Altes Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja też nie mogę się zalogować chociaż mam tylko jeden sprzęt przypisany do konta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Infolinia Cyfry tylko Ciebie ratuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Czemu zmienili liczbę komputerów możliwych do przypisania do usługi ? Jak dla mnie to w takim momencie usługa traci sens i na serio zastawiam się nad rezygnacją bo zawsze krozystałem z usługi na komputerze w zależności gdzie jestem w domu a teraz niby mam latać do konkretnego ? To nie lepiej było wprowadzić ograniczenie, że jeden komputer w danej chwili może być zalogowany ? Te 4h czekania to jakaś porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altes Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Ja też zastanawiam się nad rezygnacją z tej usługi. Mam tylko przypisanego laptopa a i tak nie mogę sie zalogować bo wyskakuje komunikat o przypisanych kilku komputerach. Pomaga dopiero usunięcie danego sprzętu i po przeczekaniu 4 godzin co jest porażką całkowitą dopiero mogę coś obejrzeć .....do czasu. Pisałem maila do cyfry odpowiedzieli że coś zrobią a tu nic. Jakby nie sport to już z cyfry dawno bym zrezygnował. I jak tu nie narzekać ? Płać i płacz za bubla.A co jeszcze zauważyłem że dzieje się tak po czyszczeniu kompa ze zbędnych śmieci , czyszczeniu rejestru itp. Po tych czynnościach HBO GO traktuje laptopa jako nowy sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Pomaga dopiero usunięcie danego sprzętu i po przeczekaniu 4 godzin co jest porażką całkowitą dopiero mogę coś obejrzeć .....do czasu. Pisałem maila do cyfry odpowiedzieli że coś zrobią a tu nic. Jak usuwasz dany sprzęt ? Bo ja od tygodnia borykam się z identyczną sytuacją, jedyne działanie cyfry to komunikat o przekazaniu tego problemu do dostawcy uslugi czyli HBO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altes Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Na głównej stronie HBO Go u góry po prawej wchodzę w pomoc i wyskakuje mi następna strona gdzie też po prawej u góry loguję się i po zalogowaniu usuwam urządzenie i po czterech godzinach mogę się zalogować z głównej strony HBO GO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 No kurcze i HBO GO hula. Podziękował Tobie bardzo kolego stawiam wirtualne piwo ,tego cyfra nie była w stanie mi przez tydzień poradzić ( zresztą do obecnej chwili ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
energy56 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Nie wiem czy ktoś już o tym wspominał ale od dzisiaj (chyba) jest dodana opcja LIVE ze streamem głównego HBO. Ogólnie cały serwis został odświeżony i podobny do strony hbo.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaggy Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Witam, Od 4 dni mam problem z zalogowaniem się do HBO GO, przy każdej próbie logowania wyskakuje mi "Błąd wewnętrzny. Prosimy spróbować później". Usuwałem już cookie, pliki temp, odinstalowałem i zainstalowałem silverlight, próbowałem się zalogować na Chrome i Explorer (zazwyczaj używam Firefox) i nic błąd nadal wyskakuje. Czy miał ktoś podobne problemy i wie jak sobie z nimi poradzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienozzy Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam, mam pytanie tego typu : Czy rejestracja wiąże się z jakimiś opłatami? Jeżeli nie obejrzałem jeszcze nic na hbo go to czy mogą mnie obciążyć jakimiś kosztami? Ogólnie mówiąc - czy jak się zarejestrowałem na hbo go to czy mam coś płacić ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 W kwietniu jest promocja i jest za darmo,z końcem kwietnia trzeba zrezygnować przez meila na ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ???? to nawet wtedy gdy rejestrowało się bezpośrednio na HBOGO, a nie przez ICA Cyfry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Nie,wtedy nie . Przecież nie zamówiłeś tej opcji, tylko korzystasz z promocji.Przynajmniej ja tak to rozumiem i w płatnościach na kolejne miesiące nie mam zwiększonego abonamentu o 10 zł czyli HBO GO. W ICA też nie figuruje u mnie że korzystam z HBO GO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienozzy Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 A możecie mi powiedzieć jaki jest adres email na który powinienem wysłać prośbę o usunięcie konta? adres : siteadmin@hbogo.eu nie działa, wyskakuje błąd mówiący o odrzuceniu. O co chodzi? Pomóżcie ludzie! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Napisz meila do cyfry przez formularz kontaktowy i poproś o wyjaśnienie jak zamknąć konto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Czy działa Wam w tej chwili HBOGO W przeglądarce? Bo mi od wczoraj na 5-ciu roznych pzregladarkach wczytuje sie do 95 % i strona sie zawiesza. Co ciekawe przez aplikacje w smartfonie dziala ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Przed chwilą sprawdzałem i na 95%chwilę stanęła ale po chwili otworzyło się.Ja sprawdzałem na Google Chrome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Postremus Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam, troszkę ponarzekam na HBO GO Co prawda gdy zamówiłem HBO GO do kontraktu wszystko działało świetnie. Zarejestrowałem się, logowałem, oglądałem. Skończył mi się okres z HBO GO więc już zalogować się nie mogę. Znajomy skorzystał z darmowych miesięcy na HBO GO lecz go nie używał więc dał mi wszystkie dostępne dane. Chciałem zarejestrować konto na swoim komputerze to wyskoczyła mi informacja, że jest już zarejestrowane konto na tym komputerze. No ok trudno stwierdziłem... wróciłem do znajomego i na jego komputerze zarejestrowałem konto, wszystko przeszło idealnie. Wróciłem do domu loguje się i z uśmiechem na twarzy oglądam kolejny odcinek Spartakusa. Mija tydzień i pojawia się kolejny odcinek o dziwo zalogować już się nie mogę..." Na tym komputerze jest już zarejestrowane konto" (mniej więcej taka informacja). Dodam,że znajomy tylko i wyłącznie zarejestrował konto. W czym jest problem? Czy trzeba co troszkę pisać do Cyfry aby skasowali konto, które już nie jest aktywne? Może jakiś błąd w HBO GO? spotkał się ktoś z taką rzeczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Odbilo im , teraz mozna sie zalogowac tylko na jednym komputerze/laptopie i na jednym telefonie. Laptop i komputer stacjonarny zlaczyli w jedno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwik Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Obecnie jest tzw. promocja "2 miesiące gratis" na HBO Go. W regulaminie promocji jest natomiast napisane "Po upływie Okresu Promocyjnego Abonent jest zobowiązany do odbioru Opcji Dodatkowej HBO GO przez Okres Obowiązkowy obejmujący 7 pełnych miesięcy kalendarzowych i uiszczania w tym okresie Opłaty Miesięcznej w wysokości 10 zł zgodnie z Cennikiem tej Opcji". Jestem związany umową z Cyfrą do marca, potem będę podejmował decyzję czy kontynuuję współpracę, czy nie. To oznacza, że gdybym zrezygnował nie spełniłbym warunku posiadania HBO Go przez 7 miesięcy po okresie promocyjnym (będzie to 6 m-cy). W takim przypadku będę mógł rozwiązać umowę "główną", czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Będziesz mógł rozwiązać Umowa ''główna'' ma najwyższy priorytet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Odbilo im , teraz mozna sie zalogowac tylko na jednym komputerze/laptopie i na jednym telefonie. Laptop i komputer stacjonarny zlaczyli w jedno. Jeszcze trochę tablet w to włączą i będą nadal krzyczeć z promocją 10zł za miesiąc gdzie usługa powinna być za free dla ludzi opłacających HBO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 dlatego jak wczoraj bralem C+ nie chcialem zadnej aktywacji HBO Go, ani MOOD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian1207 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 @iwik ja dostałem kilka dni temu telefon z Cyfry+ i przedstawiono mi ofertę na HBO Go: 4 miesiące za darmo i 6 pełnopłatnych. Więc nie wiem czy zostałem "załatwiony" czy i taka opcja jest dostępna? Z oferty skorzystałem, bo obecna umowa kończy mi się w październiku i nie poniosę nawet złotówki opłaty - tak twierdził nawet osobnik, z którym rozmawiałem. Ale skoro nikt podobnej opcji (chyba) nie otrzymał to jestem ciekaw jak to będzie wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi