Skocz do zawartości

HBO Go w Cyfrze+


Rigidigi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te całe działanie HBO Go to jakiś żart! Zacznę może od działania aplikacji na moim telefonie HTC Desire. Przed dokupieniem tej opcji zainstalowałem tą aplikację by sprawdzić działanie - oczywiście było wszystko ok. Zamówiłem dostęp do HBO go i było wszystko ok do ściągnięcia poprawki pod koniec grudnia.

Od tamtej pory po instalacji pierwsze odpalenie działało następne wejście i kolejne nic nie dawało - wyskakiwał błąd wewnętrzny - i tak w kółko.

Ale to nic! Dzisiaj wszedłem do zainstalowanych aplikacji w android market i wyskoczyła mi informacja o tym że mój telefon jest niezgodny z tą aplikacją!!!!!

To chyba jakiś żart!!! - po odinstalowaniu oczywiście nie znalazłem tej aplikacji w android market - za co mam teraz płacić?

Podobne doświadczenia mam z tą aplikacją na komputerze - wczoraj powiedzmy że działała i mogłem obejrzeć odcinek serialu Kontra: operacja świt.

Dzisiaj próba obejrzenia kolejnego odcinka kończy się na komunikacie: przygotowanie do odtwarzania.

 

Jak to możliwe, że wcześniej mój telefon był zgodny z tą aplikacją a teraz nie jest?

Głównie brak możliwości zainstalowania tej aplikacji ponownie na moim telefonie przekreśla korzystanie przeze mnie z tej usługi - to chyba jest podstawa do rezygnacji i mam nadzieję, że nie będę miał z tym problemów - nie chcę płacić dodatkowo 10 zł miesięcznie za nic.

 

Mam nadzieję, że ten wpis pomoże osobom, które nie mają tej usługi a są nią zainteresowane.

Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna poprawka na Androida totalnie spier****. Na Galaxy Tab P1000 mam brak zgodności dla aplikacji. Zamiast naprawić, to poszło w drugą stronę.

Mimo zapewnień na stronie HBOGO o zgodności urządzenia, to mijają prawie 2 tyg. kiedy kolejne wersje nie działają. Nie rozumiem też dlaczego nie można udostępnić wersji, która działała poprawnie ? Sześciu wielkich operatorów nie potrafi zapanować na bałaganem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, to dziwne, bo ja mam Sony Ericssona Xperię Neo V i mi wszystko elegancko działa... W dodatku ściągałam aplikację z Android Marketu przedwczoraj, więc musi to być już ta nowa wersja aplikacji... Podejrzewam, że problem tkwi gdzieś w telefonach, musi być jakaś aktualizacja niezgodna/nieobsługiwana przez HBO Go...

 

@guzik123 co do rezygnacji - po 1 miesiącu płatnym jak najbardziej możesz zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kate: Twórcy tego cuda chyba jednak mają świadomość, że nie wszystko działa poprawnie. Wcześniej w opisie zgodności był wskazany Android 2.1 - 2.3. A teraz "zależy od urządzenia". Mnie też zależy, bo za to płacę i korzystalem. Spodobało mi się i dlatego tyle żalu, że tak to zawalili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja też twierdzę że ta usługa sama w sobie jest dobra tylko twórcy HBO Go ją tak niemiłosiernie zrąbali że po miesiącu użytkowania jestem bliższy rezygnacji z tej usługi niż jej kontynuowania. Szkoda tych 10 zł lepiej za te pieniądze pójść na piwo niż dawać na tą niedoróbkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim trzeba dodać, że usługa jest nowa, i na początku mogą być niestety takie kłopoty, ale myślę że z czasem będzie coraz lepiej. Oczywiście przyjmujemy zgłoszenia, przekazujemy do HBO, i powiem Wam tak - jeśli macie kłopoty, piszcie śmiało na maila informacje@cyfraplus.com.pl jakie macie urządzenia i co się dzieje, bo to pozwoli przyspieszyć stwierdzenie błędów i niekompatybilności...

@Dj.Guru dzwoniłeś może do nas, do CTA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Napisałem meila przez ICA. Ale co zauważyłem to jak odtwarzam dany film to na początku odtwarzania tam gdzie jest pokazywany czas oglądniętego filmu i jego długość jest pokazywany czas ale nie aktualnej oglądanej pozycji tylko poprzednio oglądanej. I tu jest może ten właśnie problem. Natomiast Zwiastuny filmów odtwarzają się automatycznie.

Po prostu odtwarzacz zawiesza się przy przygotowaniu do odtwarzania.Czasami pomaga puszczenie zwiastuna i dopiero filmu a czasami trzeba dany film zamknąć i odtworzyć ponownie tak z dziesięć razy aby dana pozycja ruszyła.Zauważyłem jeszcze to że tam gdzie pisze przygotowanie do odtwarzania i nie idzie dalej to zwiastuny tych filmów na początku strasznie się tną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Powiem tak usługa nie warta nawet grosza. Każdemu znajomemu odradzam tego gniota kupować. U nich działa niby wszystko normalnie. A ja próbowałem już wszystkiego i nic. Praktycznie każda pozycja na początku mam przygotowanie do odtwarzania i co ? i nic nie odtwarza. Zwiastuny filmów odtwarzają się normalnie to samo jest z tym filmikiem testowym też wszystko normalnie.Test kompatybilności też przeszedł pozytywnie.W lutym rezygnuje z tej usługi bo ta usługa niema sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Teraz znowu wystąpił jakiś błąd 6000 Co to jest znowu ? W lutym rezygnuje z tej usługi bo to nie ma sensu.

skoro u znajomych dziala a u Ciebie nie to jest tylko jedno rozwiazanie

zła cyfra blokuje Ci dostep do tej usługi...........

To nie u znajomych działa tylko dzwoniłem na infolinię cyfry i to oni twierdzą że u nich działa i nic z tym nie zrobią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do rezygnacji - po 1 miesiącu płatnym jak najbardziej możesz zrezygnować.

 

Czyli jak nie działa (a test kompatybilności przeszło pozytywnie), czyli jak nie mogę korzystać to mam płacić???

A coś takiego jak towar (usługa) niezgodny z umową???

 

Mam najnowszy Silverlight, test przeszło pozytywnie, ponoć mogę bez przeszkód korzystać z HBOGO, a jednak nie mogę...

Wyskakuje "Wystąpił problem z aplikacją plugin-container.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty." oraz bląd 3222.

Rezygnuję natychmiast, nie wyobrażam sobie zapłacić 10zł za coś, co nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób narzeka, ale ja oraz moja druga połówka jesteśmy bardzo zadowolenie z tej usługi. Wszystko działa sprawnie, jakość obrazu świetna - nawet przełączając na TV 37". W chwili obecnej dostępnych jest ponad 90 filmów, do tego całkiem pokaźna kolekcja seriali, które jeszcze nie doczekały premiery na HBO (m.in "Iluminacja - polecam). Moim zdaniem za 10 złociszy (pod warunkiem, że wszystko działa sprawnie) jak najbardziej warto.

 

Niedawno już o to pytałem, ale nie uzyskałem odpowiedzi dlatego spróbuje jeszcze raz. Jest jakaś szansa by HBO GO było dostępne w ramach serwisów internetowych dostępnych poprzez dekoder???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

System instalowałem już trzy razy w ciągu 7 dni bo też myślałem że te moje problemy z HBO Go są spowodowane przez system a tu guzik jest dalej takie samo dziadostwo jak było. Znajomy informatyk mi mówił że to jest wina po stronie cyfry a nie mojej. U mnie wszystko jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno małe pytanko a mianowicie. Dlaczego filmy w cyfra + online odtwarzają się błyskawicznie i bez żadnych problemów a w HBO Go to są same problemy z odtwarzaniem ? Od czego to zależy ? Wydaje mi się że problem z HBO Go leży po stronie cyfry a nie mojej. Bo jak bym miał problem z siecią jak sugerują konsultanci cyfry to miałbym również problem z cyfrą + online a mam tylko problem z HBO Go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra+ Online jest realizowna i dostarczana przez Cyfrę+. HBO GO jest usługą realizowaną przez HBO, a Cyfra jest jedynie pośrednikiem na drodze abonent->HBO. Inaczej mówiąc: Ekipa, która odpowiada za działanie C+Online i ekipa odpowiadająca za HBO GO, to dwie różne grupy programistów. Ci od Cyfry po prostu wypuścili lepiej dopracowany produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dj.Guru Zrób tak, jak sugeruje YZ - zadzwoń i wtedy sprawdzimy logi. Nie ma innego sposobu, aby to sprawdzić.

@tomek.cis Możesz złożyć reklamację, ale najpierw, jeśli są takie kłopoty jak u Dj.Guru, należy zadzwonić i my sprawdzamy błędy(czyli logi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem silverlighta 5 i przy zwiastunach mam zielony obraz :brawo::jupi::lol2:

Dla sprawdzenia również zainstalowałem iple i chodzi perfekcyjnie.

Co to jest za błąd 3172 ? Jak również co to są za błędy 6000,6032,6008 ? Wszystkie u mnie występują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...