Gość lakiman Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) Tak niestety jest, o czym już wcześniej pisałem. Aplikacja nie chce " współpracować" z telewizorem Sony jeśli chodzi o sport. Inaczej , jest na Play boxie- chodzi jak trzeba i jest płynny obraz. Nie ma mowy, żeby potraktować telewizję Canal+ jako zamiennik zwykłej telewizji przynajmniej oglądając " drgający" obraz podczas meczu w telewizorze. Wszystko inne działa płynnie i w miarę stabilnie. Edytowane 4 Kwietnia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) 14 minut temu, stanley840 napisał: Dokładnie mam tak samo na telewizorze z android tv oraz na Xiaomi Mi Box od zmiany pierwszego dnia na 50 klatek tak zaczęło rwać obrazem. Na iPadzie podłączonym to tv chodzi płynnie bez żadnych problemów. Może trzeba poczekać na aktualizacje która poprawi błędy. Albo zaopatrzyć się w mocniejszy sprzęt Rwanie zaczelo sie od wczoraj. Przedtem bylo ok, jesli na miboxie i c+ boxie w ustawieniach zmienilem odswiezanie na 50 Hz. Domyslnie przy 60 hz rwało jak dentysta zęby Na 50 Hz obraz był płynny, jedynym problemem było to ze szybko lecąca piłka wyglądała jak kometa. Od kiedy kanały przeszły na 50 fps, wszystko było ok. Do wczoraj... Dodam jeszcze, ze przez KODI z wtyczka C+ obraz jest płynny Edytowane 4 Kwietnia 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroos123 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Jakiś czas temu czytałem o testach nSportu w 50fpsach, ale teraz mecz żużlowy wygląda mocno średnio. Coś się zmieniło, czy te 50fps jest tylko w jakiejś konkretnej aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Ja przynajmniej zauważyłem odrazu po zmianie na 50 ale było to ledwo widoczne, teraz natomiast jest dużo gorzej ciekawe co zrobią z tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Ci co mają przystawki typu Mi Box czy Canal+box, polecam zmianę rozdzielczości na 1080p50hz. Przy 1080p60hz - a taki jest ustawiony najczęściej z automatu, niestety występuje rwanie, bo sygnał jest 50 fps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) 5 godzin temu, bartas_20 napisał: Ci co mają przystawki typu Mi Box czy Canal+box, polecam zmianę rozdzielczości na 1080p50hz. Przy 1080p60hz - a taki jest ustawiony najczęściej z automatu, niestety występuje rwanie, bo sygnał jest 50 fps. Dokładnie jak mówisz. Po tej zmianie i przejściu sportowych kanałów na 50 fps obraz byl plynny jak na standardowym dekoderze. Na tych nadających w 30 fps (np Eleveny) piłka stawała sie kometą gdy leciała szybko, ale dało sie oglądać. Ale od wczoraj na Mi Boxie coś sie na tych kanałach sportowych w 50 fps zaczelo dziać niedobrego i szatkuje okropnie. Edytowane 4 Kwietnia 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Zalogowałem się do aplikacji Canal+ online na laptopie. O co chodzi z informacją , że konsumuje około 6,54 Go/ godz. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Chyba chodzi o ilość pobranych danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Zalogowałem się do aplikacji Canal+ online na laptopie. O co chodzi z informacją , że konsumuje około 6,54 Go/ godz. ? Pobiera orientacyjnie 6,54GB danych na 1h oglądania. Pewnie literówka (Go = GB). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 "Go" to gigaoctet, czyli nasz gigabajt po francusku, jeszcze nie zdążyli przetłumaczyć przez rok :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) Na razie aplikacja w telewizorze na kanałach sportowych działa płynnie. Albo coś dzisiaj poprawili, ..albo zmiana na ulepszony format na wejściu HDMI/ ARC ( soudbar) w jakiś sposób na to wpłynęła. Chyba raczej to pierwsze Edytowane 4 Kwietnia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Niestety zepsuli zapamiętywanie gdzie skończyliśmy oglądać film czy serial. Teraz odtwarza wszystko od początku. To bardzo u[beep]liwe, trzeba zapisywać gdzieś na kartce a do tej pory działało to bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Oglądając serial czy film w wersji z napisani w pewnym momencie wszystko się rozjeżdża i w połowie odtwarzania napisy lecą od początku. Tak jakby gubiło synchronizację. Z innych ciekawostek - czas pozostały do odtwarzania potrafi w połowie zwiększyć się i wyglada to tak, że odtworzono np. 40 minut i pozostało też 40 minut. A odcinek serialu trwa 63 minuty. Korzystam z iPada 8 i póki co wszystko chodziło super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Podasz konkretny przykład filmu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Rasheed napisał: Niestety zepsuli zapamiętywanie gdzie skończyliśmy oglądać film czy serial. Teraz odtwarza wszystko od początku. To bardzo u[beep]liwe, trzeba zapisywać gdzieś na kartce a do tej pory działało to bez zastrzeżeń. Może u Ciebie...u mnie zapamiętuje moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) Odnośnie przykładu serialu to np. His Dark Materials. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez DXmaniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Ircios: pewnie dotyczy to tylko wersji na Android TV i być może tylko wersji na tv Sony. Jednak abonenta nie powinno to interesować, to ma działać na każdym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Najlepiej zgłosić to jako awarię usługi. Im więcej tego typu zgłoszeń, tym większe szanse że poprawią funkcjonalność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 W dniu 4.04.2021 o 19:12, lakiman napisał: Zalogowałem się do aplikacji Canal+ online na laptopie. O co chodzi z informacją , że konsumuje około 6,54 Go/ godz. ? Tutaj chodzi o konsumpcję gazów cieplarnianych a nie o transfer. To nie jest żadna literówka. Im wyższa rozdzielczość tym więcej serwer potrzebuje prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Go to giga-octet, po francusku Gigabajt Po prostu w kolejnym zakamarku aplikacji nie przetłumaczyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Nawet tutaj widać niechlujstwo , a potem człowiek się zastanawia o jakie gazy chodzi, czy może gigabajty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Jak Wam działa funkcji multi live? Wczoraj z ciekawości pierwszy raz od dawna na LM odpaliłem i przy 2 kanałach cięło się niemiłosiernie. Dzisiaj sprawdziłem i jest to samo. Odpalałem to na telefonie galaxy s10, więc nie na jakimś szrocie i pamiętam, że kiedyś nawet przy 4 kanałach działało płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Na telewizorze Sony nie działają nawet 2 ekrany. Informacja, że urządzenie nie jest kompatybilne. Na Play Box 2 działają nawet 4 ekrany, z tym że obraz trochę zacina i nie jest płynny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Jeden kanał nawet w najwyżej jakości 8000 kb/s działa płynnie i bezproblemowo, multi nawet przy dwóch dramatycznie (na oko z 10 fps). Możesz u siebie sprawdzić czy przy 2 ekranach działa płynnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Na czym oglądasz? U mnie na Apple TV 4K wszystko działa prawidłowo. Puściłem teraz dla testu: Canal+ Family, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2 i Eleven Sports 1. Zero zacinek. Wszystko działa prawidłowo. Prawdopodbnie problem leży w wydajności twojego urządzenia, które nie daje sobie z tym rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.