czerstwy Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) Ciekawe bo też mam Sony i odwiedziłem właśnie tą aplikacje i mi nic nie aktualizuje.Dodatkowo średnio mi tu pasuje obraz bo jest mocno jasny obraz a nie tak jak na tv sat czy na Netflix.Edit Faktycznie jest aktualizacja myslałem że wystarczy do niej tylko wejście w aplikacje.Ten słaby obraz i do tego jakość techniczna to tylko na Sony XG bo na lapku jest lepiej Edytowane 27 Lutego 2021 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Czy też nie możecie wejść na "Moje konto" w C+ TPI na komputerze? U mnie jak próbuję wejść, to za każdym razem następuje automatyczne wylogowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzz Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Zmieniłem właśnie abonament na Optimum+ i zrezygnowałem z paczki Canal+ którą miałem do tej pory. W aplikacji nie mam niestety Canal+ Family. Rozumiem, że nie ma go w VOD, ale czemu go nie mam jako kanału live ? Czy to dlatego, że oficjalnie ten kanał nie jest częścią tego pakietu, a jedynie bonusem na 2 lata ? Czy jest powiązany z innymi Canalami i pojedynczo nie występuje ? Czy ktoś ma ten kanał u siebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) @muzz c+family jest opcją dodatkową a nie składową pakietu, stąd masz brak tego kanału Edytowane 27 Lutego 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Nieprawda. Kanał jest dostępny w pakiecie dla nowych abonentów https://sklep.pl.canalplus.com/oferta/optimum?dllist=sg @muzz kiedy przedłużyłeś umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 O co chodzi? Tydzień temu miałem to samo. Po 24h było ok. Teraz znowu. Blokują odbiór podczas meczów Barcelony? W aplikacji ponownie komunikat "Przepraszamy, niestety nie znaleźliśmy żadnych treści". O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 2 minuty temu, perdos napisał: O co chodzi? Tydzień temu miałem to samo. Po 24h było ok. Teraz znowu. Blokują odbiór podczas meczów Barcelony? U mnie działa. Oglądasz za granicą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 @Pawel Kanał CANAL+ Family jest dodawany przy nowych umowach i przy przedłużeniach umowy jako opcja dodatkowa za 0 zł/m. Tak regulują to nowe regulaminy promocji pakietów Relax+, Optimum+ oraz Extra+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) @lukx95 dlatego pytałem kiedy przedłużał umowę, bo ja na swoim Optimum nie mam dostępu do C+Family ale moja umowa wieszała w życie od stycznia. Edytowane 27 Lutego 2021 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 15 minut temu, kingofsouth napisał: U mnie działa. Oglądasz za granicą ? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 @Pawel dlaczego się kłócisz jak nie wiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 4 minuty temu, perdos napisał: Tak. Być może blokują transmisje za granicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzz Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 18 minut temu, Pawel napisał: @lukx95 dlatego pytałem kiedy przedłużał umowę, bo ja na swoim Optimum nie mam dostępu do C+Family ale moja umowa wieszała w życie od stycznia. Umowę przedłużałem w tym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) 5 minut temu, kingofsouth napisał: Być może blokują transmisje za granicą Wszystkich kanalów? Przecież oficjalnie podają informację, że usługa dziala w całej UE. Przez Polski VPN to samo. Edytowane 27 Lutego 2021 przez perdos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Najprawdopodobniej do końca lutego pojawi się aplikacja na webosa - LG. Potwierdzam również informacje kolegi, dzisiaj mieliśmy konferencje, jeśli wszystko pójdzie dobrze już w przyszłym tygodniu możemy się spodziewać aplikacji na LG. No i panowie co się takiego stało, że się....... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 7 godzin temu, kingofsouth napisał: Mylisz sie. Mi Box posiada aplikacje Amazona a wykastrowany Box od PC+ takowej nie ma Jak powiedziałem tak zrobiłem. Zainstalowalem ręcznie na Canal+ Box apke Amazon Prime Video dla Android Tv, pobraną z apkpure (instalka ma coś ponad 40 mb). Odpaliłem. Wszystko sie ładnie uruchamia, można sterować pilotem. Przy starcie apki nie było komunikatów o niecertyfikowanym urządzeniu, czy zrootowanym systemie. Niestety nie mam konta, wiec nie powiem czy film sie odpali i czy będą dostepne maksymalne rozdzielczosci (full hd i 4k). Jak ktoś może, to niech sprawdzi i da znać jak i czy odtwarzają sie filmy w aplikacji Amazon Prime Video na Canal+ BOX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 2 godziny temu, kingofsouth napisał: No i panowie co się takiego stało, że się....... ? Jeszcze zostało 28 godzin i 48 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 3 godziny temu, PawelTSW napisał: @Pawel dlaczego się kłócisz jak nie wiesz? Ja się kłócę ?Napisałeś nieprawdę, bo dla nowych Family jest w pakiecie Optimum w miejsce Filmboxów. 3 godziny temu, muzz napisał: Umowę przedłużałem w tym tygodniu. A masz w pakiecie paczkę Filmbox ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 @Pawelnie jest w pakiecie, to opcja dodatkowa i możesz ją odznaczyć. Dalej jesteś w błędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) 3 godziny temu, muzz napisał: Umowę przedłużałem w tym tygodniu. @muzz Co masz wymienione w tabelce oferty na przedłużenie umowy, którą dostałeś na maila jakie konkretnie usługi i promocje na nie? Przejrzyj też dokument PDF z regulaminem promocji na pakiet Optimum+, bo tam powinny być wymienione opcje, które przysługują do tej promocji, czyli np. CANAL+ Family za free w nowej promocji lub z poprzedniej promocji FilmBox Pack za free. Edytowane 27 Lutego 2021 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 4 minuty temu, PawelTSW napisał: @Pawelnie jest w pakiecie, to opcja dodatkowa i możesz ją odznaczyć. Dalej jesteś w błędzie A jak nie odznaczysz to będzie Mistrzu w pakiecie czy będzie poza nim ?Dla końcowego rozliczenie jakie to ma znaczenie czy się nazywa opcja dodatkowa czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) @Paweltakie znaczenie ma, że osoby mające pakiet start lub optimum, nie mają tego kanału i o tym było pisane wyżej. Zobacz co pisałeś na poprzedniej stronie. Napisałem że to opcja dodatkowa, a ty stwierdziłeś "nieprawda". Teraz się jednak do błędu przyznajesz? Edytowane 27 Lutego 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 4 godziny temu, Pawel napisał: Nieprawda. Kanał jest dostępny w pakiecie dla nowych abonentów https://sklep.pl.canalplus.com/oferta/optimum?dllist=sg Zacytuję swój post. Jak masz problem z jego zrozumieniem to niestety nie poradzę. Od samego początku pisałem o nowych a @lukx95 wspomniał, że przedłużający również zyskują dostęp do tego kanału. Więc nie drąż bo kolejny raz nie masz racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 @Paweldalej twierdzisz, że to kanał w pakiecie? To opcja dodatkowa! Nie jest składową pakietu. Czego ty tu nie rozumiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 No i co z tego że to opcja dodatkowa ?Jak jej nie odznaczysz to kupując Optimum będziesz go mial w pakiecie. Rozumiesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.