tyrla Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Wiadomo jakie zmiany zostały wprowadzone po aktualizacji?Nie mam bladego pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Mam następujący problem z Canal+ Online. Otóż, gdy włączę sobie jakiś film lub mecz, to po kilkunastu lub kilkudziesięciu sekundach robi mi się stopklatka jeśli chodzi o obraz i słyszę tylko fonię. Internet mam bardzo szybki i na innych serwisach VOD typu HBO GO, Netflix i Viaplay nie mam tego typu problemów. Wcześniej z Canal+ Online też nie było problemów. Pojawiły się one niedawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 @Maris Mi się tak czasem dzieje właśnie przy hardware DRM, co jest o tyle nieśmieszne, że jest ono wymagane do wyższych profili. Przy software DRM nie ma tego. Oprócz tego przy hardware DRM się artefakty u mnie na ekranie robią. Dotyczy to tylko VOD, treści live są OK. Właśnie to pokazuje, że DRM jest tu mocno nadmiarowy i przeszkadza legalnym użytkownikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Wszystkie przeglądarki bazujące na wavedivine jadą na software drm L3 i są cięte na profilach. to ze masz hardware drm nie znaczy ze sprzęt ci wyrabia dekodowanie strumienia + AES sprzętowy i jest cięcie na słabych cpu/gpu oficialne hardware drm 4k: AMD Radeon RX 400 or higher Intel UHD 600 series iGPUs (Intel Kaby Lake) NVIDIA GeForce 1000 series cards GTX 1080 Ti, GTX 1080, GTX 1070 and GTX 1060 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Czy może ktoś wyjaśnić co się stało z jakością kanałów sportowych? Oglądam mecz na smartfonie i jakość jest SD. Jeszcze za czasów nc+go było bardzo dobrze. Czy coś mnie ominęło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 17 minut temu, wojtmen napisał: Czy może ktoś wyjaśnić co się stało z jakością kanałów sportowych? Spadły do jakości 360p na urządzeniach/przeglądarkach nieweryfikowanych. Taki prezent od C+. Co gorsze na niektórych certyfikowanych L1 również jakość w apce spadła do SD. Niektórzy zaznają uciążliwego błędu UPES. C+ nie panuje nad sytuacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Czy to normalne, że świeci mi Motowizja ? (na sat. zakodowana) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kac1975 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Witam Jestem abonentem canal plus i generalnie oglądam mecze i filmy z talerza. Od czasu do czasu korzystałem również z aplikacji nc+go w telefonie i na stronie nc+go. Jakość obrazu była w porządku. Gdy aplikacja i strona przestały działać założyłem konto na canal+ online. Pobrałem aplikację na telefonie a także zalogowałem się na stronie. Jakość obrazu jest bez porównania gorsza. Na stronie canal + online można dokonać ustawień w jakości obrazu i mimo, że ustawiam najlepszą rozdzielczość obraz pozostaje bez zmian w gorszej rozdzielczości. Podobnie jest w aplikacji na telefonie, przy czym tutaj w ogóle nie można wybrać opcji jaki poziom rozdzielczości transmisji ma być ustawiony. Tak więc jakość obrazu jest bardzo słaba zarówno w aplikacji jak i na stronie internetowej. Czy ktoś ma podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 @Kac1975, najprawdopodobniej jest to wina Twojego telefonu. Ja korzystam poza domem z Canal+ Online w swoim smartfonie i mam możliwość wyboru jakości video naciskając koło zębate podczas oglądania kanału TV. Możesz też w ustawieniach zobaczyć, czy nie masz włączonych ograniczeń transmisji po danych komórkowych (po 3G/4G). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 @Kac1975 pobierz sobie na telefon apkę DRM Info: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidfung.drminfo Jeśli masz poziom L3 działać w wyższej jakości już nie będzie, bo jakiś czas temu C+ podniosło poprzeczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kac1975 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 ok w telefonie znalazłem ustawienia i wyłączyłem ograniczenia jednak nadal jakość zarówno w telefonie jak i w komputerze jest niska (włączyłem mecz WHU Chelsea) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 (edytowane) U mnie na A52s 5G tak wygląda Canal+Online Edytowane 4 Grudnia 2021 przez kingofsouth 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuno1 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 5 godzin temu, Kac1975 napisał: ok w telefonie znalazłem ustawienia i wyłączyłem ograniczenia jednak nadal jakość zarówno w telefonie jak i w komputerze jest niska (włączyłem mecz WHU Chelsea) Na AndroidTv ten sam problem był właśnie z tym meczem co piszesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubercik987 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Cześć, korzystam z canal+box i mam taki problem podczas oglądania sportu w aplikacji canal+online, a mianowicie czasami są takie dziwne ,,skoki", ,,smużenie" obrazu na kilka sekund. Miał ktoś taki problem, wie ktoś, jak to rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Na 3 z 4 kanałów dodatkowych Live Canal+ aktualnie są prowadzone transmisje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr84 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 10 godzin temu, hubercik987 napisał: Cześć, korzystam z canal+box i mam taki problem podczas oglądania sportu w aplikacji canal+online, a mianowicie czasami są takie dziwne ,,skoki", ,,smużenie" obrazu na kilka sekund. Miał ktoś taki problem, wie ktoś, jak to rozwiązać? Tak, problemy są już od dłuższego czasu. Pisałem na ich support i ciągle twierdzą, że mają awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter7790 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 (edytowane) Także miałem jeszcze nie dawno ciągłe skoki obrazu,brak płynności oraz czasem jakiś kanał długo się włączał,jednak bo nie dawnej aktualizacji jest już wszystko ok.Obraz w Boxie mam ustawiony na 2160p50hz,bo na 2160p60hz są u mnie problemy z płynnością.Wkurzające jest, że za każdym razem po całkowitym odłączeniu Boxa zasilana trzeba w ustawieniach HDR przełączać na : Adaptvie HDR. Edytowane 5 Grudnia 2021 przez piter7790 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ator Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Witajcie. W zeszłym tygodniu przedłużałem umowę i zrezygnowałem z Multi, bo stwierdziłem że wystarczy mi Canal+Online na Mi Box'ie. Początki były fatalne tzn większość kanałów cięła co chwila, nie dało się oglądać tej czkawki, mimo szybkiego łącza internetowego z dużym zapasem pasma. Nie wiem co się stało, ale od 2-3 dni widzę diametralną zmianę, dzisiaj włączyłem kilka kanałów i przez kilka godzin zero zacinania, chodzi ok i w całkiem niezłej jakości choć nie rewelacyjnej. Odpukać, mam nadzieję, że to nie tylko kwestia godziny i obciążenia serwerów po ich stronie, zobaczymy wieczorem i na dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Wie ktoś czy na najnowszej aktualizacji dalej wychodzi UPES 187? Bo nie wiem czy warto zainstalować najnowszą wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 U mnie zamiast upes 187, dokładnie w tym samym momencie co pojawiał się błąd teraz robi się czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalkiso Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Mam to samo na Chromecast 4.0. Powiedziałbym nawet że występuje częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Ślijcie reklamacje (do ew. czepialskich: w przeciwieństwie do tego co się stało wczoraj w Viaplay to nie jest chwilowa awaria, tylko regularny, trwający od 1,5 miesiąca problem ;)). Ja dodałem sobie apkę i zalogowałem się na telewizorze z andkiem w hotelu i też czarny ekran po kilku minutach. Na laptopie działa, ale tylko w 720p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Oczywiście że tak. Gorzej że dla C+ it's not a bug, it's a feature. A nawet: It's a protection. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek107 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Czy z boxem CANAL+ HY4001 mamy trzy streamingi na danych z bezpłatnego konta Canal+ online dla abonentów satelitarnych? Konsultowałem to z obsługą klienta C+ i twierdzą, że tak. Ale nigdzie tego nie mogę znaleźć na ich stronie. Czy ktoś to testował? Mam zamiar kupić taki box, ale nie wiem czy tak jest jak oni twierdzą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 @lutek107 ja kiedyś to testowałem i mnie wywalało z pierwszego urządzenia do którego się zalogowałem. Pomimo że konsultanci mnie zapewniało, że będę mógł korzystać z trzech. Trzy urządzenia są (według mnie) dla klientów poza abonamentem Sat. Nawet jak masz ich box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.