Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

możecie mi pomóc?

otóż właśnie miałem telefon z Działu Reklamacji, że nie mogą uwzględnić mojego wypowiedzenia umowy, ponieważ posiadam dekoder HD i w dalszym ciągu mam dostęp do wycofanych kanałów w wersjach HD. WIem, że to nie ma nic do rzeczy, ale żadne argumenty do konsultanta nie trafiały. Co dalej zrobić?

 

EDIT: ale mają [beep] - konsultant zadzwonił, przeprosił i jednak wypowiedzenie zasadne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadanie przez Ciebie dekodera HD nie ma nic do rzeczy. Nie wspominając o obowiązującym prawie w Polsce jest również zapis w regulaminie świadczenia usług przez Cyfrowy Polsat:

Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub

zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę

przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności

poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów

przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej

Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu

wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie

Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Pytanie jest następujące. Jakie masz pakiety w umowie wpisane jako obowiązkowe? Bo jeśli tak jak masz w podpisie lub Familijny Max HD + 1 pakiet dodatkowy (do wybory Film HD lub Sport HD) to możesz wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary powołując się na regulamin i obowiązujące w prawo.

Jeśli jednak masz w umowie zapis o obowiązku na pakiet Familijny Max HD lub Familijny Max HD + Sport HD to nie możesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. ...O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności

poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów

przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej

Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów....

No właśnie-a co z powyższym zapisem z regulaminu CP?

Bo chyba nigdy(nie wiem na pewno-za krótko jestem w CP) żadnej takiej informacji CP nie udostępniał abonentom :?:

po jakim czasie wypowiedzenie zarejestrowali? Ja wysłałem im priorytetem 3 kwietnia. Powinni już je mieć w systemie ?

Moje 2 wypowiedzenia zostały wysłane 7 kwietnia,a 8 kwietnia zostały doręczone do CP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy klient Polsatu cyfrowego, który ma w pakiecie zestaw CINEMAX ,HBO oraz kanał SUNDANCE CHANNEL może dokonać zerwania umowy bez ŻADNEJ KARY z tytułu wyłączenia kanałów SUNDANCE CHANNEL , CINEMAX oraz HBO nadawanych jako transmisja SD

 

 

Wniosek:

 

http://rapidu.net/4644045614/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały wymienione w PWU były do 17 lutego 2014. Samo wymieninie go w PWU nie wystarczy, musi mieć abonent wykupiony pakiet z umową na czas określony w skład, którego wchodzi kanał, który został wyłączony.

Abonenci z pakietm HBO HD, Cinemax HD, HBO Cinemax HD oraz Film HD mogą składać wypowiedzenia bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Umowa przedłużona w grudniu 2013, minimalny pakiet Cinemax HD, Film HD, Familijny MAX HD, wypowiedzenie ze względu na Cinemax SD.

Dzisiaj dostałem telefon, że nie mogę wypowiedzieć umowy, bo mam dalej kanał w wersji HD i dekoder HD więc oferta programowa się dla mnie nie zmieniła. 3 miesiące wypowiedzenie i 1000 złotych kary. Złożona reklamacja.

 

edit:

 

Ok, widzę, że podobny wątek miał już miejsce, jednak proszę o jego pozostawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cabott - Taka argumentacja jest niezgodna z regulaminem CP, nie mówiąc już o obowiązującym prawie.

 

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub

zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę

przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności

poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów

przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej

Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu

wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie

Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Co napisałeś w wypowiedzeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem dokładnie to samo, co w listopadzie, tylko zamiast kanału Love wpisałem Cinemax SD. Powołałem się na regulamin. Dokładnie mogę zacytować, jak wrócę do domu. Złożyłbym skargę na konsultanta, ale nie pamiętam jego imienia. Sama reklamacja chyba też nie została złożona, bo żadnych numerów mi nie podał (miał przesłać mailem). Zadzwonię sobie do nich i zapytam, jak wygląda status mojej umowy.

 

edit: treść mojego wypowiedzenia:

 

Uprzejmie informuję, iż zgodnie z pkt. 5, §7, 5 Rozdziału Regulaminu Świadczeń Usług Cyfrowego Polsatu wypowiadam umowę nr: xxx zawartą w dniu 20 kwietnia 2013 r., z powodu braku akceptacji dokonanych przez Państwo zmian w ofercie programowej, związanych z zaprzestaniem emisji gwarantowanego kanału Cinemax SD.

Niniejszą umowę wypowiadam bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez konieczności zwrotu udzielonych mi ulg, na koniec okresu rozliczeniowego, w którym zostało przyjęte niniejsze wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe Cabott jest to co napisałeś.

 

To w takim razie jak to się stało że mi wypowiedzenie uznano i już śmigam na nowym pakiecie ?

A miałem przed wypowiedzeniem pakiet Premium i dwa dekodery HD.

 

Jakiś nieuk ci się trafił. Dzwoń do DUK i pytaj o ofertę a jak Ci znowu coś będą przez telefon wciskać to poinformuj że nagrywasz rozmowę dla ewentualnych przyszłych celów procesowych i poproś o pisemne uzasadnienie nieuznania wypowiedzenia wraz z podaniem podstawy prawnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i takie kwiatki o których pisze Cabott się trafiają :) wszak nie każdy konsultant był w danym dniu na szkoleniu w Call Center :P na którym omówiono zagadnienie dotyczące kanałów sd :oops: , w wielu Call Center średnio konsultanci pracują przez góra 3 miesiąca - duża rotacja ma miejsce na projektach sprzedażowych gdzie wymagany jest określony wynik. :shock: (wiem bo pracowałem w tej branży w orange) Samo zachowanie konsultanta o którym pisze Cabott wskazuje na brak rzetelności - wszak nie mają oni możliwości kontaktowania się z klientem innymi środkami porozumiewania jak poprzez rejestrowane rozmowy telefoniczne. Spekulując być może jest tak, że w momencie gdy uda im sie przekonać klienta do rezygnacji z wypowiedzenia bez podpisania nowej umowy z promocjami to otrzymują oni premie, co prowadzi do zachowań nieetycznych a sama kara umowna działa motywująco na klienta wysyłającego wypowiedzenie który nieświadomy jest swoich praw. Ja przed 2 laty również spotkałem się z podobnym przepadkiem Konsultant twierdził, że zobowiązany będę zapłacić karę, po przeprowadzonej rozmowie nie zdecydowałem się również na przedłożenie umowy i oddałem dekoder. Jednak prawdopodobnie zdesperowany konsultant w system zaznaczył cofnięcie wypowiedzenia i przychodziły do mnie rachunki na rozwiązaną umowę i sprzęt który od dawna znajdował się w siedzibie CP - Sprawa zakończyła się po wysłaniu laurki do CP z reklamacją i informacją że jeśli CP nie załatwi swych spraw organizacyjnych to o sprawie poinformowany zostanie rzecznik praw konsumenta. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

a na jakiej zasadzie jest włączony Sport HD? przy wyborze jednego z dwóch pakietów nastąpiła chyba "Zmiana warunków umowy". Czy pomimo tej zmiany przysługuje prawo rozwiązania umowy bez konsekwencji w wyniku usunięcia kanału Sundance SD ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(cut)

Dzisiaj dostałem telefon, że nie mogę wypowiedzieć umowy, bo mam dalej kanał w wersji HD i dekoder HD więc oferta programowa się dla mnie nie zmieniła. 3 miesiące wypowiedzenie i 1000 złotych kary. Złożona reklamacja.

Co ciekawe, w icok mam wpisane, że czas trwania umowy, to jeden miesiąc, więc wydaje się, że wypowiedzenie przyjęte na normalnych zasadach.

Ściema u konsultantów z DUK, jak w nc+...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

a jak wygląda to od strony terminowej ? wypowiedzenie trzeba dostarczyć do CP do końca kwietnia. a jeżeli mam okres rozliczeniowy do 05.05 to oznacza, że rozwiązuję z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego czyli 05.05, tak ? ponieważ mam opłacony abonament 06.04-05.05.. prośba o potwierdzenie, że dobrze myślę..dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...