Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, s.g napisał(a):

Napisałem do C+ i naprawili. Wszystko wróciło do normy i działa jak należy..

 

O rany, czyli pospieszyłem się z tym wdrażaniem najprostszego sposobu na rozwiązywanie problemów informatycznych :D

 

@tnovak92: jakoś próbuję, udało się wpisać 3 literki adresu email i znowu zwiecha na kilka minut. Aplikację LG mam i wcale nie działa to jakoś zauważalnie lepiej niż pilot - szkoda, że nikt nie wpadł na pomysł, żeby w tej apce była klawiatura z literami... Podpiąłem też pod USB bezprzewodową klawiaturę, ale jak można się było spodziewać: na Canal+ nie rozpoznaje wciskanych liter.

 

Cóż, jeszcze ponad 30 minut do kolejnego meczu na Roland Garros: może aplikacji uda się przezwyciężyć niesamowity problem jakim jest wpisanie 22 liter do pola email.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ircios napisał(a):

Nie ma żadnych wersji na poszczególne kraje.

Tak, tylko ze nie ma wyboru logowania z polski, jesli sie pobierze apke z oficjalnego appstore. VPN nie pomaga.

4 godziny temu, ircios napisał(a):

 

Poszukaj na apkcombo.com/pl

Wyprobuje, dzieki za info

Edytowane przez kowol80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ta apka na Web OS to jest dramat. Widziałem wiele źle działających aplikacji, ale to jest absolutny lider. O ile jeszcze w środę, gdy pisałem tutaj ostatnio, to rzeczywiście po odczekaniu, poskakaniu po innych aplikacjach dało się coś wpisać przy ekranie logowania, tak dzisiaj jest kaplica. Gdy próbuję czekać, to po jakichś 3 minutach zwiechy apka się po prostu bez pytania wyłącza. Przeskakiwanie na inne aplikacje nie działa, bo każdy powrót do Canal+ sprawia, że ta włącza się od nowa...

 

Ponarzekać sobie chciałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy sprawdzałeś logowanie wczoraj? Czy jesteś zalogowany i działa? Bo u mnie działało przez jakiś rok, gdy zapamiętało logowanie, a problemy są teraz z samym zalogowaniem.

 

Aktualizacja z dzisiaj: na ekranie startowym, po wciśnięciu Zaloguj dostaje czarny ekran i tak przez parę minut dopóki aplikacja się nie wyłączy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, swordfish napisał(a):

Pojawiły się dwa pierwsze odcinki Sortowni w C+ i w Polsat Box Go. Czy możecie podać dane techniczne dla każdego serwisu z osobna? Gdzie jest lepsza jakość - w C+ Online, czy w Polsat Box Go?

 

3 godziny temu, swordfish napisał(a):

Zniknął 1. odcinek. Pewnie coś źle wgrali i usunęli. W Polsat Box Go są obydwa.

Obecnie w C+ Online są dwa odcinki, jakość HD jak zwykle, 6 Mbps.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.06.2023 o 01:17, ircios napisał(a):

Być może e zapchana pamięć tv. 

 

 

Żeby to jeszcze wszystko działało.... Jak sie chce.. 

 

no i nadeszła chwila prawdy :D

mecz polska-niemcy

okazuje się że jak trochę więcej ludzi korzysta z tego samego kanału to c+online leży i kwiczy

i na ten przypadek jednak talerz i dekoder się przydają :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...