Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CP w ten sposób informuje APS-y:

Od 22 oraz 30.01.2015 r. do grupy około 230 tys. Klientów usługi Telewizji Satelitarnej wysłane zostały powiadomienia informujące o zmianie regulaminu.

 

Zmiany dotyczą m.in. wycofania z Umowy zapisu dotyczącego rolowania i zmiany okresu wypowiedzenia na jeden miesiąc.

 

Nowy regulamin będzie obowiązywał Klientów po upływie 35 dni od wysyłki. Data obowiązywania nowego regulaminu została wskazana Klientowi w korespondencji.

 

Zmiany w regulaminie, które zostały wprowadzone, są zmianami na korzyść Klienta i w związku z tym nie umożliwiają Klientowi wypowiedzenia umowy bez zapłacenia kary umownej z tytułu ulgi, jeżeli taka jest należna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zmiany te są obiektywnie korzystne dla klienta CP przez co w tym akurat miejscu w całości zgadzam się z interpretacją CP mówiącą że klient nie ma prawa do wypowiedzenia umowy bez poniesienia kosztów związanych z karą umowną.

 

Inaczej rzecz by się miała gdyby CP wydłużył wam czas trwania umowy, zmienił cenę za pakiety w czasie trwania abonamentu a tak trzeba sie cieszyć że klienci CP nie muszą skrupulatnie pilnować terminów aby umowa się nie zrolowała o następne 12 miesięcy :brawo:

Powiedz dlaczego ktoś ma decydować za klienta co dla niego jest dobre?

I dlaczego CP nie może dać wyboru abonentowi ?

Dla mnie sprawa jest prosta, jeden zostanie inny zrezygnuje.

Dalej twierdze że klient nie istnieje, a operatorzy mają uprzywilejowaną pozycję.

 

Dlaczego ? Bo takie jest w Polsce prawo konsumenckie i my abonenci jesteśmy częścią tego prawa no i bo obiektywnie zmiany są korzystne AMEN. Bo oczywiście Ci co zrezygnują zapłacą proporcjonalną część przyznanej ulgi w odniesieniu do miesięcy jakie pozostały do zakończenia zobowiązania abonenckiego wobec słonecznej platformy, i choć każdy chciałby tą kwestię przeciągnąć na swoją stronę krzykaczy informuję że nie ma szans na inne rozwiązanie :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ? Bo takie jest w Polsce prawo konsumenckie i my abonenci jesteśmy częścią tego prawa no i bo obiektywnie zmiany są korzystne AMEN. Bo oczywiście Ci co zrezygnują zapłacą proporcjonalną część przyznanej ulgi w odniesieniu do miesięcy jakie pozostały do zakończenia zobowiązania abonenckiego wobec słonecznej platformy, i choć każdy chciałby tą kwestię przeciągnąć na swoją stronę krzykaczy informuję że nie ma szans na inne rozwiązanie :crazy:

 

Prawo konsumenckie może i nie jest złe, tylko operatorzy nie bardzo chcą go przestrzegać.

Jeżeli przeanalizujesz umowy, to wychodzi gdzie są kwestie sporne tj. oferta programowa, wypowiedzenia, długiego czasu wypowiedzenia umowy, czyli wolnego wyboru konsumenta. Regulaminy pisane przez operatorów są jednostronne, nie dbają o twoje prawa tylko własny zysk.

Co do krzykaczy, nikt im nie zabroni walczyć o własny interes (racjonalnie wydawać własną kasę i na to co chcą), tak jak nikt nie odmawia prowadzenia interesu operatorowi (zarabiać pieniądze). :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

Zmiana profilu kanału telewizyjnego przez nadawcę nie jest istotną zmianą warunków umowy pozwalającym Konsumentowi na wypowiedzenie umowy z powodu braku akceptacji zmian, gdyż zmiana ta jest wynikiem działania nadawcy, a więc podmiotu zewnętrznego w stosunku do operatora telekomunikacyjnego oraz nie jest to zmiana wpływająca na warunki świadczonej usługi telekomunikacyjnej, gdyż usługa nadal jest Panu świadczona a jak wynika z informacji umieszczonych na stronie internetowej nadawcy zmiana dotyczy nazwy oraz części nadawanych programów, co leży w gestii nadawcy. Przyjmując stanowisko że zmiana nadawanych programów uprawnia do wypowiedzenia umowy należałoby przyjąć również, że jakakolwiek zmiana w nadawanych programach już uprawnia konsumenta do wypowiedzenia umowy. W tej sytuacji niestety należy stanąć na stanowisku, że zmiana nazwy kanału nie uprawnia do wypowiedzenia umowy, gdyż usługa nadal jest świadczona i jej charakter i warunki nie uległy zmianie.

 

Z poważaniem

Federacja Konsumentów

 

Czy jeśli tego nie skomentuję moderator usunie ten post argumentując że nie dodałem nic od siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie dostali pelnego zobrazowania sytuacji, ze tak pisza? " W tej sytuacji niestety należy stanąć na stanowisku, że zmiana nazwy kanału nie uprawnia do wypowiedzenia umowy, gdyż usługa nadal jest świadczona i jej charakter i warunki nie uległy zmianie", wychodzi na to ze przebadali tylko fakt zmiany nazwy kanalu, a trescia już nie trzeba było się zajmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz pozwolę sobie zacytować mój mail do CP

Witam.

 

W dniu dzisiejszym poznałem oficjalne stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii usunięcia kanału Animal Planet i zastąpienia go kanałem Discovery Life. Pozwolę sobie go przytoczyć:

 

"Z dniem 1.02.2015 r. Animal Planet zmieni nazwę na Discovery Life.

Zmiana dotyczy tylko wersji SD kanału. Animal Planet nadal będzie dostępny w wersji HD. discovery-lifePolska jest pierwszym rynkiem poza USA, gdzie zadebiutuje Discovery Life. Zmianie nazwy oraz logotypu stacji towarzyszyć będzie nowa oprawa wizualna, a także poszerzona oferta programowa. Ramówka stacji Discovery Life została stworzona specjalnie z myślą o oczekiwaniach polskiego widza. Obok wybranych programów pokazujących dziką przyrodę i zwierzęta, zobaczymy w niej fascynujące pozycje o charakterze lifestyle, w tym m.in. emitowane pierwszy raz w Polsce serie kulinarne â „Smak zwycięstwa” i „Kulinarne krańce świata”, filmy fabularne oraz seriale zagraniczne.

(...)

Powyższe zmiany nie naruszają warunków umów zawartych pomiędzy Cyfrowym Polsatem a Klientami, w związku z tym nie ma podstawy do ich wypowiadania."

 

Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat autorytarnie stwierdza brak podstawy do wypowiedzenia umowy? Discovery Life ma inna ramówkę, inny logotyp, oraz inną oprawę audiowizualną. Według mnie jest to zupełnie nowy program, którego profil zupełnie mnie nie interesuję. Wiem także że wersja HD Animal Planet pozostaje bez zmian - niestety w moim pakiecie ten program nie występuję. W takiej sytuacji obowiązuje zarówno mnie jak i Państwa dosłowne brzmienie treści umowy, w której mam jasno zagwarantowany dostęp do kanału Animal Planet.

W związku z tym uprzejmie proszę o wskazanie punktu umowy który jasno definiuje pojęcie rebrandingu ( CP utrzymuje że usunięcie Animal Planet to właśnie rebranding ), oraz punkt wyłączający odpowiedzialność Cyfrowego Polsatu za zmiany wynikające z decyzji nadawcy ( "rebranding").

Umowę mam podpisaną z CP, nie z nadawcą, czyż nie? Czy w przypadku wypowiedzenia umowy zostanę obciążony karą umowną (proszę o podanie podstawy prawnej)?

 

Proszę o odpowiedź na adres e-mail

 

Oraz ich odpowiedź na powyższe zapytanie.

Szanowny Panie,

 

Na wstępie pragniemy zaznaczyć, że program Animal Planet nie został wycofany z oferty Cyfrowego Polsatu, lecz zgodnie z decyzją jego nadawcy nastąpiła jedynie zmiana jego nazwy na Discovery Life. Nawiązując natomiast do ramówki i programów dostępnych w ramach kanału Discovery Life, pragniemy wyjaśnić, że Cyfrowy Polsat oferuje usługi polegające na dostępie do programów, a nie do jego konkretnych treści, zaś o ramówce programu decyduje jego nadawca i Cyfrowy Polsat nie ma żadnego wpływu na dobór audycji, które program zawiera.

Magda ******

Kierownik Sekcji Korespondencji Email

Departament Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

 

Jeżeli jakiś "kierownik" w taki sposób odpowiada na pismo abonenta to ja nie mam pytań co do ludzi pracujących na stanowiskach niższych.

Wynika z tego jasno że CP nie ma argumentów i tylko dławi się kolejnymi wymówkami :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłem o podanie konkretnych punktów? Prosiłem? Rzeczowo sformułowałem pytanie żeby nie pozostawić im pola manewru w odpowiedzi. A co dostałem? Formułkę na odwal się, a w dodatku brak jakiejkolwiek odpowiedzi w kwestii kary umownej.

Nie tak traktuje się wieloletniego klienta. Z przyjemnością pożegnam tą platformę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz pozwolę sobie zacytować mój mail do CP
Witam.

 

W dniu dzisiejszym poznałem oficjalne stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii usunięcia kanału Animal Planet i zastąpienia go kanałem Discovery Life. Pozwolę sobie go przytoczyć:

 

"Z dniem 1.02.2015 r. Animal Planet zmieni nazwę na Discovery Life.

Zmiana dotyczy tylko wersji SD kanału. Animal Planet nadal będzie dostępny w wersji HD. discovery-lifePolska jest pierwszym rynkiem poza USA, gdzie zadebiutuje Discovery Life. Zmianie nazwy oraz logotypu stacji towarzyszyć będzie nowa oprawa wizualna, a także poszerzona oferta programowa. Ramówka stacji Discovery Life została stworzona specjalnie z myślą o oczekiwaniach polskiego widza. Obok wybranych programów pokazujących dziką przyrodę i zwierzęta, zobaczymy w niej fascynujące pozycje o charakterze lifestyle, w tym m.in. emitowane pierwszy raz w Polsce serie kulinarne â „Smak zwycięstwa” i „Kulinarne krańce świata”, filmy fabularne oraz seriale zagraniczne.

(...)

Powyższe zmiany nie naruszają warunków umów zawartych pomiędzy Cyfrowym Polsatem a Klientami, w związku z tym nie ma podstawy do ich wypowiadania."

 

Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat autorytarnie stwierdza brak podstawy do wypowiedzenia umowy? Discovery Life ma inna ramówkę, inny logotyp, oraz inną oprawę audiowizualną. Według mnie jest to zupełnie nowy program, którego profil zupełnie mnie nie interesuję. Wiem także że wersja HD Animal Planet pozostaje bez zmian - niestety w moim pakiecie ten program nie występuję. W takiej sytuacji obowiązuje zarówno mnie jak i Państwa dosłowne brzmienie treści umowy, w której mam jasno zagwarantowany dostęp do kanału Animal Planet.

W związku z tym uprzejmie proszę o wskazanie punktu umowy który jasno definiuje pojęcie rebrandingu ( CP utrzymuje że usunięcie Animal Planet to właśnie rebranding ), oraz punkt wyłączający odpowiedzialność Cyfrowego Polsatu za zmiany wynikające z decyzji nadawcy ( "rebranding").

Umowę mam podpisaną z CP, nie z nadawcą, czyż nie? Czy w przypadku wypowiedzenia umowy zostanę obciążony karą umowną (proszę o podanie podstawy prawnej)?

 

Proszę o odpowiedź na adres e-mail

 

Oraz ich odpowiedź na powyższe zapytanie.

Szanowny Panie,

 

Na wstępie pragniemy zaznaczyć, że program Animal Planet nie został wycofany z oferty Cyfrowego Polsatu, lecz zgodnie z decyzją jego nadawcy nastąpiła jedynie zmiana jego nazwy na Discovery Life. Nawiązując natomiast do ramówki i programów dostępnych w ramach kanału Discovery Life, pragniemy wyjaśnić, że Cyfrowy Polsat oferuje usługi polegające na dostępie do programów, a nie do jego konkretnych treści, zaś o ramówce programu decyduje jego nadawca i Cyfrowy Polsat nie ma żadnego wpływu na dobór audycji, które program zawiera.

Magda ******

Kierownik Sekcji Korespondencji Email

Departament Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

 

Jeżeli jakiś "kierownik" w taki sposób odpowiada na pismo abonenta to ja nie mam pytań co do ludzi pracujących na stanowiskach niższych.

Wynika z tego jasno że CP nie ma argumentów i tylko dławi się kolejnymi wymówkami :twisted:

 

 

I CP mija się z prawdą - przecież wyraźnie w swojej ofercie choćby na stronie internetowej informuje o CHARAKTERZE programów tv w swojej ofercie - chwali się kanałami SPORTOWYMI, FILMOWYMI itp. co oznacza,że mimo wszystko oferuje dostęp do konkretnych TREŚCI a nie tylko programów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą rotalplus w 100% i jestem w konflikcie po stronie abonenta, platforma jednak prowadzi politykę wedle której zupełnie czym innym jest reklama, marketing selekcja kanałów, :read: a zupełnie inne wnioski wyciągnąć można wczytując się w treści regulaminu :read:

Podobnie jest w przypadku podmianki każdego z kanałów językiem reklamy producenci twierdzą że klient otrzymuje nowy kanał a w języku prawa podpina to pod rebreding :evil: a Ty kliencie płacz i płać :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą rotalplus w 100% i jestem w konflikcie po stronie abonenta, platforma jednak prowadzi politykę wedle której zupełnie czym innym jest reklama, marketing selekcja kanałów, :read: a zupełnie inne wnioski wyciągnąć można wczytując się w treści regulaminu :read:

Akurat o to nie można mieć do nich pretensji bo ani strona internetowa, ani ulotka nie stanowią oferty handlowej. Zdecydowana większość firm stosuje taką praktykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsza sprawa co to znaczy kanał gwarantowany? Mnie to zastanawia od samego początku odkąd się o tym "wynalazku" dowiedziałem. Gdybym był szefem nc+ czy CP to nie gwarantowałbym żadnego kanału którego nie jestem właścicielem. Jak mogę brać odpowiedzialność za kanały podmiotów trzecich? Więc po co jest jakiś kanał gwarantowany jak później platforma tłumaczy się że nadawca tego kanału zrobił coś tam? Jest jakiś wymóg że x kanałów musi być gwarantowanych? Po co są opisy kanałów skoro nic one nie znaczą? W sumie mi już rozwiązanie umowy z powodu zniknięcia tudzież zmiany nazwy kanału nie interesuje, sprawa rozwiązała się inaczej, ale chyba napiszę do FK z kilkoma pytaniami. Tak z naturalnej upier_dliwości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Wasze niezadowolenie, ale i CP i FK mają jednak trochę racji. To tak jakbyście mieli żal do sprzedawcy w sklepie osiedlowym, że chleb zmienił smak - tak jakby ten sprzedawca miał na to jakikolwiek wpływ. Zauważyliście, że 1 lutego VIVA Polska zmieniła profil z serialowego na muzyczny? Część z seriali nie doczekała się kontynuacji, urwali je. Ale nazwy i logo nie zmienili. Można wypowiadać umowy? Nie. Jakby zostawili nazwę Animal Planet, ale wymienili ramówkę można byłoby wypowiadać umowy? Nie (i pewnie nawet by to nie zostało odnotowane, jak z VIVĄ, bo nawet w większości nie oglądaliście ani jednego, ani drugiego).

 

Trzeba rozdzielić winę - co innego, gdy kanał znika z winy operatora, bo się nie dogadał z nadawcą, a co innego, gdy znika, bo nadawca się rozmyślił. Trudno winić operatora za to, że nadawca zrezygnował z emisji kanału na polskim rynku. Cały ten przepis był tak naprawdę stworzony w innym celu - aby chronić klientów/abonentów przed oszustwami ze strony operatora, czyli sytuacji, w której to operator nie dogadał się z nadawcą i usuwa kanał, choć jest on u innego operatora. To miało dawać abonentom możliwość rozwiązania umowy, aby np. dać szansę na przejście do takiego operatora, który dany kanał nadal ma. Tu żaden polski operator kanału nie ma, bo i samego kanału nie ma, trudno też doszukiwać się złej woli po stronie operatora, bo to nie on Wam kanał wyłączył. Operator Was nie oszukał, bo kanał znika nie dlatego, że to on się z nim nie dogadał.

 

W myśl tego - kanał gwarantowany - taki, którego sam operator nie pozbędzie się z oferty (a jeśli się pozbędzie - da drogę do wypowiedzeń) i gwarantuje jego obecność, ale póki nadawca go nadaje.

 

Oczywiście jeśli mimo wszystko uważacie, że jednak Wasze interesy zostały naruszone, to należy walczyć o odpowiednie rozwiązanie sytuacji na korzyść abonenta i myślę że jak wynika z dyskusji tu i nie tylko tu na forum - platformy ostatecznie są skłonne się dogadać z abonentem. Może to kwestia uporu i konsekwencji?

 

Ale chcę Was przestrzec przed nad interpretowaniem każdej takiej sytuacji, bo zapewniam Was, że długofalowo zadziała to na Waszą niekorzyść. Spójrzcie na to z punktu widzenia operatora: zewnętrzny nadawca dostarcza kanał, zmieniają mu się plany biznesowe, operator nic do tego nie ma, nie ma z tym związku i to też nie jego wina. Zagwarantował kanał widzom, bo chciał ich zapewnić, że nigdy sam z dystrybucji się nie wycofa, a jeśli - to poniesie konsekwencje. Nie mógł jednak przewidzieć, że to nadawca wcześniej go wyłączy. No i co teraz? Ano łatwo można dojść do wniosku, że najlepiej... nie gwarantować nic nikomu, a np. tylko ilość kanałów, jak pewien operator kablowy. Różnica jest taka, że w tej sytuacji jest to gorsze dla abonentów, bo takie niegwarantowanie niczego oznacza, że kanały mogą wypaść także z winy samego operatora, ucinając abonentom możliwość rozwiązania umowy, która w takiej sytuacji już powinna być ewidentnie dostępna. To prosta droga do wstawienia np. Abu Dhabi Sports zamiast Eurosportu, ilość się zgodzi :lol2: Nie jestem przypadkową osobą, a kimś kto wie, że pewien operator (nie Cyfrowy Polsat) właśnie podjął decyzję, że nowe umowy nie będą zawierać listy kanałów gwarantowanych (a konkretnie - gwarantowane będą tylko stacje oczywiste jak główne kanały TVP, Polsatu i TVN-u). Wkrótce się dowiecie który to. Róbcie tak dalej, to dołączą inni. Nie ma na to bata prawnego, bo coś tam gwarantowane będzie, wtedy już nic nie zrobicie. Może więc lepiej byłoby jednak poczekać na faktyczną winę operatora, a nie bezsensownie rzucać się?

 

Krótko mówiąc działaniami sugerujecie operatorom, aby lepiej nic nie gwarantować i jest to bardzo niebezpieczne, szkodliwe dla abonentów. A to wszystko tak naprawdę nie w celu faktycznego rozwiązania umowy, tylko kombinowania aby dostać zniżkę (nawet jeśli kanału się nie oglądało, proszę się uderzyć w pierś, bo przecież widać co piszecie na forum, pewnie bez trudu znalazłbym, że ktoś pisał, że FOX Life to gniot, a teraz po zmianie powołuje się na niego by przykombinować).

 

Powinno nastąpić doprecyzowanie prawa, aby uściślić kiedy i w jakiej sytuacji abonenci mają prawo rozwiązania umowy, bez tego będzie panować taki chaos jak jest obecnie i stała przepychanka między operatorem, a grupą klientów szukających takich okazji. Faktycznie dotkniętych zniknięciem FOX Life jest wśród tego zapewne jakiś procencik...

 

Sugeruję jednak podejść do sprawy uczciwie, żeby nie okazało się, że w następnej umowie zamiast listy kanałów gwarantowanych dostaniecie tylko ilość, bo wtedy dopiero będą jaja. Operator tu nie zawinił i to jest fakt. Kombinując bardziej zadziałacie na Waszą szkodę w przyszłości, wspomnicie moje słowa z tego wątku za jakiś czas.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście, że 1 lutego VIVA Polska zmieniła profil z serialowego na muzyczny? Część z seriali nie doczekała się kontynuacji, urwali je. Ale nazwy i logo nie zmienili. Można wypowiadać umowy? Nie.

Co to za chore porównanie? Viva była gwarantowana? Nie.

Ja nie chcę nic wywalczyć, w dobie netflixa i mniejszych serwisów VOD CP jest mi potrzebny jak psu piąta noga. Jeżeli będę chciał pooglądać reklamy to adblocka wyłączę i dostane taką samą ilość jak na kanałach CP i to w dodatku bez opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Wasze niezadowolenie, ale i CP i FK mają jednak trochę racji. To tak jakbyście mieli żal do sprzedawcy w sklepie osiedlowym, że chleb zmienił smak

Ale ten sprzedawca wcześniej gwarantował ten smak. Jeśli "nowy" chleb mi nie smakuje to mam pomimo tego dalej go kupować w tym sklepie? Jeśli nadawca coś gwarantuje to niech gwarantuje. Jeśli czegoś nie może zagwarantować niech to dokładnie oznaczy w regulaminie. Po co jakieś gwiazdki z kanałami nadawanymi promocyjnie, FTA itd. Te kanały będziesz miał, te kanały być może będziesz miał i po sprawie. I ze 100 kanałów okazuje się że gwarantowanych jest kilkanaście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do dziadek186

 

Mogła być gwarantowana, tak jak zmiana tematyki mogłaby dotyczyć nawet Eurosportu, ale z zachowaniem nazwy i logo. Co wtedy?

 

do Be89

 

Jeśli podpisałbyś umowę na dostawę tego chleba i zobowiązał się go odbierać - odpowiedź brzmi: tak. Co więcej, Twój post wręcz zaprasza operatorów, aby niczego nie gwarantowali, a to ma większe konsekwencje niż obecny stan, chyba to jasno opisałem wyżej. Teraz jesteś zabezpieczony przez wałkami operatora, a gdy lista gwarantowanych zniknie - nie będziesz. Robisz krecią robotę dla innych abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Be89

 

Co więcej, Twój post wręcz zaprasza operatorów, aby niczego nie gwarantowali, a to ma większe konsekwencje niż obecny stan, chyba to jasno opisałem wyżej. Teraz jesteś zabezpieczony przez wałkami operatora, a gdy lista gwarantowanych zniknie - nie będziesz. Robisz krecią robotę dla innych abonentów.

Dokładnie to sugeruję. By platformy nic nie gwarantowały. Jak widać gwarancje konkretnych kanałów nic nie znaczą. Niech abonent ma świadomość że wydając miesięcznie 50-80 zł. nie ma gwarancji że cokolwiek zobaczy. Co abonentowi z gwarancji nc+ czy CP jeśli ta w każdej chwili może powiedzieć że to nadawca zrobił coś tam. Te niby gwarantowane kanały wcale nie są gwarantowane. Na mój gust mają tylko w jakiś tam sposób przyciągnąć abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak, tylko niech się ten operator liczy tez z tym, ze nie gwarantując zadnego kanalu, klient będzie zmuszony naciskac na operatora, na jak najnizsza cene za abonament, teraz jest to 1/2 czy 1/3 a w takiej sytuacji będzie to 1/4 a nawet 1/5 kwoty za pakiet. Bo ja już bym nie podpisal umowy, z kwota zblizona jaka teraz mogą otrzymać abonenci stali, tylko podpisal bym, ale na dużo lepszych/korzystniejszych warunkach platnosci za pakiet. Czyli za prawie FREEE.

@Be89, wychodzi na to ze kanaly gwarantowane u operatorow, to zwykly walek/przekręt, pic na wode. Nie ma wogole zadnych kanalow gwarantowanych już teraz, to do nowego usera @reality_bites

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe gdybym to ja zrobił sobie rebranding mojego abonamentu i tłumaczył się przed CP że: nie mogę im płacić jedynie 50% bo mój pracodawca nie wypłacił mi całości wynagrodzenia lub że zapłacę im abo w rublach lub koronach bo moja żona również zmieniła walutę mojego kieszonkowego na co niestety nie mam wpływu...ciekawe czy byliby tak wyrozumiali i przystali na ten rebranding.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...