Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni nie ma dostępu do VH1 a mam pakiet Familijny Max HD. Napisałem już kilka mejli do Cyfrowego Polsatu ich porady na niewiele się zdają. Mam umowę z modułem. Ciągle tylko komunikat tego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Próbowałem wszystkich możliwych metod, żeby przywrócić kanał, niestety Polsat nie umie przywrócić mi uprawnień. Czy mogę wypowiedzieć umowę? Wyłączono mi kanał gwarantowany w pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, znowu usiłujesz wprowadzać użytkowników w błąd? Odpuść sobie, dobrze? Wystarczy, że już kiedyś wypisywałeś głupoty o rebrandingu Zone Romantica w Polsat Romans. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchajcie głupot jakie niektórzy wypisują. Na 100% Zone Romantica przestaje być nadawany od 1 września i na 100% można wypowiadać umowy, jeśli miało się ten kanał gwarantowany. Pytałem osobiście w obsłudze klienta i mam to na piśmie.

 

A CP nie trąbi o tym na lewo i prawo, bo chce uniknąć jak największej ilości wypowiedzeń.

 

I koniec tematu. Nie ma żadnego drugiego, ani trzeciego dna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...