Skocz do zawartości

Pakiet Mini HD


Luxorrr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Masz rację , ale mam pytanie: przestyał mi świecić wspomniany TVN HD+1 ??? :( , czy u Was też ? , czy są jakieś zmiany?

pozdrawiam

 

edit: już wiem i dla wiadomości wszystkich:

 

TVN+1 teraz nadawany jest z tp. Cyfrowego Polsatu 12265V 27500 2/3 DVB-S2 8PSK

 

ID: TVN HD+1

PID V: 4097

PID A: 4112

SID: 3119

PID TXT: niedostępne

PID PMT: 33

Provider: Cyfrowy Polsat

Kodowanie: Nagra (Cyfra+, CP), Conax (n, n na kartę, TNK HD, sieci kablowe),Viaccess (TP)

 

I wszystko jasne :jupi:

Sorry, dodałem po Twojej sugesti @moryl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No to zmieńmy temat: czytałem że abonenci Fam HD nic nie dostaną :twisted: nie no, taki mały żarcik. Tak na serio to nie mam nic przeciwko temu, żeby dostali. Nawet sam chciałem wskoczyć na ten czas do Fam HD żeby mieć dodatkowe pakiety w bonusie (Extra HD itd.). Ale widać CP nie chce mojej kasy, więc zostanę przy tym co dają za darmo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę k...a wreszcie oglądać kanały HD. I co z tego?! Dzwoniłem kilka razy na infolinię i kilka razy odmówili mi wymiany dekodera SD na HD (udostępnienia)! Mam pakiet mini HD i chcą mi w zamian wcisnąć Familijny HD! Zastanawiam się nad złożeniem pozwu w sądzie! Tylko że wtedy, jeśli przegrają sprawę (a to wydaje się być oczywiste dla każdego, kto ma pojęcie o prawie), będą musieli nie tylko mi udostępnić dekoder HD ale wszystkim którzy sobie tego zażyczą, nawet jeśli będzie to kilkaset tysięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale podpisałeś umowę na dekoder SD (wiedząc, że pakiet zawiera kanały HD). Jestem w takiej samej sytuacji (chcę wymienić swój na HD). Spróbuj wysłać e-mail, do Działu Utrzymania Klienta, odpisali mi, że na moim koncie rozpoczęli przygotowywanie nowej oferty - rzeczywiście ani na infolinii i APS, nie mają żadnych dla mnie ofert, również te na wyższe pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już tyle razy o tym, że to już powoli się nudne robi:

 

Zasady upgrade'ów sprzętu dla stałych klientów:

 

a) z podwyższeniem pakietu podstawowego:

 

dla dekodera SD - oferty utrzymaniowe powinny pojawić się w każdym momencie trwania okresu podstawowego (oprócz gratisowego)

 

dla dekodera HD - oferty utrzymaniowe powinny pojawić się już 15 m-cy przed zakończeniem okresu podstawowego, niezaleznie od długości umowy.

 

B) bez podwyższenia pakietu:

 

dla dekodera SD i HD - oferty utrzymaniowe powinny pojawić się 6 m-cy przed zakończeniem okresu podstawowego

 

W okresie między 15 a 6 m-cy do zakończenia okresu podstawowego - przy braku wyboru pakietu dodatkowego tj.: sport HD lub extra HD, klientowi narzucony zostanie pakiet HBO na czas określony.

 

Wszystko w tym temacie. Lamenty posiadaczy dekoderów SD mnie nie wzruszają, bo sami sobie jesteście winni, że przy decydowaniu się na podpisanie umowy (utrzymaniowej czy tez nowej) upieracie się, aby zostać ze swoim ulubionym dekoderem SD (bo go kupiliście na własność, bo on mi się podoba, bo działa, bo 5zł czynszu). Nikt nikogo nie zmusza do podpisywania umowy tylko dokonuje wyboru. Należy brać odpowiedzialność za swoje wybory. W regulaminach są zapisy o tym, że kanały HD dostępne w pakietach są dostępne tylko dla abonentów i użytkowników posiadających dekoder HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta grafika jest po zalogowaniu do iCOK. Jeśli ją widzisz to po prostu wyślij zapytanie że prosisz o kontakt w celu skorzystania z oferty :)

No właśnie szukałem jej na stronie (nie logowałem się) i dziwiłem się że jej nie ma. Już mi przyszło do glowy, że ją usunęli, bo zdali sobie sprawę z ewentualnych konsekwencji, czyli mnóstwa wniosków o wymianę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w tym temacie. Lamenty posiadaczy dekoderów SD mnie nie wzruszają, bo sami sobie jesteście winni, że przy decydowaniu się na podpisanie umowy (utrzymaniowej czy tez nowej) upieracie się, aby zostać ze swoim ulubionym dekoderem SD (bo go kupiliście na własność, bo on mi się podoba, bo działa, bo 5zł czynszu). Nikt nikogo nie zmusza do podpisywania umowy tylko dokonuje wyboru. Należy brać odpowiedzialność za swoje wybory. W regulaminach są zapisy o tym, że kanały HD dostępne w pakietach są dostępne tylko dla abonentów i użytkowników posiadających dekoder HD.

Czekam na skomentowanie wcześniejszej grafiki pojawiającej się posiadaczom pakietu mini HD po zalogowaniu do icok. Czyżby przez pomyłkę zabrakło malutkiej gwiazdki takiej jak "*"?! A poniżej również takiego zapisu: * oferta ważna jedynie dla tych abonentów, którym umowa upływa w ciągu 6 miesięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już tyle razy o tym, że to już powoli się nudne robi:

 

Zasady upgrade'ów sprzętu dla stałych klientów:

 

a) z podwyższeniem pakietu podstawowego:

 

dla dekodera SD - oferty utrzymaniowe powinny pojawić się w każdym momencie trwania okresu podstawowego (oprócz gratisowego)

 

dla dekodera HD - oferty utrzymaniowe powinny pojawić się już 15 m-cy przed zakończeniem okresu podstawowego, niezaleznie od długości umowy.

 

B) bez podwyższenia pakietu:

 

dla dekodera SD i HD - oferty utrzymaniowe powinny pojawić się 6 m-cy przed zakończeniem okresu podstawowego

 

W okresie między 15 a 6 m-cy do zakończenia okresu podstawowego - przy braku wyboru pakietu dodatkowego tj.: sport HD lub extra HD, klientowi narzucony zostanie pakiet HBO na czas określony.

 

Wszystko w tym temacie. Lamenty posiadaczy dekoderów SD mnie nie wzruszają, bo sami sobie jesteście winni, że przy decydowaniu się na podpisanie umowy (utrzymaniowej czy tez nowej) upieracie się, aby zostać ze swoim ulubionym dekoderem SD (bo go kupiliście na własność, bo on mi się podoba, bo działa, bo 5zł czynszu). Nikt nikogo nie zmusza do podpisywania umowy tylko dokonuje wyboru. Należy brać odpowiedzialność za swoje wybory. W regulaminach są zapisy o tym, że kanały HD dostępne w pakietach są dostępne tylko dla abonentów i użytkowników posiadających dekoder HD.

 

 

I co z tego, skoro w APS twierdzą że nie ma dla mnie oferty na podmianę dekodera SD na HD umowę podpisałem w styczniu br. piszę o przejściu na Rodzinny HD -> FAM. HD, powiedziano mi że czegoś takiego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy pracownik APS-u powinien poprzez system wykonać zgłoszenie do Działu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu weryfikacji ofert i ich udostępnienia. Z reguły w kilka dni sprawa się wyjaśnia i abonent może podpisać umowę z zachowaniem zasady.

 

rulez - Wszystkie warunki współpracy określają Umowa, Regulaminy świadczenia usług, Regulaminy promocji i Cenniki

dostępne w punktach sprzedaży oraz na www.cyfrowypolsat.pl.

Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

 

Jeszcze chcesz dyskutować o Twojej wygranej sprawie w sądzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...