perdos Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 @kingofsouth Ja dzisiaj testowałem 3 streamy jednocześnie. 2 na KODI i jeden na ATV. Nie wywala. Stream przez KODI jest "niewidzialny" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 https://forum.satkurier.pl/topic/32814-canal-online-w-abonamencie-pc/?do=findComment&comment=1626036 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Pytanie bo jakiś czas temu na SMART TV Samsung z Tizen 5 były dostępne TV live teraz wejscie w przeglądarke i zalogowaniu inne serwisy są live TV biały kwadraty,po telu do BOA gość stwierdził że chodzi obecnie tylko OS i Android(Sony) co im walneło wywalić Tizena Samsunga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Pisałem kiedyś , ze Tizen przeglądarka internetowa to loteria. Raz działa , a raz nie działa. Widocznie zablokowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 (edytowane) Potwierdzam, zdarzają się dni, gdy nawet Smart Hub odmawia posłuszeństwa, lub sklep z aplikacjami wyświetla wybiórczo kategorie, ale jakoś mi to specjalnie nie wadzi, gdyż ostatnio ze streamingu korzystam od święta. Edytowane 7 Maja 2021 przez Solderowy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Dalej aplikacja nie zapamietuje, w którym miejscu przerwało się oglądanie. Szkoda bo to była przydatna funkcjonalność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Jakaś awaria? Bo nie mogę się zalogować. https://logowanie.pl.canalplus.com/login Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 U mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 sprawdzałem na 2 kompach i różnych przeglądarkach i d... wchodzę przez :Posiadasz już konto w CANAL+ online., Kliknij tutaj, aby się zalogować niby się loguję poprawnie a pojawia się : na czerwono "oglądaj Canal+" Po kliknięciu pojawia się na czerwono "dołącz teraz" i później " Oglądaj jeszcze więcej w CANAL+ online Jeżeli chcesz poszerzyć ofertę, kliknij w Strefę CANAL+ lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Na ilu urządzeniach jednocześnie można oglądać Canal+ Online w przypadku posiadania go w abonamencie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Na jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Ale niby przez Kodi nie widzi, ile jest faktycznie urządzeń zarejestrowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) Wiem że nc+Go nie wlicza do limitu godzin i urządzeń, ale jak jest z Canal+online nie wiem. Edytowane 9 Maja 2021 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Nie ma limitu godzin. Jest limit jednego urzadzenia w danym momencie na jakim możemy oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Wbrew temu co mówią niektórzy konsultanci - nie da się oglądać na więcej niż 1 urządzeniu mając ofertę satelitarną. I nie pomoże tu CANAL+BOX, który według niektórych konsultantów nie wlicza się w limit urządzeń. Niestety, też wlicza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 22 minuty temu, kingofsouth napisał: Nie ma limitu godzin. Jest limit jednego urzadzenia w danym momencie na jakim możemy oglądać. Testowałeś na kodi? Bo on się do tego odnosił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Kolego. Nie testowałem, bo Kodi nie jest ujęte nigdzie do używania uslug streamingowych. Używają ci co mają taką potrzebę i chęć dzielenia się swoimi danymi do logowania;) Oficjalnie jest jedno urządzenie, reszta to kombinowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, szyzag123 napisał: Ale niby przez Kodi nie widzi, ile jest faktycznie urządzeń zarejestrowanych. Kolejny raz: https://forum.satkurier.pl/topic/32814-canal-online-w-abonamencie-pc/?do=findComment&comment=1626036 Edytowane 9 Maja 2021 przez praspp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 (edytowane) Jakie jest obecnie maksymalne bitrate na kanałach sportowych przez przeglądarkę internetową na Windows? Kiedyś miałem 8 Mb/s na Canal+ Sport i 6 Mb/s na Eleven, a teraz nie chce wskoczyć więcej niż 2,5 Mb/s. Usługa w ramach abonamentu PC+. Bitrate można sprawdzić przez prawoklik i wybranie "informacje o debugowaniu". Edytowane 10 Maja 2021 przez salva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 @salva U mnie to samo. Wczoraj byłem zaskoczony oglądając mecz. Myślałem, że mam coś z internetem. Przy usłudze wykupionej na stronie, bez abonamentu PC+ to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 (edytowane) Dziękuję za odwiedź. W takim razie nie ma co grzebać w systemie czy sprzęcie, bo odgórnie przycięli bitrate na Windowsie. Edytowane 10 Maja 2021 przez salva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopek Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Mam pytanie gdzie mogę sprawdzić jaki aktualnie posiadam Pakiet c+ online? Jestem zalogowany jako użytkownik, platformy canal plus, tylko chodzi o to że w aplikacji mam np. dostępne HBO a u siebie w pakiecie satelitarnym tego nie mam. czy jest to jakiś błąd czy przypadkowo uruchomiłem jakaś paczkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Nie sprawdzisz tego. Powinieneś mieć dostęp do takich kanałów jakie są u ciebie w NC+GO (jeśli są one w Canal+Online udostępniane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 30 minut temu, szopek napisał: Jestem zalogowany jako użytkownik, platformy canal plus, tylko chodzi o to że w aplikacji mam np. dostępne HBO a u siebie w pakiecie satelitarnym tego nie mam. czy jest to jakiś błąd czy przypadkowo uruchomiłem jakaś paczkę? Napisz do Canal+, że błąd. To wyłączą HBO i błędu nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco76 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Mam pytanie gdzie mogę sprawdzić jaki aktualnie posiadam Pakiet c+ online? Jestem zalogowany jako użytkownik, platformy canal plus, tylko chodzi o to że w aplikacji mam np. dostępne HBO a u siebie w pakiecie satelitarnym tego nie mam. czy jest to jakiś błąd czy przypadkowo uruchomiłem jakaś paczkę?Ee, daj sobie spokój. Działa to działa Ja mam abo na tel za 25 zł rozmowy SMS mmsy free i gigabajty na czas nieokreślony z włączonym ciągle wyzszym pakietem tv. I tak od 2 lat. Dają to trzeba korzystac. Nie narzekam Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.