ktf Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Od paru dni nie działa usługa, pojawia się komunikat o problemie technicznym. Jak tak to będzie działać to nie wróżę sukcesu. Dodatkowo oferta marna i zbyt uboga jak na tą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Ja też nie mogę się zalogować od trzech dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Ja przedłużyłem pakiet KIDS, uprawnienia zaktualizowały się automatycznie, dyszka ściągnięta z konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Rowniez nie moge sie zalogowac ani do aplikacji, ani przez strone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktf Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ja próbowałem na różnych urządzeniach Apple i Android. Niestety wszędzie ten sam błąd. Słaby początek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 To nie początek, to już drugi miesiąc idzie, jak usluga raczkuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Mi przez stronę wszystko działa. Właśnie odpiąłem kartę i anulowałem wszystkie pakiety. Szkoda nerwów na ten syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Przez strone zaczelo mi dzialac wczoraj wieczorem . Aplikacja niestety wywala jakis error po francusku. Odinstalowalem ja i zainstalowalem ponownie. Nic nie pomoglo. Nawet nie dochodzi do ekranu logowania. Wyslalem dzis maila do Canal+. Zobaczymy, czy zareaguja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ktoś z Was ma działającą aplikację na TV Philips? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Najlepiej napisz do Canal Plus na Twitterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDTH Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Strasznie nieprofesjonalnie podejście Canal+. Reklamują usługę, która nie działa kolejny dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Wiadomo coś o tym, kiedy będą w WEBOS LG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Nic nie wiadomo. Napisz do nich to usłyszysz : "Pracujemy nad tym" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ich standardowe odpowiedzi. Jak dobrze, że na to złotówki nie wydałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 3 godziny temu, aro napisał: Ktoś z Was ma działającą aplikację na TV Philips? Jesli masz Philipsa z tym ich smiesznym, zalosnym systemem Saphire to zapomnij. Nie ma na nim nawet HBO Go... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Właśnie założyłem konto i jak na chwilę obecną wszystko śmiga jak należy na moim Philips. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Wiec posiadasz Philipsa z Androidem, nie z Saphire. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Tak z systemem Android... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 3 godziny temu, maciekmm napisał: Przez strone zaczelo mi dzialac wczoraj wieczorem . Aplikacja niestety wywala jakis error po francusku. Odinstalowalem ja i zainstalowalem ponownie. Nic nie pomoglo. Nawet nie dochodzi do ekranu logowania. Wyslalem dzis maila do canalplus . Zobaczymy czy zareaguja Jeśli to ten, co mi się wyświetlił, to jest to brak uprawień do odbioru. Żenada, jesli tego nie przetłumaczyli. U mnie tak jest na "13 Posterunku," jak chcę włączyć jakiś odcinek. Inne treści z Canal+ działają. Co ciekawe, 2 tygodnie temu usunąłem kartę płatniczą, a wszystkie pakiety aktywne na kolejny miesiąc. Brak nagrywania, niedziałające opisy programów, brak boxa, brak programu TV, cofanie raptem o 8 godzin. Niewypał to mało powiedziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Cytat Co ciekawe, 2 tygodnie temu usunąłem kartę płatniczą, a wszystkie pakiety aktywne na kolejny miesiąc Pamiętaj, że zgodziłeś się na subskrypcje i nie zdziw się jak pociągną pełną kwote z ostatniej użytej metody płatności. Poleci w trybie offline (ręczne nabicie na terminal) i zejda ci środki lub wjedzie minus jak na karcie masz zero. Tak to działa m.in w Revolucie i wielu się nacięło myśląc, że użyją jednorazowej karty lub ją zablokują/usuną bez anulowania subskrypcji i będzie cacy bo nic nie ściągną. Chargeback też ci nic nie da bo dostawca usługi wykaże, że nie anulowałeś subskrypcji i mają prawo dalej ciągnąć w każdy możliwy sposób (np. jako transakcja offline) Edytowane 22 Czerwca 2020 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 U mnie w aplikacji pojawia sie takie info: "Access non autorise Vous netes pas autorise a acceder a cette page. Si le probleme persiste, vous pouvez Contracter l'assisstance de CANAL+" Macie cos takiego? Odinstalowalem aplikacje i zainstalowalem ponownie. Informacja pojawia sie od razu po otwarciu aplikacji. Nie przechodzi nawet do ekranu logowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 U mnie byly wczoraj problemy z logowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) U mnie na ulubionych wali: 'Lapplication a perdu la connextion avec les serveurs canal. vous pouvez reessayer dans quelques instants. Szukajka nadal wali losowo: 'niestety nie masz dostępu do tych treści' A mały zgon: 'Erreur. Błąd szyfrowania. La duree de la license drm est incorrecte' No i miesiąc od startu brak profili Edytowane 22 Czerwca 2020 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Dzięki za ostrzeżenie. Usunąłem na wszelki wypadek kontynuację subskrypcji. Jak ściągną, to ściągną chociaż usuwając kartę usunąłem ją z zamiarem niekorzystania z subskrypcji. Liczyłem, że system nie dopuści na przedłużenie umowy bez aktywej formy płatności. Jeśli dopuści, to chyba nie skorzystam z ich usługi nawet, jak będzie działać w pełni i wypuszczą aplikację na samsunga. Raz, że nie korzystam a dwa, że w moim odczuciu nie powinno być tak, że sobie sami to ściągną po wycofaniu karty przy usłudze prepaid. To tak, jakbyś niedoładował telefonu na kartę, operator dałby możliwość dalszego korzystania a potem komornik ściągnąłby siłą "należność". Tak trochę kiepsko, jeśli chodzi o customer experience. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Usługi subskrypcyjne w oparciu o karte płatniczą tak działają. Ciebie jako klienta chroni chargeback, ale dostawca usług też jest chroniony i może w prosty sposób wykazać, że nie zrezygnowałeś z jego usługi gdy dostanie roszczenie. Dlatego jak nie macie zamiar korzystać to rezygnujcie anulując usługe, a nie liczcie na to, że będzie za darmo. Przykłady: Oryginał usunięty ale w komentarzach masz inne historie: https://www.reddit.com/r/Revolut/comments/emews2/deleted_virtual_card_got_billed_after_3_months_it/ https://www.reddit.com/r/Revolut/comments/f57hlx/deleted_disposable_card_charged_after_a_month/ https://www.wykop.pl/wpis/49903169/mireczki-mam-pytanie-mam-subskrybcje-na-pewnej-str/ Edytowane 22 Czerwca 2020 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.