Skocz do zawartości

HBO Go w Cyfrze+


Rigidigi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu zmienili liczbę komputerów możliwych do przypisania do usługi ? Jak dla mnie to w takim momencie usługa traci sens i na serio zastawiam się nad rezygnacją bo zawsze krozystałem z usługi na komputerze w zależności gdzie jestem w domu a teraz niby mam latać do konkretnego ? To nie lepiej było wprowadzić ograniczenie, że jeden komputer w danej chwili może być zalogowany ? Te 4h czekania to jakaś porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zastanawiam się nad rezygnacją z tej usługi. Mam tylko przypisanego laptopa a i tak nie mogę sie zalogować bo wyskakuje komunikat o przypisanych kilku komputerach. Pomaga dopiero usunięcie danego sprzętu i po przeczekaniu 4 godzin co jest porażką całkowitą dopiero mogę coś obejrzeć .....do czasu. Pisałem maila do cyfry odpowiedzieli że coś zrobią a tu nic. Jakby nie sport to już z cyfry dawno bym zrezygnował. I jak tu nie narzekać ? Płać i płacz za bubla.A co jeszcze zauważyłem że dzieje się tak po czyszczeniu kompa ze zbędnych śmieci , czyszczeniu rejestru itp. Po tych czynnościach HBO GO traktuje laptopa jako nowy sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomaga dopiero usunięcie danego sprzętu i po przeczekaniu 4 godzin co jest porażką całkowitą dopiero mogę coś obejrzeć .....do czasu. Pisałem maila do cyfry odpowiedzieli że coś zrobią a tu nic.

 

Jak usuwasz dany sprzęt ? Bo ja od tygodnia borykam się z identyczną sytuacją, jedyne działanie cyfry to komunikat o przekazaniu tego problemu do dostawcy uslugi czyli HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od 4 dni mam problem z zalogowaniem się do HBO GO, przy każdej próbie logowania wyskakuje mi "Błąd wewnętrzny. Prosimy spróbować później". Usuwałem już cookie, pliki temp, odinstalowałem i zainstalowałem silverlight, próbowałem się zalogować na Chrome i Explorer (zazwyczaj używam Firefox) i nic błąd nadal wyskakuje. Czy miał ktoś podobne problemy i wie jak sobie z nimi poradzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, troszkę ponarzekam na HBO GO :) Co prawda gdy zamówiłem HBO GO do kontraktu wszystko działało świetnie. Zarejestrowałem się, logowałem, oglądałem. Skończył mi się okres z HBO GO więc już zalogować się nie mogę. Znajomy skorzystał z darmowych miesięcy na HBO GO lecz go nie używał więc dał mi wszystkie dostępne dane. Chciałem zarejestrować konto na swoim komputerze to wyskoczyła mi informacja, że jest już zarejestrowane konto na tym komputerze. No ok trudno stwierdziłem... wróciłem do znajomego i na jego komputerze zarejestrowałem konto, wszystko przeszło idealnie. Wróciłem do domu loguje się i z uśmiechem na twarzy oglądam kolejny odcinek Spartakusa. Mija tydzień i pojawia się kolejny odcinek o dziwo zalogować już się nie mogę..." Na tym komputerze jest już zarejestrowane konto" (mniej więcej taka informacja). Dodam,że znajomy tylko i wyłącznie zarejestrował konto. W czym jest problem? Czy trzeba co troszkę pisać do Cyfry aby skasowali konto, które już nie jest aktywne? Może jakiś błąd w HBO GO? spotkał się ktoś z taką rzeczą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Obecnie jest tzw. promocja "2 miesiące gratis" na HBO Go. W regulaminie promocji jest natomiast napisane "Po upływie Okresu Promocyjnego Abonent jest zobowiązany do odbioru Opcji Dodatkowej HBO GO przez Okres Obowiązkowy obejmujący 7 pełnych miesięcy kalendarzowych i uiszczania w tym okresie Opłaty Miesięcznej w wysokości 10 zł zgodnie z Cennikiem tej Opcji".

Jestem związany umową z Cyfrą do marca, potem będę podejmował decyzję czy kontynuuję współpracę, czy nie. To oznacza, że gdybym zrezygnował nie spełniłbym warunku posiadania HBO Go przez 7 miesięcy po okresie promocyjnym (będzie to 6 m-cy). W takim przypadku będę mógł rozwiązać umowę "główną", czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbilo im , teraz mozna sie zalogowac tylko na jednym komputerze/laptopie i na jednym telefonie. Laptop i komputer stacjonarny zlaczyli w jedno.

 

Jeszcze trochę tablet w to włączą i będą nadal krzyczeć z promocją 10zł za miesiąc gdzie usługa powinna być za free dla ludzi opłacających HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@iwik

ja dostałem kilka dni temu telefon z Cyfry+ i przedstawiono mi ofertę na HBO Go: 4 miesiące za darmo i 6 pełnopłatnych. Więc nie wiem czy zostałem "załatwiony" czy i taka opcja jest dostępna?

Z oferty skorzystałem, bo obecna umowa kończy mi się w październiku i nie poniosę nawet złotówki opłaty - tak twierdził nawet osobnik, z którym rozmawiałem.

Ale skoro nikt podobnej opcji (chyba) nie otrzymał to jestem ciekaw jak to będzie wyglądało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...