Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież sztuczny kanał już istniał. CP tak utrzymywał przy życiu Zone Romantica bodajże przez kilka tygodni jeśli nie miesięcy. Więc nikt nikomu tutaj nie podpowiada.

Jeśli operator robi listę, konkretnych, kanałów gwarantowanych i dołącza ją do umowy to po coś to robi. Przypuszczam że jest to jakiś wymóg prawny. W ofercie operatora musi być xx% kanałów gwarantowanych. Inaczej wszystkie kanały byłyby nadawane promocyjnie albo opisane jakoś ogólnie - 15 sztuk kanałów serialowych, 5 filmowych, 3 informacyjne itd. Nie miałby problemów z wypowiedzeniami umów. Jeśli operator gwarantuje konkretne, z nazwy i zawartości kanały (opisuje je na swoich stronach), to powinien za tę gwarancję ponosić odpowiedzialność. Jeśli nie może ich gwarantować to niech je oznaczy gwiazdką i nadaje promocyjnie. Jest przecież masa takich kanałów. Dlaczego zwykły FOX nie jest gwarantowany a FOX Life był/jest?

Nadawca nie może ot tak sobie zmienić zawartości kanału nie zmieniając logo i nazwy. Każdy kanał nadaje na koncesji. Zawartość kanału jest tam opisana. Załóżmy że FOX Life nadaje w NTC. Czy mógłby z dnia na dzień zmienić się w FOX Comedy? Nie, musiałby wystąpić o zmianę koncesji lub przyznanie nowej. Ale że nadaje, na bodajże włoskiej, to nikt się tym nie zainteresował. Co Federacja konsumentów czy UOKiK będą sprawdzać jakieś tam koncesje w obcych krajach. Nadawca ich poinformował że to tylko zmiana nazwy to umyli ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób na forum SK ma zasady. Wielu, niestety jeno gaworzy i potwierdza tezę" chojrak w necie, p...a w świecie". Dobrze jest jak człek walczy o swe zasady, a nie podkula ogon i stwierdza, że z wielkim nie wygrasz, i gorączkowo szuka usprawiedliwienia dla oszukiwania samego siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Be89

 

Zatem potwierdzasz, że jeśli FOX Life zostawiłby logo, nazwę i jeden serial puszczany w kółko, byłbyś absolutnie zadowolony z takiego stanu rzeczy? Kanał by był, nazwa, logo i tematyka, a że puszczałby byle co, to co to za różnica? Wystarczy, że jest, dla zasady. Tak? No to fantastycznie.

Nie, nie ma procentowej ilości kanałów gwarantowanych. Sieć kablowa Multimedia podała tylko ilość. Wystarczało.

 

Do bat i diana

 

Wow, co za argumentacja, pokonaliście mnie jej siłą, niebywałe uzasadnienie. Tak ludzie walczą o zasady, że jeden tu zadowolił się pierwszą lepszą zniżką. Cóż za zasady... Da się je przehandlować w każdej chwili. Zatem walczcie. Bo za chwilę operator tak Was zrobi, że nie będzie o co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile FOX musiałby dopłacać do kanału z jednym serialem puszczanym w kółko? Skąd wiesz że nie ma procentowej ilości kanałów gwarantowanych? Z jakichś powodów platformy mają listę kanałów gwarantowanych. Przypuszczam że gdyby nic nie gwarantowały zaraz by się do nich przyczepiły odpowiednie urzędy. A tak niby gwarantują ale jak przychodzi co do czego to winny jest nadawca a właściwie to abonent bo ma pretensje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reality_bites nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo na pierwszy rzut oka widać że jesteś polsatowską kukiełką. Zygmunt chociaż przyzwoicie płaci? Starcza do 1? :lol2:

Ja już wyjaśniłem jakie pobudki mną kierują - za reklamy przeplatane fragmentami programu płacić nie zamierzam - a co zrobią inni to już ich sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram zdanie niektórych forumowiczów z molochami da się wygrać nawet z CYFROWYM POLSATEM. Takie firmy tak samo obowiązuje takie samo prawo jak zwykłego obywatela. Jest tylko jedna różnica oni mają prawników i na ten cel przeznaczone duuuże środki finansowe w porównaniu do przeciętnego obywatela. Ale jak ktoś się uprze to może dopiąć swego wystarczą odpowiednie argumenty i u[beep]liwość.

Fakty przemawiają same za siebie KANAŁY BYŁY GWARANTOWANE w umowach. To że platforma nie chce się przyznać do tego że ponosi winę za zmiany to się nie dziwie bo w sumie to nie jej wina. Jest to wyłącznie decyzja nadawcy a nie CYFROWEGO POLSATU. Tu się zgodzę z przedstawicielami Cyfrowego Polsatu. Ale tylko w tym punkcie i tylko tym, ponieważ to nie nadawcy gwarantują program w umowach a Cyfrowy Polsat. I tu odpowiedzialność ponosi dystrybutor czyli CYFROWY POLSAT. Jeżeli nie jest coś zależne odemnie to po prostu nie powinienem tego gwarantować, a jeśli już to zrobiłem to wyłącznie na własne ryzyko i powinienem za to ponieść konsekwencje. Cyfrowy Polsat również podpisuje umowy z nadawcami i w tych umowach ustala warunki czyli na jaki okres , za jaką kwotę i na jakich zasadach może dystrybuować dany program czyli produkt markę. I przypuszczam że zanim nastąpiła podmiana danych kanałów zmiana nazwy itd. to nadawca powiadomił o tym dystrybutora kanału, dogadał się co do zmiany warunków umowy i podpisał z Cyfrowym Polsatem aneks do umowy. I w tym wypadku jeżeli CYFROWY POLSAT działał by fer w stosunku do swoich abonentów powinien postąpić analogicznie, czyli jeśli by sobie dany abonent zażyczył zmiany aneksu do umowy i lub rozwiązania umowy powinien mieć to możliwe. Przypuszczam że 98 % abonentów którzy tak walczą o swoje, by przystała na warunki jakie zaoferował by im operator. I było by po krzyku. Lecz CYFROWY POLSAT nie przyzna się do tego błędu ponieważ zamknął by sobie furtkę do tak zwanego podciągania wszystkich zmian pod REBRENDING. Lecz jakim prawem ciężko stwierdzić Bo w umowie CYFROWEGO POLSATU ciężko się doszukać takowego punktu i pojęcia.

KTO MA SIŁĘ, ODWAGĘ I ZACIĘCIE NIECH WALCZY. JA WALCZĘ DALEJ O SWOJE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero teraz zauważyłeś, że tak się dzieje w tv, że jest tyle reklam? Hipokryzja, hipokryzją pogania. Jeden krzyczał, że nigdy więcej tv, a jak operator zaproponował mu promocje to podkulił ogon i od razu przystał na warunki, a drugi obudził się po 10 latach korzystania z płatnych platform zauważył, że nic ciekawego tam nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile FOX musiałby dopłacać do kanału z jednym serialem puszczanym w kółko? Skąd wiesz że nie ma procentowej ilości kanałów gwarantowanych? Z jakichś powodów platformy mają listę kanałów gwarantowanych. Przypuszczam że gdyby nic nie gwarantowały zaraz by się do nich przyczepiły odpowiednie urzędy. A tak niby gwarantują ale jak przychodzi co do czego to winny jest nadawca a właściwie to abonent bo ma pretensje :)

FOX: mniej niż do kanału z pełną ramówką. Nie ma ilości, sprawdź przepisy + casus Multimedia Polska, której zresztą nikt nic nie zrobił i dalej nie daje żadnej listy. Dla świętego spokoju platformy dadzą, a na niej TVP1 i kilka innych premium :brawo: Wracam do pytań - udawany FOX Life, gdyby był, byłby OK? Udawany Animal Planet też? Nie ma żadnego znaczenia, że dostałeś za to nowe kanały, a seriale z FOX Life częściowo przeniesiono do FOX, natomiast Animal Planet został w HD (z inną ramówką, ale tą samą tematyką).

 

reality_bites nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo na pierwszy rzut oka widać że jesteś polsatowską kukiełką. Zygmunt chociaż przyzwoicie płaci? Starcza do 1? :lol2:

Ja już wyjaśniłem jakie pobudki mną kierują - za reklamy przeplatane fragmentami programu płacić nie zamierzam - a co zrobią inni to już ich sprawa.

Ale jak podpisywałeś umowę, to nie było reklam? Wow. Było mniej? Chyba w latach .90. Nie kompromituj się nawet.

 

Do piot2b1982

Walcz dalej, to Twoja ostatnia walka, dostaniesz taki aneks, że następny raz się nie uda i to nawet jak Cyfrowy Polsat zawini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak podpisywałeś umowę, to nie było reklam? Wow. Było mniej? Chyba w latach .90. Nie kompromituj się nawet.

:brawo::brawo::brawo:

Raczej to Ty się kompromitujesz. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie charytatywnie bronił operatora 8) tak więc złap za słuchawkę i odbierz kolejne połączenie w zbiorowym CC w którym pracujesz :) Miłego dnia i życzliwych klientów Ci życzę :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziadek186

 

To nie jest żadna obrona operatora, tylko abonentów. Umiesz czytać? To przeczytaj moje posty. Nie rozumiesz, że szkodzisz sobie i innym abonentom? Jeśli znikną solidne listy kanałów gwarantowanych, to przyszli abonenci będą już zawsze na straconej pozycji. Teraz nie są.

 

Do piot2b1982

 

Trzeba było 100 wypowiedzieć wysłać. Oraz skargę do Prezydenta i Papieża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziadek186

 

To nie jest żadna obrona operatora, tylko abonentów. Umiesz czytać? To przeczytaj moje posty. Nie rozumiesz, że szkodzisz sobie i innym abonentom? Jeśli znikną solidne listy kanałów gwarantowanych, to przyszli abonenci będą już zawsze na straconej pozycji. Teraz nie są.

 

Stary! Ten numer z kanalami gwarantowanymi i promocyjnymi to tez jest szwindel! Dlatego w e-mailu do UOKiK wyslalem opis tych praktyk niech wpisza na liste klauzul zakazanych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronisz abonentów, bo niby CP wycofa listę kanałów gwarantowanych? No właśnie chciałem w cywilizowany sposób wykorzystać tą listę i zerwać umowę ale oczywiście oficjalnie nie mogę - więc nie rób z ludzi idiotów i wyjaśnij mi co obecnie dają abonentom te listy gwarantowane!? Zupełnie nic bo rebrendingiem platformy chcą tłumaczyć wszystko.

Więc jak widzisz to czy będą te listy czy ich nie będzie jest sprawą drugorzędną.

Pozwól że sam zdecyduję czy chcę oglądać CP czy nie, pomocnicy z ramienia operatora nie są mi do tego potrzebni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytłumaczyłem już, wystarcza umieć czytać - wydawałoby się taka prosta zdolność. Kanały gwarantowane są przez operatora i na wypadek winy operatora, nie nadawcy. A to, co próbujesz zrobić, to naciągnięcie przepisów, by wykaraskać się z podpisanej (chyba) świadomie umowy bez konsekwencji, powołując się na niszowy kanał, którego z całą pewnością nie oglądałeś oraz za który zaoferowano zastępstwo. Uczciwy człowiek nazwie to oszustwem.

 

Do damiann

 

Mam nadzieję, że równocześnie wpiszą też do klauzul zakazanych także praktyki klientów jak opisana wyżej - ten sam (niski) poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem żadnym przedstawicielem. No, najwyżej jeśli masz na myśli przedstawiciel logiki. Umierającej na tym forum. Chcesz odpowiadać za coś, czego nie zrobiłaś? No ale cóż tu pisać, już dawno i Tobie i reszcie brakło jakichkolwiek argumentów. Walczcie dalej, powodzenia. Kolejne umowy będą tak skrojone, że Barack Obama wam nie pomoże :] Na razie po Multimedii pewien inny duży operator kablowy to zrobi, platformy cyfrowe podążą, to kwestia czasu. Wszystkie nicki powinny być specjalnie wyróżnione w grupie osób, która doprowadziła do szkody dla pozostałych uczciwych abonentów, tylko po to, aby znaleźć haczyki do oszukania operatorów i załatwienia samemu sobie lepszy warunków lub uniknięcia konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak podpisywałeś umowę, to nie było reklam? Wow. Było mniej? Chyba w latach .90. Nie kompromituj się nawet.

Jeżeli ja jestem "oszustem" to czym jest CP? :jupi:

Więcej już nie będę odpowiadał na twoje pytania, ponieważ poziom socjotechniki jaki stosujesz nie wybiega ponad to czego uczą takich jak Ty na pierwszych coaching'ach w marketingu. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczyć o swoje macie prawo i należy. Należy napisać wypowiedzenie z argumentacją dlaczego. Po otrzymaniu odpowiedzi z argumentacją CP, są dwie drogi. Indywidualna sprawa cywilna (zapewne kosztowna), lub skarga do UOKiK, UKE oraz federacji konsumentów z całą dokumentacją. Jeżeli odpowiedź będzie pozytywna od w/w jednostek, zwrócą się do CP o umożliwienie Ci rozwiązania umowy. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna zostaje indywidualna sprawa cywilna, lub odpuszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziadek186

 

Oj, ma nie mniej na sumieniu, tylko nadal widzę problemy z czytaniem Cię ogarniają. Którego fragmentu z następujących pięciu wyrazów nie rozumiesz: "działasz na szkodę innych abonentów"? W starciu z abonentami każdy operator ma lepszą kartę przetargową, a nadużywając możliwości doprowadzasz, że z tego skorzysta, reszta będzie Ci z pewnością dozgonnie wdzięczna.

A niby świadomie podpisywał umowę. Po czym szuka na wariata pierwszej lepszej okazji na wypowiedzenie uzasadniając kanałem, którego na oczy nie widział...

 

Fajnie, że reszta klaska, ale spokojnie, czekajcie na swoje aneksy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy dba o swój interes, a nie patrzy na to ze innym może być gorzej, w przyp. abon/operator. I tak robi się coraz gorzej w stos. operatorzy abonenci, i to bez tej sytuacji. Nic nie robienie doprowadzi do tego samego a nawet gorzej, jak działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, przecież I tak niedługo wejdzie do Polski Netflix I wyrówna! Wtedy dopiero operatorzy sat zaczna dogadzac klientom jak im odplyna miliony:) Ja już od dawna ogladam wersje z USA I kosztuje mnie to abonament na 2 TV + smartdnsproxy w sumie 35 zl / miesiac a content jest nieporownywalny z tym co te zalosne platform nam serwuja:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...