paco24 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 możecie mi pomóc? otóż właśnie miałem telefon z Działu Reklamacji, że nie mogą uwzględnić mojego wypowiedzenia umowy, ponieważ posiadam dekoder HD i w dalszym ciągu mam dostęp do wycofanych kanałów w wersjach HD. WIem, że to nie ma nic do rzeczy, ale żadne argumenty do konsultanta nie trafiały. Co dalej zrobić? EDIT: ale mają [beep] - konsultant zadzwonił, przeprosił i jednak wypowiedzenie zasadne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Posiadanie przez Ciebie dekodera HD nie ma nic do rzeczy. Nie wspominając o obowiązującym prawie w Polsce jest również zapis w regulaminie świadczenia usług przez Cyfrowy Polsat: Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług§ 7 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Pytanie jest następujące. Jakie masz pakiety w umowie wpisane jako obowiązkowe? Bo jeśli tak jak masz w podpisie lub Familijny Max HD + 1 pakiet dodatkowy (do wybory Film HD lub Sport HD) to możesz wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary powołując się na regulamin i obowiązujące w prawo. Jeśli jednak masz w umowie zapis o obowiązku na pakiet Familijny Max HD lub Familijny Max HD + Sport HD to nie możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 @paco24: sprawdź swoją umowę czy masz Sundance bądź Cinemaxy SD jako kanały gwarantowane. Ja je mam ale czekam na rozwój wydarzeń a Twój news jest niepokojący... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 zdążyłem edytować poprzedni post, ale napiszę jeszcze raz: konsultant po chwili oddzwonił, przeprosił i powiedział, że jak najbardziej wypowiedzenie zostanie uwzględnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług § 7 5. ...O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów.... No właśnie-a co z powyższym zapisem z regulaminu CP? Bo chyba nigdy(nie wiem na pewno-za krótko jestem w CP) żadnej takiej informacji CP nie udostępniał abonentom po jakim czasie wypowiedzenie zarejestrowali? Ja wysłałem im priorytetem 3 kwietnia. Powinni już je mieć w systemie ? Moje 2 wypowiedzenia zostały wysłane 7 kwietnia,a 8 kwietnia zostały doręczone do CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Na kanale dla abonentów i na danym kanale takie informacje są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 @Ceberebek - pozwolisz, że nie skomentuję tego z racji swoich powiązań z CP. Może ktoś przypadkiem po 18 lutym 2014 roku obserwował kanał HBO, HBO 2, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2, Sundance w wersji SD, kanał dla abonentów i dostrzegł takie info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Myślisz,że ktoś śledził powyższe kanały-mając ich wersję HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 To po co posiadaczom wersji HD informacja o usunięciu wersji SD? Żeby mogli wypowiadać umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 To chyba logiczne-zawsze to kilka miesięcy darmowego oglądania Poza tym-wszystko zgodnie z regulaminem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 A regulamin to rzecz święta ... a może świetna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Każdy klient Polsatu cyfrowego, który ma w pakiecie zestaw CINEMAX ,HBO oraz kanał SUNDANCE CHANNEL może dokonać zerwania umowy bez ŻADNEJ KARY z tytułu wyłączenia kanałów SUNDANCE CHANNEL , CINEMAX oraz HBO nadawanych jako transmisja SD Wniosek: http://rapidu.net/4644045614/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Kanały wymienione w PWU były do 17 lutego 2014. Samo wymieninie go w PWU nie wystarczy, musi mieć abonent wykupiony pakiet z umową na czas określony w skład, którego wchodzi kanał, który został wyłączony.Abonenci z pakietm HBO HD, Cinemax HD, HBO Cinemax HD oraz Film HD mogą składać wypowiedzenia bez zachowania okresu wypowiedzenia. Umowa przedłużona w grudniu 2013, minimalny pakiet Cinemax HD, Film HD, Familijny MAX HD, wypowiedzenie ze względu na Cinemax SD. Dzisiaj dostałem telefon, że nie mogę wypowiedzieć umowy, bo mam dalej kanał w wersji HD i dekoder HD więc oferta programowa się dla mnie nie zmieniła. 3 miesiące wypowiedzenie i 1000 złotych kary. Złożona reklamacja. edit: Ok, widzę, że podobny wątek miał już miejsce, jednak proszę o jego pozostawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ja mam dekoder HD . Wypowiedzenie wysłałem i rozwiązanie umowy nastąpi z końcem okresu rozliczeniowego bez żadnej kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 @cabott - Taka argumentacja jest niezgodna z regulaminem CP, nie mówiąc już o obowiązującym prawie. Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług § 7 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Co napisałeś w wypowiedzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Napisałem dokładnie to samo, co w listopadzie, tylko zamiast kanału Love wpisałem Cinemax SD. Powołałem się na regulamin. Dokładnie mogę zacytować, jak wrócę do domu. Złożyłbym skargę na konsultanta, ale nie pamiętam jego imienia. Sama reklamacja chyba też nie została złożona, bo żadnych numerów mi nie podał (miał przesłać mailem). Zadzwonię sobie do nich i zapytam, jak wygląda status mojej umowy. edit: treść mojego wypowiedzenia: Uprzejmie informuję, iż zgodnie z pkt. 5, §7, 5 Rozdziału Regulaminu Świadczeń Usług Cyfrowego Polsatu wypowiadam umowę nr: xxx zawartą w dniu 20 kwietnia 2013 r., z powodu braku akceptacji dokonanych przez Państwo zmian w ofercie programowej, związanych z zaprzestaniem emisji gwarantowanego kanału Cinemax SD. Niniejszą umowę wypowiadam bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez konieczności zwrotu udzielonych mi ulg, na koniec okresu rozliczeniowego, w którym zostało przyjęte niniejsze wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VISS Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Bardzo ciekawe Cabott jest to co napisałeś. To w takim razie jak to się stało że mi wypowiedzenie uznano i już śmigam na nowym pakiecie ? A miałem przed wypowiedzeniem pakiet Premium i dwa dekodery HD. Jakiś nieuk ci się trafił. Dzwoń do DUK i pytaj o ofertę a jak Ci znowu coś będą przez telefon wciskać to poinformuj że nagrywasz rozmowę dla ewentualnych przyszłych celów procesowych i poproś o pisemne uzasadnienie nieuznania wypowiedzenia wraz z podaniem podstawy prawnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 i takie kwiatki o których pisze Cabott się trafiają wszak nie każdy konsultant był w danym dniu na szkoleniu w Call Center na którym omówiono zagadnienie dotyczące kanałów sd , w wielu Call Center średnio konsultanci pracują przez góra 3 miesiąca - duża rotacja ma miejsce na projektach sprzedażowych gdzie wymagany jest określony wynik. (wiem bo pracowałem w tej branży w orange) Samo zachowanie konsultanta o którym pisze Cabott wskazuje na brak rzetelności - wszak nie mają oni możliwości kontaktowania się z klientem innymi środkami porozumiewania jak poprzez rejestrowane rozmowy telefoniczne. Spekulując być może jest tak, że w momencie gdy uda im sie przekonać klienta do rezygnacji z wypowiedzenia bez podpisania nowej umowy z promocjami to otrzymują oni premie, co prowadzi do zachowań nieetycznych a sama kara umowna działa motywująco na klienta wysyłającego wypowiedzenie który nieświadomy jest swoich praw. Ja przed 2 laty również spotkałem się z podobnym przepadkiem Konsultant twierdził, że zobowiązany będę zapłacić karę, po przeprowadzonej rozmowie nie zdecydowałem się również na przedłożenie umowy i oddałem dekoder. Jednak prawdopodobnie zdesperowany konsultant w system zaznaczył cofnięcie wypowiedzenia i przychodziły do mnie rachunki na rozwiązaną umowę i sprzęt który od dawna znajdował się w siedzibie CP - Sprawa zakończyła się po wysłaniu laurki do CP z reklamacją i informacją że jeśli CP nie załatwi swych spraw organizacyjnych to o sprawie poinformowany zostanie rzecznik praw konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Czy osoba która ma na umowie napisane w podstawie FM HD + 1 opcję dodatkową ( ma mieć włączone zawsze Film albo Sport) może wypowiedzieć umowę jeżeli cały czas jest włączony tylko Sport? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a na jakiej zasadzie jest włączony Sport HD? przy wyborze jednego z dwóch pakietów nastąpiła chyba "Zmiana warunków umowy". Czy pomimo tej zmiany przysługuje prawo rozwiązania umowy bez konsekwencji w wyniku usunięcia kanału Sundance SD ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Umowy w wariancie elastycznym uprawniają do rozwiązania umowy (nawet przy aktywnym obecnie pakiecie Sport HD a nie Film HD) z powodu wyłączenie Sundance SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 (cut)Dzisiaj dostałem telefon, że nie mogę wypowiedzieć umowy, bo mam dalej kanał w wersji HD i dekoder HD więc oferta programowa się dla mnie nie zmieniła. 3 miesiące wypowiedzenie i 1000 złotych kary. Złożona reklamacja. Co ciekawe, w icok mam wpisane, że czas trwania umowy, to jeden miesiąc, więc wydaje się, że wypowiedzenie przyjęte na normalnych zasadach. Ściema u konsultantów z DUK, jak w nc+... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Nie chcę oceniać, czy to ściema, czy niewiedza konsultanta, ale fakt jest faktem, masz prawo odstąpić od umowy bez żadnej kary. Gdybyś nawet jakimś cudem dostał karę, to wierz mi, że szybko by Ci ją anulowano. Wbrew panującej tutaj opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a jak wygląda to od strony terminowej ? wypowiedzenie trzeba dostarczyć do CP do końca kwietnia. a jeżeli mam okres rozliczeniowy do 05.05 to oznacza, że rozwiązuję z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego czyli 05.05, tak ? ponieważ mam opłacony abonament 06.04-05.05.. prośba o potwierdzenie, że dobrze myślę..dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jest tak jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.