andrzejgratis Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 @Tomo21Śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 @Tomo21 wyloguj się i zaloguj ponownie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) U mnie też na szajsungu śmiga bez problemów.. może lepiej usunąć appkę i dodać na nowo.. Edytowane 9 Lutego 2022 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Arkon napisał: Generalnie ta aplikacja to jakiś absurd. Dziś uruchomiłem jeden z odcinków "Niezwykłych podróży koleją", a jak próbowałem następny, to oczywiście kręcące się kółko na android tv(Philips z 2020 roku). Brak słów. Nie ma co się denerwować Trzeba wyść do głównej strony i spróbować ponownie i powinno być bez wiecznie kręcącego się kółeczka. Taki widać urok Android TV. Na Apple tv błyskawicznie załącza obraz i nie trzeba czekać. Edytowane 9 Lutego 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 3 godziny temu, gość napisał: A jaki to samsung? Może tez kwestia neta, próbowałeś może po kablu sprawdzić działanie? Ogólnie reset smart'a to jest ostateczność: https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/how-to-troubleshoot-apps-that-are-not-working-on-the-samsung-smart-tv/ Jeśli to nie pomogło to raczej ciężko, możesz jeszcze hardreset zrobić, ale wątpię aby to coś pomogło. Ja połączenie mam po kablu, jest stabilne bo już to sprawdziłem w weekend. YouTube, Netflix smigaja bez zarzutu. Buforowanie na bardzo wysokim poziomie. Gdy oglądam materiały w aplikacji canal+ to tez jest Ok. Problem pojawia się, gdy używam live tv. Na każdym kanale live po kilku minutach zawiesza się obraz (nawet, gdy jest zbuforowana treść). Robilem już reset tv, huba, ,,instalowałem’’ (ona jest z automatu zainstalowana nawet po resecie) na nowo aplikację c+, nowe logowanie i dalej kicha. samsung ue50nu7462 Coś jest ewidentnie z aplikacją, bo gdy się zawiesi i wrócę z danego kanału live do menu to pojawia się poniższy ,,kleks” w aplikacji. Za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 No to masz odpowiedź: problem z WiFi - jeśli masz 2.4GHz to przepnij się może na 5GHz, możesz też sprawdzić jaki masz po WiFi wynik RPM. Mając macOS możesz to sprawdzić poprzez terminal poleceniem: networkQuality, ale jak po kablu śmiga to na bank problem z netem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) 14 godzin temu, gość napisał: No to masz odpowiedź: problem z WiFi Ja mam telewizor podpięty tylko przez kabel, bez wifi. Wszystko inne działa, nic się nie zacina, poza live tv. Sygnał internetu sprawdzony i nie odbiega od tego co miałem dotychczas: download 48mb/S, upload 53 Mb/S, Ping 4. Edytowane 10 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Źle zrozumiałem, myślałem, że po kablu sprawdziłeś w weekend i śmigało A na kompie live z myCanal Ci działa? Ja bym zgłosił to do suportu, może sprawdza i Ci napiszą w czym problem czy neta, czy appki.. bo u mnie na szajsungu śmiga dobrze, ale o niebo lepiej na Apple TV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) 14 godzin temu, gość napisał: A na kompie live z myCanal Ci działa? Ja bym zgłosił to do suportu, może sprawdza i Ci napiszą w czym problem czy neta, czy appki.. bo u mnie na szajsungu śmiga dobrze, ale o niebo lepiej na Apple TV... na kompie i telefonie działa. problem jest jedynie z aplikacja na tv i oglądaniu live. U dziewczyny ten sam problem mimo, ze zupełnie inny dostawca internetu, inny model samsunga. I tez jedynie z kanałami live jest problem. support c+ to podobno porażka i raczej marne szanse, ze coś pomogą. Edytowane 10 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Wydaje mi się że to raczej wina TV - trochę za słaby.. u mnie na dwóch, ale flagowcach z 2018 i 2021 śmiga, aż miło. Jakbym nie miał porównania do apple tv to nawet bym powiedział że rewelacyjnie działa ta appka na samsungu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) 14 godzin temu, gość napisał: Wydaje mi się że to raczej wina TV przez ostatni rok wszystko działało. Akurat telewizora bym o te problemy nie posądzał Spróbuję w weekend od znajomych pożyczyć mi boxa i poprzez niego zainstalować aplikację. Edytowane 10 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 11 godzin temu, gość napisał: Wydaje mi się że to raczej wina TV - trochę za słaby.. u mnie na dwóch, ale flagowcach z 2018 i 2021 śmiga, aż miło. Jakbym nie miał porównania do apple tv to nawet bym powiedział że rewelacyjnie działa ta appka na samsungu.. Czy możesz podać model/e tych dwóch flagowców? 1-szy raz o takich słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) 13 godzin temu, Ramzesthemaster napisał: Ja połączenie mam po kablu, jest stabilne bo już to sprawdziłem w weekend. YouTube, Netflix smigaja bez zarzutu. Buforowanie na bardzo wysokim poziomie. Gdy oglądam materiały w aplikacji canal+ to tez jest Ok. Problem pojawia się, gdy używam live tv. Na każdym kanale live po kilku minutach zawiesza się obraz (nawet, gdy jest zbuforowana treść). Robilem już reset tv, huba, ,,instalowałem’’ (ona jest z automatu zainstalowana nawet po resecie) na nowo aplikację c+, nowe logowanie i dalej kicha. Mocno przypomina to problem, który do niedawna był często zgłaszany przez użytkowników dekodera CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001). U "wybrańców" w aplikacji Canal+ Box co 10-11 minut oglądanie LIVE TV oraz innych materiałów obraz się ... zacinał (trzeba było zrobić krok wstecz i rozpocząć oglądanie od nowa). Ja i inne osoby w tym temacie dokładnie opisywaliśmy ten problem. Tak czy siak, problem leży po stronie aplikacji (a dokładniej mówiąc, dotyczy on konkretnej aktualizacji). Internet, telewizor itd. nie mają tu żadnego znaczenia (niektórzy po prostu lubią tu pisać głupoty, udając super "ekspertów"; jeśli cokolwiek działało przez kilka lat dobrze, to nie mogło się to nagle posypać z powodu internetetu czy telewizora - problemem jest aplikacja, tj. jej "schrzaniona" aktualizacja; oczywiście nie u wszystkich taki sam problem musi się ujawnić). Odnośnie tego co miało miejsce na dekoderze Canal+ Box 4K, to problem dało się samemu skutecznie rozwiązać (dzięki temu, że to był Android TV, można było zainstalować inną wcześniejszą wersję aktualizacji tej apki lub podobnej, tj. Canal+ Online). Na Samsungu zapewne nie masz zbyt wielu możliwości działania, więc najpewniej pozostanie Tobie przywrócić ustawienia fabryczne oraz zapobiec automatycznej aktualizacji aplikacji od C+. No chyba, że masz możliwość instalowania aplikacji z nieznanego źródła, to obejdzie się bez przywracania ustawień fabrycznych (aczkolwiek obawiam się, że takiej opcji może nie być). Edytowane 10 Lutego 2022 przez grreg2084 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Zarządzanie pamięcią i buforowanie śmieci dla apki, rożne OS i problem ten sam. w dalszej kolejności operowanie kluczami drm do dekrypcji strumienia i błędy samej apki na rożnych wersjach Tizena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 1 godzinę temu, grreg2084 napisał: Mocno przypomina to problem, który do niedawna był często zgłaszany przez użytkowników dekodera CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001). U "wybrańców" w aplikacji Canal+ Box co 10-11 minut oglądanie LIVE TV oraz innych materiałów obraz się ... zacinał (trzeba było zrobić krok wstecz i rozpocząć oglądanie od nowa). Ja i inne osoby w tym temacie dokładnie opisywaliśmy ten problem. Tak czy siak, problem leży po stronie aplikacji (a dokładniej mówiąc, dotyczy on konkretnej aktualizacji). Internet, telewizor itd. nie mają tu żadnego znaczenia (niektórzy po prostu lubią tu pisać głupoty, udając super "ekspertów"; jeśli cokolwiek działało przez kilka lat dobrze, to nie mogło się to nagle posypać z powodu internetetu czy telewizora - problemem jest aplikacja, tj. jej "schrzaniona" aktualizacja; oczywiście nie u wszystkich taki sam problem musi się ujawnić). Odnośnie tego co miało miejsce na dekoderze Canal+ Box 4K, to problem dało się samemu skutecznie rozwiązać (dzięki temu, że to był Android TV, można było zainstalować inną wcześniejszą wersję aktualizacji tej apki lub podobnej, tj. Canal+ Online). Na Samsungu zapewne nie masz zbyt wielu możliwości działania, więc najpewniej pozostanie Tobie przywrócić ustawienia fabryczne oraz zapobiec automatycznej aktualizacji aplikacji od C+. No chyba, że masz możliwość instalowania aplikacji z nieznanego źródła, to obejdzie się bez przywracania ustawień fabrycznych (aczkolwiek obawiam się, że takiej opcji może nie być). Ja zaobserwowałem problem z przycinającą się aplikacją na C+ Box (Wolf Launcher), MiBox, Fire TV Stick (wersja z 2021 r.). Pierwszy raz pojawil się gdzieś na przełomie października-listopada ubiegłego roku, niemal równo rok od kiedy zacząłem korzystać z C+ Online. Któraś aktualizacja z tego okresu została spartolona i każda następna kopiuje te usterkę. Teraz widać problem przeniósł sie na telewizory Samsung. Na urządzeniach z Android TV można sobie z tym poradzić czyszcząc pamięć podręczną. Pomaga na jakiś tydzień. Jeśli Samsungi nie mają takiej opcji, to trochę lipa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Mi pomogło przeinstalowanie aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 23 godziny temu, Emilio1985 napisał: Moze pokombinuj z ustawieniami jakości (streaming) albo wyłącz ograniczenie jakości podczas korzystania z sieci 3g/4g. Próbowałem i dalej to samo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Witam, dzisiaj po aktualizacji aplikacji Canal+ w TV Sony (Android) zobaczyłem film bez zacięć lub innych problemów. Oby tak zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 7 godzin temu, grreg2084 napisał: Na Samsungu zapewne nie masz zbyt wielu możliwości działania, więc najpewniej pozostanie Tobie przywrócić ustawienia fabryczne oraz zapobiec automatycznej aktualizacji aplikacji od C+. No chyba, że masz możliwość instalowania aplikacji z nieznanego źródła, to obejdzie się bez przywracania ustawień fabrycznych (aczkolwiek obawiam się, że takiej opcji może nie być). Dzięki za odpowiedź. Z Samsungiem jest problem taki, ze jak przywrócę go do ustawień fabrycznych to po uruchomieniu i tak mam do wyboru jedynie aplikację canal+ online w najnowszej wersji. Jej się nawet u mnie nie instaluje, bo jest przypisana od razu(tak, jakby była już zainstalowana wraz z rozruchem telewizora). Nawet usunąć tego [beep]stwa nie idzie. Jedynie wykonać instalację ponowną(tak jakby zainstalować aplikację na aplikację). Ale to tez nie rozwiązuje mojego problemu, bo wersję apki mam najnowszą i tę samą daje mi możliwość ponownej instalacji. Nie widzę też opcji usuwania cookies, o której ktoś wspominał. Szósty dzień się bujam z zacinającą tv live. Zgłoszenie do supportu c+ wysłane. Ale nadziei wielkiej sobie nie robię. spróbuje jeszcze zainstalować te aplikację przez mi boxa. Jeśli wówczas będzie śmigało to…już nigdy nie kupię Samsunga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 @Ramzesthemaster Masz jeszcze dwie możliwości: 1) https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/menedzer-urzadzen-2019-telewizory/ 2) Przywrócenie ustawień fabrycznych z czyszczeniem flasha (głębszy reset) - instrukcja na forum Samsunga 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) 1.APPS - Ponowna instalacją (screen poniżej). 2. Wyczyszczenie pamięci: Ustawienia - Pomoc techniczna - Diagnostyka - Menedżer urządzeń TV -> Wyczyść wszystko jak leci. Edytowane 10 Lutego 2022 przez andrzejgratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, dvbx napisał: @Ramzesthemaster Masz jeszcze dwie możliwości: 1) https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/menedzer-urzadzen-2019-telewizory/ 2) Przywrócenie ustawień fabrycznych z czyszczeniem flasha (głębszy reset) - instrukcja na forum Samsunga Przerabiałem nic nie dało. Godzinę temu, andrzejgratis napisał: 1.APPS - Ponowna instalacją (screen poniżej). 2. Wyczyszczenie pamięci: Ustawienia - Pomoc techniczna - Diagnostyka - Menedżer urządzeń TV -> Wyczyść wszystko jak leci. Obie opcje przerabiałem. Nadal na live tv się zacina. To chyba pamięć operacyjna (czy cokolwiek tego rodzaju) aplikacji nie wyrabia. Ale nie ma możliwości ,,czyszczenia” apki. Spróbuję jeszcze znaleźć w necie starszą wersję aplikacji canal+ online którą zgram na USB, a następnie spróbuję ją zainstalować na telewizorze przy jednoczesnym wyłączeniu opcji automatycznej aktualizacji apki. Edytowane 10 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Nie wiem czy było wcześniej.Dziś wgrała mi się nowa aktualizacja 5.7.1 i na programach live otwarza wilmy z kluczykiem >Właśnie na AMC leci Kaznodzieja od 18 lat i można oglądać.No w końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) 21 minut temu, Marek napisał: Nie wiem czy było wcześniej.Dziś wgrała mi się nowa aktualizacja 5.7.1 Na telewizorze? Ja od czerwca zeszłego roku mam 6.0.11. Edytowane 10 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Nie mam na telewizorze.Na boxTV Play i smartfonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.