wojtek509 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 hruszcz co możesz zrobić? 1. Zapłacić karę umowną i darowiać sobie CP - tak jak Oni to interpretują 2. Błagać ich o polubowne załatwienie sprawy i dalej być ich więźniem = abonentem 3. Oddać sprawę do UOKIK i czekać co nastąpi Przekonany jestem że masz rację w powyższej sprawie ale skoro rzecznik CP coś oświadcza to moloch solorza łamać się przed abonentem nie będzie.... no i bonusowe miesiące nie są warte nerwów. Chyba że walczysz dla idei - w takim przypadku rozumiem twoją determinację Wszak przypadek ten to precedens a rebreding TVN Meteo to kolejny przykład jak można obiecać lizaka w umowie, niewywiązać się z tego co CP obiecał, a później stwierdzić że zamiast lizaka dajemy abonentowi lizaka w formie gumy kulki i udajemy że wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Jak widzę na stronie, Paramount Channel HD jest kanałem niegwarantowanym w ofercie CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 I to wszystko przez takich krzykaczy jak tutaj jest kilku. Można im podziekować, że niedługo każdy kanał będzie niegwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Co z tego że kanał jest gwarantowany jak można go usunąć nazywając to rebrandingiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Dla mnie z ostatnich zmian tylko AP nie był rebrandingiem. Co do reszty jak najbardziej tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 @bober1 Krzykacze czy nie ale moim zdaniem CP i tak postępuje nie fair. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dlatego na miejscu każdego operatora najlepiej ustawić kanały gwarantowane tylko te z dvbt i nikt nie miałby pretensji, że nadawca odswieża sobie szate graficzną i merytoryczną, bo spadają mu zyski z reklam. Przecież nie robią tego platformy tylko nadawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 A platformy maja z tymi nadawcami rowniez podpisane umowy, i mogliby sobie zastrzec pewne zmiany, to zmiana ich warunkow umowy, placcie nam kare umowna, takie nasze zabezpieczenie przed odplywem abonentow, w razie niezadowolenia takich abonentow, ze zmian dokonanych przez was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 To nie działa tak samo, bo odpływ abonentów może być bezpowrotny i nie da się oszacować ilu może odejść i jakie mogą być straty dlatego tak to nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Czy jakby operator zmienil sobie kanal na jakis inny od innego nadawcy, lub wyzucil calkiem z oferty taki kanal, to nie poniosl by konsekwencji zawartych w umowie z nadawca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Poniósłby, jednak mówimy o sytuacji zamiany tego samego kanału od tego samego nadawcy na odświeżony, a nie na kanał sportowy od jednego nadawcy na kanał o modzie od drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 To nie działa tak samo, bo odpływ abonentów może być bezpowrotny i nie da się oszacować ilu może odejść i jakie mogą być straty dlatego tak to nie działa. Dla operatora, nawet lepiej, bo moze stwierdzic ze potencjalnie kazdy moze zerwac umowe, a zerwie jakis 1% A suma umowna kary, oszacowana mogla by byc np. na kilka do kilkunastu % z bazy abonentow takiej platformy. W tym wypadku to nadawca by ucierpial, a na pewno zastanowil by sie przed dokonywaniem jakichkolwiek zmian, czy im sie to oplaci. Operator podpisujac umowe, ma w niej zawarte jaki profil/charakter ma dany kanal, zmiana calkiem na inny profil/charakter, to wlasnie moglo by skutkowac zerwaniem umowy z poniesieniem kar umownych, i nie jest to zwykle "odswiezenie" kiedy zmienia sie calkowicie kanal. Wiekszosc przypadkow to potwierdza. Tak na prawde to moze jeden kanal na 10, moglby powiedziec ze sie "odswiezyl" zrebrandingowal, reszta to calkowita zmiana, poprzez zmiane profilu/charakteru stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Nom OK...... cała batalia o FOX Comedy kurz opadł, 20 str zapisanych a tak konkretnie już po czasie ilu śmiałków znalazło się którzy coś ugrali? W całym wątku wyczytałem że 2 osoby coś utargowały z czego jednej niewiele zostało do końca umowy ..... to chyba niewiele jak na takie poruszenie na forum w lutym No i gdzie są userzy którzy wysłali wypowiedzenie a CP postraszył ich karą umowną? może opiszecie ciąg dalszy batalii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Ja jestem jedną z osób, która toczyła batalię z CP w kwestii Fox Comedy. Byłem w 4 miesiącu darmowym umowy. Po dwóch odpowiedziach odmownych, dopiero po interwencji UKE, CP przychylił się do wniosku o rozwiązanie umowy bez kary. Z dniem dzisiejszym zakończyłem współpracę z CP w kwestii dostępu do TV. Od momentu, w którym CP uznał wypowiedzenie do dnia zakończenia umowy (dzisiaj) ani jednego telefonu z propozycją aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Dostałem maila od UKE Nie ma wg nich jednoznacznej odpowiedzi na mój problem Załączam stronę pisma http://zapodaj.net/1c70ba5d5b396.png.html Co dalej mogę zrobić? Nijak nie wiem jak takie mediacje wyglądają i co UKE robi w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Discovery Life w lutym dostało licencję Ofcom-u na nadawanie. http://licensing.ofcom.org.uk/tv-broadc ... tes/022015 Właściwie to straciło i dostało. Ktoś inny miał starą a ktoś inny dostał nową. Zapytaj UKE czy jeśli to tylko zmiana nazwy to czy nie powinna być zmieniona koncesja Animal Planet na Discovery Life a nie uzyskiwana nowa? Jeśli Discovery wystąpiło o nową koncesję a nie zmianę starej to chyba jest to nowy kanał a nie stary kanał pod nową nazwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 A jak wygląda w praktyce interwencja UKE? Jak skontaktują sie z Cyfrowym Polsatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Nie wiem jak dokładnie kontaktuje się UKE z CP. Ja rozmawiałem z Panią z UKE na temat interwencji, a po dwóch dniach już miałem telefon z CP, że kontaktował się z nimi UKE. Więc działają bardzo szybko. Cyfrowy Polsat ma 7 dni na oficjalną odpowiedź do UKE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Dla mnie z tego stanowiska UKE jasno wynika, że przy rebrandingu NIE MA możliwości zerwania umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Też mi się tak wydaje... Dlatego też liczę na pomoc tych którzy cos wywalczyli Szczególnie prosiłbym o tekst pisma z UKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolusia Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Witam , dzis otrzymałam pismo o zmianie warunków umowy , przepisy to wchodzą w życie 28 . 04.2015 . Czy na tej podstawie mogę wypowiedzieć umowę bez żadnych konsekwencji ? Umowa kończy mi sie w lipcu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 A tak trudno przeczytać całą korespondencję, którą otrzymałaś? Tam wszystko jasno jest napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Kazda zmiana warunkow umowy na niekorzystne, to zmiana dajaca abonentowi mozliwosc odstapienia od umowy, bez ponoszenia konsekwencji finansowych. A co dokladnie Ci tam pisza, jakie to zmiany war. umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 To zmiana regulaminu, gdzie podano, ze nie ma rolowania umów itp. Było o tym tutaj już sto razy. Nie, nie ma możliwości zerwania umowy bez kary umownej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolusia Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.