MartinFC Opublikowano Sobota o 11:27 Udostępnij Opublikowano Sobota o 11:27 Co innego zapowiedzi filmowe, a co innego reklamy. Jak ktoś regularnie nie chodzi, może nie wiedzieć kiedy warto wejść. Skoro film ma zaczynać się o 14 to o tej godzinie powinien się zacząć film, a nie blok reklamowy. Zaraz dojdzie do absurdów że w kinach będą bloki reklamowe. Jakby jeszcze była informacja ile tych reklam jest... Dodatkowo, trzeba wziąć pod uwagę, że to nie jest hipokryzja, bo wiadomo, że w Kanale zero są reklamy (z czegoś muszą żyć jak np Polsat) , a czy w bilecie tudzież regulaminie Kina jest, że o godzinie wskazanej na bilecie będzie film czy reklamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domka Opublikowano Sobota o 11:58 Udostępnij Opublikowano Sobota o 11:58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano Sobota o 13:56 Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:56 Standard. Mazurek zawsze znikał z radia na wakacje, tak samo było z ich programem w Kanale Sportowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano Sobota o 15:31 Udostępnij Opublikowano Sobota o 15:31 (edytowane) 4 godziny temu, MartinFC napisał(a): Dodatkowo, trzeba wziąć pod uwagę, że to nie jest hipokryzja, bo wiadomo, że w Kanale zero są reklamy (z czegoś muszą żyć jak np Polsat) , a czy w bilecie tudzież regulaminie Kina jest, że o godzinie wskazanej na bilecie będzie film czy reklamy? Kina reklamami także od dawna równoważą sobie budżet, bo wpływy z biletów są za małe. I wie o tym każdy, a już trudno sobie wyobrazić aby nie wiedział o tym Stanowski. Co by to był za interes dla reklamodawców których reklamy emitowane byłyby dla pustej sali, gdyby podano faktyczną godzinę rozpoczęcia filmu. Bez reklam bilety kosztowałyby 2x tyle a może więcej. Coś za coś. Edytowane Sobota o 15:33 przez dvbtowiec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bułgar Opublikowano Poniedziałek o 07:57 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 07:57 (edytowane) Doskonale rozumiem Stanowskiego choć używa zbyt wielkich słów. Kino straciło swój urok. Ludzie żrący, żłopiący, świecący telefonami, a na wstępie niemałe pasmo reklamowe. Edytowane Poniedziałek o 07:59 przez Kirk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano Poniedziałek o 08:32 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 08:32 W dniu 29.06.2024 o 17:31, dvbtowiec napisał(a): Kina reklamami także od dawna równoważą sobie budżet, bo wpływy z biletów są za małe. I wie o tym każdy, a już trudno sobie wyobrazić aby nie wiedział o tym Stanowski. Co by to był za interes dla reklamodawców których reklamy emitowane byłyby dla pustej sali, gdyby podano faktyczną godzinę rozpoczęcia filmu. Bez reklam bilety kosztowałyby 2x tyle a może więcej. Coś za coś. Tylko, że to działa w dwie strony. Moim zdaniem trzeba to wypośrodkować. Kilkadziesiąt minut reklam też może skutecznie zniechęcić tych, którzy jeszcze do kina chodzą. Ja sam już przestałem. Filmy pojawiają się już tak szybko w streamingu, że chodzenie do kina nie ma sensu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano Poniedziałek o 09:03 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:03 29 minut temu, k05 napisał(a): Kilkadziesiąt minut reklam też może skutecznie zniechęcić tych, którzy jeszcze do kina chodzą. Bez przesady. Ci którzy do kina chodzą wiedzą, że trzeba przyjść ok. 20-25 minut później niż podana godzina i wtedy oglądasz max. kilka minut zapowiedzi. Wolę zapłacić za bilet 20 czy 30 zł i "męczyć" się z reklamami (czyli przyjść trochę później ) niż ich nie mieć i wydać na obejrzenie filmu 100 zł. Naprawdę ktoś uważa, że bez reklam ceny byłyby takie same? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano Poniedziałek o 09:22 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:22 Każdy woli co innego. Ja wolę poczekać kilka miesięcy i w cenie jednego miesiąca zakupu serwisu streamingowego obejrzeć kilka ciekawych filmów w cenie niższej niż jeden bilet do kina. Do tego w spokoju, bez dźwięku chrupania, gadania, świecenia telefonem, głupich rechotów i reklam. W dowolnym momencie i z możliwością przerwania w każdej chwili. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano Poniedziałek o 09:39 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:39 I dlatego kina wprowadziły reklamy, aby zbyt wysoką ceną takich osób chętnych do obejrzenia premiery w domu nie było więcej. Bo jeśli ktoś miałby wydać na bilet kilkadziesiąt zł, to z tych co chodzą do kina przy obecnych możliwościach skorzystania z serwisu VOD, coraz większych ekranach jakie posiadamy i kinach domowych, dwa razy by się zastanowił czy wydać na kino, czy jednak wybrać serwis VOD. Reklamy pozwalają kinom przetrwać bez drastycznego podnoszenia cen. I to jest nieuniknione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bułgar Opublikowano Poniedziałek o 17:13 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:13 Kina wprowadziły reklamy, żeby więcej zarobić i nie ma co straszyć wizją kosmicznych cen gdyby nie "zbawienne" reklamy. Sami kręcą bicz na siebie zniechęcając widownię brakiem umiaru, wolę mieć trzy VoD z czołówki niż tracić czas i nerwy na okołokinowe "atrakcje". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano Poniedziałek o 22:25 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 22:25 Posiadając abonament Cinema City Unlimited płacę 50 zł miesięcznie i mam nieograniczoną ilość seansów w miesiącu. Jest to bardzo dobra cena. Chodząc na wiele seansów w miesiącu bardzo szybko nauczyłem się stałego przedziału 16-25 minut opóźnienia z jakim należy pojawić się na seansie. Chodze do kina w tygodniu aby nie było tłumów i wiekszość osób przychodzi właśnie idealnie na styk pod sam koniec reklam/trailerów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano Poniedziałek o 22:38 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 22:38 5 godzin temu, Bułgar napisał(a): Kina wprowadziły reklamy, żeby więcej zarobić i nie ma co straszyć wizją kosmicznych cen gdyby nie "zbawienne" reklamy. Sami kręcą bicz na siebie zniechęcając widownię brakiem umiaru, wolę mieć trzy VoD z czołówki niż tracić czas i nerwy na okołokinowe "atrakcje". Wiadome, za 30 zł od biletu powinieneś zapłacić pracownikom, utrzymać lokal i jeszcze podzielić się z dystrybutorem filmu. Skoro to takie proste to czemu nikt jeszcze tego nie zrobił? Albo chociaż nie obniżył ceny zostawiając reklamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bułgar Opublikowano Wtorek o 07:51 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 07:51 9 hours ago, Bushiken said: Posiadając abonament Cinema City Unlimited płacę 50 zł miesięcznie i mam nieograniczoną ilość seansów w miesiącu. Jest to bardzo dobra cena. Chodząc na wiele seansów w miesiącu bardzo szybko nauczyłem się stałego przedziału 16-25 minut opóźnienia z jakim należy pojawić się na seansie. Chodze do kina w tygodniu aby nie było tłumów i wiekszość osób przychodzi właśnie idealnie na styk pod sam koniec reklam/trailerów. Ma to sens. Ale jak jesteś wolny i nie masz potrzeby zabierania rodziny w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano Wtorek o 10:19 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 10:19 (edytowane) Jak są duże premiery na które czekam chodzę także w piątki po południu czy w weekend i jest więcej ludzi ale nie jest tak źle. Na ambitnym kinie nie chodzą ludzie szeleszczący jedzeniem a jak idę na horror w weekend to już wpisane jest w klimat tego, że są małolaty które jak za bardzo gadają trzeba uciszać i jest spokój. Dlatego horrory najcześciej wybieram w tygodniu. Nie mówiąc już o piatkowcyh seansach w Imaxie gdzie zawsze są tłumy i to też ma swój klimat a co ciekawe w Imaxie ludzie potrafią się zachować mimo tłumów. Niezależnie od tego jednak czy jest to weekend czy w tygodniu czas reklam jest taki sam i większość osób nawet w weekend pojawia sie tuż przed końcem reklam jak widać nawet "niedzielni" oglądacze wiedzą już jak to jest z reklamami tylko biedny Stanowski nie może tego przeskoczyć. Edytowane Wtorek o 10:21 przez Bushiken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano Wtorek o 16:17 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 16:17 (edytowane) Ktoś ma jeszcze wątpliwości że Stanowski i jego kanał to ukryta opcja pisowska? Wszedł w narrację serwowaną od rana przez TV Republika i propisowkich użytkowników X. Może te jakieś przewijające się plotki o kandydowaniu na prezydenta nie są takie wyssane z palca? Może marzy mu się powtórka z Zełeńskiego? Edytowane Wtorek o 16:19 przez G2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bułgar Opublikowano Środa o 12:43 Udostępnij Opublikowano Środa o 12:43 20 hours ago, G2000 said: Ktoś ma jeszcze wątpliwości że Stanowski i jego kanał to ukryta opcja pisowska? Wszedł w narrację serwowaną od rana przez TV Republika i propisowkich użytkowników X. Faktycznie i jest to mocno dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Środa o 13:20 Udostępnij Opublikowano Środa o 13:20 @G2000 to nie są plotki o jego kandydowaniu na prezydenta, sam to zapowiedział. Ma to być kolejny materiał do kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano Środa o 14:23 Udostępnij Opublikowano Środa o 14:23 W moich oczach coraz bardziej się kompromituje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domka Opublikowano 21 godzin temu Udostępnij Opublikowano 21 godzin temu Euro w Kanale Zero, Kanale Sportowym i Meczykach. Kto był liderem wyświetleń? Cytat Kanał Zero zebrał więcej wyświetleń z materiałów dotyczących Euro, a opublikowanych w czerwcu br. niż Kanał Sportowy oraz Meczyki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie Kanał Zero zebrał 8,5 mln wyświetleń ze wszystkich filmów, kanał youtubowy Meczyki 5,55 mln, a Kanał Sportowy 5,22 mln. Materiały cieszące się największym zainteresowaniem na każdym z trzech kanałów prezentują się następująco. Kanał Zero: „Stanowski o szkoleniu młodych piłkarzy” (short) 571 tys. odsłon, „Polska - Holandia 1:2. Michniewicz, Stanowski, Kowal, Twarowski, Pełka” (live) 527 tys., „Zero punktów: Polska - Austria 1:3” (live) 526 tys., „Kontrowersje wokół Zalewskiego (short) 517 tys., „Francja - Polska 1:1, Michniewicz, Stanowski, Kowal, Rudzki, Twarowski” (live) 458 tys. Kanał Sportowy: „Polska - Austria 1:3. Odpadamy z Euro” (live) 341 tys., „Polska - Holandia 1:2. Pol, Smok, Brzęczek, Borek” (live) 296 tys., „Polska - Francja 1:1. Lewandowski i Mbappe z golami” (live) 266 tys., „Artur Wichniarek skomentował na gorąco mecz Polska - Austria (short) 147 tys., „Młodzi kibice rozpoznali króla Artura” (short) 132 tys. Meczyki: “Czego Szczesny nauczył się od Ronaldo” (short) 493 tys., „Zbigniew Boniek rozlicza reprezentację Polski w Euro 2024” (live) 93 tys., “Lewandowski czy Ronaldo? Szczęsny wybiera” (short) 90 tys., “Polska - Holandia: Znamy skład! Probierz zaskoczył” (live) 88 tys., “Lewandowski nie zagra z Holandią! Co dalej z Euro 2024?” (live) 86 tys. Wcześniej Meczyki informowały na platformie X: „Czerwiec z polskim EURO był dla nas absolutnie rekordowy. Znacznie pobiliśmy swój wynik wyświetleń i zostaliśmy liderem wśród kanałów commentary na piłkarskim YT Zareagował na to Krzysztof Stanowski: „Te obliczenia są zrobione źle i w efekcie nieuczciwie. Z tego co widzę, wliczyliście sobie wszystkie wyświetlenia uzyskane w czerwcu 2024, także te z ogona historycznego, także te niezwiązane z piłką nożną (również w czerwcu, gdy mieliście programy o Idze Światek). Wszystko wrzucone do worka z napisem Euro 2024.” Źródło: Wirtualnemedia (https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kanal-zero-youtube-wyswietlenia-euro) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bułgar Opublikowano 19 godzin temu Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu 18 hours ago, dvbtowiec said: W moich oczach coraz bardziej się kompromituje. Ktoś w ogóle traktował super poważnie? Jego kanał można postawić na równi z serwisami plotkarskimi, liczy się kontrowersja, klikalność i kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 19 godzin temu Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu Dokładnie, takie wysrywy dzisiaj najlepiej się klikają. Świadczy to o poziomie społeczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.