ircios Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Korzystam na 2 różnych tabletach. Bez problemów obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 I jeżeli przerwiesz oglądanie w jakimś momencie i wracasz do niego po czasie to bez problemu je kontynuujesz? U mnie to nawet jak skończę odcinek to muszę pamiętać który bo aplikacja nie "pamięta" co oglądałem ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Ja wczoraj obejrzałem część na TV, a potem w łóżku dokończyłem na tablecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 9 minut temu, iksiak napisał: I jeżeli przerwiesz oglądanie w jakimś momencie i wracasz do niego po czasie to bez problemu je kontynuujesz? U mnie to nawet jak skończę odcinek to muszę pamiętać który bo aplikacja nie "pamięta" co oglądałem ostatnio. Na Android TV zapamiętuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 36 minut temu, iksiak napisał: I jeżeli przerwiesz oglądanie w jakimś momencie i wracasz do niego po czasie to bez problemu je kontynuujesz? U mnie to nawet jak skończę odcinek to muszę pamiętać który bo aplikacja nie "pamięta" co oglądałem ostatnio. U mnie pamięta. Nawet na innych urządzeniach odtworzę od momentu na którym skończyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Też dostaliście taki update appki z informacją o wsparciu 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) Ja dostałem, ale nie ma nic o 4K Edytowane 8 Lutego 2022 przez tyrla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Z opisu to temat dotyczy francuskiego Canal+ Evenement 4K i chodzi o wsparcie 4K/HDR na iPhone i iPadach. U nas to nic nie zmienia ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Miejmy nadzieje, że jeszcze nic nie zmienia, ale jak HBO Max wchodź.. Disney+.. i Sky to może tez coś pomyślą u nas o 4K... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Czy ktoś wie co zrobić, jeśli nie mogę oglądać nic na żywo , bo mi cały czas wyskakuje znaczek buforowania na telefonie w aplikacji canal+ online? Bo już mnie krew zalewa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 4 minuty temu, paw98 napisał: Czy ktoś wie co zrobić, jeśli nie mogę oglądać nic na żywo... Zmień urządzenie Na czym oglądasz, że nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 31 minut temu, paw98 napisał: Czy ktoś wie co zrobić, jeśli nie mogę oglądać nic na żywo , bo mi cały czas wyskakuje znaczek buforowania na telefonie w aplikacji canal+ online? Bo już mnie krew zalewa.... Ja to samo miałem na Android tv i pomogło ponowne zainstalowanie aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 5 godzin temu, bgmnt napisał: Z opisu to temat dotyczy francuskiego Canal+ Evenement 4K i chodzi o wsparcie 4K/HDR na iPhone i iPadach. U nas to nic nie zmienia ;). Jest dokładnie jak napisałeś Swoją drogą to żenujące, jak bardzo ta aplikacja jest niedopracowana dla polskiego odbiorcy, że trafiają do nas takie komunikaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Od soboty aplikacja canal+ online na moim tv samsung się non stop zacina. Obejrzenie jakiegokolwiek wydarzenia sportowego mija się z celem. Po zacięciu trzeba kliknąć ,,na żywo'' i ponownie na 1, 2, góra 5 minut działa. Nawet jeśli zatrzymam sam transmisję, poczekam na buforowanie, włączę, to i tak się zatnie mimo, że widać po pasku, że materiał jest zabuforowany na kolejnych 5 minut. W moim tv chyba nie da się odinstalować tej aplikacji, ponieważ widnieje komunikat, że jest ona na stałe i brak możliwości usunięcia (podobnie jak np. apple tv). Resetowałem połączenie sieciowe, sprawdzałem prędkość internetu, dzwoniłem do operatora sieci i wszystko jest ok. Tv podłączony do sieci przewodowo. Wina ewidentnie po stronie aplikacji. Wchodziłem w szczegóły i zdaje się, że mam jej najnowszą wersję 6.0.11. Jest ktoś w stanie coś pomóc, zasugerować? Aplikacja w telefonie, strona www na laptopie działają bez zarzutów. Tylko na tv cały czas tnie. Okazuje się, że moja dziewczyna ma ten sam problem. Również tv Samsung, jednak zupełnie inny operator sieci. U niej aplikacja zacina się co minutę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) Spróbuj zresetować Smart Hub'a, często pomaga z wadliwymi appkami.. Edytowane 8 Lutego 2022 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 17 godzin temu, Arkon napisał: Ja to samo miałem na Android tv i pomogło ponowne zainstalowanie aplikacji. Niestety nie pomogło.. 18 godzin temu, kingofsouth napisał: Zmień urządzenie Na czym oglądasz, że nie działa? Na smartfonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 18 godzin temu, paw98 napisał: Czy ktoś wie co zrobić, jeśli nie mogę oglądać nic na żywo , bo mi cały czas wyskakuje znaczek buforowania na telefonie w aplikacji canal+ online? Bo już mnie krew zalewa.... Moze pokombinuj z ustawieniami jakości (streaming) albo wyłącz ograniczenie jakości podczas korzystania z sieci 3g/4g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 17 godzin temu, gość napisał: Spróbuj zresetować Smart Hub'a, często pomaga z wadliwymi appkami.. Dzięki za odpowiedź. Niestety, nie pomogło i dzisiaj dalej się tnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) 18 godzin temu, Ramzesthemaster napisał: Od soboty aplikacja canal+ online na moim tv samsung się non stop zacina. Obejrzenie jakiegokolwiek wydarzenia sportowego mija się z celem. Po zacięciu trzeba kliknąć ,,na żywo'' i ponownie na 1, 2, góra 5 minut działa. Nawet jeśli zatrzymam sam transmisję, poczekam na buforowanie, włączę, to i tak się zatnie mimo, że widać po pasku, że materiał jest zabuforowany na kolejnych 5 minut. W moim tv chyba nie da się odinstalować tej aplikacji, ponieważ widnieje komunikat, że jest ona na stałe i brak możliwości usunięcia (podobnie jak np. apple tv). Resetowałem połączenie sieciowe, sprawdzałem prędkość internetu, dzwoniłem do operatora sieci i wszystko jest ok. Tv podłączony do sieci przewodowo. Wina ewidentnie po stronie aplikacji. Wchodziłem w szczegóły i zdaje się, że mam jej najnowszą wersję 6.0.11. Jest ktoś w stanie coś pomóc, zasugerować? Aplikacja w telefonie, strona www na laptopie działają bez zarzutów. Tylko na tv cały czas tnie. Okazuje się, że moja dziewczyna ma ten sam problem. Również tv Samsung, jednak zupełnie inny operator sieci. U niej aplikacja zacina się co minutę... A masz w tym Samsungu jakieś menu do zarządzania ustawieniami aplikacji? U mnie na Android TV (na kilku urzadzeniach) aplikacja C+ po okolo tygodniu zaczyna zamulać. Poprawnie działa tylko oglądanie kanału "na zywo" tzn bez przesunięcia czasowego i bez backward epg. Pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji Canal+ Edytowane 9 Lutego 2022 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 1 godzinę temu, Ramzesthemaster napisał: Dzięki za odpowiedź. Niestety, nie pomogło i dzisiaj dalej się tnie. A jaki to samsung? Może tez kwestia neta, próbowałeś może po kablu sprawdzić działanie? Ogólnie reset smart'a to jest ostateczność: https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/how-to-troubleshoot-apps-that-are-not-working-on-the-samsung-smart-tv/ Jeśli to nie pomogło to raczej ciężko, możesz jeszcze hardreset zrobić, ale wątpię aby to coś pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Generalnie ta aplikacja to jakiś absurd. Dziś uruchomiłem jeden z odcinków "Niezwykłych podróży koleją", a jak próbowałem następny, to oczywiście kręcące się kółko na android tv(Philips z 2020 roku). Brak słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Na Apple TV działa wyjątkowo dobrze i sprawnie. Jedyny minus to brak treści 4K.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Działa wam aplikacja na Tizenie? U mnie długo się ładuje po czym pojawia się komunikat, że wystąpił błąd, spróbuj ponownie później. Jeszcze wczoraj działało wszystko bez zarzutu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 U mnie działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Hmm, to co w takim razie może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.