Skocz do zawartości

Echostar HDS-400E


Kiciak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy ustawieniu tv na rozmiar obrazu natywny, bez rozciągania, mam na kilku kanałach białe poziome kreski na samej górze ekranu (np. TVP1, Discovery, Travel). Kreski występują tak do połowy ekranu po lewej stronie. Czy to normalne? Ustawienie to mi odpowiada bo widzę cały obraz, nic nie jest obcinane, jednak te kreski są denerwujące :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ustawieniu tv na rozmiar obrazu natywny, bez rozciągania, mam na kilku kanałach białe poziome kreski na samej górze ekranu (np. TVP1, Discovery, Travel). Kreski występują tak do połowy ekranu po lewej stronie. Czy to normalne? Ustawienie to mi odpowiada bo widzę cały obraz, nic nie jest obcinane, jednak te kreski są denerwujące :/

Ustaw w TV obraz na pełny, format 16:9 i w dekoderze analogicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że po ustawieniu w menu dekodera 4 satelitów i po przełączeniu w tryb sprawdzania sygnału zmieniają się samoczynnie numery portów np. ustawiam HB - 1, ASTRA19 - 2, EB 9- 3, ASTRA23 - 4 a po chwili wskakuje: HB - 1, ASTRA19 - 2, EB 9- 2, ASTRA23 - 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem dotyczy Echostara HDS400E. Objawia się stopklatką na kanałach kodowanych platformy Cyfrowego Polsatu (dekoder się nie zawiesza nadal reaguje na komendy pilota i panelu na dekoderze). Stop klatka nie występuje na kanałach niekodowanych. Dodatkowo na Eurosport2 pojawia u klientów z pakietem Relax Mix komunikat: "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie". Na problem Eurosportu2 pomaga powrót do ustawień fabrycznych, na stop klatki już niestety nie.

Na infolinii CP jest już spora grupa klientów zgłaszających powyzsze problemy. Są dwa wyjścia z sytuacji. Cierpliwie czekać aż technicy CP znajdą źródło problemu lub udać się do punktów CP w celu wymiany dekodera Echostar HDS400E na Samsung DSB370G (jeszcze są w punktach). Z wymianami jest jednak inny problem. Cyfrowy Polsat ma najprawdopodbniej problem informatyczny i dekodery po wymianach bardzo często nie ruszają nawet po 48 godzinach, które CP daje sobie na aktywacje. Systemy informatyczny nadający uprawnienia nie widzi wymienionych prawidłowo dekoderów i wielokrotnie po wielu telefonach udaje się dopiero awaryjnie na kilka dni włączyć takie dekodery. Jednakże problem wraca jeśli w ciągu tych kilku dni system nie "zassie" wymienionych dekoderów i nie nada już automatycznie uprawnień.

Serwis Profan (Echostar) jeszcze dzisiaj po godz. 15-ej nie znał problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Najlepiej jakbyś miał jakiś zaufany sklep RTV-SAT, w którym mógłbyś przetestować kilka przełączników i kupić ten, który by działał, a inne zwrócić.

Instalacja: Kabel z konwertera ustawionego na HB podłączasz do wejścia "A", kabel z konwertera ustawionego na Astrę do portu "B" i z wyjścia przełącznika ciągniesz kabel do dekodera. Następnie w Ustawieniach dekodera wybierasz opcje: 2 satelity/2 konwertery i dla portu "A" ustawiasz Hot Bird, a dla portu "B" Astrę", wyszukujesz kanały i oglądasz - oczywiście, jesli ustawiłeś odpowiednio antenę i konwerter na Astrę w "zezie" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...