Skocz do zawartości

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)


lukaszdvbn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli rozumiem, że tę złotówkę system sobie automatycznie ściągnie w ostatnim dniu terminu spłaty tej "Portmonetki", czyli w moim przypadku 3 sierpnia?

 

Dobrze rozumujesz.

Z ciekawości sprawdziłem sobie wczoraj w iCOK, jak wygląda sprawa z tą złotówką wykorzystaną z mojej "Portmonetki", no i faktycznie złotówka ta została automatycznie ściągnięta. :) W "Portmonetce" widnieje już 0,00 zł jako kwota wykorzystana, a limit samej "Portmonetki" zwiększył mi się z 44 zł na 55 zł. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po południu zamówiłem sobie na polsatowskim VOD film "Drogówka".

Płatności dokonałem, podobnie jak przy zamawianiu poprzednich filmów, poprzez wysłanie SMS-a Premium.

I ku mojemu zaskoczeniu, uprawnień odbioru do tego filmu na kanale VOD 150, na którym obecnie ten film jest emitowany, nie dostałem! :shock:

Zalogowałem się więc do iCOK, przełączyłem mój tuner na kanał TV6 i zrobiłem przez iCOK ponowienie uprawnień. Następnie, zgodnie z "instrukcją" w iCOK, pozostawiłem tuner włączony na kanale TV6 (tp. 12.284/H) przez dłuższy czas (jakieś półtorej godziny) i wówczas uprawnienia odbioru na kanał VOD 150 mi wskoczyły i film mam już dostępny. Właśnie się nagrywa na zewnętrzny dysk podłączony do mojego tunera. :)

Hmm, trochę to dziwne, bo wcześniej tak nie miałem. Gdy poprzednio zamawiałem filmy na polsatowskim VOD to tuner ustawiałem zawsze na kanale VOD, na którym emitowany był film, który zamawiałem. I za każdym razem obraz pojawiał mi się po kilku minutach. A dzisiaj tak się nie stało... :roll::? Wygląda to tak, jakby na transponderze, z którego nadawane są kanały VOD (tp. 10.758/V) uprawnienia odbioru nie były już przesyłane... :roll: A wcześniej musiały być, skoro obraz po kilku minutach się pojawiał... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, mimo iż podobne juz się pojawiały.

Mam wykupioną opcję premium w CP oraz multiroom. Główny dekoder PVR HD 7000 a dodatkowy HD 3000.

Mam wykupiony Miesięczny Katalog Filmów VOD a więc kanały od VOD 161 do VOD 165 są odblokowane na dwóch dekoderach.

 

Zastanawia mnie natomiast dlaczego na dekoderze HD 3000 oprócz powyższych kanałów VOD mam odblokowane kilka dodatkowych mimo iż nie zakupiłem ich.( na HD 7000 pojawia się informacja "tego kanału nie ma w twoim abonamencie") a na hd 3000 można ogladać- -czyżby jakiś błąd po stronie CP??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Opis tego, czym jest "Portmonetka", masz jak byk na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu: :arrow:http://www.cyfrowypolsat.pl/vod/vod-portmonetka.jsp

Generalnie jest tam wszystko też opisane, w jaki sposób można zamówić film z polsatowskiego VOD i jak należy postępować, aby to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, wolne środki to jest odrębna rzecz. Wolne środki pojawiają się wtedy, jak "nadpłacisz" abonament, tzn. wpłacisz na "swoje" konto w CP większą kwotę, niż tę, którą musisz.

"Portmonetka" to jest taki jakby "limit", do wysokości którego możesz zamawiać filmy z VOD płacąc później za nie w taki sam sposób i na to samo konto, co abonament. "Portmonetka" niejako "odracza" termin płatności za zamówiony za jej pomocą film na VOD. Płatność za film jest wtedy chyba w następnym okresie rozliczeniowym, licząc od najbliższego.

Przed wysłaniem odpowiedniego SMS-a na odpowiedni numer najlepiej przełączyć dekoder na odpowiedni kanał VOD, na którym emitowany jest zamawiany film i po wysłaniu SMS-a pozostawić dekoder na tym kanale. Obraz powinien pojawić się w ciągu kilku minut. Jak tak robię i u mnie to działa. :) A na którym kanale VOD leci dany film? Tę informację znajdziesz na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, przy wybranym filmie. Tam też podana jest odpowiednia treść SMS-a, jaką trzeba wysłać na odpowiedni, podany tam również numer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, jak zamówisz film za pomocą "Portmonetki", a potem przy najbliższej płatności twojego abonamentu, zapłacisz jednocześnie też i za ten zamówiony film to w tym momencie "nadpłacisz" abonament i kwota nadpłacona będzie figurować jako "wolne środki". Do czasu, aż zostanie "ściągnięta" na spłatę "Portmonetki". Nastąpi to automatycznie w dniu terminu spłaty "Portmonetki". Z tego, co pamiętam to będzie to przy kolejnym terminie płatności za abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Właściwie nie ma reguł.

Wymieniają je nieregularnie, począwszy od wcześniejszych kanałów 150-159 mniej więcej co tydzień.

 

Straszliwy [beep] na tym polsatowskim VoD i na dodatek w takiej jakości, że prędzej powinno to lądować na śmietniku, niż w ofercie sprzedażowej za kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, obraz na kanałach VOD Cyfrowego Polsatu nie jest rewelacyjny, ale za to rozdzielczość obrazu jest przynajmniej jako "pełny" PAL (720x576). Tak wnioskuję po tym, jak raz nagrałem jakiś film z polsatowskiego VOD na zewnętrzny dysk podłączony do mojego tunera i później odtworzyłem to nagranie na komputerze. Na komputerze jakość obrazu była całkiem dobra. :) Obecnie chyba rzadko który kanał SD jest nadawany z satelity w pełnej rozdzielczości PAL... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co narzekają, prawdopodobnie nie oglądali na VOD żadnego filmu, a jeżeli juz tak, to przez lupę aby było widac piksele. Ja również nie narzekam na obraz z VOD. Mało tego, nawet jak na laptopie oglądam materiały z IPLI i to w rozrdzielczości 384 to nie widzę żadnej pikselozy. Widocznie ci co ją widzą, mają jakieś badziewne telewizory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie,bo w sumie nigdy nie korzystałem z VOD-a(u):

Wynegocjowałem promocyjnie pakiet VOD-na których kanałach powinny się "świecić" programy.

Dział tech. CP odpisał mi,że od 161-165 i te faktycznie świecą.

A co z pozostałymi kanałami od 150-160?

Oraz czy 201-202 xxxVOD też wchodzą do pakietu VOD czy do Rozrywka HD(którą też wynegocjowałem na miesiąc) :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały VOD 161-165 to tzw. miesięczny katalog filmów VOD. I pewnie właśnie dostęp do tego katalogu wynegocjowałeś. Pozostałe kanały VOD to już "standardowe", do których dostęp uzyskuje się na określony czas, po dokonaniu zamówienia wybranego, konkretnego filmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...