Skocz do zawartości

HBO Go w Cyfrze+


Rigidigi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też zdecydowany nie byłem, ale skoro kilka razy dostałem informację, że do października mam nie płacić (konsultant sam mówił, że grzech nie skorzystać skoro nawet złotówki do końca umowy nie zapłacę) to przyjąłem propozycję. Aneks był odczytany, do kwietnia miały być opłaty, a tutaj miesiące darmowe. Także ciekawe czy na rachunku jakichś niespodzianek czasem nie będzie :)

Edit: w symulacji na ICA po dodaniu np. Cinemax'ów kwota do października nie ulega podwyższeniu o więcej niż te 10 zł za Cinemax'y, więc chyba jest ten wariant prawdziwy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po miesiącu bezproblemowego korzystania z serwisu HBO GO, dzisiaj przy próbie logowania napotkałem taki komunikat :

 

"Do tego konta przypisanych jest więcej urządzeń niż jest to dozwolone"

 

Wie ktoś o co chodzi ?

Miałem tylko laptopa przypisanego i na chwilę obecną nie mogę się zalogować.

 

W takim przypadku najlepiej będzie, jeśli wejdziesz do zakładki pomoc i zalogujesz się do swojego panelu Użytkownika poprzez przycisk w górnym prawym rogu. Dzięki temu zyskasz dostęp tylko do podstawowych informacji oraz urządzeń przypisanych do Twojego konta. Z tego poziomu możesz nimi zarządzać i je usunąć. Możesz też tę sprawę załatwić telefonicznie, dzwoniąc do operatora dostarczającego usługę.

 

Witam,

Od 4 dni mam problem z zalogowaniem się do HBO GO, przy każdej próbie logowania wyskakuje mi "Błąd wewnętrzny. Prosimy spróbować później". Usuwałem już cookie, pliki temp, odinstalowałem i zainstalowałem silverlight, próbowałem się zalogować na Chrome i Explorer (zazwyczaj używam Firefox) i nic błąd nadal wyskakuje. Czy miał ktoś podobne problemy i wie jak sobie z nimi poradzić ?

 

Shaggy - ten problem najlepiej będzie zgłosić do operatora, u którego wykupiłeś usługę HBO GO.

 

Witam, mam pytanie tego typu : Czy rejestracja wiąże się z jakimiś opłatami? Jeżeli nie obejrzałem jeszcze nic na hbo go to czy mogą mnie obciążyć jakimiś kosztami? Ogólnie mówiąc - czy jak się zarejestrowałem na hbo go to czy mam coś płacić ? pozdrawiam

 

Aby się zarejestrować i móc w pełni korzystać z HBO GO musisz mieć wykupioną usługę u jednego z dostawców wymienionych na stronie: http://www.hbogo.pl/operators.aspx. Co jakiś czas dostępne są również wybrane produkcje, które możesz oglądać bez rejestracji w serwisie.

 

A możecie mi powiedzieć jaki jest adres email na który powinienem wysłać prośbę o usunięcie konta?

adres : siteadmin@hbogo.eu nie działa, wyskakuje błąd mówiący o odrzuceniu. O co chodzi? Pomóżcie ludzie! Pozdrawiam

 

Wszelkie sprawy dotyczące konta kieruj bezpośrednio do dostawcy usługi.

 

Czy działa Wam w tej chwili HBOGO W przeglądarce? Bo mi od wczoraj na 5-ciu roznych pzregladarkach wczytuje sie do 95 % i strona sie zawiesza. Co ciekawe przez aplikacje w smartfonie dziala ok.

 

W takim przypadku, wykonaj test kompatybilności dostępny pod tym adresem: http://www.hbogo.pl/compatibility.aspx. Sprawdzi on, czy Twój system, przeglądarka, wtyczka Silverlight oraz przepustowość łącza spełniają warunki niezbędne do poprawnego działania naszej usługi. Możesz też samodzielnie sprawdzić kompatybilność systemu i przeglądarki (wymagania sprzętowe tutaj: http://www.hbogo.pl/support.aspx). Warto też zaktualizować przeglądarkę i wtyczkę Silverlight do najnowszych wersji. Jeżeli jednak problem nadal występuje, skontaktuj się ze swoim operatorem.

 

Dane kontaktowe do operatorów dostarczających usługę HBO GO znajdziecie na stronie http://www.hbogo.pl/operators.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg wymagań na ich stronie minimum 2 Mb/s. U mnie jednak dzieje się coś dziwnego... jeśli chodzi o prędkość internetu, to mam naprawdę dobrą, a gdy odpalam film w pełnym ekranie i przerzucam na LCD, to przy niektórych filmach, serialach (głównie Rodzina Soprano) obraz przeskakuje przy szybszej akcji. Czy ktoś ma pomysł od czego może być to zależne? Czasami jak nie podłączam telewizora (przez HDMI) to jakość jest lepsza, ale z reguły przy żywych scenach obraz nie jest płynny. Silverlight wg samej aplikacji jest w porządku i reszta parametrów również. Co z tym zrobić? Bo jest to strasznie irytujące, a próbowałem i na google chrome i na explorerze i firefoxie. ? Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Mnie ciekawi odnośnie HBO GO bo wiadomo że jakoś jest niezła. Aby wszystko płynnie działało jakie jest minimane łącze internetowe a jakie rekomendowane aby wszystko hulało szybko bez oczekiwania?

Najniższa wymagana przepustowość łącza to 500kb/s, a optymalna jakość osiągana jest już przy łączu 1.9Mb/s.

Mam pytanie: uzywam HBO go za pomoca aplikacji na Iphonie 4g i dodali panstwo opcje wlaczania polskich napisow, na co czekalem. Tylko gdzie jest opcja wylaczenia lektora? Bo o tym panstwo zapomnieli...

Jesienią br. opublikujemy nową wersją na urządzenia mobilne, która będzie zawierała opcję wyłączania lektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to czekam na jesien.

Mam pytanie: Czy kazdego musicie traktowac jak zlodzieja? Bo obecnie mozna sie zalogowac tylko z jednego komputera, a ja w domu mam 2 stacjonarne i 2 laptopy , to strasznie utrudnia ogladanie. Uwierzcie, Wasze seriale mozna bez trudu sciagnac nielegalnie od reki w jakosci HD. Wiec po co utrudniac tym, ktorzy chca placic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z płynnością odtwarzanego materiału na HBO GO. Szczególnie jest to widoczne na serialu "Bez tajemnic". Wygląda jakby nie było pełnych 25 klatek na sekundę i czasami mikro przycięcia. O ile na ekranie laptopa to tak nie razi, to na 47" tv uniemożliwia oglądanie.

Laptop z systemem windows 7, procesor i3, karta graf. Intel, łączę 4 Mbit download. Przy obciążonym łączu pogarsza się jakość obrazu, ale brak płynności pozostaje.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Wg wymagań na ich stronie minimum 2 Mb/s. U mnie jednak dzieje się coś dziwnego... jeśli chodzi o prędkość internetu, to mam naprawdę dobrą, a gdy odpalam film w pełnym ekranie i przerzucam na LCD, to przy niektórych filmach, serialach (głównie Rodzina Soprano) obraz przeskakuje przy szybszej akcji. Czy ktoś ma pomysł od czego może być to zależne? Czasami jak nie podłączam telewizora (przez HDMI) to jakość jest lepsza, ale z reguły przy żywych scenach obraz nie jest płynny. Silverlight wg samej aplikacji jest w porządku i reszta parametrów również. Co z tym zrobić? Bo jest to strasznie irytujące, a próbowałem i na google chrome i na explorerze i firefoxie. ? Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź ;)

 

 

Niestety nie gwarantujemy jakości po podłączeniu do TV (jakość obrazu jest dostosowana do urządzenia, które jest zarejestrowane w naszym systemie, a zatem do komputera). Oba urządzenia mają różne tryby odświeżania obrazu i stąd może wynikać ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem, nawet jeżeli usługa jest dostosowana do komputera to nie powinno mieć znaczenia jaki rodzaj ekranu jest do komputera podłączony. Jedni mają monitory CRT, inni LCD, są małe, są duże. Wyświetlanie obrazu z komputera na telewizorze lub dużym monitorze w tych czasach to żadna nowość i usługa HBO GO w takim przypadku powinna działać prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Nie bardzo rozumiem, nawet jeżeli usługa jest dostosowana do komputera to nie powinno mieć znaczenia jaki rodzaj ekranu jest do komputera podłączony. Jedni mają monitory CRT, inni LCD, są małe, są duże. Wyświetlanie obrazu z komputera na telewizorze lub dużym monitorze w tych czasach to żadna nowość i usługa HBO GO w takim przypadku powinna działać prawidłowo.

 

Usługa HBO GO dostosowana jest do urządzeń, na które jest zaprogramowana: komputer, tablet, smartfon. Nie gwarantujemy jakości odbioru na telewizorach. niemniej pracujemy nad udoskonalaniem naszej usługi, aplikacja na telewizory jest w przygotowaniu i już niedługo będzie dostępna.

 

Witam mam problem z HBO GO , nie mogę zaznaczyć akceptacji regulaminu przy rejestracji.

 

Najprawdopodobniej jest to problem przeglądarki. Spróbuj zarejestrować się przy użyciu innej przeglądarki, to powinno rozwiązać problem.

 

coca jedyna możliwosć to usunięcie urządzenia,odczekania 4 godzinki i na nowo zapisać urządzenie,a tak na przyszłość to jak kończymy oglądać hbo go to proponuje wszystkim tym którzy mają zmienne ip usunąć urządzenie a na drugi dzień zapisać na nowo wtedy działa bez problemu

 

W takim przypadku najlepiej będzie, jeśli wejdziesz do zakładki pomoc i zalogujesz się do swojego panelu Użytkownika poprzez przycisk w górnym prawym rogu. Dzięki temu zyskasz dostęp tylko do podstawowych informacji oraz urządzeń przypisanych do Twojego konta. Z tego poziomu możesz nimi zarządzać i je usunąć. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z Operatorem, u którego została wykupiona usługa HBO GO, ponieważ to Operator posiada wszelkie dane ne temat Twojego konta i będzie w stanie

pomóc Ci w rozwiązaniu problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co HBO Go na telewizory. Na nie raczej sa ukierunkowane 3 wasze kanaly. Chyba ze jedyny powod to wyciagniecie dodatkowej kasy. Co widac na przykladzie Go i On Demand. A jakosc leci na leb na szyje. Mowie o 3xHBO SD jak i HD. A wasze tlumaczenie ze wszystko jest ok i to nie wasza wina to wlozcie miedzy bajki. Tak robicie, bo tak jest prosciej i taniej. Z 3 dostepnych kanalow premium pod wzgledem technicznym byliscie, jestescie i bedziecie najgorsi. Taka jest brutalna prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano właśnie.że jak jestem w domu to nie muszę oglądać na małym ekraniku a właśnie wygodnie w fotelu na dużym ekranie.Ja nna swoim LG miałem przez kilka dni czynną aplikację HBO Go i fajnie się ją oglądało.Jednak od dłuższego czasu jest tylko plansza HBO GO soon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...