Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mam pytanie o jakość w aplikacji canal plus ze sklepu play, w ustawieniach podczas strwamingu zawsze mam do wyboru max 540p, trochę mnie to zastanawia, bo jakość automatyczna właśnie tak wygląda. O net proszę nie pytać, gdyż w tej samej sieci latają materiały 4k bez problemu. Serdecznie pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2022 o 16:35, ircios napisał:

Jak Twoje urządzenie nie ma windevine L1, 

Ma L1. To xiaomi mi pad5 z polskiej dystrybucji. L1 potwierdzone w apkach Netflix i HBO Maxxx, zgłoszenie w toku. Dzięki za info.

 

Poza tym wchodzę teraz w ustawienia apki netflix na galaxy note 9, jakość pobierania, max jakość 540p w zależności od sprzętu, a informacje o urządzeniu L1. Nie wiem czy sprawa nie jest bardziej złożona. Z drugiej strony jakość przy streamingu jest podana wyższa do 1080p.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz pod jakim postem odpowiadam, czy muszę przekleić?

 

1 hour ago, przemek1234 said:

1080p jest możliwe tylko przy streamingu, pobieranie jest max. 540p. Niezależnie od wersji DRM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.06.2022 o 00:32, catnip napisał:

bez hdr

c+ wymaga hdr + drm, box nie wyrabia, dostaje hd i tyle.

4k dostaja tylko sprzety wymienione https://www.satkurier.pl/news/217634/kanaly-i-tresci-4k-w-canal-online-takze-na-canal-box-4k.html

wszystko inne ma kanal na liscie, ale kanal nie gra w 4k, gra w hd. wina sprzetu.

Mam Fire TV Stick 4K, jest w sprzętach wymienionych na liście. A nadal odtwarza C+4K w 1080p@10Mb/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś miał sytuację, że C+ 4K mu wcześniej działało w 4K przy jak dobrze pamietam 18mbit (pierwsze dni po wprowadzeniu go do oferty online), a teraz maksimum to 1080p z 10mbit?

 

Mam Philipsa PUS9206. Kanał działał mi bez zwiech, bez żadnych buforowan itp., a tu ktoś arbitralnie sam stwierdza po czasie, że jednak nie, bo to Philips z 2021/22, a nie Sony z 2017...

Wyglada jakby C+ w pierwszych dniach po prostu nie zablokowało mojego modelu, a później ktoś się ocknął.

 

Wysłałem zapytanie do supportu, że coś tu brzydko pachnie, ale pewnie zasłonią się listą i trwającymi pracami nad dodaniem innych urządzeń...

 

 

Edytowane przez adam-adam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
35 minut temu, adam-adam napisał:

A ktoś miał sytuację, że C+ 4K mu wcześniej działało w 4K przy jak dobrze pamietam 18mbit (pierwsze dni po wprowadzeniu go do oferty online), a teraz maksimum to 1080p z 10mbit?

 

Kanał działał mi bez zwiech, bez żadnych buforowan itp., a tu ktoś arbitralnie sam stwierdza po czasie, że jednak nie, bo to Philips z 2021, a nie Sony z 2017...

Wyglada jakby C+ w pierwszych dniach po prostu nie zablokowało mojego modelu, a później ktoś się ocknął.

 

Wysłałem zapytanie do supportu, że coś tu brzydko pachnie, ale pewnie zasłonią się listą i trwającymi pracami nad dodaniem innych urządzeń...

 

 

U mnie to samo na Philipsie z rocznikowej serii 2021/2022. Było 4K, teraz max 1080p 10Mbit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adam-adam napisał:

A ktoś miał sytuację, że C+ 4K mu wcześniej działało w 4K przy jak dobrze pamietam 18mbit (pierwsze dni po wprowadzeniu go do oferty online), a teraz maksimum to 1080p z 10mbit?

 

Mam Philipsa PUS9206. Kanał działał mi bez zwiech, bez żadnych buforowan itp., a tu ktoś arbitralnie sam stwierdza po czasie, że jednak nie, bo to Philips z 2021/22, a nie Sony z 2017...

Wyglada jakby C+ w pierwszych dniach po prostu nie zablokowało mojego modelu, a później ktoś się ocknął.

 

Wysłałem zapytanie do supportu, że coś tu brzydko pachnie, ale pewnie zasłonią się listą i trwającymi pracami nad dodaniem innych urządzeń

Ja mamPUS8536 ale mimo zmiany wg wskazań 1080P/10 wyskakuje napis HDR co by wskazywało, że faktycznie nadaje w 4K.Natomiast na smartfonie (MI 11 5G lite) zarówno jak C+4K i 11 4K obraz jest fonii brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Marek napisał:

Ja mamPUS8536 ale mimo zmiany wg wskazań 1080P/10 wyskakuje napis HDR co by wskazywało, że faktycznie nadaje w 4K.

Kanał wysyła flagę HDR nawet dla 360p@0,75Mb/s ;)

 

Aplikacja nie poda jednak wyżej niż ten ich downscale do 1080p, byle żeby zmieścić się z bitratem. Twój tv rozciągnie to do rozdzielczości panelu czyli do 4K.

 

20220613-212108.jpg

 

Wcześniej myślałem, że to Philips coś zepsuł ale aplikacja jak najbardziej widzi, że panel też ma rozdzielczość 4K.

 

Ewidentnie C+ przyblokował modele, które nie są na liście, bez żadnych większych testów. Mimo tego, że w Philipsach od serii 8 w 2021 powinien siedzieć jeden z mocniejszych procesorów na rynku S900 od Mediateka.

 

W modelach z 2020 od serii 8 był MT5887, który też bez problemu radzi sobie z 4K60fps.

 

Edytowane przez adam-adam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...