Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Arkon napisał:

Z tym dobrze, to bym nie przesadzał. U mnie najpierw był problem z UPES, a teraz czasem jakieś materiały nie chcą się uruchomić, tylko kręci się kółko. Dlatego cofnąłem wypowiedzenie na C+ z Vectry, szczególnie jak jakiś mecz Premier League nie chciał mi odpalić. Już Ci chyba pisałem, że 35 zł.

35 ziko za same kanały Canal+ bez C+ 4K ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Arkon napisał:

U mnie najpierw był problem z UPES, a teraz czasem jakieś materiały nie chcą się uruchomić, tylko kręci się kółko. Dlatego cofnąłem wypowiedzenie na C+ z Vectry, szczególnie jak jakiś mecz Premier League nie chciał mi odpalić.

 

Ostatnio u mnie też pojawiają się takie problemy, tj. co jakiś czas nie da się uruchomić jakiegoś kanału LIVE (ciągle kręci się kółko); u mnie ten problem widoczny jest w aplikacji Canal+ Box (na ich "dekoderze"). Czasem zaskoczy po 2-3 próbie uruchomienia kanału, w ostateczności niezbędne jest ponowne uruchomienie urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam problemy i mam podobnie.

Od jakiś kilku dni w ogóle nie mogę włączyć kanałów live poprzez Xiaomi Mi TV Stick (android TV). Cały czas kręci się kółko a po jakimś czasie wyskakuje jakiś komunikat z błędem.

Mam wrażenie, że tak się dzieje, po ostatniej aktualizacji. U was jest podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Rasheed napisał:

 

Poczytaj ten temat to zobaczysz ile było narzekania na kręcące się kółko przy próbie uruchomienia czegoś.

Na Apple TV dopiero jest petarda.

Żadnych kręcących się kółek.

Od razu wskakuje obraz.

Na Android TV apka nie sprawia obecnie żadnych problemów, poza tymi że od czasu do czasu trzeba się ponownie zalogować.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, lakiman napisał:

Na Android TV apka nie sprawia obecnie żadnych problemów, poza tymi że od czasu do czasu trzeba się ponownie zalogować.

 

No to dziwne, bo u mnie sprawia i nic nie mogę oglądać na żywo. Porażka.

Czyli z tego co wynika, że jest to różnie, u jednych działa bez zarzutu, a u innych nie działa w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lakiman napisał:

Na Apple TV dopiero jest petarda.

Na Android TV apka nie sprawia obecnie żadnych problemów

A u mnie od ostatnich aktualizacji ciągły problem z dostępem do Live Tv. Żaden kanał nie działa ani na Apple Tv. ani na Sony Android oraz na laptopie ( filmy działają normalnie).

Na Apple Tv. po kilkudziesięciu sekundach wyświetla napis Treść Zablokowana a na androidzie Przepraszamy wystąpił błąd techniczny UPES_201.

Internet w tym czasie sprawdzałem i jest wszystko ok. inne apki. też działają bezproblemowo, robiłem restart routera i nic to nie pomogło. Na infolinii kazali mi się wylogować i ponownie zalogować ale to też nic nie dało. Również i na Apple i na Sony odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę. i dalej kicha.

Co ciekawe to na laptopie na VPN Live Tv. działa...

I teraz już zgłupiałem...Czy to wina apki. czy może dostawcy netu ( chociaż same parametry down-Up. są prawidłowe) ?

Edytowane przez mara68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd UPES pojawił się kiedyś i dotyczył tylko wybranych tytułów na VOD.

Trwało to przez krótki czas i nie pamiętam, czy po aktualizacji czy po prostu  samoistnie szybko ustąpiło.

6 minut temu, Delta21 napisał:

U mnie na Apple tv jedyny problem jaki zauważam, to po obejrzeniu kilku odcinków pod rząd (które startują automatycznie), wywala błąd, trzeba się cofnąć i odpalić kolejny odcinek ręcznie ;)

Na tyle dobrze działa mi apka na Android TV, że korzystam z tego systemu czy jeśli chodzi o sport czy film. Nie chce mi się odpalać dekodera a apka jest "pod ręką".

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, mara68 napisał:

 a na androidzie Przepraszamy wystąpił błąd techniczny UPES_201.

Internet w tym czasie sprawdzałem i jest wszystko ok. inne apki. też działają bezproblemowo, robiłem restart routera i nic to nie pomogło. Na infolinii kazali mi się wylogować i ponownie zalogować ale to też nic nie dało. Również i na Apple i na Sony odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę. i dalej kicha.

Co ciekawe to na laptopie na VPN Live Tv. działa...

I teraz już zgłupiałem...Czy to wina apki. czy może dostawcy netu ( chociaż same parametry down-Up. są prawidłowe) ?

Dokładnie mam to samo i u mnie występuje ten sam błąd techniczny UPES_201, więc raczej to nie wina dostawcy netu a raczej aplikacji.

Edytowane przez marekwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy wykazują się tu dziecinadą. Ktoś pisze o problemach z dostępem do C+, to w odpowiedzi pojawiają "inteligentne" odpowiedzi w stylu: u mnie wszystko działa. To przecież normalne, że tzw. "bugi" mają to do siebie, że ujawniają się w specyficznych sytuacjach (nie u wszystkich, tylko u "wybrańców"). Kto może to niech pomoże, a reszta najlepiej nie zastosuje się do zasady: "milczenie jest złotem" (nie musimy na siłę kwestionować problemy występujące u innych osób).

 

Podobnie jak z "specjalistycznymi" poradami typu, że to na pewno wina internetu, routera itd. Bzdury totalne. Dobrze zbudowana aplikacja zostanie prawidłowo obsłużona na każdym urządzeniu, spełniającym podstawowe wymagania (internet czy router itp. nie mają nic do tego). Zresztą, kilka miesięcy temu opisywałem dokładnie, że takie "mądre" rady ws. winy internetu itp. są pozbawione sensu; opisałem to na przykładzie dwóch tych samych modeli dekodera CANAL+ BOX 4K Skyworth HY4001 (u mnie ciągle były przerywane transmisje co 10-11 minut, a u kumpla z tej samej klatki, podłączonym do tego samego operatora internetowego problem nie występował; nawet jeśli wymieniliśmy się dekoderami, to mój dekoder u niego ciągle nawalał, a jego u mnie nadal prawidłowo działał). Jeśli chcecie komuś pomagać, to róbcie to z głową, nie udając "ekspertów" (od głupiej porady lepszy jest jej brak).

Edytowane przez grreg2084
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marekwa napisał:

 

No to dziwne, bo u mnie sprawia i nic nie mogę oglądać na żywo. Porażka.

Czyli z tego co wynika, że jest to różnie, u jednych działa bez zarzutu, a u innych nie działa w ogóle.

To samo z android tv. Apka żyje własnym życiem 

Godzinę temu, Delta21 napisał:

@lakiman "pod ręką" jak to nazywasz, mam właśnie Apple TV i LG-ka, na którym jak nie było apki canal+, tak nie ma do tej pory ;)

Zastanawiam się, czy C+ czasem nie ma żadnego konfliktu z LG. Bo to dość dziwne, że pomimo tyłu zapowiedzi nadal brak apki na LG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć co dokładnie planują.

Bo zaczęli coś tam dodawać też stricte z Maxa ale ogólnie jest [beep].  Np. "Rodzina Soprano" jest zdublowana - jedna z logo HBO, a druga HBO Max na miniaturce.

"Genialna przyjaciólka" to samo z czego z logiem z HBO są trzy sezony, z HBO Max tylko trzeci i brakuje dwóch odcinków.

A film "Kaznodzieja" już dodany wyłącznie w HBO Max pojawił się też w C+ Online, ale logo jest pakietu HBO ;).

Ale już "Zabójstwa w Starved Rock" nie ma np. w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...