Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@praspp nie śpij.  Od dawna wyłączają. Było pisane nie raz o tym. Mi wyłączyli 11 listopada, a do dzisiaj działa. 

 

2 godziny temu, Arkon napisał:

Ja jestem niestety typ atechniczny, czyli mam pobrać ze sklepu apkcombo czy jak? I którą wersję zainstalować?

Ja zainstalowałem 5.2.1

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest skomplikowane, a bynajmniej mnie się tak wydaje bo mam to w jednym palcu :)

1. Np. z tego linka https://apkcombo.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/apk musisz pobrać starsze wydanie  C+.

2. Tą aplikację po pobraniu przenosisz na pendrive.

3. Ze sklepu na telewizorze instalujesz dowolny file explorer, lub faktycznie tak jak napisał wyżej kolega "APK Installer" to nazwa własna tego programu.

4. Podłączasz pendrive z instalatorem C+.

5. Uruchamiasz zainstalowaną aplikację w p.3 i szukasz instalatora C+ na pendrive i go uruchamiasz do instalacji.

Reszta wykonuje się tak samo jakbyś ze sklepu instalował.

Edytowane przez dvbtowiec
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ircios napisał:

@praspp nie śpij.  Od dawna wyłączają. Było pisane nie raz o tym. Mi wyłączyli 11 listopada, a do dzisiaj działa. 

 

Ja zainstalowałem 5.2.1

@ircios Nie śpię. Wcześniejsze zapowiedzi wygaszenia nc+GO znam. Tyle tylko, że operator przeszedł od słów do czynów i faktycznie zaczął blokować dostęp do serwisu. Ja od dzisiaj już go nie mam (sprawdzone). Tylko tyle w tym temacie.

P.S.

Za klasykiem: "Nie bój, nie bój, wyłączą ci!" 😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dvbtowiec napisał:

To nie jest skomplikowane, a bynajmniej mnie się tak wydaje bo mam to w jednym palcu :)

1. Np. z tego linka https://apkcombo.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/apk musisz pobrać starsze wydanie  C+.

2. Tą aplikację po pobraniu przenosisz na pendrive.

3. Ze sklepu na telewizorze instalujesz dowolny file explorer, lub faktycznie tak jak napisał wyżej kolega "APK Installer" to nazwa własna tego programu.

4. Podłączasz pendrive z instalatorem C+.

5. Uruchamiasz zainstalowaną aplikację w p.3 i szukasz instalatora C+ na pendrive i go uruchamiasz do instalacji.

Reszta wykonuje się tak samo jakbyś ze sklepu instalował.

Niby brzmi prosto, ale tv mam na ścianie i nawet nie wiem jak podłączyć tam pendrive'a. Można przez laptopa podłączonego HDMI do tv? To nie powinno być tak skomplikowane, a jednak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wejścia USB w Sony są z lewej bocznej strony w telewizorze.

Ale gdyby ktoś chciał zrobić to bezinwazyjnie w telewizor też się da. 
W jednej sieci komputerowej w domu, można na komputerze udostępnić folder z plikiem do instalacji, a na telewizorze w zainstalowanym ze sklepie file exploratorze z obsługą sieci wybrać komputer na którym udostępniono folder, otworzyć folder sieciowy i uruchomić instalator :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lakiman napisał:

Na szczęście nie mam takiego problemu jak kilku użytkowników aplikacji.

Jaka jest odpowiedź Canal+w przypadku zaistnienia takiego błędu?

Sytuacja trwa już dość długo.

Na początku wysyłają standardowe formułki lub próbują zwalić na internet. Natomiast siłą rzeczy zajmując się zawodowo pewnymi sprawami wypunktowałem im co nie działa i dlaczego to po długiej korespondencji przyznali rację i przyjęli zgłoszenie. Naprawiają 2 miesiące. Winna jest przedostatnia aktualizacja.

Błąd nie jest tylko u kilku osób tylko na urządzeniach AndroidTV opartych o najnowsze jego wersję (w tym na nakładkach z Google TV).

Nie działa też to we Francji i innych krajach. Po awanturach i reklamacji przyznano mi 10 zł co jest już nawet nie kpiną... Gdyby nie to, że mam za 20 zł/mies. Canal+ i tańszy Netflix i HBO (dzięki czemu Canal+ w praktyce jest za darmo) to podziękował bym za takie podejście.

Jak ktoś ma ten błąd to musi przeinstalować na starszą wersję bo nic z tym bardziej nie da się zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2021 o 06:27, Rasheed napisał:

Tylko, że niestety w Android TV (przynajmniej w Sony) nie można zablokować aktualizacji aplikacji :(

Jak nie można jak można. Tak jak w każdym Android TV (mam 2 w domu i jeden też SONY). Robisz to w ustawieniach konta. 

Przytrzymujesz przycisk Home (ok 2 sek.), wchodzisz do sklepu Google Play, później na swoją ikonkę (prawy górny róg) i w ustawieniach konfigurujesz sobie, czy aktualizacje mają być automatyczne, czy ręczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...