Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie mogę za coś pochwalić programistów aplikacji, dziś z ciekawości włączyłem sobie mecz na Chromecast 4 i voila, nic nie przycina. Wcześniej trzeba było castowac z telefonu, włączając w normalny sposób były mikroprzycinki, takie szarpnięcia obrazu które uniemożliwiały komfortowe oglądanie. 

Coś tam poprawiają, gdyby tylko mieli trochę szybsze tempo tych poprawek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wszystko zależy od dnia. Oglądam na Mi Box S- czasem działa wszystko dobrze, na następny dzień przycina i tak w kółko. Wczoraj wieczorem przy włączaniu kanałów Live wyskoczył mi nawet sławny błąd UEPS. Pomogło zrestartowanie aplikacji. Castuję też czasem z iPhona i tutaj podobnie - raz działa wszystko sprawnie, drugi raz przycina. Aplikacja jest bardzo niestabilna. Jeśli chodzi o Canal+Sport 2 - na android tv jakość jest fatalna. Szkoda, bo pół roku temu wyglądało to zdecydowanie lepiej. Nie mówiąc już o tym, że czekam na zapowiedzianą ponad rok temu aplikację na LG, i jak jej nie było - tak nie ma. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, LorDx napisał:

to kwestia parametrów łącza nie sprzętu do oglądania, c+ box ma parametry jak inne urządzenia podobne na rynku, te same apki ten sam android.

 

Po raz kolejny powielasz bzdury na temat Boxa od C+. Już wcześniej osobiście było to testowane u mnie, kompletnie nie ma to nic wspólnego z parametrami łącza. Jakiś czas temu wszystko dokładnie opisałem.

 

W ramach przypomnienia: ja i sąsiad mieliśmy tego samego Boxa od C+ (w tym ten sam model, ta sama wersja aplikacji Canal+ Box), do tego korzystamy z tego samego światłowodu od tego samego operatora internetowego (mieszkamy w tej samej "klatce"). U mnie co 10-11 minut wstrzymywało transmisje LIVE oraz filmy/seriale itd. (u niego nic się nie działo).

 

Kilka tygodni temu zrobiliśmy test: zamieniliśmy się - ja wziąłem działający C+ Box od kumpla do siebie, a mu dałem mój, który "borykał" się z ciągłymi problemami. W wyniku testów wyszło, że jego C+ Box u mnie działa bez problemów, a mój C+ Box u niego ciągle ujawnia te same problemy.

 

Więc nie pisz już więcej bzdur, które nie mają niczego wspólnego z rzeczywistością. Gdyby faktycznie problem zależał od parametrów łącza, to działający bez problemów C+ Box od kumpla u mnie by przestał poprawnie działać, a u niego mój C+ Box by działał poprawnie. Naprawdę nie wiem, po co brniesz w zaparte i wmawiasz innym głupoty.

 

P.S. To co pisałem, miało miejsce kilka tygodni temu. Przed Świętami - po ostrych naciskach na infolinię od C+ - ostatecznie wywalczyłem tyle, że zgodzono się na to, aby mój C+ Box został oddany do punktu, celem jego przejrzenia od strony technicznej. Wczoraj otrzymałem odpowiedź i potwierdzono, że problem ... faktycznie występuje. Co więcej, dodano, że to wina urządzenia (jak napisano, niektóre wersje tego modelu mają błąd fabryczny). Zaproponowano mi: zwrot kosztów za urządzenie lub wymianę urządzenia na nowy. Osobiście skorzystałem z pierwszej wersji, gdyż jest to dla mnie bardziej opłacalne (za urządzenie płaciłem wówczas 299 zł, teraz można go kupić znacznie taniej). Aby była jasność - nie korzystałem z C+ w abonamencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, grreg2084 napisał:

P.S. To co pisałem, miało miejsce kilka tygodni temu. Przed Świętami - po ostrych naciskach na infolinię od C+ - ostatecznie wywalczyłem tyle, że zgodzono się na to, aby mój C+ Box został oddany do punktu, celem jego przejrzenia od strony technicznej. Wczoraj otrzymałem odpowiedź i potwierdzono, że problem ... faktycznie występuje. Co więcej, dodano, że to wina urządzenia (jak napisano, niektóre wersje tego modelu mają błąd fabryczny). Zaproponowano mi: zwrot kosztów za urządzenie lub wymianę urządzenia na nowy. Osobiście skorzystałem z pierwszej wersji, gdyż jest to dla mnie bardziej opłacalne (za urządzenie płaciłem wówczas 299 zł, teraz można go kupić znacznie taniej). Aby była jasność - nie korzystałem z C+ w abonamencie.

czyli mam rozumieć wszystkie aplikacje cięły czy tylko c+ ? netflixa nie dało się oglądać, prime, polsatbox, via play ?

bo to dość znacząca różnica, ludizom rwie na tabletach, na telefonach w telewizorach też powinno im c+ wymienić :-)

 

 

 

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, rafal712 napisał:

To jest jakis dramat. A wiecie jak wyglada sprawa z ogladanie C+ Online na tym ich wynalazku czyli C+ Box?

U mnie na ich wynalazku jakoś tak od początku grudnia co ok. 11 min oglądania live lub VoD pojawia się czarny ekran.

Wcześniej przez pół roku nie miałem żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wczoraj mam problem z zalogowaniem się na komputerze do Canal + online. Wyskakuje mi takie info:  The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Zauważyłem ze do strefy abonenta również nie mogę się zalogować. Wcześniej hulało wszystko bez problemu. Ma ktoś podobny problem?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, staszek17 napisał:

Mam ten sam problem.Strona startowa wczytuje się bez problemu. Podczas klikania na zaloguj się wyskakuje błąd. Nawet nie można wpisać loginu i hasła. Tak samo na 3 przeglądarkach.

Najdziwniejsze jest jeszcze to,ze na każdym kompie czy to PC, czy Mac jest tak samo, a w Samsungu TV wszystko działa....

Zaktualizowałem już przeglądarki, wyczyściłem cookies i nic ???😒

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grzechu1991 to jest ten błąd, z którym i ja się spotkałam na urządzeniu Samsunga z Androidem Oreo. Wyłączenie ograniczenia 3G/4G nie pomaga w moim przypadku. A Ty zmieniłeś tę opcję?

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...