Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dopóki klienci płacą i hajs się zgadza dopóty nikt palcem nie kiwnie. Ani nie naprawi aplikacji na Apple TV ani nie zrobi na LG, ani nie naprawi tej na Android z materiałami 18+. Priorytetem są pieniądze i ładne prezentacje na copiątkowych spotkaniach w zespole. KPI rosną, nowa aktualizacja na dekodery, tyle innych sukcesów. Na koniec zostają brawa i puste kubki po kawie i pokruszone ciastka na wykładzinie. 

 

Pracuję w duzo większej firmie w której tak to właśnie wyglada - tutaj myślę, że jest podobnie. Kto pracował w korpo ten się w cyrku nie śmieje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Ile czasu im zajęła naprawa C+4K?

2 lata, może dłużej.

Istne tempo ospałego żółwia.. a co do uroków korporacji...

Można się po tym podpisać.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, regedit32 napisał:

Bo wielkie korporacje kierują się zarabianiem wielkiej forsy. Jak coś jest zaniedbywane, to znaczy, że z jakiegoś powodu się nie opłaca. Nigdy wszystkiego do końca się nie dowiemy. Ja też czekam na działającą prawidłowo apkę na Apple TV bo obecna to skandal (od grudnia 2021). Co z tego, że jest jak nie da się korzystać. Te odpowiedzi to zwykłe zbywanie wysyłane przez boty lub z szablonu. 
 

Ja płacę (ale już niedługo), Ty płacisz, Ci co mają androida nie mogą oglądać treści dla dorosłych (i nie chodzi o filmy typowo dla dorosłych, tylko z przemocą, krwią itp.) mimo, że zapłacili. Wszyscy płacimy jak owieczki, wylewamy frustracje na forum a potem szybciutko przelewik 100zł albo więcej do Canal+. A potem obiecanki cacanki, aplikacja będzie, stale poszerzamy ofertę, dokładamy wszelkich starań itp.

 

Ja definitywnie się żegnam. Skoro oni mają mnie w … to ja ich też. Nie będzie żadnego przedłużania umowy. I co z tego, że oni mają oryginalny kontent? Inni też mają. Nie będzie wiadomości na żywo? I bardzo dobrze. Człowiek może zwariować od tych serwisów informacyjnych.

Ja mam tez C+ na apple tv. Co ci nie działa? U mnie wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dla aplikacji napewno bym nie wziął gorszego tv 😉.

I nie wziąłem. 

Jak nie będzie apki na LG, nie będę płakać.  Zawsze mogę dla tej jedynej aplikacji podłączyć jakieś zewnętrzne urządzenie, które posiadam.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko inwestując w jakiś ekosystem, czy to LG czy inne smart tv czy Apple TV w które władowałem 1000zł a więc naprawdę ogromną forsę oczekuję, że będę używał tylko tego systemu a nie specjalnie szukał drugiego pilota np. od dekodera, żeby oglądać tą jedną aplikację. Jeśli przeszedłem na Apple TV i Canal+ nie działa to są dwa wyjścia. Albo wyrzucić Apple TV albo Canal+. Ja wyrzucam Canal+

 

Oczywiście teoretycznie można korzystać z więcej niż jednego systemu bądź urządzenia ale ja się na to nie godze. Spodziewam się, że w tym i następnym miesiącu będzie jeszcze po jednej aktualizacji aplikacji na Apple TV. Jak żadna z nich nie przyniesie poprawy to kasuję.

 

Wczoraj musiałem np. przełączyć na dekoder oglądając serię "Miasta z ruin". Oglądając na Apple TV dostałbym choroby lokomocyjnej od tych zacinek, po minucie zrezygnowałem z oglądania. A tymczasem na dekoderze w napisach nie było litery "ż" i za każdym razem pokazywał się znak zapytania. Po prostu pełna profeska 👌

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzice mają pakiet satelitarny Relax+. Na działkę kupili nowy telewizor z androidem i zainstalowałem im apkę C+ żeby nie montowali anteny sat. W ofercie online, mają np oba Eurosporty, wszystkie AXN`y, Paramount Channel, WBTV, AMC, CC/CCE, BBC (First, Earth, Brit) których nie mają przez satelitę... Czy to normalne, że ramach Canal+ Online, przez aplikację na AndroidTV jest więcej kanałów niż przez satelitę?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Jeśli " czytają" to bardzo wybiórczo..

Pół roku nie chcą poprawic apki na Apple, bo że nie mogą trudno w to uwierzyć.. 😉

Ludzie narzekają na brak apki na LG i można by tak wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2022 o 10:17, regedit32 napisał:

No tak tylko inwestując w jakiś ekosystem, czy to LG czy inne smart tv czy Apple TV w które władowałem 1000zł a więc naprawdę ogromną forsę oczekuję, że będę używał tylko tego systemu a nie specjalnie szukał drugiego pilota np. od dekodera, żeby oglądać tą jedną aplikację. Jeśli przeszedłem na Apple TV i Canal+ nie działa to są dwa wyjścia. Albo wyrzucić Apple TV albo Canal+. Ja wyrzucam Canal+

 

Oczywiście teoretycznie można korzystać z więcej niż jednego systemu bądź urządzenia ale ja się na to nie godze. Spodziewam się, że w tym i następnym miesiącu będzie jeszcze po jednej aktualizacji aplikacji na Apple TV. Jak żadna z nich nie przyniesie poprawy to kasuję.

 

Wczoraj musiałem np. przełączyć na dekoder oglądając serię "Miasta z ruin". Oglądając na Apple TV dostałbym choroby lokomocyjnej od tych zacinek, po minucie zrezygnowałem z oglądania. A tymczasem na dekoderze w napisach nie było litery "ż" i za każdym razem pokazywał się znak zapytania. Po prostu pełna profeska 👌

O jakich zacinkach mówisz?  Buforowanie, a czy może kabel hdmi masz za słaby. Ja tez mialem podob ie w przeszlosci i okazalo sie ze musialem kupic hdmi high speed bo ten moj byl za stary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden kabel. Już to sprawdziłem, kupiłem najdroższy o najwyższym standardzie jaki był dostępny w sklepie. Kabel nie ma tu nic do rzeczy. Wszystkie aplikacje z Polsat Box Go na czele prawidłowo odtwarzają obraz, na Canal+ są mikro przycinki co ok 7-8 sekund jakby w równych odstępach czasu brakowało jednej klatki. Było o tym mówione wiele razy i nie chce mi się już nawet do tego wracać. Mają do końca mojej umowy jeszcze 1,5 miesięca a potem przestaję płacić za ten bubel. Oczywiście jak komuś to pasuje, ogląda na dekoderze bądź nie widzi problemu to ok. Mi nie odpowiada. Ja mam dość i mówię au revoir.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

@regedit32 myślę, że Twoja odpowiedź powinna podsumować jakośc działania apki na Apple TV.

Praktycznie wszyscy to zauważają a jak ktoś właczy upłynniacze czy inne bajery to nie jest to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może masz jakiś upłynniacz ruchu, który kamufluje efekt. Natomiast ja sprawdzałem też na macbooku i iPhone i dochodzę do wniosku, że na urządzenia apple obraz jest wysyłany w inny sposób, na inne platformy w inny. Na iPhone efekt jest ledwo widoczny, bo ekran jest mały, na macbooku już wyraźniej to widać. Albo kodek jest dobrze odbierany przez sprzęt nie-Apple a z Apple akurat są te zacinki.
 

Przy upłynniaczach to szarpnięcie jest widoczne mniej albo jeszcze bardziej. Być może Philips ingeruje w obraz jeszcze bardziej. Na LG w drugim pokoju mam te szarpnięcia przy Apple TV, przy Shieldzie z Android TV jest prawidłowo. Próbowałem różnych konfiguracji a ustawienia zmieniałem przez wiele godzin. Bezpośrednio z TV Samsung i aplikacji na Tizen też nie ma zacięć.

 

Spróbuj odpalić tvn24 i przyglądaj się na pasek na dole. Powinieneś zauważyć lekkie przeskoki. Jeśli zauważysz je to następnie spoglądaj na obraz. Może uda Ci się wychwycić.

Edytowane przez regedit32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...