Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie z kolei na 3 letnim LG Oled na wszystkich kanałach Live info o błędzie: brak dostępu do tej audycji. Sprawdź połączenie z internetem, ble ble. Z kolei wszystkie Vod działają bardzo bez większych problemów. Nie mam doświadczenia z żadnymi przystawkami, wiec nie wiem czy to problem techniczny C+ na moim tv/koncie, czy problem działania aplikacji z tymi tv Oled.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2022 o 09:09, mingo napisał:

Pojawił się u mnie Eleven Sports 1 4K, tyle że bez dźwięku. Brakuje ścieżki dźwiękowej, nie można żadnej wybrać. 

Zgłębiając temat dalej. Problem jest na TV Samsung Full HD z 2014. Przepiąłem Chromecasta pod TV Samsunga 4K z 2018 i tam dźwięk na tym kanale jest. 

 

Dosłownie przez kilka minut mogłem wybrać jakość 4K z bitratem 17 mbps, później to zniknęło i max. możliwa to 1080p z bitratem 10 mbps (W ustawieniach chromecast wybrane 4K 50 Hz).

Ktoś też ma takie przygody z tym kanałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

U mnie na Philips Android TV jeszcze dwie aktualizacje temu kanał C+4K leciał chociaż chwilowo w 4K, obecnie zarówno C+4K jak i Eleven 4K nadają max w 1080p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wybrana audycja została czasowo zablokowana z powodów licencyjnych."

Nagle dziś coś takiego się pojawiło - przy kilku różnych pozycjach, póki co zaobserwowałem tylko na Boomerang TV. O co chodzi? Korzystam normalnie z polskiego IP, tak jak przedtem.

 

Zdjęcie w linku poniżej:

https://zapodaj.net/a892a21bc2b97.jpg.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bgmnt napisał:

Standard, niektóre audycje są blokowane

 

W porządku, rozumiem.

 

Pamietam, że poprzednio widziałem ten komunikat przez kilka dni przy niektórych pozycjach ok. 1.5 roku temu. Jednak potem już się nie pojawiał nigdzie, nie spotkałem się z Nim - aż do dziś.

Zdziwiłem się, ponieważ sądziłem, że skoro komunikat przestał się wtedy pojawiać to uzyskali licencje na wszystko online.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam 4K. Czy to wina smart tv webOS od LG ? Gdzie to szukać? To jest kanał na żywo? Czy tylko wybrane treści jak sport,film?

 

Kanały i treści w 4K będą na start udostępnione w aplikacji CANAL+ online na telewizorach Sony (Android TV 2017 - 2021), Samsung (Tizen 2018, 2020, 2021), dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick oraz NvidiaShield.

https://media.pl.canalplus.com/190824-canal-online-od-dzis-ze-sportem-i-serialami-w-4k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 2 kompach i 2 przeglądarkach, dalej problem z oglądaniem,po kilku- kilkunastu minutach,zależy jak kiedy,obraz robi się zamglony/pixeloza, jak kiedyś stare VHS-y.

Wczoraj, na jednym z seriali zrobiłem doświadczenie i w memencie zamglonego obrazu cofnołem o 20sekund i w tym samym momencie znowu zrobiło się zamglenie.

Problem jest czy to na LIVE,czy zogladania filmow -seriali z biblioteki.

 

Na komórce-smart tv bez zastrzeżeń.

Do C+ poszła reklamacja ,filmik i zdjęcia zostały  dołaczone.

Pytalem kilku Kolegów z tego forum nie mieli tego problemu,ale nie dopytalem czy nie mają tego problemu po 10-20 min oglądania,czasmi i po 2 min.

Czy ktoś może sprawdzić u siebie i napisać.

@shevchenko1987

@ircios  

Jak pisaliście kilka dni temu to oglądaliście ,kulka-kilkanaście minut czy tylko chwilę ?

dziekuję za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamus masz internet z tego samego miejsca? Komputer podłączony kablem czy po WiFi? Wczoraj mi buforowało i zacinał się obraz ale ani razu nie zrobiła się pikseloza.

 

Ktoś coś wie kiedy będą dostępne kanały typu tvn czy tv4, Polsat? Obecnie musze jeszcze płacić za wp pilot :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Adamus napisał:

U mnie na 2 kompach i 2 przeglądarkach, dalej problem z oglądaniem,po kilku- kilkunastu minutach,zależy jak kiedy,obraz robi się zamglony/pixeloza, jak kiedyś stare VHS-y.

Wczoraj, na jednym z seriali zrobiłem doświadczenie i w memencie zamglonego obrazu cofnołem o 20sekund i w tym samym momencie znowu zrobiło się zamglenie.

Problem jest czy to na LIVE,czy zogladania filmow -seriali z biblioteki.

 

Na komórce-smart tv bez zastrzeżeń.

Do C+ poszła reklamacja ,filmik i zdjęcia zostały  dołaczone.

Pytalem kilku Kolegów z tego forum nie mieli tego problemu,ale nie dopytalem czy nie mają tego problemu po 10-20 min oglądania,czasmi i po 2 min.

Czy ktoś może sprawdzić u siebie i napisać.

@shevchenko1987

@ircios  

Jak pisaliście kilka dni temu to oglądaliście ,kulka-kilkanaście minut czy tylko chwilę ?

dziekuję za pomoc ;)

 

Oglądałem ostatnio sporo C+ Premium, C+ Film, Eleveny, PSP i niczego podobnego jak u Ciebie nie doświadczyłem. 

 

Jaki masz internet? 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adamus napisał:

....Jak pisaliście kilka dni temu to oglądaliście ,kulka-kilkanaście minut czy tylko chwilę ?

dziekuję za pomoc ;)

Bez względu na czas oglądania bez problemów. 

Czasami jak jestem w terenie i jest słaby net, to występują takie objawy jak opisałeś. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...