Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Istnieje możliwość złożenia wypowiedzenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK). W pierwszej kolejności sugeruję jednak weryfikację, czy kanał CBS ACTION jest gwarantowany w posiadanej przez Ciebie ofercie.

No właśnie. Jak to zweryfikować żeby być pewnym na 100%?

W umowie tego nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OlafS przecież jest napisane, że rozwiązanie nastąpi w okresie podstawowym a nie z końcem okresu podstawowego, więc co się nie zgadza? Jeśli ktoś ma np. jeszcze rok umowy i składa wypowiedzenie to rozwiązuje ją w okresie podstawowy o czym jest informacja w komunikacie. Dodatkowo jest informacja, że kara umowna nie zostanie naliczona. 

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem w piśmie że rozwiązuje z końcem kolejnego  okresu rozliczeniowego  tj z dniem 28,12 . 

W związku ze zmianami w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu i usunięciem z niej kanału CBS Action gwarantowanego w aneksie zawartym w dniu.......
Wypowiadam umowę o świadczenie usługi telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ze skutkiem na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego niniejszej umowy tj z dniem 28.12.2019.

dla ortodoksów można napisać w związku ze zmianą regulaminu .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, _Artek_ napisał:

Założyłem że potrafią czytać i że prawo do odstąpienia od umowy mam do 31. 12 włącznie i że to ja wypowiadam umowę i ja decyduje kiedy....... jeśli nie potrafią czytać to też wam o tym napisze :D 

Ale Ty nie odstąpujesz od umowy tylko ją wypowiadasz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Nowy 123 napisał:

@OlafS przecież jest napisane, że rozwiązanie nastąpi w okresie podstawowym a nie z końcem okresu podstawowego, więc co się nie zgadza? Jeśli ktoś ma np. jeszcze rok umowy i składa wypowiedzenie to rozwiązuje ją w okresie podstawowy o czym jest informacja w komunikacie. Dodatkowo jest informacja, że kara umowna nie zostanie naliczona. 

Sory, masz rację- zasugerowałem się cytowanym wpisem.

4 minuty temu, Jakub471 napisał:

Jeśli przypadku mam  okres rozliczeniowy dopiero od 5 grudnia do stycznia to wtedy wpisać 31 czy inaczej ?

Nie, nie pisz żadnych dat- napisz z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego- przecież CP wie do kiedy to masz

 

Ja mam okres rozliczeniowy 27,   aktualnie jestem na darmowych miesiącach, wypowiedzenie złożę dopiero po 27 stycznia tak by jeszcze luty załapać za free a potem to niech się konsule starają z ciekawą ofertą.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Nowy 123 napisał:

Idąc tym tokiem to klienci powinni dostawać informację o możliwości wypowiedzenia dopiero 31.12.19 r a jednak z jakiegoś powodu dostają już dziś. 

Niestety @OlafS nie ma racji bo Regulamin stanowi w kwestii wyłączenia gwarantowanego Umową kanału:

 

Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia."

 

Informację o wycofaniu kanału na 1 okres rozliczeniowy przed zmianą.Tu jak wiadomo dla każdego to inny dzień w miesiącu.

 

I dalej  par.16

1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen w trybie, o którym mowa w § 8 ust. 7, bądź też oświadczenia o braku akceptacji zmian Umowy Abonenckiej lub Regulaminu w trybie, o którym mowa w § 15 ust. 1, Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu.

 

Jak ktoś nie korzystał wcześniej z takiej formy rozwiązania Umowy to po otrzymaniu informacji z CP (lub powzięciu sprawdzonej wiedzy, ze usunięty będzie kanał, który jest gwarantowanym w jego Umowie)

wysyła oświadczenie o braku akceptacji zmian i prośbę o rozwiązanie Umowy. Datami (a będzie to koniec okresu rozliczeniowego) zajmie się operator.

 

Jakby tego nie czytać....czas na wysłanie oświadczenia to od teraz do 30.01.2020.

Edytowane przez zuzik1111
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...