Skocz do zawartości

HBO Go w Cyfrze+


Rigidigi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A możesz gdzieś wystawić instalkę (plik apk)? Mam zainstalowaną na HTC Desire poprzednią wersję ale chłopaki coś pokombinowali i nawet ta stara wersja od pewnego czasu była zaznaczona jako niezgodna z moim telefonem (jakoś przy instalacji była zgodna :) ) a nowa oczywiście też nie jest (wg. autorów). Podejrzewam, że bez problemu pójdzie na Desire tylko nie mam jak się dorwać do pliku apk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiej możliwości, instalowałem bezpośrednio z Android Market. Co ciekawe - wersja, którą mam po miesiącu problemów, to wersja 2.5, a przecież były już 2.6 działająca, potem 2.7 z "błędem wewnętrznym" i kolejna nieokreślona, która była niezgodna z tabletem i niewidoczna przez mój tablet w Android Market. Chyba nie ma teraz jednej wersji, a w zależności od wykrytego urządzenia podstawia się wersja działająca. Jak widać nadal źle to działa. U mnie np. nie ma autoobrotu - tylko w poziomie, a na screenach widać odtwarzanie w pionie i poziomie. Męczą się programiści i wstyd, że tak marnie im idzie. Nie widać ulepszeń tylko walczą z błędami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System instalowałem już trzy razy w ciągu 7 dni bo też myślałem że te moje problemy z HBO Go są spowodowane przez system a tu guzik jest dalej takie samo dziadostwo jak było. Znajomy informatyk mi mówił że to jest wina po stronie cyfry a nie mojej. U mnie wszystko jest w porządku.

No tak zła cyfra. Tylko, że odpowiedzialne za to jest HBO bo to oni stworzyli usługe. Nie wazne czy bys to wział w Cyfrze czy Netii - to ta sama usługa.. Nie wiesz to sie nie wypowiadaj i nie wprowadzaj innych w bład....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keers: Nie do końca zgadzam się z tym co mówisz. Owszem, usługę tworzy i udostępnia HBO, ale jeśli coś nie działa, to zgodnie z umową zgłaszamy to do operatora z którym podpisaliśmy umowę. Operator, czy to Cyfra, czy Netia jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne, za prawidłowe działanie i za problemy. Zerknij na stronę HBOGO. Każdy użytkownik ma zgłaszać problemy do swojego dostawcy. A kogo oni ponaglają i gdzie to zgłaszają, to tak na prawdę nie powinno nas interesować. Umowa zawarta jest z operatorem. Inna sprawa to "niemoc" operatora w skrajnych przypadkach. Pozostaje czekać aż łaskawie programiści coś ulepszą lub jak ostatnio dzieje się z HBOGO naprawią. Wydaje mi się, że wydana ver. 5 silverlight zaskoczyła programistów HBO i chyba nadal są w szoku ;-) Też się namęczylem z konfiguracją na kompie, ale na szczęście zadziałały wskazówki z forum i teraz wszystko u mnie poprawnie działa. Czego i innym życzę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale Z SL v5.0 jest problem gdy instalujemy go na wersje 4,0. Zainstalowanie wersji 5,0 na goly system nie sprawia problemow.

90% kłopotow to problem lezacy po stronie komutera/systemu. Spotkalem sie z czyms takim, ze ktos mial w Polsce od operaora nadane IP sklasyfikowane jako zagraniczne. Wtedy rozkladamy ręce.

Zgadzam się z Toba ze problemy zglasza sie do C+ i swiadczy support dla odbiorcy koncowego, co nie znaczy ze jest za faktycznie odpowiedzialna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musieli coś robić z HBO Go bo działa już normalnie. Tylko mam jedno pytanie co mam zrobić aby film był odtwarzany płynnie bo od czasu do czasu obraz się zatrzymuje na sekundę. Są takie kwadratowe ruchy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę że może być za słaby laptop . Bo jak nic nie robie na kompie tylko oglądam film to jest dobrze a jak jednocześnie mam podtwierane jakieś inne rzeczy to wtedy sie kaszani wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no wlasnie chyba nie do konca: na kompach, na iphonie i na ipadzie dziala super, ale na dekoderze za nic - wszędzie pisza, ze to pójdzie na "dekoderze posiadającym aplikację HBO GO", ale prawde mowiac, nawet nie wiem gdzie jej szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja wiem, że czegoś takiego nie ma, ale mam na myśli to:

Serwis jest dostępny na komputerze, tablecie, smartfonie lub na telewizorze za pośrednictwem dekodera posiadającego aplikację HBO GO 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez reklam.

 

wszędzie o tym trąbia, nawet w zakładce 'moja urządzenia' w serwisie HBO GO

http://www.hbo.pl/hbogo

http://www.hbo.pl/about

http://cyfraplus.pl/cyfraonline/hbo_go.html

http://media2.pl/media/85644-Nowe-HBO-G ... lecie.html

http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/hb ... -smartfony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dostępna, prawdopodobnie nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i dlatego nie widzisz. Sporo nakombinowali przez ostatnie 2 miesiące. Ulepszenia sprawiły tylko problemy, co widać w ocenach użytkowników w AndroidMarket. Walczą z błędami zamiast ulepszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...