Skocz do zawartości

VH1 Europe


Poland
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale kaszana, taki mały ten zegarek?!?! Powinien być na pół ekranu, aby było widać!

 

Nie podoba mi się zaśmiecanie ekranu takimi elementami jak zegarek, czy wielgaśny numer miejsca na liście.

 

Wolałbym, aby przywrócili wcześniejsze mniejsze logo oraz usunięcie zegarka.


I jeszcze niedopracowane! Przycina ostatnią cyfrę w tym zegarku. :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym się ucieszył z likwidacji VH1 Polska i zastąpienia tejże miernej stacji stacją VH1 European lub VH1 Classic u operatrów typu nc+, Orange TV czy CP. VH1 Polska, to taki mix Radia Zet z RMF FM, czyli zaraz po disco polo i Esce nagorszy sort muzyczny dzisiejszych hitów radiowych przemieszany z niewielką dawką utworów typu oldies.

Edytowane przez Bloo411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kwestii finansowego jest tak, że prawdopodbnie VH1 PL likwidują, bo ma słabe wyniki, ale VIVY nie zlikwidują bo ma wyniki dobre i zarabia.

 

Ale już bym wolał,żeby to co grają na VH1 przenieśli na VIVĘ, skoro mają nadawać europejską wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patjuk, niewykluczone, że tak właśnie będzie. Jeżeli faktycznie zlikwidują VH1 Polska, co raczej jest moim zdaniem prawdopodobne, to myślę, że VIVA Polska może przejść muzyczną transformację. W końcu gdzieś trzeba będzie grać te Grzeszczakowe, Brzozowskich, Kwiatkowskich i innych gimnazjalnych idoli.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio włączyłem sobie VH1 PL i największe podobieństwo widzę do... RMF Maxxx. 80% piosenek to aktualne hity i wcale nie takie stonowane jak to kiedyś miało miejsce. Reszta to kilka recurrentów z lat 2000-2015.

Nie od dzisiaj wiadomo, że @Bloo411 ma wyszukany gust, niestety ani na VH1 PL ani na VH1 European nie znajdziesz muzyki, która cię interesuje. Jak dla mnie powrót do VH1 European jest na plus, ponieważ tam chociaż nie ma reklam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę to VH1 POLAND dobił zeszłoroczny rebranding. Jeżeli oprawa nadawała się do wymiany, to koncepcja playlisty już nie.

Przestawienie się na współczesne klipy było strzałem w stopę, ponieważ reszta konkurencji nadawała je już od dawna. Mogli chociażby zwiększyć ilość teledysków z przedziału od lat 60. do 90., zamiast je znacząco ograniczać. Pełno mają przecież tego w archiwach i to z oryginalnych kaset, płyt.

Trzymaliby oglądalność na poziomie tej sprzed 30 września 2015 albo byliby nawet wyżej, a tak to trzycyfrowy wynik amr notują kolejny miesiąc z rzędu.

VIMN nie potrafi uczyć się na swoich błędach, nie wyciągają wniosków ze swoich działań i później zwalają wszystko na oglądalność.

Edytowane przez Peterownys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W playliście sprzed września 2015 również nie było piosenek z dekad ubiegłego wieku. Były jedynie pasma tematyczne poświęcone tym dekadom, ale było ich bardzo mało. Ale masz rację, mogli już zostać przy tym co było.

Piosenki 60s - 90s pojawiały również w pasmach ogólnych, ale rzadko można było na nie trafić. Często były one natomiast w słynnym Final Countdown, Top 10, Greatest Hits, VH1 Alphabet, Evolution of.

Była tego masa, gdzie mogliśmy zobaczyć oryginalne oldies... Po zmianie zostało tylko VH1 WEEKEND.

Edytowane przez Peterownys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli rzeczywiście playlista VH1 przeszłaby na Vivę (bez tych dziecięcych pasm) a VH1 Europe zaadaptowałby oprawę z Polski i Danii (która moim zdaniem bije tę europejską na łeb) to proszę bardzo.

 

Pytanie czy bardziej opłaca im się utrzymywać VH1 PL z takim wynikiem jaki ma, ale generujący jakieś tam pieniądze z reklam, czy zrezygnować z tej formy dochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...