janos32 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Wszystkie kanały (poza HBO i CINEMAX) , IPLA, abonament 8 miesięcy FREE Umowa była z kwietnia 2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doctor Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ciekaw jestem jakie jest oficjalne stanowisko CP w związku z zastąpieniem kanału History HD wersją SD. NC+ zwala to na pożar mostu ale przyjmuje reklamacje związane z tą kwestią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Pewnie też przyjmą reklamację. Przelicznik jest taki, że można wyciągnąć pojedyncze złotówki za każdy kanał, gdyby nawet cały miesiąc nie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Wszystkie kanały (poza HBO i CINEMAX) , IPLA, abonament 8 miesięcy FREE Umowa była z kwietnia 2014. I umowa na 29 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Przyjacielu...ja już sobie odpuściłem i nie walczę z infolinią/działem reklamacji. Oczywiście masz prawo do swojego zdania i ja też mam prawo do własnego. SMSy budzące ludzi po północy ze spamem KSW czy paszportem korzyści na pewno nie są oznaką dobrego gustu a po prostu ordynarnym spamem. Wystarczy wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Przecież jak platformy wyłączą kanały SD to dostarczą abonentom dekodery umożliwiające oglądanie odpowiedników w wersji HD. Niby na jakiej podstawie będzie można zerwać umowy? Jak wycofają kanały, które mam gwarantowane jednocześnie w wersji HD oraz SD, nie będzie problemu z wypowiedzeniem umowy. Tak było w przypadku HBO czy Cinemax SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ciekaw jestem jakie jest oficjalne stanowisko CP w związku z zastąpieniem kanału History HD wersją SD. NC+ zwala to na pożar mostu ale przyjmuje reklamacje związane z tą kwestią. A to są takie plany czy też po cichu podmienili? (bo nie mam dostępu do dekodera obecnie) - jakieś źródło branżowe tego newsa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janos32 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 bober 1 - umowa na 29 miesięce jak każda którą do tej pory miałem więc to nie jest żaden problem Jak pisałem chodzi o zasady i jakąkolwiek odpowiedzialność CP za to co robią i posdpisują A to że na tym skorzystam to już inna zmiana..nikt ich nie zmuszał do zaproponowania takiego wariantu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slocum Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Przyjacielu...ja już sobie odpuściłem i nie walczę z infolinią/działem reklamacji. Oczywiście masz prawo do swojego zdania i ja też mam prawo do własnego. SMSy budzące ludzi po północy ze spamem KSW czy paszportem korzyści na pewno nie są oznaką dobrego gustu a po prostu ordynarnym spamem. Wystarczy wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Jak by to było takie proste...kilka razy ich o to prosiłem. Wykasowali mój email z bazy ale odmówili usunięcia nr telefonu (rzekomo to jedyny kontakt i nie ma takiej możliwości - zaproponowałem im tradycyjną pocztę....). Więc poprosiłem o wycofanie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - odmówili, powiedzieli że jest to punkt umowy i bez tej zgody nie podpisaliby umowy - nie wiem, nie sprawdzałem...nie mam ochoty i siły dłużej o to walczyć. A swoją drogą zaczęli jakąś nową "akcję" bo w tym tygodniu już 4 razy dzwoniono do mnie z CP propozycją rewelacyjnej oferty tableta za 1 PLN. Szkoda mi ludzi którzy siedzą po drugiej stronie telefony. Grzecznie ich proszę aby zaznaczyli że nie jestem zainteresowany aby ich koledzy już do mnie nie dzwonili, twierdzą że nie mają takiej opcji. Dziwię się że do Was nie wydzwaniają, naprawdę mam do nich pecha. Może postanowili się "zemścić" za moje wypowiedzenie ? Jak ja już nie mogę doczekać się maja...pożegnam się bez najmniejszego żalu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiann Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Jak by to było takie proste...kilka razy ich o to prosiłem. Wykasowali mój email z bazy ale odmówili usunięcia nr telefonu (rzekomo to jedyny kontakt i nie ma takiej możliwości - zaproponowałem im tradycyjną pocztę....). Więc poprosiłem o wycofanie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - odmówili, powiedzieli że jest to punkt umowy i bez tej zgody nie podpisaliby umowy - nie wiem, nie sprawdzałem...nie mam ochoty i siły dłużej o to walczyć. No więc po 1 maja obowiązek usunąć zgody marketingowe nawet w umowie jest ze sa dobrowolne I przysluguje ci prawo do ich poprawy lub usuniecia. Mail do GIODO z CC BOK Polastu by im to wytlumaczyl. Tymczasowo - permanentne rozwiazanie bez kopania sie z nimi to zadzwon i popros o aktualizacje twojego numeru telefonu bo ci sie zmienil. Ja w takich sytuacjach jako nowy numer podaje numer (najlepiej komorke) do konkurencji I koncza sie od razu niechciane telefony do mnie Niech dzwonia do nich z oferta Komorki sa zwykle na ich stronach w dziale kontakt dla prasy, ewentualnie podajesz normalny stacjonarny do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Tymczasowo - permanentne rozwiazanie bez kopania sie z nimi to zadzwon i popros o aktualizacje twojego numeru telefonu bo ci sie zmienil. Ja w takich sytuacjach jako nowy numer podaje numer (najlepiej komorke) do konkurencji I koncza sie od razu niechciane telefony do mnie Niech dzwonia do nich z oferta Komorki sa zwykle na ich stronach w dziale kontakt dla prasy, ewentualnie podajesz normalny stacjonarny do nich To jest b. dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theSpeech Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Slocum wejdź na stronę CP, zaloguj się, edytuj dane, zmień nr tel na dowolny wybrany, zatwierdź i voilà!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Rozumiem, że już możemy wrócić do tematu wątku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Przy Waszej pomocy skonstruowałem maila odnośnie Animal Planet: wklejam go ponizej, wcześniej pytałem o możliwość wypowiedzenia umowy w związku ze zmianami W dniu dzisiejszym poznałem oficjalne stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii usunięcia kanału Animal Planet i zastąpienia go kanałem Discovery Life. Pozwolę sobie go przytoczyć: "Z dniem 1.02.2015 r. Animal Planet zmieni nazwę na Discovery Life. Zmiana dotyczy tylko wersji SD kanału. Animal Planet nadal będzie dostępny w wersji HD. Discovery-Life Polska jest pierwszym rynkiem poza USA, gdzie zadebiutuje Discovery Life. Zmianie nazwy oraz logotypu stacji towarzyszyć będzie nowa oprawa wizualna, a także poszerzona oferta programowa. Ramówka stacji Discovery Life została stworzona specjalnie z myślą o oczekiwaniach polskiego widza. Obok wybranych programów pokazujących dziką przyrodę i zwierzęta, zobaczymy w niej fascynujące pozycje o charakterze lifestyle, w tym m.in. emitowane pierwszy raz w Polsce serie kulinarne – „Smak zwycięstwa” i „Kulinarne krańce świata”, filmy fabularne oraz seriale zagraniczne. (...) Powyższe zmiany nie naruszają warunków umów zawartych pomiędzy Cyfrowym Polsatem a Klientami, w związku z tym nie ma podstawy do ich wypowiadania." Mam w związku z tym pare pytań: Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat autorytarnie stwierdza brak podstawy do wypowiedzenia umowy? Discovery Life ma inna ramówkę, inny logotyp, oraz inną oprawę audiowizualną. Według mnie jest to zupełnie nowy program, którego profil zupełnie mnie nie interesuję. Wiem także że wersja HD Animal Planet pozostaje bez zmian - niestety w moim pakiecie ten program nie występuję. W takiej sytuacji obowiązuje zarówno mnie jak i Państwa dosłowne brzmienie treści umowy, w której mam jasno zagwarantowany dostęp do kanału Animal Planet. W związku z tym uprzejmie proszę o wskazanie punktu umowy który jasno definiuje pojęcie rebrandingu ( CP utrzymuje że usunięcie Animal Planet to właśnie rebranding ), oraz punkt wyłączający odpowiedzialność Cyfrowego Polsatu za zmiany wynikające z decyzji nadawcy ( "rebranding"). Na jakiej podstawie uważają państwo owa zmianę jako rebranding? Prosze o wskazanie obowiązujących przepisow Umowę mam podpisaną z CP, nie z nadawcą, czyż nie? Czy w przypadku wypowiedzenia umowy zostanę obciążony karą umowną (proszę o podanie podstawy prawnej)? Czy nowe kanały, te po rebrandingu będą dalej w moim przypadku gwarantowane? Jeśli tak, to czy otrzymam od nich aktualną listę moich kanałów gwarantowanych? Prosze rowniez o wskazanie w mojej umowie punktu, który zwalnia z odpowiedzialności CP za wycofanie [zamienienie] gwarantowanego kanału innym w związku z tak zwanym rebrandingiem. Prosze jeszcze o odniesienie się do opinii UOKiK: Każda, nawet najdrobniejsza modyfikacja oferty programowej stanowi zmianę umowy i daje abonentowi możliwość jej rozwiązania w przypadku niezaakceptowania tego faktu. Przeciwne postanowienia umowne są niedozwolone i nie wywołują skutków prawnych. Bez znaczenia jest przy tym, czy zmiany w tym zakresie polegają na wyłączeniu jednego z programów i zastąpieniu go nowym, czy też w ramach obowiązującej umowy dojdzie do wycofania z oferty kilku z nich. Zgodnie z literą prawa zmiana oferty programowej stanowi zmianę zakresu świadczonych usług. W takiej zaś sytuacji abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Dostawcy usług telewizyjnych nie przysługuje zaś prawo do odszkodowania Czekam na oficjalna odpowiedz mailowa aby jej użyć jako potwierdzenia Państwa stanowiska w UOKiK oraz innych instytucjach Napiszcie, co później mogę napisać, gdy otrzymam pokrętną odpowiedź Nie ukrywam, że taka propozycja, jak fuul pakiet i 8 mc gratis jako nawiązka bardzo by mnie ucieszyła (którys kolega to wywalczył) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 To co chcesz,rozwiazać umowę czy dostać coś za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Jak się uda to coś ugrać - inaczej - będę próbował rozwiązać umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam Niestety ale Cyfrowy Polsat sam łamie swój regulamin. Dostałem pismo reklamacyjne nie przyjęcia moge wypowiedzenia, iż według Roz 5 paragrafu 7. Cytuje Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przezinne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania pro - gramu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. Oraz że umowa trwa od tego do tego, i że rozwiązanie umowy skutkuje karą. Mam odpowiedzieć w ciągu 14 dni co dalej jak nie to naliczą karę. I najlepsze - Zmiana nazwy kanału nie stanowi podstawy do natychmiastowego rozwiązania umowy bez naliczenia kary - takie coś na końcu. Przecież ja nie pisałem o zmianę nazwy ale także zmianę ramówki programu. I Pani z którą rozmawiałem i zapytałem czy gdyby zmienili nazwę kanały z animal planet na sex planet z filmami dla dorosłych to było by ok? Wtedy Pani odpowiedziała że to coś innego, natomiast ramówka się zmieniła nieznacznie. TO SA CZYSTE KPINY. Według tego podpunktu którego całego nie zacytowali wynika jasno, że w związku ze zmianami mogę wypowiedzieć umowę bez okresu rozliczeniowego. Cytuje cały paragrad 7 Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przezinne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Czy to nie nadaje się do ukarania co oni robią sobie z klientami? Ja podpisuję umowę i nie mogę nic teraz wyegzekwować od nich ... ktoś jeszcze dostał pismo? Oczywiście ja tak tego nie zostawię, bo umowa jest umową i na 100% nie zapłacę im nic żadnej kary umownej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 I Pani z którą rozmawiałem i zapytałem czy gdyby zmienili nazwę kanały z animal planet na sex planet z filmami dla dorosłych to było by ok? Wtedy Pani odpowiedziała że to coś innego, natomiast ramówka się zmieniła nieznacznie. Trzeba było zapytać by dookreśliła ile to jest nieznacznie. Jakiś procent, liczba programów, seriali? Gdzie kończy się zmiana nazwy kanału a zaczyna nowy kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Nie chciała ze mną gadać zbytnio, powiedziała że to jest oficjalne stanowisko w mojej sprawie i innego nie będzie. Najlepsze że się motała lekko odnośnie zmiany nazwy kanału, ramówki itd itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Jeżeli jesteście ciekawi jak to wygląda w watku konkurencji nc+ umowa, platnosci - problemy, pytania, a tyczy tego samego co tu, to wejdźcie i poczytajcie. Troche bardziej naświetloną sytuacje się dowiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek186 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Nie chciała ze mną gadać zbytnio, powiedziała że to jest oficjalne stanowisko w mojej sprawie i innego nie będzie. Najlepsze że się motała lekko odnośnie zmiany nazwy kanału, ramówki itd itd... W przypadku niejasności umowy proponuję się powołać na Art. 385. § 2 KC - wysoce skuteczny argument Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dzwoniła do mnie Pani ponownie (po zgłoszeniu dzisiaj reklamacji na reklamacje - szybko). I dalej upierają się odnośnie tego, iż nie z winy Cyfrowego Polsatu kanał zmienił nazwę i ramówkę i mam pismo wysłać do nadawcy nie do nich. Oni umywają ręce. Według tej Pani nie rozumiem paragrafu 7 i według niego Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przezinne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. i twierdzi, że to jest podstawa, abym nie wypowiedział umowy abonenckiej, gdyż ze względów ekonomicznych,prawnych i technicznych animal planet zmienił się w discovery life. Jak mówię, że skoro potwierdza Pani, iż animal planet zmienił się z powyższych względów regułka na dole tego paragrafu mnie się tyczy czyli mogę wypowiedzieć umowę bez okresu wypowiedzenia i ponoszenia kary. A Pani, że nie. N Proponowała umowę 15 miesięcy w tym 2 miesiące obniżone zobowiązanie 89,90 potem 114,90. Chcialem dobrac 2x multi to ok 2x29 zł aktywacja i do tego wysyłka 14zł coś z groszami ... HAHAHA... Jeszcze za wysyłkę będę płacić. Dziękuję Polsat. Na 100% nie zgodzę się na warunki takie. Inaczej to rozegram. Proszę o zorientowanych userów wysłać mi na PW kiedy będą zmiany kanałów jakieś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1212 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Może mi ktoś wytłumaczyc dlaczego od kilkunastu dni w pakiecie za 39.90 nie mam na przykład Discovery HD ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A kolega zapoznał się z wykazem kanałów dla pakietu Familijny HD? Gdzie tam jest mowa, że Discovery HD jest dostępny w tym pakiecie? Z tego co kojarzę to od pakietu Familijny Max HD można go oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Cytując Regulamin Polsat: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Wydaje mi się, że Polsat będzie zwlekał z udzieleniem mi odpowiedzi, po to , bym spóźnił sie z oficjalnym wypowiedzeniem...czekam na jego złozenie po odpowiedzi na maila którego wysłałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 TVN Fabuła i TVN Meteo Active ruszą w kwietniuW połowie kwietnia 2015 roku Grupa TVN uruchomi dwa nowe kanały telewizyjne: filmowo-serialowy TVN Fabuła oraz kanał dla aktywnych - TVN Meteo Active. Uruchomienie nowych stacji zapowiadane jest od dawna. Jak zapowiada nadawca, nowe kanały mają wystartować już 16 kwietnia 2015 roku. Kanał TVN Fabuła ma emitować przede wszystkim seriale, znane m.in. z anteny TVN. W ramówce nie zabraknie jednak filmów, a także programów okołofilmowych własnej produkcji. Natomiast TVN Meteo Active powstanie w miejsce kanału TVN Meteo. Nowa stacja, oprócz prognoz pogody, będzie propagował zdrowy i aktyny styl życie. W ramówce znajdą się m.in. programy zachęcające do uprawiania sportu oraz aktywnego spędzania wolnego czasu. za:media2 No chyba tym razem nikt nam nie wmówi że to rebranding choć by z powodu jak podaje nadawca że jest to NOWY KANAŁ zastępujący TVN Meteo, w tym nowym "meteo" prognozy będą pewnie tylko nieco częściej niż np. TVN24 a większość czasu antenowego zajmą innego typu pier-doły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.