praspp Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Zaczęło się sprzątanie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 @praspp nie śpij. Od dawna wyłączają. Było pisane nie raz o tym. Mi wyłączyli 11 listopada, a do dzisiaj działa. 2 godziny temu, Arkon napisał: Ja jestem niestety typ atechniczny, czyli mam pobrać ze sklepu apkcombo czy jak? I którą wersję zainstalować? Ja zainstalowałem 5.2.1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Odinstalować mi się udało, ale jak znaleźć to APK Combo? Ta aplikacja nazywa się APK Installer czy APK Mirror Installer? Mógłby ktoś napisać konkretne kroki jakie mam wykonać na tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) Tam masz do wyboru. https://apkcombo.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/apk Wgraj na pendriva i z niego instaluj. Edytowane 24 Listopada 2021 przez TaTo46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 To co podają koledzy nie znajdziesz w sklepie GP na telewizorze. Musisz to pobrać na komputer, przenieść na pendrive i zainstalować z pendrive na telewizorze jakąś aplikacją do przeglądania plików dostępną w sklepie. Dowolny file explorer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 To chyba przekracza moje skromne umiejętności. Myślałem, że po prostu w sklepie to znajduję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 APK Installer to jest aplikacja, którą musisz odpalić jak wrzucisz na pendrive aplikacje C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) To nie jest skomplikowane, a bynajmniej mnie się tak wydaje bo mam to w jednym palcu 1. Np. z tego linka https://apkcombo.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/apk musisz pobrać starsze wydanie C+. 2. Tą aplikację po pobraniu przenosisz na pendrive. 3. Ze sklepu na telewizorze instalujesz dowolny file explorer, lub faktycznie tak jak napisał wyżej kolega "APK Installer" to nazwa własna tego programu. 4. Podłączasz pendrive z instalatorem C+. 5. Uruchamiasz zainstalowaną aplikację w p.3 i szukasz instalatora C+ na pendrive i go uruchamiasz do instalacji. Reszta wykonuje się tak samo jakbyś ze sklepu instalował. Edytowane 24 Listopada 2021 przez dvbtowiec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 34 minuty temu, Arkon napisał: To chyba przekracza moje skromne umiejętności. Myślałem, że po prostu w sklepie to znajduję. http://karczma.edu.pl/2019/jak-zainstalowac-gre-lub-aplikacje-z-poza-google-play-android-tv/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 3 godziny temu, ircios napisał: @praspp nie śpij. Od dawna wyłączają. Było pisane nie raz o tym. Mi wyłączyli 11 listopada, a do dzisiaj działa. Ja zainstalowałem 5.2.1 @ircios Nie śpię. Wcześniejsze zapowiedzi wygaszenia nc+GO znam. Tyle tylko, że operator przeszedł od słów do czynów i faktycznie zaczął blokować dostęp do serwisu. Ja od dzisiaj już go nie mam (sprawdzone). Tylko tyle w tym temacie. P.S. Za klasykiem: "Nie bój, nie bój, wyłączą ci!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 2 godziny temu, dvbtowiec napisał: To nie jest skomplikowane, a bynajmniej mnie się tak wydaje bo mam to w jednym palcu 1. Np. z tego linka https://apkcombo.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/apk musisz pobrać starsze wydanie C+. 2. Tą aplikację po pobraniu przenosisz na pendrive. 3. Ze sklepu na telewizorze instalujesz dowolny file explorer, lub faktycznie tak jak napisał wyżej kolega "APK Installer" to nazwa własna tego programu. 4. Podłączasz pendrive z instalatorem C+. 5. Uruchamiasz zainstalowaną aplikację w p.3 i szukasz instalatora C+ na pendrive i go uruchamiasz do instalacji. Reszta wykonuje się tak samo jakbyś ze sklepu instalował. Niby brzmi prosto, ale tv mam na ścianie i nawet nie wiem jak podłączyć tam pendrive'a. Można przez laptopa podłączonego HDMI do tv? To nie powinno być tak skomplikowane, a jednak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Nie, musi być bezpośrednio do TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 12 minut temu, Arkon napisał: Niby brzmi prosto, ale tv mam na ścianie i nawet nie wiem jak podłączyć tam pendrive'a. Można przez laptopa podłączonego HDMI do tv? To nie powinno być tak skomplikowane, a jednak jest. Wejścia usb powinny być z boku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Dokładnie wejścia USB w Sony są z lewej bocznej strony w telewizorze. Ale gdyby ktoś chciał zrobić to bezinwazyjnie w telewizor też się da. W jednej sieci komputerowej w domu, można na komputerze udostępnić folder z plikiem do instalacji, a na telewizorze w zainstalowanym ze sklepie file exploratorze z obsługą sieci wybrać komputer na którym udostępniono folder, otworzyć folder sieciowy i uruchomić instalator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Na szczęście nie mam takiego problemu jak kilku użytkowników aplikacji. Jaka jest odpowiedź Canal+w przypadku zaistnienia takiego błędu? Sytuacja trwa już dość długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Żadna odpowiedź. Winę przypisują użytkownikom, że internet słaby itd. Poprostu zero profesjonalizmu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 1 godzinę temu, lakiman napisał: Na szczęście nie mam takiego problemu jak kilku użytkowników aplikacji. Jaka jest odpowiedź Canal+w przypadku zaistnienia takiego błędu? Sytuacja trwa już dość długo. Na początku wysyłają standardowe formułki lub próbują zwalić na internet. Natomiast siłą rzeczy zajmując się zawodowo pewnymi sprawami wypunktowałem im co nie działa i dlaczego to po długiej korespondencji przyznali rację i przyjęli zgłoszenie. Naprawiają 2 miesiące. Winna jest przedostatnia aktualizacja. Błąd nie jest tylko u kilku osób tylko na urządzeniach AndroidTV opartych o najnowsze jego wersję (w tym na nakładkach z Google TV). Nie działa też to we Francji i innych krajach. Po awanturach i reklamacji przyznano mi 10 zł co jest już nawet nie kpiną... Gdyby nie to, że mam za 20 zł/mies. Canal+ i tańszy Netflix i HBO (dzięki czemu Canal+ w praktyce jest za darmo) to podziękował bym za takie podejście. Jak ktoś ma ten błąd to musi przeinstalować na starszą wersję bo nic z tym bardziej nie da się zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibook Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 (edytowane) Czy coś wiadomo o ewentualnych planach dorzucenia apki Canal+ Online na Tizen do starszych telewizorów Samsung (seria M)? Edytowane 25 Listopada 2021 przez ibook Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Od dawna wiadomo, że nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Pojawiła się aktualizacja aplikacji do wersji 5.5.1 na Android TV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 tyria@Cytując "Folwark Zwierzęcy w szybkości otrzymywania aktualizacji :"Są równi i równiejsi "Mój Sklep Play jest mało ruchliwy. Canal+ ostatnia aktualizacja z 18.10 -5.4.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Czyli na apki do mobilnych też wyjdzie. Nie spodziewam się aby cokolwiek naprawili, spodziewam się nawet braku odbioru na nieautoryzowanych urządzeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Niech ktoś sprawdzi czy ten błąd UPES187 nadal występuje ? @Arkon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Spoko, ale dopiero jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 W dniu 24.11.2021 o 06:27, Rasheed napisał: Tylko, że niestety w Android TV (przynajmniej w Sony) nie można zablokować aktualizacji aplikacji Jak nie można jak można. Tak jak w każdym Android TV (mam 2 w domu i jeden też SONY). Robisz to w ustawieniach konta. Przytrzymujesz przycisk Home (ok 2 sek.), wchodzisz do sklepu Google Play, później na swoją ikonkę (prawy górny róg) i w ustawieniach konfigurujesz sobie, czy aktualizacje mają być automatyczne, czy ręczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.