Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem z Canal+ Online. Otóż, gdy włączę sobie jakiś film lub mecz, to po kilkunastu lub kilkudziesięciu sekundach robi mi się stopklatka jeśli chodzi o obraz i słyszę tylko fonię. Internet mam bardzo szybki i na innych serwisach VOD typu HBO GO, Netflix i Viaplay nie mam tego typu problemów. Wcześniej z Canal+ Online też nie było problemów. Pojawiły się one niedawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maris

Mi się tak czasem dzieje właśnie przy hardware DRM, co jest o tyle nieśmieszne, że jest ono wymagane do wyższych profili. Przy software DRM nie ma tego. Oprócz tego przy hardware DRM się artefakty u mnie na ekranie robią. Dotyczy to tylko VOD, treści live są OK. Właśnie to pokazuje, że DRM jest tu mocno nadmiarowy i przeszkadza legalnym użytkownikom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przeglądarki bazujące na wavedivine jadą na software drm L3 i są cięte na profilach.

to ze masz hardware drm nie znaczy ze sprzęt ci wyrabia dekodowanie strumienia + AES sprzętowy i jest cięcie na słabych cpu/gpu

 

oficialne hardware drm 4k:

 

AMD Radeon RX 400 or higher
Intel UHD 600 series iGPUs (Intel Kaby Lake)
NVIDIA GeForce 1000 series cards GTX 1080 Ti, GTX 1080, GTX 1070 and GTX 1060

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, wojtmen napisał:

Czy może ktoś wyjaśnić co się stało z jakością kanałów sportowych?

Spadły do jakości 360p na urządzeniach/przeglądarkach nieweryfikowanych. Taki prezent od C+. Co gorsze na niektórych certyfikowanych L1 również jakość w apce spadła do SD. Niektórzy zaznają uciążliwego błędu UPES. C+ nie panuje nad sytuacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem abonentem canal plus i generalnie oglądam mecze i filmy z talerza. Od czasu do czasu korzystałem również z aplikacji nc+go w telefonie i na stronie nc+go. Jakość obrazu była w porządku. Gdy aplikacja i strona przestały działać założyłem konto na canal+ online. Pobrałem aplikację na telefonie a także zalogowałem się na stronie. Jakość obrazu jest bez porównania gorsza. Na stronie canal + online można dokonać ustawień w jakości obrazu i mimo, że ustawiam najlepszą rozdzielczość obraz pozostaje bez zmian w gorszej rozdzielczości. Podobnie jest w aplikacji na telefonie, przy czym tutaj w ogóle nie można wybrać opcji jaki poziom rozdzielczości transmisji ma być ustawiony. Tak więc jakość obrazu jest bardzo słaba zarówno w aplikacji jak i na stronie internetowej. Czy ktoś ma podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kac1975, najprawdopodobniej jest to wina Twojego telefonu. Ja korzystam poza domem z Canal+ Online w swoim smartfonie i mam możliwość wyboru jakości video naciskając koło zębate podczas oglądania kanału TV. Możesz też w ustawieniach zobaczyć, czy nie masz włączonych ograniczeń transmisji po danych komórkowych (po 3G/4G).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, hubercik987 napisał:

Cześć, korzystam z canal+box i mam taki problem podczas oglądania sportu w aplikacji canal+online, a mianowicie czasami są takie dziwne ,,skoki", ,,smużenie" obrazu na kilka sekund. Miał ktoś taki problem, wie ktoś, jak to rozwiązać? 

Tak, problemy są już od dłuższego czasu. Pisałem na ich support i ciągle twierdzą, że mają awarię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także miałem jeszcze nie dawno ciągłe skoki obrazu,brak płynności oraz czasem jakiś kanał długo się włączał,jednak bo nie dawnej aktualizacji jest już wszystko ok.Obraz w Boxie mam ustawiony na 2160p50hz,bo na 2160p60hz są u mnie problemy z płynnością.Wkurzające jest, że za każdym razem po całkowitym odłączeniu Boxa zasilana trzeba w ustawieniach HDR przełączać na : Adaptvie HDR.

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. W zeszłym tygodniu przedłużałem umowę i zrezygnowałem z Multi, bo stwierdziłem że wystarczy mi Canal+Online na Mi Box'ie. Początki były fatalne tzn większość kanałów cięła co chwila, nie dało się oglądać tej czkawki, mimo szybkiego łącza internetowego z dużym zapasem pasma. Nie wiem co się stało, ale od 2-3 dni widzę diametralną zmianę, dzisiaj włączyłem kilka kanałów i przez kilka godzin zero zacinania, chodzi ok i w całkiem niezłej jakości choć nie rewelacyjnej. Odpukać, mam nadzieję, że to nie tylko kwestia godziny i obciążenia serwerów po ich stronie, zobaczymy wieczorem i na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślijcie reklamacje (do ew. czepialskich: w przeciwieństwie do tego co się stało wczoraj w Viaplay to nie jest chwilowa awaria, tylko regularny, trwający od 1,5 miesiąca problem ;)).

Ja dodałem sobie apkę i zalogowałem się na telewizorze z andkiem w hotelu i też czarny ekran po kilku minutach. Na laptopie działa, ale tylko w 720p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z boxem CANAL+ HY4001 mamy trzy streamingi na danych z bezpłatnego konta Canal+ online dla abonentów satelitarnych? Konsultowałem to z obsługą klienta C+ i twierdzą, że tak. Ale nigdzie tego nie mogę znaleźć na ich stronie. Czy ktoś to testował? Mam zamiar kupić taki box, ale nie wiem czy tak jest jak oni twierdzą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...