studiolitek Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Nie odpuścili, tylko podtrzymują obecną politykę. Jakie zainteresowanie taka oferta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Tu raczej nie chodzi o ofertę tylko o to ,że lidzie kupują nowe TV ,które maja wejście na moduł CI ,a polsat usilnie chce wciskać swoje wynalazki . Po drugie zasięg jest kiepski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Od samego początku gdy Cyfrowy Polsat poinformował o uruchomieniu usługi TV Mobilna, była informacja że nie mają w planach wprowadzenia modułów, więc nie będzie wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Od 20.08.2015 r. w ofercie dla obecnych abonentów pakietu Ekstra w Naziemnej Telewizji Cyfrowej wprowadzone zostały zmiany. Teraz cena pakietu Ekstra w ofercie dla abonentów przedłużających umowę na kolejne 12 miesięcy będzie wynosiła 9,99 zł/mies. – to o 5 zł mniej niż dotychczas. Z oferty mogą skorzystać wszyscy klienci abonamentowi z podpisaną umową lojalnościową, posiadający dekoder zarówno na własność jak i na udostępnienie. Mogą z w/w oferty skorzystać już na 6 miesięcy przed końcem okresu podstawowego umowy. W tej ofercie nie ma promocyjnych miesięcy i podmian dekodera. Klienci opłacający pakiet Ekstra w TV Mobilnej w ramach oferty Prepaid, także mogą podpisać umowę na 12 miesięcy i płacić miesięczny abonament 9,99zł lub na czas nieokreślony z abonamentem w wysokości 14,99zł/mies. zachowując dotychczasowy dekoder w obu wypadkach. Dla nowych klientów usługi TV Mobilnej oferta wygląda następująco: Dekoder T-HD1000, T-HD210 i M-T5000 za 1zł z umową na 18 miesięcy dostępu do pakietu Ekstra w Naziemnej Telewizji Cyfrowej, z czego pierwszych sześć miesięcy jest zwolnionych z opłat abonamentowych. Od siódmego miesiąca opłata abonamentowa wynosi 14,99zł/mies. Dekoder można zakupić na własność lub wziąć na udostępnienie na czas trwania umowy. Za dekoder w użyczeniu nie jest pobierana opłata czynszowa. Osoby, które nie chcą wiązać się umową dostępna jest oferta Prepaid, w której dekoder T-HD210 mogą zakupić za 129zł wraz z 3 miesiącami pakietu Ekstra w prezencie. Dekoder T-HD1000 kosztuje 149zł lub M-T5000 kosztuje 199zł wraz z 6 miesiącami dostępu do pakietu Ekstra w prezencie. Aby otrzymać bezpłatny dostęp do pakietu Ekstra należy zarejestrować zakupiony dekoder np. w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Po okresie promocyjnym można skorzystać z: – skorzystać z oferty zasileń (14,99 zł – 1 miesiąc pakietu Ekstra, 44,97 zł – 4 miesiące pakietu Ekstra, 89,94 zł – 12 miesięcy pakietu Ekstra); – korzystać jedynie z dostępu do kanałów ogólnodostępnych (MUX1, MUX2, MUX3); – przejść na ofertę z umową na 12 miesięcy lub na czas nieokreślony korzystając ze oferty bez sprzętu opisanej dwa akapity wcześniej; Dla klientów posiadających dekoder na własność i opłacających pakiet Ekstra oraz Klientów posiadających dekoder w opcji na udostępnienie, sprzęt jest objęty wieczystą gwarancją. Dla pozostałych osób gwarancja na dekoder wynosi 24 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Zgubiłem dekoder MT-5000. Dekoder był kupiony na własność i był w ofercie prepaid(na kartę). Czy jak zgłoszę ten fakt poprzez ICOK do CP, to czy Cyfrowy Polsat zablokuje ten dekoder aby ktoś kto go znajdzie nie mógł go używać i czy jak dekoder był moją własnością, to dostanę jakąś karę za jego zgubienie? Co do kary to chyba nie dostanę, ale wolę sie dopytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Kary nie dostaniesz gdyż to jest pre-paid. Zablokować jedynie można wykupiony pakiet Ekstra oraz późniejszy dostęp do niego, całego odbiornika się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Czy zniżka na TV mobilną przysługuje dzięki umowie na TV satelitarną, która była podpisywana tego samego dnia, czy na jakąkolwiek umowę na telewizję satelitarną w CP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 owinna być, i pakiet wtedy kosztuje 9,99 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Mam pytanie, Psiadam umowę satelitarną polsatu, w ramach promocji j Smartdom dobrałem Tv Mobilną za 1 zł miesięcznie. Dzisiaj podpisałem kolejną umowę na pakiet Familijny HD. Teraz podstawowe pytanie: czy jeden klient mając dwie umowy satelitarne może wziąść na siebie dwie umowy na tv Mobilną żeby obie były po złotówce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Nie ma już takiej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 W APS w którym wczoraj podpisałem umowę na Familijny HD szefowa powiedziała że jest nadal promocja Mobilna za 1 zł na własność z abonamentem 1 zł dla klientów z usługą satelitarną. Tyle że już mam taki zestaw to nie wiedziała czy jeden klient może tak zrobić 2 razy. Pani powiedziała że sprawdzi to na HELP LINE dla APS i zadzwoni czy to mozliwe. W zeszłym roku brałem Tv Mobilną za 1zl to byl jedyny pukt w okolicy gdzie dało się to zrobić przy Rodzinnym HD. Inne APS upieraly się że musi być pakiet za min. 50 zł dopiero można coś zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Wtedy te APSy które wspominasz chciały zarobić większą prowizję, więc się upierały przy większym pakiecie. Jedynie żeby wyciągnąć Mobilną za 1 złoty inny klient na umowie + Mobilna. Zrób cesję na żonę / ojca / matkę / siostrę i niech dobiorą Moblną za 1 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Potwierdzona awaria mobilnej w calej Polsce... Pracuja nad rozwiazaniem problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Na obecną chwile cały multipleks jest nadawany bez kodowania dla dekoderów CP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Czy CP podaje w tych swoich raportach kwartalnych liczbę użytkowników tej telewizji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 W ostatnich wynikach jak podawał to była ogólna liczba abontentów bez podziału na grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Zaniki sygnału w Warszawie. Pojedyncze pojawiały się od ok. godziny 14:00, godzinę później nie dało się już oglądać, 5 sekund obrazu, 10 sekund braku sygnału. Tak było co najmniej do 16:00, później nie miałem już okazji obserwować. Czyżby miało to związek z coraz silniejszym wiatrem i chybotało anteną satelitarną z dosyłem przy nadajniku? Zaniki zdarzają się często, często przy niekorzystnej pogodzie. Raczej wykluczam problemy u siebie bo sam z siebie na MUX-4 sygnał z silnego nie powinien zanikać do zera. Dodatkowo jeśli sygnał wraca to przez kilka chwil jest stopklatka, takiego objawu nie ma przy tradycyjnym zaniku sygnału. Podejrzenia padają na nadajnik na Kominie Ciepłowni Kawęczyn bo w tę stronę mam skierowaną antenę. Pewności jednak nie mam bo z ul. Floriańskiej bliżej jest do PKiN. Mam dekoder HD210. Edytowane 18 Listopada 2015 przez jarek999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Wystarczy że jeden nadajnik nie działa prawidłowo z SFN i pojawiają się takie problemy w odbiorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Czwartek, przed 13:00 burza i deszcz i znów pojawiły się sporadyczne zaniki sygnału. Nie były jednak aż tak dokuczliwe jak w środę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Od trzech miesięcy, średnio 3 razy w tygodniu muszę dzwonić na infolinię, żeby ponawiać sygnał kanałów kodowanych. Siła sygnału jest na odpowiednim poziomie, kanały niekodowane działają - jest problem tylko z kodowanymi. Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Moim skromnym zdaniem CP ma w głębokim poważaniu tą usługę. Mi zabrakło nerwów z początkiem sezonu F1 i wziąłem pakiet Rodzinny HD. Ta sama kasa miesięcznie, a mniej nerwów. A na każdą reklamację odpisywali: popraw antenę i pamiętaj o polaryzacji pionowej! Nawet zdjęcia z miernika (nie tego z dekodera) i filmiki jakości obrazu w tej usłudze kończyły się zawsze tą samą odpowiedzią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Od trzech miesięcy, średnio 3 razy w tygodniu muszę dzwonić na infolinię, żeby ponawiać sygnał kanałów kodowanych. Siła sygnału jest na odpowiednim poziomie, kanały niekodowane działają - jest problem tylko z kodowanymi. Co może być tego przyczyną? Jaki wyskakuje kod błędu gdy wyskakuje komunikat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Brak uprawnień do oglądania kanałów. Skontaktuj się z Infolinią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ten komunikat wyskakuje mi 3 razy dziennie ale wystarczy zostawić na minutę, nie przełączać kanału i uprawnienia wracają. Moją zmorą są zaniki sygnału, które leżą po stronie nadawcy. Warszawa, ul. Floriańska, po 15:00 zaczął padać deszcz i znów zaniki sygnału. Były tak uciążliwe, że oglądanie mijało się z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Brak uprawnień do oglądania kanałów. Skontaktuj się z Infolinią Ale do tego komunikatu jest jeszcze kod. Który jest u Ciebie? E-016, E-030 czy E-033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi