraz lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorlan Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Ja już czekam 48 godz i nic to chyba rekord... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Rekord był na poprzedniej stronie - ponad 70h U mnie nadal ciemno xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Everett Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Ja czekam (ale robiąc pewne czynności) 3 doby + 6 godzin, czyli 78. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ania28 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Ja poczekam jeszcze kilka dni z migracją ,boję się żeby bez telewizji nie zostać bo oprócz tnk sd nic innego nie mam .Z tego co widać to dużo ludzi już przeklina ,niektórzy użyli tych kart długoterminowych - karta zmarnowana a obrazu jak nie było tak nie ma .Może w poniedziałek ITI zajmie stanowisko w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Teraz widzę, że warto było się wstrzymać z tą decyzją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Everett Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Ja poczekam jeszcze kilka dni z migracją ,boję się żeby bez telewizji nie zostać bo oprócz tnk sd nic innego nie mam .Z tego co widać to dużo ludzi już przeklina ,niektórzy użyli tych kart długoterminowych - karta zmarnowana a obrazu jak nie było tak nie ma .Może w poniedziałek ITI zajmie stanowisko w tej sprawie Lepiej niech dadzą w poniedziałek polecenie do ludzi z BOK, żeby ci przestali nakręcać ludziom makaron na uszy. A po drugie tym, co usługę wyłączyli i poszli technicy do domu na weekend, powinni na własny koszt wymienić karty i poprzepraszać ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheAdam Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 szczerze to nie wiem jakby to robicie ale mi wszystko zaświeciło max w godzine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 No właśnie nic nie robimy. Siedzimy i załamujemy ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Everett Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Tak właśnie jest. A technicy tej firmy siedzą od 15 w piątek w domkach. Ale co tam. Płatna infolinia, to się troszku ponabija z ludzi, żeby interes się rozruszał.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ania28 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Rzeczywiście sytuacja nie ciekawa ,nie wiadomo czy przerwać tą "aktualizację" ,czy czekać kolejne 36 godzin .Do tego całego interesu trzeba jeszcze doliczyć rachunek za prąd ,znowu się "enka" nie popisała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz1976 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Tak jak pisałem wcześniej... od momentu zatwierdzenia na stronie www... do momentu pojawienia się pakietu... minęło 12 minut. Sobota godz. 19:06 1. Włączyłem TVN SD .... po kilku minutach obraz się zatrzymał. 2. Następnie przy wyłączonym zasilaniu wyjęta została karta dekodująca. 3. Włączyłem dekoder bez karty. Sprawdziłem ... brak dostepu, brak karty. Ponownie go wyłączyłem. 4. Włożyłem kartę i załączyłem program TVN SD. 5. Na początku na kanale TVN SD był brak dostępu, jednak po chwili (max 2 minuty) dostęp się odnowił. 6. Cały pakiet działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 dariusz1976, możesz uznać się za szczęściarza Większość z nas nie ma tak dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi