Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy taka forma wypowiedzenia może być?Czy może trzeba jeszcze dodać jakieś informacje?

 

(Dane osobowe-lewy górny róg) Data(prawy górny rog)

Tel.:

PESEL:

Nr karty dekodera:

Nr seryjny dekodera:

Nr.umowy:

 

Cyfrowy Polsat SA

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ

Rozwiązuję umowę nr . (----------) podpisaną dnia (------) między (moje dane) a (ID przedstawiciela),

z powodu wyłączenia ESPN Classic, który miałem zagwarantowany w pakiecie SPORT HD ,

w związku z tym rezygnuję z Waszych usług lub proszę o kontakt w celu zaoferowania oferty mogącej zrekompensować brak usuniętego kanału.

 

Podstawa prawna wypowiedzenia:

Rozdział 5 § 7 Regulaminu Świadczonych Usług, który reguluje sytuację zaistniałą w dniu

1 sierpani 2013r. i stanowi że: „ w takim przypadku abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego,

w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązanie Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Jednocześnie zobowiązuję się do dostarczenia dekodera wraz z kartą w nienaruszonym stanie

w terminie do 30 dni od daty zakończenia łączącej strony umowy abonenckiej do jednego

z Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

 

Z poważaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Może być taka forma wypowiedzenia. Najlepiej wyślij listem poleconym priorytetowym z potwierdzeniem odbioru.

Koszt mojego listu poleconego priorytetowego z potwierdzeniem odbioru kosztował 6,45zł. Lepiej tyle wydać i mieć pewność że nie zrobią nas w banbuko że listu nie otrzymali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne,że TYLKO wysyłka priorytetem za potwierdzeniem odbioru :D

Dzwoniłem jeszcze z ciekawości do DUK-u czy mogą już zaproponować coś ciekawego-ale konsultant stwierdził(chyba po konsultacji z kierownikiem),

że dopiero jak otrzymają wypowiedzenie są wstanie dobrać ofertę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. wysłałem wypowiedzenie 1 sierpnia w związku z ESPN ale miałem na koncie ustawiony przelew cykliczny i chyba poszedł o jeden za dużo czy wypowiedzenie będzie aktualne, trzeba piać pismo o zwrot kasy czy przedłużą o jeden miesiąc abonament?

wystarczy w wypowiedzeniu dodać sformułowanie : wolne środki proszę przesalać na nr rachunku: xxx bank xxxx odział nr x w x

 

wszak wolne środki z definicji to te nierozliczone czyli wynikające z przedpłaty :) Z pewnością nie zostały wchłonięte przez system CP i widnieją na indywidualnym koncie CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy CP w jakiś sposób potwierdza otrzymanie od abonenta wypowiedzenia umowy? W n-ce przysyłali sms klika dni po wysłaniu listem wypowiedzenia umowy potwierdzający wpłynięcie i zaakceptowanie wypowiedzenie, jak to jest w przypadku CP? Pozostaje mi zadzwonić za kilka dni na infolinie i zapytać?

I jeszcze jedno, ile abonent ma czasu na wysłanie wypowiedzenia w związku z usunieciem kanału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rezygnacja została wysłana 1 sierpnia dopiero 5 sierpnia czyli dzisiaj ją wprowadzili do systemu ja napisałem w rezygnacji że rozwiązuję z okresem rozliczeniowym czyli 22 sierpnia dzisiaj dzwoniłem że jest miesięczny okres wypowiedzenia czyli umowa zostanie rozwiązana 22 września wypowiedzenia wysłałem z powodu wyłączenia ESPN CLASSIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne,że TYLKO wysyłka priorytetem za potwierdzeniem odbioru :D

 

To ZPO to jakaś tutejsza relikwia, czy co? Co chwila ktoś przypomina, żeby dopłacić za potwierdzenie odbioru. A może lobby pocztowe tu działa?

 

Jest rok 2013, poczta umożliwia śledzenie przesyłek rejestrowanych (czyli także listów poleconych) na swojej stronie. Za zaoszczędzone złotówki można kupić coś do picia - w te upały da to więcej pożytku, niż ZPO w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rezygnacja została wysłana 1 sierpnia dopiero 5 sierpnia czyli dzisiaj ją wprowadzili do systemu ja napisałem w rezygnacji że rozwiązuję z okresem rozliczeniowym czyli 22 sierpnia dzisiaj dzwoniłem że jest miesięczny okres wypowiedzenia czyli umowa zostanie rozwiązana 22 września wypowiedzenia wysłałem z powodu wyłączenia ESPN CLASSIC

 

IMO robią Cię w balona. Wyżej masz cytat z § 7 ust. 5 Regulaminu, gdzie jest napisane m.in. "W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia."

 

W informacji która otrzymałeś jednocześnie złamali trzy postanowienia Regulaminu (pogrubione).

 

Chyba, że w piśmie nie zaznaczyłeś, że rozwiązujesz umowę bez wypowiedzenia, to wtedy Cię mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzenie z dnia 29.07.2013r. zostało przyjęte. Dziś zaproponowano mi Premium (w tym HBO + Cinemax + Ipla Mix + HBO GO) oraz multiroom w umowie na 15 miesięcy- w tym 5 miesięcy gratis. Pozostałe dziesięć miesięcy po 89,90 zł/miesięcznie. Zgodziłem się, bo oferta była do przyjęcia (poprzednia umowa miała jeszcze obowiązywać przez 23 miesiące). :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rezygnacja została wysłana 1 sierpnia dopiero 5 sierpnia czyli dzisiaj ją wprowadzili do systemu ja napisałem w rezygnacji że rozwiązuję z okresem rozliczeniowym czyli 22 sierpnia dzisiaj dzwoniłem że jest miesięczny okres wypowiedzenia czyli umowa zostanie rozwiązana 22 września wypowiedzenia wysłałem z powodu wyłączenia ESPN CLASSIC

 

ja tez wysłałem 1 sierpnia wypowiedzenie i doszło do nich następnego dnia. A nadal nikt nie dzwonił by potwierdzić wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzenie z dnia 29.07.2013r. zostało przyjęte. Dziś zaproponowano mi Premium (w tym HBO + Cinemax + Ipla Mix + HBO GO) oraz multiroom w umowie na 15 miesięcy- w tym 5 miesięcy gratis. Pozostałe dziesięć miesięcy po 89,90 zł/miesięcznie. Zgodziłem się, bo oferta była do przyjęcia (poprzednia umowa miała jeszcze obowiązywać przez 23 miesiące). :smile:

Też liczę na taką propozycję :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Umowę z Cyfrowym Polsatem mam podpisana dnia 02-10-2012

Pakiet Podstawowy Pakiet Familijny HD

Pakietu Dodatkowe Pakiet Extra HD i Pakiet Sport HD

 

Czy w tej chwili mogę rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia z powodu wyłączenia kanału ESPN Classic ?

 

Jeśli tak to czy wypowiedzenie wysyłam do Polsatu w jednej kopi czy dwóch i oni odsyłają mi jeden podpisany egzemplarz ?

 

Pozdrawiam

Luki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...