Rasheed Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Już od bodaj 3 tygodni apka na Android TV działa idealnie, wszystko sie ładuje od razu co było kiedyś rzadkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Chyba u Ciebie to była rzadkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 19 godzin temu, Arkon napisał: Z tym dobrze, to bym nie przesadzał. U mnie najpierw był problem z UPES, a teraz czasem jakieś materiały nie chcą się uruchomić, tylko kręci się kółko. Dlatego cofnąłem wypowiedzenie na C+ z Vectry, szczególnie jak jakiś mecz Premier League nie chciał mi odpalić. Już Ci chyba pisałem, że 35 zł. 35 ziko za same kanały Canal+ bez C+ 4K ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Canal+ 4K jest tylko w PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 19 godzin temu, Arkon napisał: U mnie najpierw był problem z UPES, a teraz czasem jakieś materiały nie chcą się uruchomić, tylko kręci się kółko. Dlatego cofnąłem wypowiedzenie na C+ z Vectry, szczególnie jak jakiś mecz Premier League nie chciał mi odpalić. Ostatnio u mnie też pojawiają się takie problemy, tj. co jakiś czas nie da się uruchomić jakiegoś kanału LIVE (ciągle kręci się kółko); u mnie ten problem widoczny jest w aplikacji Canal+ Box (na ich "dekoderze"). Czasem zaskoczy po 2-3 próbie uruchomienia kanału, w ostateczności niezbędne jest ponowne uruchomienie urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 5 minutes ago, tyrla said: Canal+ 4K jest tylko w PC+. W Orange IPTV też jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 37 minut temu, tyrla napisał: Canal+ 4K jest tylko w PC+. Nawet też nie. Jest w Canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) 9 godzin temu, ircios napisał: Chyba u Ciebie to była rzadkość. Poczytaj ten temat to zobaczysz ile było narzekania na kręcące się kółko przy próbie uruchomienia czegoś. Edytowane 14 Marca 2022 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Ja na Android TV nie narzekam od samego początku. Problemy tylko z aplikacją. Nic poza ttym.Nie muszę czytać specjalnie, bo jestem na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 No ja właśnie piszę o problemach z aplikacją Canal Plus na Androidzie a nie samym Androidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekwa Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Potwierdzam problemy i mam podobnie. Od jakiś kilku dni w ogóle nie mogę włączyć kanałów live poprzez Xiaomi Mi TV Stick (android TV). Cały czas kręci się kółko a po jakimś czasie wyskakuje jakiś komunikat z błędem. Mam wrażenie, że tak się dzieje, po ostatniej aktualizacji. U was jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Właśnie, że nie u wszystkich ten problem jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 (edytowane) 13 godzin temu, Rasheed napisał: Poczytaj ten temat to zobaczysz ile było narzekania na kręcące się kółko przy próbie uruchomienia czegoś. Na Apple TV dopiero jest petarda. Żadnych kręcących się kółek. Od razu wskakuje obraz. Na Android TV apka nie sprawia obecnie żadnych problemów, poza tymi że od czasu do czasu trzeba się ponownie zalogować. Edytowane 15 Marca 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekwa Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 56 minut temu, lakiman napisał: Na Android TV apka nie sprawia obecnie żadnych problemów, poza tymi że od czasu do czasu trzeba się ponownie zalogować. No to dziwne, bo u mnie sprawia i nic nie mogę oglądać na żywo. Porażka. Czyli z tego co wynika, że jest to różnie, u jednych działa bez zarzutu, a u innych nie działa w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 (edytowane) Godzinę temu, lakiman napisał: Na Apple TV dopiero jest petarda. Na Android TV apka nie sprawia obecnie żadnych problemów A u mnie od ostatnich aktualizacji ciągły problem z dostępem do Live Tv. Żaden kanał nie działa ani na Apple Tv. ani na Sony Android oraz na laptopie ( filmy działają normalnie). Na Apple Tv. po kilkudziesięciu sekundach wyświetla napis Treść Zablokowana a na androidzie Przepraszamy wystąpił błąd techniczny UPES_201. Internet w tym czasie sprawdzałem i jest wszystko ok. inne apki. też działają bezproblemowo, robiłem restart routera i nic to nie pomogło. Na infolinii kazali mi się wylogować i ponownie zalogować ale to też nic nie dało. Również i na Apple i na Sony odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę. i dalej kicha. Co ciekawe to na laptopie na VPN Live Tv. działa... I teraz już zgłupiałem...Czy to wina apki. czy może dostawcy netu ( chociaż same parametry down-Up. są prawidłowe) ? Edytowane 15 Marca 2022 przez mara68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 U mnie na Apple tv jedyny problem jaki zauważam, to po obejrzeniu kilku odcinków pod rząd (które startują automatycznie), wywala błąd, trzeba się cofnąć i odpalić kolejny odcinek ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 (edytowane) U mnie błąd UPES pojawił się kiedyś i dotyczył tylko wybranych tytułów na VOD. Trwało to przez krótki czas i nie pamiętam, czy po aktualizacji czy po prostu samoistnie szybko ustąpiło. 6 minut temu, Delta21 napisał: U mnie na Apple tv jedyny problem jaki zauważam, to po obejrzeniu kilku odcinków pod rząd (które startują automatycznie), wywala błąd, trzeba się cofnąć i odpalić kolejny odcinek ręcznie Na tyle dobrze działa mi apka na Android TV, że korzystam z tego systemu czy jeśli chodzi o sport czy film. Nie chce mi się odpalać dekodera a apka jest "pod ręką". Edytowane 15 Marca 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 @lakiman "pod ręką" jak to nazywasz, mam właśnie Apple TV i LG-ka, na którym jak nie było apki canal+, tak nie ma do tej pory 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekwa Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 (edytowane) 38 minut temu, mara68 napisał: a na androidzie Przepraszamy wystąpił błąd techniczny UPES_201. Internet w tym czasie sprawdzałem i jest wszystko ok. inne apki. też działają bezproblemowo, robiłem restart routera i nic to nie pomogło. Na infolinii kazali mi się wylogować i ponownie zalogować ale to też nic nie dało. Również i na Apple i na Sony odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę. i dalej kicha. Co ciekawe to na laptopie na VPN Live Tv. działa... I teraz już zgłupiałem...Czy to wina apki. czy może dostawcy netu ( chociaż same parametry down-Up. są prawidłowe) ? Dokładnie mam to samo i u mnie występuje ten sam błąd techniczny UPES_201, więc raczej to nie wina dostawcy netu a raczej aplikacji. Edytowane 15 Marca 2022 przez marekwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 (edytowane) Niektórzy wykazują się tu dziecinadą. Ktoś pisze o problemach z dostępem do C+, to w odpowiedzi pojawiają "inteligentne" odpowiedzi w stylu: u mnie wszystko działa. To przecież normalne, że tzw. "bugi" mają to do siebie, że ujawniają się w specyficznych sytuacjach (nie u wszystkich, tylko u "wybrańców"). Kto może to niech pomoże, a reszta najlepiej nie zastosuje się do zasady: "milczenie jest złotem" (nie musimy na siłę kwestionować problemy występujące u innych osób). Podobnie jak z "specjalistycznymi" poradami typu, że to na pewno wina internetu, routera itd. Bzdury totalne. Dobrze zbudowana aplikacja zostanie prawidłowo obsłużona na każdym urządzeniu, spełniającym podstawowe wymagania (internet czy router itp. nie mają nic do tego). Zresztą, kilka miesięcy temu opisywałem dokładnie, że takie "mądre" rady ws. winy internetu itp. są pozbawione sensu; opisałem to na przykładzie dwóch tych samych modeli dekodera CANAL+ BOX 4K Skyworth HY4001 (u mnie ciągle były przerywane transmisje co 10-11 minut, a u kumpla z tej samej klatki, podłączonym do tego samego operatora internetowego problem nie występował; nawet jeśli wymieniliśmy się dekoderami, to mój dekoder u niego ciągle nawalał, a jego u mnie nadal prawidłowo działał). Jeśli chcecie komuś pomagać, to róbcie to z głową, nie udając "ekspertów" (od głupiej porady lepszy jest jej brak). Edytowane 15 Marca 2022 przez grreg2084 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Godzinę temu, marekwa napisał: No to dziwne, bo u mnie sprawia i nic nie mogę oglądać na żywo. Porażka. Czyli z tego co wynika, że jest to różnie, u jednych działa bez zarzutu, a u innych nie działa w ogóle. To samo z android tv. Apka żyje własnym życiem Godzinę temu, Delta21 napisał: @lakiman "pod ręką" jak to nazywasz, mam właśnie Apple TV i LG-ka, na którym jak nie było apki canal+, tak nie ma do tej pory Zastanawiam się, czy C+ czasem nie ma żadnego konfliktu z LG. Bo to dość dziwne, że pomimo tyłu zapowiedzi nadal brak apki na LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Chyba zaczyna się czyszczenie serwisu z materiałów HBO (np. Wiktoria do 23 marca, Wonder Woman 1984 do 31 marca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Trudno powiedzieć co dokładnie planują. Bo zaczęli coś tam dodawać też stricte z Maxa ale ogólnie jest [beep]. Np. "Rodzina Soprano" jest zdublowana - jedna z logo HBO, a druga HBO Max na miniaturce. "Genialna przyjaciólka" to samo z czego z logiem z HBO są trzy sezony, z HBO Max tylko trzeci i brakuje dwóch odcinków. A film "Kaznodzieja" już dodany wyłącznie w HBO Max pojawił się też w C+ Online, ale logo jest pakietu HBO ;). Ale już "Zabójstwa w Starved Rock" nie ma np. w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Wylogowało mnie z aplikacjiJest opcja, aby się zalogowaćale wpisuje maila i hasło a nie jest aktywny przycisk ZalogujMacie podobny objaw? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Nowa aktualizacja 5.9.0.Według opisu poprawa błędów i wydajności. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.