sebczak Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 Potwierdzam na Tizen Canal+ Sport 2 jakość bardzo dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 Wy chyba dobrej jakości nie widzieliście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Wreszcie mogę za coś pochwalić programistów aplikacji, dziś z ciekawości włączyłem sobie mecz na Chromecast 4 i voila, nic nie przycina. Wcześniej trzeba było castowac z telefonu, włączając w normalny sposób były mikroprzycinki, takie szarpnięcia obrazu które uniemożliwiały komfortowe oglądanie. Coś tam poprawiają, gdyby tylko mieli trochę szybsze tempo tych poprawek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Jak dla mnie to wszystko zależy od dnia. Oglądam na Mi Box S- czasem działa wszystko dobrze, na następny dzień przycina i tak w kółko. Wczoraj wieczorem przy włączaniu kanałów Live wyskoczył mi nawet sławny błąd UEPS. Pomogło zrestartowanie aplikacji. Castuję też czasem z iPhona i tutaj podobnie - raz działa wszystko sprawnie, drugi raz przycina. Aplikacja jest bardzo niestabilna. Jeśli chodzi o Canal+Sport 2 - na android tv jakość jest fatalna. Szkoda, bo pół roku temu wyglądało to zdecydowanie lepiej. Nie mówiąc już o tym, że czekam na zapowiedzianą ponad rok temu aplikację na LG, i jak jej nie było - tak nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal712 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 W dniu 2.01.2022 o 16:33, Cubush napisał: Mam tak od początku grudnia. Korespondencja z pomocą techniczną przypomina odbijanie piłeczki. To jest jakis dramat. A wiecie jak wyglada sprawa z ogladanie C+ Online na tym ich wynalazku czyli C+ Box? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 6 minut temu, rafal712 napisał: C+ Online na tym ich wynalazku czyli C+ Box? U mnie działa ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 to kwestia parametrów łącza nie sprzętu do oglądania, c+ box ma parametry jak inne urządzenia podobne na rynku, te same apki ten sam android. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 17 minut temu, rafal712 napisał: A wiecie jak wyglada sprawa z ogladanie C+ Online na tym ich wynalazku czyli C+ Box? U mnie też nie ma większych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal712 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 No to sprobujemy z C+ Boxem na innym TV. Fajnie by bylo jakby dzialal lepiej niz C+ na Mi Boxie (z ktorego swoj droga jestem bardzo zadowolony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 19 minut temu, LorDx napisał: to kwestia parametrów łącza nie sprzętu do oglądania, c+ box ma parametry jak inne urządzenia podobne na rynku, te same apki ten sam android. Po raz kolejny powielasz bzdury na temat Boxa od C+. Już wcześniej osobiście było to testowane u mnie, kompletnie nie ma to nic wspólnego z parametrami łącza. Jakiś czas temu wszystko dokładnie opisałem. W ramach przypomnienia: ja i sąsiad mieliśmy tego samego Boxa od C+ (w tym ten sam model, ta sama wersja aplikacji Canal+ Box), do tego korzystamy z tego samego światłowodu od tego samego operatora internetowego (mieszkamy w tej samej "klatce"). U mnie co 10-11 minut wstrzymywało transmisje LIVE oraz filmy/seriale itd. (u niego nic się nie działo). Kilka tygodni temu zrobiliśmy test: zamieniliśmy się - ja wziąłem działający C+ Box od kumpla do siebie, a mu dałem mój, który "borykał" się z ciągłymi problemami. W wyniku testów wyszło, że jego C+ Box u mnie działa bez problemów, a mój C+ Box u niego ciągle ujawnia te same problemy. Więc nie pisz już więcej bzdur, które nie mają niczego wspólnego z rzeczywistością. Gdyby faktycznie problem zależał od parametrów łącza, to działający bez problemów C+ Box od kumpla u mnie by przestał poprawnie działać, a u niego mój C+ Box by działał poprawnie. Naprawdę nie wiem, po co brniesz w zaparte i wmawiasz innym głupoty. P.S. To co pisałem, miało miejsce kilka tygodni temu. Przed Świętami - po ostrych naciskach na infolinię od C+ - ostatecznie wywalczyłem tyle, że zgodzono się na to, aby mój C+ Box został oddany do punktu, celem jego przejrzenia od strony technicznej. Wczoraj otrzymałem odpowiedź i potwierdzono, że problem ... faktycznie występuje. Co więcej, dodano, że to wina urządzenia (jak napisano, niektóre wersje tego modelu mają błąd fabryczny). Zaproponowano mi: zwrot kosztów za urządzenie lub wymianę urządzenia na nowy. Osobiście skorzystałem z pierwszej wersji, gdyż jest to dla mnie bardziej opłacalne (za urządzenie płaciłem wówczas 299 zł, teraz można go kupić znacznie taniej). Aby była jasność - nie korzystałem z C+ w abonamencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal712 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Dzieki za opinie, najwyzej zwroce ten sprzet. Nie mam juz nerwow na te bledy, to pokazuje jak bardzo jeszcze wszystko niegotowe na ere streamingow... Czy C+ Box jest oferowany w jakims specjalnym dealu dla abonentow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 (edytowane) 56 minut temu, grreg2084 napisał: P.S. To co pisałem, miało miejsce kilka tygodni temu. Przed Świętami - po ostrych naciskach na infolinię od C+ - ostatecznie wywalczyłem tyle, że zgodzono się na to, aby mój C+ Box został oddany do punktu, celem jego przejrzenia od strony technicznej. Wczoraj otrzymałem odpowiedź i potwierdzono, że problem ... faktycznie występuje. Co więcej, dodano, że to wina urządzenia (jak napisano, niektóre wersje tego modelu mają błąd fabryczny). Zaproponowano mi: zwrot kosztów za urządzenie lub wymianę urządzenia na nowy. Osobiście skorzystałem z pierwszej wersji, gdyż jest to dla mnie bardziej opłacalne (za urządzenie płaciłem wówczas 299 zł, teraz można go kupić znacznie taniej). Aby była jasność - nie korzystałem z C+ w abonamencie. czyli mam rozumieć wszystkie aplikacje cięły czy tylko c+ ? netflixa nie dało się oglądać, prime, polsatbox, via play ? bo to dość znacząca różnica, ludizom rwie na tabletach, na telefonach w telewizorach też powinno im c+ wymienić Edytowane 4 Stycznia 2022 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Box C+ jak i serwis C+Online to, delikatnie mówiąc, produkty technicznie mało udane i jest to fakt 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cubush Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 9 godzin temu, rafal712 napisał: To jest jakis dramat. A wiecie jak wyglada sprawa z ogladanie C+ Online na tym ich wynalazku czyli C+ Box? U mnie na ich wynalazku jakoś tak od początku grudnia co ok. 11 min oglądania live lub VoD pojawia się czarny ekran. Wcześniej przez pół roku nie miałem żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Ten problem chyba został usunięty w najnowszym sofcie, dodam, że ja nigdy tego problemu nie miałem nawet na starszych softach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waltpl Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Witam, od wczoraj mam problem z zalogowaniem się na komputerze do Canal + online. Wyskakuje mi takie info: The requested URL was rejected. Please consult with your administrator. Zauważyłem ze do strefy abonenta również nie mogę się zalogować. Wcześniej hulało wszystko bez problemu. Ma ktoś podobny problem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek17 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Mam ten sam problem.Strona startowa wczytuje się bez problemu. Podczas klikania na zaloguj się wyskakuje błąd. Nawet nie można wpisać loginu i hasła. Tak samo na 3 przeglądarkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Mi ze strony działa bez problemu łącznie z dwoma filmami z kluczykiem na HBO 2 i HBO 3 Live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waltpl Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 2 godziny temu, staszek17 napisał: Mam ten sam problem.Strona startowa wczytuje się bez problemu. Podczas klikania na zaloguj się wyskakuje błąd. Nawet nie można wpisać loginu i hasła. Tak samo na 3 przeglądarkach. Najdziwniejsze jest jeszcze to,ze na każdym kompie czy to PC, czy Mac jest tak samo, a w Samsungu TV wszystko działa.... Zaktualizowałem już przeglądarki, wyczyściłem cookies i nic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 2 godziny temu, Marek napisał: Mi ze strony działa bez problemu łącznie z dwoma filmami z kluczykiem na HBO 2 i HBO 3 Live. Bo w przeglądarce działa, problem dotyczy aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Witam! Czy ktoś wie dlaczego w aplikacji na Androida mam do wyboru tylko dwie jakości SD mimo, że w ustawieniach informacja DRM mam Widevine L1 - 7176? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 (edytowane) @grzechu1991 to jest ten błąd, z którym i ja się spotkałam na urządzeniu Samsunga z Androidem Oreo. Wyłączenie ograniczenia 3G/4G nie pomaga w moim przypadku. A Ty zmieniłeś tę opcję? Edytowane 6 Stycznia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Też mam wyłączoną tę opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 U mnie na smartfonie HTC mam do wyboru całą gamę rozdzielczości, Android 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.