kingofsouth Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 9 minut temu, Dawid88 napisał: 100 godzin miesięcznie Maksymalnie to zużyłem kilkanaście godzin. To dodatek do tradycyjnej TV , a od momentu jak mamy w swoich abonamentach Canal+ przez internet , to 30 minut wykorzystuje na miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 11 godzin temu, PawelTSW napisał: @Pawel@Pawel kupując Optimum lub relax w salonie możesz nie mieć c+ family, bo możesz tę opcję dodatkową odznaczyć przy zakładaniu umowy. To nie jest integralna część pakietu. Nie brnij w to dalej. Masz rację. I pewnie 99,99% nowych klientów odznacza tą opcję bo po co im coś za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 37 minut temu, Wodzu napisał: A oglądasz kanały live czy materiały VOD? Live. Ten sam kanał lub różne. Nie ma znaczenia. Działa. Kodi i wtyczka CanalPlus-VOD są dla platformy C+OTT przezroczyste. I niech tak zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) 12 godzin temu, czerstwy napisał: To że masz dostęp do oczywiste chyba widzisz prosty tekst na stronie operatora?Naskoczyłeś na osobę która to doskonale wytłumaczyła że ten program nie jest integralną cześcią pakietu tylko opcją dodatkową. I masz na to swoje teorie a strona operatora mówi jasno. Ja nigdzie nie napisałem, że to jest część pakietu. Napisałem, że kupując Optimum zyskujesz dostęp do tego kanału. Tylko tyle i aż tyle. Jak sam widzisz opcja jest domyślnie aktywna i nikt o zdrowych zmysłach jej nie będzie odhaczał skoro może mieć ją w cenie. To było sprostowanie z mojej strony a nie naskoczenie. Po co ma innych wprowadzać w błąd ?Jednego już wprowadził, że musiał reklamację pisać Edytowane 28 Lutego 2021 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 21 minut temu, Dawid88 napisał: Czyli jak oglądam np nc+go przez wtyczkę kodi to nie ma limitu 100 godzin miesięcznie? Limit masz nadal, ale oglądając treści przez wtyczkę NC+ GO (od mbebe) nie jest on pomniejszany. 5 minut temu, Pawel napisał: Ja nigdzie nie napisałem, że to jest część pakietu. Napisałem, że kupując Optimum zyskujesz dostęp do tego kanału. Tylko tyle i aż tyle. Jak sam widzisz opcja jest domyślnie aktywna i nikt o zdrowych zmysłach jej nie będzie odhaczał skoro może mieć ją w cenie. To było sprostowanie z mojej strony a nie naskoczenie. Po co ma innych wprowadzać w błąd ?Jednego już wprowadził, że musiał reklamację pisać Nie idź tą drogą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Bo ?Jakieś uzasadnienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 44 minuty temu, Pawel napisał: Bo ?Jakieś uzasadnienie ? Już wystarczy. Wszystko zostało Ci już wyłożone na ten temat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 2 godziny temu, perdos napisał: Z Hiszpanii. Już drugi weekend z rzędu ten sam problem. Dziwna sprawa bo w Hiszpanii powinno śmigać wszystko bez VPN. Może postaraj się nie używać VPN do tej aplikacji przez jakiś czas i zobaczyć czy kanały będą znikać raczej nie powinny. VPN może tez namieszać żeby coś przestało działać. Więc zrobić pierwsze testy bez VPN jak nie pomoże to są dwa które napewno zadziała sam mam takie wytestowane oraz można na polskiej sieci komórkowej zobaczyć jak masz taką opcje to kanały są odrazu dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) 7 minut temu, praspp napisał: Już wystarczy. Wszystko zostało Ci już wyłożone na ten temat. Skoro zostało wszystko powiedziane a Ty nie masz nic nowego do dodania to po ciągniesz wątek ? Dla mnie temat został zakończony. Edytowane 28 Lutego 2021 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 3 minuty temu, Pawel napisał: Skoro zostało wszystko powiedziane a Ty nie masz nic nowego do dodania to po ciągniesz wątek ? Dla mnie temat został zakończony. Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 14 godzin temu, wilq79 napisał: Pytanie które regulaminy regulują jakie kanały z oferty sat trafiają do ott ? Jak widać niektóre dodatki tam nie przechodzą... Mi np. nie przeszło dopełnienie do comfort, jak widać opcja c+ family też jeszcze nie trybi. W nc+ GO zapewne masz dostęp do kanałów z opcji dodatkowej Dopełnienie do Comfort+, ale nie masz dostępu do tych kanałów w usłudze CANAL+ Online. Według mnie jest to błąd i kanały z opcji dodatkowych w tym CANAL+ Family powinny też działać w nowej usłudze telewizji przez internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dido7721 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 6 godzin temu, dido7721 napisał: Witam czy też nie możecie wejść na "Moje konto" w C+ na komputerze? U mnie jak próbuję wejść, to za każdym razem następuje automatyczne wylogowanie.ponawiam pytanie działa wam moje konto w c+ przez internet bo nie wiem czy mam dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Nie można, potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Też odnotowuję ten problem. Już od wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Cześć, Czy w telewizji przez Internet można mieć wszystkie kanały, które zostały wykupione zgodnie z umową dla telewizji SAT? Czy są jakieś ograniczenia godzinowe tak jak w nc+go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) W C+ tpi jest jeszcze mniej kanałów niz w nc+ go. Nie ma ograniczeń godzinowych. Edytowane 28 Lutego 2021 przez kkzk81 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Nie mogę znaleźć History i History2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 History jest, History 2 nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Czy na Kodi w kanałach live da się jakoś przewijanie ogarnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 W dniu 28.02.2021 o 07:18, dido7721 napisał: Witam czy też nie możecie wejść na "Moje konto" w C+ na komputerze? U mnie jak próbuję wejść, to za każdym razem następuje automatyczne wylogowanie. Potwierdzam, nie działa. Niestety właśnie do wczoraj miałem aktywny miesiąc gratis i dzisiaj wyłączyli pakiety i nie mam możliwości ich aktywowania ponownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 Zgłaszałem ten fakt przez ich czat. Odpisali, że wiedzą o problemie i ich technicy naprawiają problem. Na pytanie kiedy usuną usterkę odpowiedź brak informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 Potwierdzam, są problemy. Opisałem swój w dziale dla klientów korzystających z usługi "bez abonamentu" C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 Coś tam działają w usłudze. Dzisiaj pojawiła się kolekcja VOD "Disney Junior" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 Niech lepiej ruszą d... z 50 FPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 (edytowane) W dniu 28.02.2021 o 07:18, dido7721 napisał: Witam czy też nie możecie wejść na "Moje konto" w C+ na komputerze? U mnie jak próbuję wejść, to za każdym razem następuje automatyczne wylogowanie. Abonent PC+ nie ma możliwości wejsć na konto OTT Canal+. To tylko działa osobom nie będącym abonentem tej platformy. Po wejściu w zakładkę "Moje konto" u nas takie coś się wyświetla : Tak było od początku, gdy dostaliśmy dostęp do usługi w ramach abonamentu. Możemy odpalić aplikację lub wejść w konto ICA PC+ Edytowane 1 Marca 2021 przez kingofsouth 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.