Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Arkon napisał:

Generalnie ta aplikacja to jakiś absurd. Dziś uruchomiłem jeden z odcinków "Niezwykłych podróży koleją", a jak próbowałem następny, to oczywiście kręcące się kółko na android tv(Philips z 2020 roku). Brak słów.

Nie ma co się denerwować 

Trzeba wyść do głównej strony i spróbować ponownie i powinno być bez wiecznie kręcącego się  kółeczka. Taki widać urok Android TV.

Na Apple tv błyskawicznie załącza obraz i nie trzeba czekać.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gość napisał:

A jaki to samsung? Może tez kwestia neta, próbowałeś może po kablu sprawdzić działanie?

Ogólnie reset smart'a to jest ostateczność:

https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/how-to-troubleshoot-apps-that-are-not-working-on-the-samsung-smart-tv/

 

Jeśli to nie pomogło to raczej ciężko, możesz jeszcze hardreset zrobić, ale wątpię aby to coś pomogło.

Ja połączenie mam po kablu, jest stabilne bo już to sprawdziłem w weekend. YouTube, Netflix smigaja bez zarzutu. Buforowanie na bardzo wysokim poziomie.
 

Gdy oglądam materiały w aplikacji canal+ to tez jest Ok. Problem pojawia się, gdy używam live tv. Na każdym kanale live po kilku minutach zawiesza się obraz (nawet, gdy jest zbuforowana treść).
 

Robilem już reset tv, huba, ,,instalowałem’’ (ona jest z automatu zainstalowana nawet po resecie) na nowo aplikację c+, nowe logowanie i dalej kicha. 
 

samsung ue50nu7462


Coś jest ewidentnie z aplikacją, bo gdy się zawiesi i wrócę z danego kanału live do menu to pojawia się poniższy ,,kleks” w aplikacji. Za każdym razem. 5964ce343fcbb0a1edc8bbfd410a615e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz odpowiedź: problem z WiFi - jeśli masz 2.4GHz to przepnij się może na 5GHz, możesz też sprawdzić jaki masz po WiFi wynik RPM. Mając macOS możesz to sprawdzić poprzez terminal poleceniem: networkQuality, ale jak po kablu śmiga to na bank problem z netem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, gość napisał:

No to masz odpowiedź: problem z WiFi

Ja mam telewizor podpięty tylko przez kabel, bez wifi. Wszystko inne działa, nic się nie zacina, poza live tv. 
Sygnał internetu sprawdzony i nie odbiega od tego co miałem dotychczas: download 48mb/S, upload 53 Mb/S, Ping 4.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle zrozumiałem, myślałem, że po kablu sprawdziłeś w weekend i śmigało :)

A na kompie live z myCanal Ci działa? Ja bym zgłosił to do suportu, może sprawdza i Ci napiszą w czym problem czy neta, czy appki.. bo u mnie na szajsungu śmiga dobrze, ale o niebo lepiej na Apple TV... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, gość napisał:

A na kompie live z myCanal Ci działa? Ja bym zgłosił to do suportu, może sprawdza i Ci napiszą w czym problem czy neta, czy appki.. bo u mnie na szajsungu śmiga dobrze, ale o niebo lepiej na Apple TV... 

na kompie i telefonie działa. 
 

problem jest jedynie z aplikacja na tv i oglądaniu live. U dziewczyny ten sam problem mimo, ze zupełnie inny dostawca internetu, inny model samsunga. I tez jedynie z kanałami live jest problem. 
 

support c+ to podobno porażka i raczej marne szanse, ze coś pomogą.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to raczej wina TV - trochę za słaby.. u mnie na dwóch, ale flagowcach z 2018 i 2021 śmiga, aż miło. Jakbym nie miał porównania do apple tv to nawet bym powiedział że rewelacyjnie działa ta appka na samsungu.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, gość napisał:

Wydaje mi się że to raczej wina TV 

przez ostatni rok wszystko działało. Akurat telewizora bym o te problemy nie posądzał ;)

Spróbuję w weekend od znajomych pożyczyć mi boxa i poprzez niego zainstalować aplikację.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, gość napisał:

Wydaje mi się że to raczej wina TV - trochę za słaby.. u mnie na dwóch, ale flagowcach z 2018 i 2021 śmiga, aż miło. Jakbym nie miał porównania do apple tv to nawet bym powiedział że rewelacyjnie działa ta appka na samsungu.. 

 

Czy możesz podać model/e tych dwóch flagowców?

1-szy raz o takich słyszę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Ramzesthemaster napisał:

Ja połączenie mam po kablu, jest stabilne bo już to sprawdziłem w weekend. YouTube, Netflix smigaja bez zarzutu. Buforowanie na bardzo wysokim poziomie.
 

Gdy oglądam materiały w aplikacji canal+ to tez jest Ok. Problem pojawia się, gdy używam live tv. Na każdym kanale live po kilku minutach zawiesza się obraz (nawet, gdy jest zbuforowana treść).
 

Robilem już reset tv, huba, ,,instalowałem’’ (ona jest z automatu zainstalowana nawet po resecie) na nowo aplikację c+, nowe logowanie i dalej kicha.

 

Mocno przypomina to problem, który do niedawna był często zgłaszany przez użytkowników dekodera CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001). U "wybrańców" w aplikacji Canal+ Box co 10-11 minut oglądanie LIVE TV oraz innych materiałów obraz się ... zacinał (trzeba było zrobić krok wstecz i rozpocząć oglądanie od nowa). Ja i inne osoby w tym temacie dokładnie opisywaliśmy ten problem.

 

Tak czy siak, problem leży po stronie aplikacji (a dokładniej mówiąc, dotyczy on konkretnej aktualizacji). Internet, telewizor itd. nie mają tu żadnego znaczenia (niektórzy po prostu lubią tu pisać głupoty, udając super "ekspertów"; jeśli cokolwiek działało przez kilka lat dobrze, to nie mogło się to nagle posypać z powodu internetetu czy telewizora - problemem jest aplikacja, tj. jej  "schrzaniona" aktualizacja; oczywiście nie u wszystkich taki sam problem musi się ujawnić).

 

Odnośnie tego co miało miejsce na dekoderze Canal+ Box 4K, to problem dało się samemu skutecznie rozwiązać (dzięki temu, że to był Android TV, można było zainstalować inną wcześniejszą wersję aktualizacji tej apki lub podobnej, tj. Canal+ Online). Na Samsungu zapewne nie masz zbyt wielu możliwości działania, więc najpewniej pozostanie Tobie przywrócić ustawienia fabryczne oraz zapobiec automatycznej aktualizacji aplikacji od C+. No chyba, że masz możliwość instalowania aplikacji z nieznanego źródła, to obejdzie się bez przywracania ustawień fabrycznych (aczkolwiek obawiam się, że takiej opcji może nie być).

Edytowane przez grreg2084
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, grreg2084 napisał:

 

Mocno przypomina to problem, który do niedawna był często zgłaszany przez użytkowników dekodera CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001). U "wybrańców" w aplikacji Canal+ Box co 10-11 minut oglądanie LIVE TV oraz innych materiałów obraz się ... zacinał (trzeba było zrobić krok wstecz i rozpocząć oglądanie od nowa). Ja i inne osoby w tym temacie dokładnie opisywaliśmy ten problem.

 

Tak czy siak, problem leży po stronie aplikacji (a dokładniej mówiąc, dotyczy on konkretnej aktualizacji). Internet, telewizor itd. nie mają tu żadnego znaczenia (niektórzy po prostu lubią tu pisać głupoty, udając super "ekspertów"; jeśli cokolwiek działało przez kilka lat dobrze, to nie mogło się to nagle posypać z powodu internetetu czy telewizora - problemem jest aplikacja, tj. jej  "schrzaniona" aktualizacja; oczywiście nie u wszystkich taki sam problem musi się ujawnić).

 

Odnośnie tego co miało miejsce na dekoderze Canal+ Box 4K, to problem dało się samemu skutecznie rozwiązać (dzięki temu, że to był Android TV, można było zainstalować inną wcześniejszą wersję aktualizacji tej apki lub podobnej, tj. Canal+ Online). Na Samsungu zapewne nie masz zbyt wielu możliwości działania, więc najpewniej pozostanie Tobie przywrócić ustawienia fabryczne oraz zapobiec automatycznej aktualizacji aplikacji od C+. No chyba, że masz możliwość instalowania aplikacji z nieznanego źródła, to obejdzie się bez przywracania ustawień fabrycznych (aczkolwiek obawiam się, że takiej opcji może nie być).

Ja zaobserwowałem problem z przycinającą się aplikacją na C+ Box (Wolf Launcher), MiBox, Fire TV Stick (wersja z 2021 r.). Pierwszy raz pojawil się gdzieś na przełomie października-listopada ubiegłego roku, niemal równo rok od kiedy zacząłem korzystać z C+ Online. 

 

Któraś aktualizacja z tego okresu została spartolona i każda następna kopiuje te usterkę. Teraz widać problem przeniósł sie na telewizory Samsung. Na urządzeniach z Android TV można sobie z tym poradzić czyszcząc pamięć podręczną. Pomaga na jakiś tydzień. Jeśli Samsungi nie mają takiej opcji, to trochę lipa.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, grreg2084 napisał:

 Na Samsungu zapewne nie masz zbyt wielu możliwości działania, więc najpewniej pozostanie Tobie przywrócić ustawienia fabryczne oraz zapobiec automatycznej aktualizacji aplikacji od C+. No chyba, że masz możliwość instalowania aplikacji z nieznanego źródła, to obejdzie się bez przywracania ustawień fabrycznych (aczkolwiek obawiam się, że takiej opcji może nie być).

Dzięki za odpowiedź.

 

Z Samsungiem jest problem taki, ze jak przywrócę go do ustawień fabrycznych to po uruchomieniu i tak mam do wyboru jedynie aplikację canal+ online w najnowszej wersji. 

Jej się nawet u mnie nie instaluje, bo jest przypisana od razu(tak, jakby była już zainstalowana wraz z rozruchem telewizora). Nawet usunąć tego [beep]stwa nie idzie. Jedynie wykonać instalację ponowną(tak jakby zainstalować aplikację na aplikację). Ale to tez nie rozwiązuje mojego problemu, bo wersję apki mam najnowszą i tę samą daje mi możliwość ponownej instalacji. 
 

Nie widzę też opcji usuwania cookies, o której ktoś wspominał.


Szósty dzień się bujam z zacinającą tv live.

 

Zgłoszenie do supportu c+ wysłane. Ale nadziei wielkiej sobie nie robię. 


spróbuje jeszcze zainstalować te aplikację przez mi boxa. Jeśli wówczas będzie śmigało to…już nigdy nie kupię Samsunga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dvbx napisał:

@Ramzesthemaster

 

Masz jeszcze dwie możliwości:

 

1) https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/menedzer-urzadzen-2019-telewizory/

 

2) Przywrócenie ustawień fabrycznych z czyszczeniem flasha (głębszy reset) - instrukcja na forum Samsunga

 

Przerabiałem nic nie dało.

 

Godzinę temu, andrzejgratis napisał:

1.APPS - Ponowna instalacją (screen poniżej).

2. Wyczyszczenie pamięci: Ustawienia - Pomoc techniczna - Diagnostyka - Menedżer urządzeń TV -> Wyczyść wszystko jak leci.

 

Obie opcje przerabiałem. Nadal na live tv się zacina. 

To chyba pamięć operacyjna (czy cokolwiek tego rodzaju) aplikacji nie wyrabia. Ale nie ma możliwości ,,czyszczenia” apki. 


Spróbuję jeszcze znaleźć w necie starszą wersję aplikacji canal+ online którą zgram na USB, a następnie spróbuję ją zainstalować na telewizorze przy jednoczesnym wyłączeniu opcji automatycznej aktualizacji apki. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...