Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Od 20.08.2015 r. w ofercie dla obecnych abonentów pakietu Ekstra w Naziemnej Telewizji Cyfrowej wprowadzone zostały zmiany. Teraz cena pakietu Ekstra w ofercie dla abonentów przedłużających umowę na kolejne 12 miesięcy będzie wynosiła 9,99 zł/mies. – to o 5 zł mniej niż dotychczas.

 

Z oferty mogą skorzystać wszyscy klienci abonamentowi z podpisaną umową lojalnościową, posiadający dekoder zarówno na własność jak i na udostępnienie. Mogą z w/w oferty skorzystać już na 6 miesięcy przed końcem okresu podstawowego umowy. W tej ofercie nie ma promocyjnych miesięcy i podmian dekodera.

 

Klienci opłacający pakiet Ekstra w TV Mobilnej w ramach oferty Prepaid, także mogą podpisać umowę na 12 miesięcy i płacić miesięczny abonament 9,99zł lub na czas nieokreślony z abonamentem w wysokości 14,99zł/mies. zachowując dotychczasowy dekoder w obu wypadkach.

 

Dla nowych klientów usługi TV Mobilnej oferta wygląda następująco:

Dekoder T-HD1000, T-HD210 i M-T5000 za 1zł z umową na 18 miesięcy dostępu do pakietu Ekstra w Naziemnej Telewizji Cyfrowej, z czego pierwszych sześć miesięcy jest zwolnionych z opłat abonamentowych. Od siódmego miesiąca opłata abonamentowa wynosi 14,99zł/mies. Dekoder można zakupić na własność lub wziąć na udostępnienie na czas trwania umowy. Za dekoder w użyczeniu nie jest pobierana opłata czynszowa.

 

Osoby, które nie chcą wiązać się umową dostępna jest oferta Prepaid, w której dekoder T-HD210 mogą zakupić za 129zł wraz z 3 miesiącami pakietu Ekstra w prezencie. Dekoder T-HD1000 kosztuje 149zł lub M-T5000 kosztuje 199zł wraz z 6 miesiącami dostępu do pakietu Ekstra w prezencie. Aby otrzymać bezpłatny dostęp do pakietu Ekstra należy zarejestrować zakupiony dekoder np. w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Po okresie promocyjnym można skorzystać z:

– skorzystać z oferty zasileń (14,99 zł – 1 miesiąc pakietu Ekstra, 44,97 zł – 4 miesiące pakietu Ekstra, 89,94 zł – 12 miesięcy pakietu Ekstra);

– korzystać jedynie z dostępu do kanałów ogólnodostępnych (MUX1, MUX2, MUX3);

– przejść na ofertę z umową na 12 miesięcy lub na czas nieokreślony korzystając ze oferty bez sprzętu opisanej dwa akapity wcześniej;

 

Dla klientów posiadających dekoder na własność i opłacających pakiet Ekstra oraz Klientów posiadających dekoder w opcji na udostępnienie, sprzęt jest objęty wieczystą gwarancją. Dla pozostałych osób gwarancja na dekoder wynosi 24 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zgubiłem dekoder MT-5000. Dekoder był kupiony na własność i był w ofercie prepaid(na kartę). Czy jak zgłoszę ten fakt poprzez ICOK do CP, to czy Cyfrowy Polsat zablokuje ten dekoder aby ktoś kto go znajdzie nie mógł go używać i czy jak dekoder był moją własnością, to dostanę jakąś karę za jego zgubienie? Co do kary to chyba nie dostanę, ale wolę sie dopytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam pytanie,

Psiadam umowę satelitarną polsatu, w ramach promocji j Smartdom dobrałem Tv Mobilną za 1 zł miesięcznie.

Dzisiaj podpisałem kolejną umowę na pakiet Familijny HD.

Teraz podstawowe pytanie:

czy jeden klient mając dwie umowy satelitarne może wziąść na siebie dwie umowy na tv Mobilną żeby obie były po złotówce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W APS w którym wczoraj podpisałem umowę na Familijny HD szefowa powiedziała że jest nadal promocja

Mobilna za 1 zł na własność z abonamentem 1 zł dla klientów z usługą satelitarną.

Tyle że już mam taki zestaw to nie wiedziała czy jeden klient może tak zrobić 2 razy.

Pani powiedziała że sprawdzi to na HELP LINE dla APS i zadzwoni czy to mozliwe.

W zeszłym roku brałem Tv Mobilną za 1zl to byl jedyny pukt w okolicy gdzie dało się to zrobić przy Rodzinnym HD.

Inne APS upieraly się że musi być pakiet za min. 50 zł dopiero można coś zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy te APSy które wspominasz chciały zarobić większą prowizję, więc się upierały przy większym pakiecie. Jedynie żeby wyciągnąć Mobilną za 1 złoty inny klient na umowie + Mobilna. Zrób cesję na żonę / ojca / matkę / siostrę i niech dobiorą Moblną za 1 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zaniki sygnału w Warszawie. Pojedyncze pojawiały się od ok. godziny 14:00, godzinę później nie dało się już oglądać, 5 sekund obrazu, 10 sekund braku sygnału. Tak było co najmniej do 16:00, później nie miałem już okazji obserwować. Czyżby miało to związek z coraz silniejszym wiatrem i chybotało anteną satelitarną z dosyłem przy nadajniku? Zaniki zdarzają się często, często przy niekorzystnej pogodzie. Raczej wykluczam problemy u siebie bo sam z siebie na MUX-4 sygnał z silnego nie powinien zanikać do zera. Dodatkowo jeśli sygnał wraca to przez kilka chwil jest stopklatka, takiego objawu nie ma przy tradycyjnym zaniku sygnału. Podejrzenia padają na nadajnik na Kominie Ciepłowni Kawęczyn bo w tę stronę mam skierowaną antenę. Pewności jednak nie mam bo z ul. Floriańskiej bliżej jest do PKiN. Mam dekoder HD210.

Edytowane przez jarek999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moim skromnym zdaniem CP ma w głębokim poważaniu tą usługę. Mi zabrakło nerwów z początkiem sezonu F1 i wziąłem pakiet Rodzinny HD. Ta sama kasa miesięcznie, a mniej nerwów. A na każdą reklamację odpisywali: popraw antenę i pamiętaj o polaryzacji pionowej! Nawet zdjęcia z miernika (nie tego z dekodera) i filmiki jakości obrazu w tej usłudze kończyły się zawsze tą samą odpowiedzią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od trzech miesięcy, średnio 3 razy w tygodniu muszę dzwonić na infolinię, żeby ponawiać sygnał kanałów kodowanych. Siła sygnału jest na odpowiednim poziomie, kanały niekodowane działają - jest problem tylko z kodowanymi. Co może być tego przyczyną?

Jaki wyskakuje kod błędu gdy wyskakuje komunikat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten komunikat wyskakuje mi 3 razy dziennie ale wystarczy zostawić na minutę, nie przełączać kanału i uprawnienia wracają. Moją zmorą są zaniki sygnału, które leżą po stronie nadawcy. Warszawa, ul. Floriańska, po 15:00 zaczął padać deszcz i znów zaniki sygnału. Były tak uciążliwe, że oglądanie mijało się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...