Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, iksiak napisał:

I jeżeli przerwiesz oglądanie w jakimś momencie i wracasz do niego po czasie to bez problemu je kontynuujesz? U mnie to nawet jak skończę odcinek to muszę pamiętać który bo aplikacja nie "pamięta" co oglądałem ostatnio.

Na Android TV zapamiętuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, iksiak napisał:

I jeżeli przerwiesz oglądanie w jakimś momencie i wracasz do niego po czasie to bez problemu je kontynuujesz? U mnie to nawet jak skończę odcinek to muszę pamiętać który bo aplikacja nie "pamięta" co oglądałem ostatnio.

U mnie pamięta. Nawet na innych urządzeniach odtworzę od momentu na którym skończyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, paw98 napisał:

Czy ktoś wie co zrobić, jeśli nie mogę oglądać nic na żywo , bo mi cały czas wyskakuje znaczek buforowania na telefonie w aplikacji canal+ online? Bo już mnie krew zalewa....

Ja to samo miałem na Android tv i pomogło ponowne zainstalowanie aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bgmnt napisał:

Z opisu to temat dotyczy francuskiego Canal+ Evenement 4K i chodzi o wsparcie 4K/HDR na iPhone i iPadach. U nas to nic nie zmienia ;).

Jest dokładnie jak napisałeś 🥰🇫🇷 
 

Swoją drogą to żenujące, jak bardzo ta aplikacja jest niedopracowana dla polskiego odbiorcy, że trafiają do nas takie komunikaty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od soboty aplikacja canal+ online na moim tv samsung się non stop zacina. Obejrzenie jakiegokolwiek wydarzenia sportowego mija się z celem. Po zacięciu trzeba kliknąć ,,na żywo'' i ponownie na 1, 2, góra 5 minut działa.

Nawet jeśli zatrzymam sam transmisję, poczekam na buforowanie, włączę, to i tak się zatnie mimo, że widać po pasku, że materiał jest zabuforowany na kolejnych 5 minut.

W moim tv chyba nie da się odinstalować tej aplikacji, ponieważ widnieje komunikat, że jest ona na stałe i brak możliwości usunięcia (podobnie jak np. apple tv). Resetowałem połączenie sieciowe, sprawdzałem prędkość internetu, dzwoniłem do operatora sieci i wszystko jest ok. Tv podłączony do sieci przewodowo. Wina ewidentnie po stronie aplikacji. Wchodziłem w szczegóły i zdaje się, że mam jej najnowszą wersję 6.0.11.

Jest ktoś w stanie coś pomóc, zasugerować?

Aplikacja w telefonie, strona www na laptopie działają bez zarzutów. Tylko na tv cały czas tnie.

Okazuje się, że moja dziewczyna ma ten sam problem. Również tv Samsung, jednak zupełnie inny operator sieci. U niej aplikacja zacina się co minutę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, paw98 napisał:

Czy ktoś wie co zrobić, jeśli nie mogę oglądać nic na żywo , bo mi cały czas wyskakuje znaczek buforowania na telefonie w aplikacji canal+ online? Bo już mnie krew zalewa....

Moze pokombinuj z ustawieniami jakości (streaming) albo wyłącz ograniczenie jakości podczas korzystania z sieci 3g/4g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Ramzesthemaster napisał:

Od soboty aplikacja canal+ online na moim tv samsung się non stop zacina. Obejrzenie jakiegokolwiek wydarzenia sportowego mija się z celem. Po zacięciu trzeba kliknąć ,,na żywo'' i ponownie na 1, 2, góra 5 minut działa.

Nawet jeśli zatrzymam sam transmisję, poczekam na buforowanie, włączę, to i tak się zatnie mimo, że widać po pasku, że materiał jest zabuforowany na kolejnych 5 minut.

W moim tv chyba nie da się odinstalować tej aplikacji, ponieważ widnieje komunikat, że jest ona na stałe i brak możliwości usunięcia (podobnie jak np. apple tv). Resetowałem połączenie sieciowe, sprawdzałem prędkość internetu, dzwoniłem do operatora sieci i wszystko jest ok. Tv podłączony do sieci przewodowo. Wina ewidentnie po stronie aplikacji. Wchodziłem w szczegóły i zdaje się, że mam jej najnowszą wersję 6.0.11.

Jest ktoś w stanie coś pomóc, zasugerować?

Aplikacja w telefonie, strona www na laptopie działają bez zarzutów. Tylko na tv cały czas tnie.

Okazuje się, że moja dziewczyna ma ten sam problem. Również tv Samsung, jednak zupełnie inny operator sieci. U niej aplikacja zacina się co minutę...

A masz w tym Samsungu jakieś menu do zarządzania ustawieniami aplikacji? U mnie na Android TV (na kilku urzadzeniach) aplikacja C+ po okolo tygodniu zaczyna zamulać. Poprawnie działa tylko oglądanie kanału "na zywo" tzn bez przesunięcia czasowego i bez backward epg. Pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji Canal+

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ramzesthemaster napisał:

Dzięki za odpowiedź. Niestety, nie pomogło i dzisiaj dalej się tnie.

A jaki to samsung? Może tez kwestia neta, próbowałeś może po kablu sprawdzić działanie?

Ogólnie reset smart'a to jest ostateczność:

https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/how-to-troubleshoot-apps-that-are-not-working-on-the-samsung-smart-tv/

 

Jeśli to nie pomogło to raczej ciężko, możesz jeszcze hardreset zrobić, ale wątpię aby to coś pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...